Beantwoord

Aanvraag Zyxel modem

  • 3 December 2021
  • 13 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb via de klantenservice twee weken geleden een Zyxel modem aangevraagd omdat ik mijn wifi punt niet draadloos kan aansluiten op mijn huidige modem (Huawei). Ik heb nog steeds niets gehoord, ondanks dat de medewerker vertelde dat het was doorgezet naar de technische dienst om het modem te vervangen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 December 2021, 16:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @peterdevos01 Dat is vreemd. Ook geen mail in je spambox?

Ik ga vragen of een moderator tijd heeft. Anders even geduld in het weekend gaat het ietsjes trager maar je komt hier zeker aan de beurt op volgorde van binnenkomst berichten.

Fijn weekend!

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @peterdevos01, excuses voor de vertraagde zending van het Zyxel modem! Ik denk dat er iets misgegaan is in de verzending. Ik heb nu alsnog het modem opgestuurd, deze zal binnen maximaal twee tot vijf dagen bezorgd worden. Houd je mailbox in de gaten; hierin ontvang jij binnen enkele dagen een track&trace-code zodra het pakketje bij PostNL aangeboden wordt - zo kun je 24/7 jouw pakketje in de gaten houden.

@CrisTien Thanks voor het ter attentie brengen van dit topic! 😊

Reputatie 7
Badge +16

P.s. het Huawei modem mag in een milieustraat of bij het grofvuil afgeleverd worden straks, deze hoeven we niet langer geretourneerd te hebben!

Reputatie 2

Mooi ! Dank je wel voor de snelle (re) aktie !

Reputatie 7
Badge +16

@peterdevos01 Heel graag gedaan! Laat je het ons weten wanneer het Zyxel modem succesvol aangesloten is en of het gelukt is om het wifipunt hiermee te verbinden, alsjeblieft?

Indien we je toch nog kunnen helpen, dan doen we dat met alle liefde natuurlijk!

Reputatie 2

Ontvangen, aangesloten en het werkt ! Perfect.

 

Reputatie 2

Behalve de vaste telefoon. Die geeft direct voicemail als je gebeld wordt en geeft in gesprek als je iemand belt :)

Reputatie 7

Yay, fijn dat het aansluiten gelukt is! Goed dat je aangeeft dat de vaste telefonie nog niet goed werkt, want ik ga je hier meteen mee helpen. Ik wil graag een verzoek voor je indienen bij onze technische dienst, alleen heb ik hier nog de volgende aanvullende informatie voor nodig:

Kan jij twee voorbeelgesprekken hier aangeven waarin dit issue naar voren is gekomen? Waarin je de datum, de tijdstippen en de telefoonnummers kunt vermelden én aan kunt geven of dit een uitgaand of inkomend gesprek was. De telefoonnummers mag je in een privébericht (door op mijn naam te klikken) naar mij doorzetten. Ik ga graag voor je aan de slag, zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost! 😊

 

Behalve de vaste telefoon. Die geeft direct voicemail als je gebeld wordt en geeft in gesprek als je iemand belt :)

Dat probleem komt hier wel vaker voorbij…

Al 4 klanten in 1 week met hetzelfde probleem!

Misschien moet T-Mobile dit proces toch maar eens gaan verbeteren?

Reputatie 7
Badge +16

Vaak is bij een probleem met de vaste telefonie een reprovisie dé oplossing: hiermee wordt de verbinding (het signaal) opnieuw naar het modem verstuurd en worden alle foutjes eruitgehaald. Dit geeft negen van de tien keer het benodigde zetje in de rug waardoor ook Vast Bellen weer online komt en het nummer volledig in gebruik is.

@sublimerote Heb jij hier zelf problemen mee? Ik zie namelijk dat bij de users waarbij dit speelde nagenoeg alles weer online is. Als je ik nog kan helpen, doe ik dat met alle liefde natuurlijk. Houd me op de hoogte, alsjeblieft!

Reputatie 2

Je mag een reprovisie uitvoeren. Het werkt namelijk nog niet. Wat moet ik hiervoor doen ?

 

Reputatie 2

Je mag een reprovisie uitvoeren. Het werkt namelijk nog niet. Wat moet ik hiervoor doen ?

 

Hoeft niet meer, de telefoon werkt weer naar behoren !

Reputatie 7

Super om te lezen dat het weer werkt @peterdevos01! Dankjewel voor deze fijne terugkoppeling. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, schroom dan niet om aan mijn (virtuele) mouw te trekken! 😊