Beantwoord

Abonnement T-Mobile Thuis verlengd

  • 25 November 2021
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 3

Op advies van een medewerker in mei gewacht met het verlengen van ons abonnement tot een mooie Black Friday Deal. Vooropgesteld, wij zijn een tevreden klant.

Dinsdag de telefoon gepakt en gebeld. Ja, het kon, nee de deurbel van Ring kreeg ik er niet bij als ik zou verlengen. Maar wel de korting van 10 Euro per maand zoals in de deal staat. Dat wordt dan in drie maanden 20 euro verrekend.

Prima, scheelt weer wat, abonnement verlengd. Iedereen  tevreden.

 

Maar nu heb ik het contract gekregen. En vooral nergens terug te rekenen hoe de 20 euro per maand wordt verrekend. Ik kom niet verder dan 15 euro per maand.

Al met al scheelt het 15 euro, maar toch. Het verschil tussen verlengen en gewoon het huidige contract behouden wordt dan weer kleiner. Zonde dan van alle tijd.

 

Kan iemand mij het verschil duiden?

icon

Beste antwoord door Boris 26 November 2021, 12:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @paulklaverstijn ,

Ik ga graag aan de achterkant kijken hoe de berekening nu precies zit. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan heb ik toegang tot je account en kan ik checken wat er precies is afgesproken en wat nu de regeling is. Ik hoor het graag van je!

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @paulklaverstijn 

Als ik het goed begrijp heb je internet Fast 100 Mbps en televisie?

3 maanden €10 korting op tv heb je?

Daarnaast heb je icm unlimited mobiel ook €10 korting op internet of icm een niet unlimited abonnement €5 euro korting op internet.

Wellicht is er tijdens het verlengen uitgegaan van dat je een unlimited mobiel abonnement hebt?

Reputatie 3

Hoi @Waqqas,

 

Ik heb 1000 Mbps, televisie en telefoon.

Daarnaast twee abonnementen unlimited. Maar die staan er buiten.

Bij televisie krijg ik drie maanden 10 euro korting per maand

Bij Internet krijg ik drie maanden 5 euro korting per maand

Staat ook netje in de bevestiging.

Meer/minder kan ik er niet van maken.

Reputatie 7

Hi @paulklaverstijn ,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Omdat het hierbij gaat om privacy-gevoelige gegevens, leek het me verstandig om dit via deze weg te doen. Spreek ik je daar verder?