Beantwoord

abonnement toevoegen naar mij account

  • 23 May 2023
  • 9 reacties
  • 69 Bekeken

Ik wil mijn abonnement (thuis internet) toevoegen naar mijn account.

Ik doe mijn adres en mijn geboorte datum en laatste vijf cijfers van mijn rekening. Maar na het bevesting geeft dat mijn rekening niet bekend in het systeem .

Normaal moet een Code sturen naar mijn emailadres maar .

deze keer vraag mijn in de laatste stap de laatste vijf  cijfers van rekening?

Ik heb met klantservice gebeld maar nog niet opgelost .

icon

Beste antwoord door Amer Assaf 26 May 2023, 22:27

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Amer Assaf, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als ik het goed begrijp, wil je jouw T-Mobile voor thuis abonnement toevoegen aan je bestaande My T-Mobile account, klopt dat? Als alle gegevens overeenkomen zou dit moeten werken. Weet je 100 procent zeker dat alle persoonsgegevens van jouw mobiele abonnement hetzelfde zijn als op jouw thuis abonnement?

Ja . İk ben zeker dat mijn gegevens zijn klopt .

De probleem is bij laatste stap met koppelen hij vraagt mij de laatste vijf cijfers van mijn rekening en dan geeft dat dit cijfers niet bekend bij de systeem .

Normaal moet een Code naar de email sturen als laatste stap .

De klantenservice van T mobiel zei dat ik meerdere bestellingen geannuleerd daarom is er een probleem in de systemen.en dat begreep ik niet het kan eedere bestelling apart behandelen .

Reputatie 7
Badge +5

Thanks @Amer Assaf! Het lijkt er echt op dat de laatste vier cijfers van je rekeningnummer niet overeenkomen tussen de twee abonnementen. Wil je dit controleren? Deze foutmelding geeft hij echt alleen als de gegevens inderdaad niet overeenkomen. Mocht je er hierna toch niet uitkomen, wil ik je toch adviseren om met ons te bellen via 0800-0092. Zo kan mijn collega je stap voor stap door de koppeling heen helpen. Dat gaat een stuk sneller en soepeler. Succes Amer!

Goedenavond Cheyenne,

Erg bedankt voor uw antwoord .

De laatste vier cijvers zijn klopt .

Maar de vraag was de vijf cijfers .

Mijn laatste vraag is waarom moet ik met de cijvers van mijn rekening koppelen ? 

Vroeger kon ik met een Code die door mijn email gestuurd worden . 

Kan de manier voor koppelen wisselen en krijg ik een Code inplaats van de cijfers van mijn rekening? 

Al vast bedankt voor uw hulp .

Met vriendelijke groeten,

Amer.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Amer Assaf, je dient de gegevens te checken met ons verificatiesysteem zodat we 100 procent zeker weten dat jij de persoon bent die het contract beheert, anders kan iedereen random een e-mailadres koppelen aan je account! 😉

Ik heb met klantservice gebeld en mijn gegevens door gegeven meer de probleem niet opgelost .

 

Ik wil gewoon met een Code koppelen.

Niet door mijn rekening cijfers.

Reputatie 7
Badge +14

Dan kun je het beste nog een keet terugbellen naar de klantenservice.  Je haalt zaken als verificatie van jouw als persoon door elkaar met een code voor je rekening.

Dan kun je het beste nog een keet terugbellen naar de klantenservice.  Je haalt zaken als verificatie van jouw als persoon door elkaar met een code voor je rekening.

 

Dankuwel .

 

Reageer