Beantwoord

Abonnement toevoegen aan account werkt niet

  • 17 January 2023
  • 22 reacties
  • 504 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik probeer mijn t-mobile thuis abonnement toe te voegen aan mijn t-mobile thuis account. Tijdens dit proces geeft de site echter aan dat een verificatiecode naar mijn @t-mobilethuis.nl email verstuurd is. Ik kan echter niet inloggen bij de webmail, heb dit ook nog nooit gedaan of hoeven doen. Mijn emailadres i.c.m. wachtwoord van mijn t-mobile thuis account werken in ieder geval niet.

Ik ben benieuwd hoe ik mijn abonnement kan toevoegen zodat ik mijn rekeningen kan zien en mijn rekeningnummer kan veranderen.

 

Gr,

Christiaan

icon

Beste antwoord door CvdH 23 January 2023, 20:06

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @CvdH, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is snel opgelost! Ik kwam er namelijk achter dat je oude T-Mobile voor thuis abonnement ook aangemeld was met hetzelfde email adres. Hierdoor raakte het systeem in de war.

Inmiddels heb ik je privé email adres ontkoppeld van je oude abonnement en gekoppeld aan je nieuwe abonnement. Hierdoor zal je meteen goed kunnen inloggen als je een wachtwoord aanvraagt op de My T-Mobile pagina: Inloggegevens Opvragen.

Voor nu wens ik je nog veel plezier met je My T-Mobile Account toe! 😃

 

Hoi @CvdH, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is snel opgelost! Ik kwam er namelijk achter dat je oude T-Mobile voor thuis abonnement ook aangemeld was met hetzelfde email adres. Hierdoor raakte het systeem in de war.

Inmiddels heb ik je privé email adres ontkoppeld van je oude abonnement en gekoppeld aan je nieuwe abonnement. Hierdoor zal je meteen goed kunnen inloggen als je een wachtwoord aanvraagt op de My T-Mobile pagina: Inloggegevens Opvragen.

Voor nu wens ik je nog veel plezier met je My T-Mobile Account toe! 😃

Enorm bedankt voor de snelle reactie, het werkt weer perfect!

Ik kamp met het zelfde probleem...

Het lukt mij niet om mijn internet thuis abonnement te koppelen aan my t-mobile account. Mijn emailadres is [Bewerkt door moderator]. Kan dit hersteld worden? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mehmet023 

Dit is een openbare community, kan je je emailadres verwijderen?

Krijg je een foutmelding te zien tijdens het koppelen? Zorg dat het T-Mobile thuis account is aangemaakt met hetzelfde emailadres als dat je bij de aanvraag van het abonnement hebt opgegeven.

Ik zal het emailadres verwijderen. Nee, wanneer ik het thuis internetabonnement probeer toe te voegen aan my t-mobile account dan krijg ik geen resultaten te zien. Er staat dat er geen internetabonnementen te vinden zijn op het adres. Voorheen stond het abonnement op mijn zoon, Serdar Donmaz, geregistreerd. Sinds 2021 heb ik het abonnement overgenomen, omdat hij uithuis is.

Het lukt mij niet om mijn internet thuis abonnement te koppelen aan my t-mobile account. Kan dit hersteld worden? 

 

Ook is me opgevallen dat via my t-mobile 30 euro korting wordt gegeven eerste 3 maanden. Maar via de website van t-mobile zelf wordt er 40 euro korting gegeven eerste 8 maanden. Kan ik alsnog  gebruik maken van de 40 euro korting?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mehmet023, ik ben gelijk voor je gaan kijken. Ik kan alleen geen abonnement zien op het e-mailadres. Zou je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht kunnen sturen? Dan kijk ik graag met je mee. Talk soon!

Reputatie 1

Ben afgelopen vrijdag overgestapt vanwege het glasvezel internet abbo only. Sinds die tijd lukt het mij en de chatbox maar niet om mijn abonnement binnen my t-mobile thuis te koppelen. Sterker nog, het abonnement is niet eens zichtbaar in het veld dat daarvoor blijkbaar bestemd is (dus de pagina nadat je je postcode, huisnummer, captcha en geb.datum hebt ingevuld. Na een password reset lukt het wel weer om met een ander password in te loggen, maar ook dan loop ik weer vast omdat het abbo niet zichtbaar wordt en dus niet gekoppeld kan worden. Nu kreeg ik wel bij inloggen de melding dat mijn emailadres al bekend was en ik daarmee moest inloggen. Alleen ik ben me niet bewust van dat mijn email adres bekend is bij T-mobile. Wat zoeken leverde mij het inzicht op dat Simpel een tijdje geleden is overgenomen door T-mobile, en dus ook het klantenbestand, en daar zit inderdaad mijn email adres in vanwege mijn lopende mobiele telefoon met internet abbo. Mogelijk dat dit daardoor komt. Wat is hier nu eigenlijk aan de hand. De chatbox melde dat een backofficer terug zou bellen maar dat is nog niet gebeurd.

Punt is dat ik wanneer mijn abbo start, begin mei, ik direct met de glasvezelmonteur de SSID en password van het Zyxel T-54 modem wil veranderen zodat ik weer dezelfde naam en password gebruiken kan als op mijn huidig Ziggo modem. Reden is dat dit voorkomt dat ik  bestaande apparaten die WIFI gebruik maken weer van een of andere cryptische SSID en password moet voorzien. Los van bovenstaand inlog/registratie probleem voor internet Thuis, kan ik begin mei gewoon inloggen op mijn nieuwe Zyxel via 192.168.1.1. en het SSID en password veranderen? Of moet ik daarvoor inderdaad kunnen inloggen om mijn T-mobile Thuis account?  

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @GGroen,

Welkom op de Community!

Over je eerste vraag: daar zal een moderator aan te pas moeten komen. Dat kan ik als medeklant niet oplossen. Wat betreft je tweede vraag kan ik je geruststellen: je kunt inderdaad via 192.168.1.1 inloggen op de Zyxel en daar je SSID en wachtwoord veranderen. Dat hoeft niet per se via My T-Mobile Thuis. Het kan ook nog via de MPro Mesh-app van Zyxel.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GGroen, welkom op onze Community & Team Magenta!😎

 

Ik ben meteen voor je gaan kijken, ik krijg dezelfde melding. Ik denk dat dit te maken heeft met het verwerkingsproces van de bestelling en dat dit in de loop van de week moet lukken. Zo niet? Geef dan een gil, dan help ik je graag verder!

 

Om antwoord te geven op je vraag:

kan ik begin mei gewoon inloggen op mijn nieuwe Zyxel via 192.168.1.1. en het SSID en password veranderen?

Dit kan uiteraard! Zodra je helemaal online bent, is dit gewoon mogelijk. Als er verder nog iets is waarmee ik je kan helpen, laat het dan gerust weten.

Reputatie 1

@TMTV en @Tommy, heel hartelijk bedankt voor de antwoorden. Ik vertrouw erop dat het goed zal komen. Groeten!

Reputatie 1

Nou, ik denk ik wacht even af. 15 dagen later ben ik nog niks opgeschoten en op 2 mei zou mijn abbo ingaan. Ben ook niet gebeld, zoals beloofd. Weet iemand misschien met wie ik telefonisch in gesprek kan komen om het probleem van het niet aanwezig zijn van mijn nieuwe abbo in de Thuis omgeving na inloggen? Ik kan dus mijn abbo niet toevoegen in mijn online omgeving, na inloggen, gewoon omdat er helemaal niks in het abbo-veld staat om toe te voegen. Wie bel of email ik nou voor dit probleem?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @GGroen, we zijn druk bezig om deze foutmelding op te lossen! Hier is een onderzoek voor gestart. Hoe lang dit nog gaat duren durf ik niet te zeggen. 

Ik probeer mijn t-mobile thuis abonnement toe te voegen aan mijn t-mobile thuis account. Tijdens dit proces geeft de site echter aan dat een verificatiecode naar mijn @t-mobilethuis.nl email verstuurd is. Ik kan echter niet inloggen bij de webmail, heb dit ook nog nooit gedaan of hoeven doen. Mijn emailadres i.c.m. wachtwoord van mijn t-mobile thuis account werken in ieder geval niet.

Ik ben benieuwd hoe ik mijn abonnement kan toevoegen zodat ik mijn rekeningen kan zien en mijn rekeningnummer kan veranderen.

 

Gr,

Christiaan

hier het zelfde probleem. telefonisch is t mobile niet te bereiken . tv die nu niet werkt en heel vervelend dat ik niet bij mijn gegevens kan. gebeurd regelmatig trouwens

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Sandra26280, ik help je hier graag mee!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord van je tv kunt genieten, kan je mij vertellen wat er precies aan de hand is?

 

Ook heb ik gekeken naar je My T-Mobile Thuis Account. Je aboonement staat gekoppeld aan dit e-mailadres *******raan@hotmail.com. Hier zou je gewoon bij moeten kunnen. Wat lukt er niet?

Reputatie 1

Hoi @GGroen, we zijn druk bezig om deze foutmelding op te lossen! Hier is een onderzoek voor gestart. Hoe lang dit nog gaat duren durf ik niet te zeggen. 

Ik meld maar even dat sinds de officiele dag van ingang van mijn T-mobile glasvezel internet abbo, gisteren, alle inlog en registratieproblemen m.b.t. ‘my t-mobile thuis’ zijn opgelost. Heb ook de T-mobile app geinstalleerd op de tablet en alles loopt “gesmeerd”. Nadat de guidon-installateur was gekomen om nog een kastje tussen KPN aansluitpunt en T-mobile router te plaatsen, was er metteen verbinding. De router heb ik maar zelf even boven de deur van de meterkast geplaatst zodat-ie rechtstreeks WIFI uitzendt naar mijn “smart-TV”. Werkt prima, goede streaming TV zender ontvangst met het 100 mbit abbo. Ook WPS verbinden van de range-extender werkte goed, zodat ik na 10 minuten overal in huis goede WIFI heb, beter dan met het modem van mijn vorige provider. Via inloggen op de router via de browser (192.168.1.1, zie plaatje op achterkant router) heb ik de standaard naam van de router (SSID) en wachtwoord gewijzigd zodat alle apparaten thuis en van visite gewoon weer automatisch kunnen aanhaken zonder gehannes met nieuwe gecompliceerde wachtwoorden, etc. Alles werkt dus prima en de intallatie van het modem en aanbrengen van wijzigingen in het modem was makkelijk. Wel even goed de instructies/verklaringen lezen binnen de tabbladen van de router als je bent inlogt met admin+(gewijzigde)wachtwoord. Als je namelijk iets cruciaals verandert, zoals SSID en wachtwoord, en dan op “toepassen” tikt, dan zie je een pijl op je scherm in de rondte draaien en lijkt het alsof de router “hangt”. In feite doet-ie dat ook, maar je kunt dan gewoon het tabblad wegklikken en naar je intellingen op je tablet/pc gaan en even op nieuw naar je WIFI router zoeken en die opnieuw verbinden. Kan even een paar minuten duren, maar het werkt dan weer vlekkeloos. Heb ook maar een “guest”-versie aangemaakt voor bezoekers, met een eigen SSID en (ander)wachtwoord. Nou, hier hou ik het maar bij. Groeten.

Wat te doen?

Ik wil mijn tele2 telefoon abonnement toevoegen  aan mijn internet + tv abonnement maar het lukt niet. Al contact opgenomen met de klantenservice en het zou moeten werken maar helaas.

 

Wat kan ik nu nog meer doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @LTimmer, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat beide abonnementen aan een ander account waren gekoppeld. Daarnaast stonden de initialen verkeerd, dit heb ik goed gezet en alles ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnement staan, klik op “Ik heb een bestaand abonnement”, als het goed is kun je ze nu aan elkaar koppelen! Kan je mij laten weten of dit gelukt is? 

Hallo,

 

het lukt mij ook niet een bestaand abonnement toe te voegen, er verschijnt dan een foutmelding “teveel records gevonden” 

kunt u mij hiermee helpen?

 

bvd

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ambeekers, welkom op onze Community!

Deze foutmelding komt doordat jouw rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit is op te lossen door een tijdelijk alternatief rekeningnummer aan je abonnement te koppelen. Daarna kun je je abonnement koppelen en je rekeningnummer weer veranderen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een ander actief rekeningnummer? Dan fix ik het voor je!

Reageer