Beantwoord

Abonnement toevoegen aan account werkt niet

• 17 January 2023
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

• is nieuwsgierig
  • 1 reactie

Ik probeer mijn t-mobile thuis abonnement toe te voegen aan mijn t-mobile thuis account. Tijdens dit proces geeft de site echter aan dat een verificatiecode naar mijn @t-mobilethuis.nl email verstuurd is. Ik kan echter niet inloggen bij de webmail, heb dit ook nog nooit gedaan of hoeven doen. Mijn emailadres i.c.m. wachtwoord van mijn t-mobile thuis account werken in ieder geval niet.

Ik ben benieuwd hoe ik mijn abonnement kan toevoegen zodat ik mijn rekeningen kan zien en mijn rekeningnummer kan veranderen.

Gr,

Christiaan

icon

Beste antwoord door CvdH 23 January 2023, 20:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @CvdH, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is snel opgelost! Ik kwam er namelijk achter dat je oude T-Mobile voor thuis abonnement ook aangemeld was met hetzelfde email adres. Hierdoor raakte het systeem in de war.

Inmiddels heb ik je privé email adres ontkoppeld van je oude abonnement en gekoppeld aan je nieuwe abonnement. Hierdoor zal je meteen goed kunnen inloggen als je een wachtwoord aanvraagt op de My T-Mobile pagina: Inloggegevens Opvragen.

Voor nu wens ik je nog veel plezier met je My T-Mobile Account toe! 😃

Hoi @CvdH, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is snel opgelost! Ik kwam er namelijk achter dat je oude T-Mobile voor thuis abonnement ook aangemeld was met hetzelfde email adres. Hierdoor raakte het systeem in de war.

Inmiddels heb ik je privé email adres ontkoppeld van je oude abonnement en gekoppeld aan je nieuwe abonnement. Hierdoor zal je meteen goed kunnen inloggen als je een wachtwoord aanvraagt op de My T-Mobile pagina: Inloggegevens Opvragen.

Voor nu wens ik je nog veel plezier met je My T-Mobile Account toe! 😃

Enorm bedankt voor de snelle reactie, het werkt weer perfect!

Reageer