Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Betreft snelheidsupgrade vanaf oud abonnement.

Wil voor het internetgedeelte van mijn glasvezelabonnement van 50 naar 100 Mbps (het maximum op dit adres, blijkbaar, hoewel ik waneer niet ingelogd wél voor een sneller nieuw abo kan kiezen), maar kan niet terugvinden of ik dan mijn 5 Euro korting (gratis Entone) kwijtraak.

Kan iemand van T-Mobile me informeren?

Op dit moment maak je gebruik van een verouderd prijsplan. Bij het wijzigen van je internetsnelheid ga je automatisch over naar ons nieuwe prijsplan. Dat kan betekenen dat je voor dezelfde internetsnelheid een andere prijs gaat betalen.


Actie: Gratis Interactieve TV Box € -5,00

(Ik had elders zelf een topic aangemaakt, dat kan wat mij betreft weg, later zag ik dit topic)

Reputatie 7
Badge +16

Hi @soufianez318, because you still have the 6 month discount period active, which ends on April 16th, I’ll make sure your subscription will only consist of Internet from April 17th onward! :wink: Can I please ask that you send the modem and TV Box back to our return address? You’ll receive an e-mail on how to actually do that shortly. Enjoy your subscription and have an amazing week!

Reputatie 1

Hello,

 

i want to switch my subscription from internet, tv and telephone 3x1to internet only.

 

best,

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Robort, geen zorgen! Ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Vanaf 11 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Wanneer je het in de toekomst weer wilt activeren en van TV wilt genieten, geef een seintje of check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, lees je hier: Hoe stuur ik de box terug?. Thanks! :grin:

Beste T-Mobile,

Ik zou graag mijn TV abonnement willen opzeggen. 

Helaas lukt het niet via mijn "mijn tmobile" 

Al vast bedankt

Met vriendenlijke groet,

Robort

Reputatie 7
Badge +16

@rvdgeer Graag gedaan en wat gaaf dat je applicatiemanager bent, dan snap je de werkwijze en het plan erachter inderdaad! :smile: De melding is inderdaad wat voorbarig, heb het bij een klein aantal klanten voorbij zien komen en duidt erop dat er aan de achterkant een hoop gebeurt om gestalte te krijgen binnen de My T-Mobile Thuis omgeving. Sorry voor het ongemak en bedankt voor je geduld! 

Hoi @rvdgeer! Cloud Opnemen komt er zo snel mogelijk aan, een officiële release datum hebben we nog niet. Je zou wanneer je nu een box zonder recorder bestelt, de Amino Aria 610 ontvangen. Het wordt straks inderdaad onderdeel van ons nieuwe TV-platform. ik begrijp volkomen waarom je het vraagt en kan je beloven dat zowel de testers, als onze specialisten alles op alles zetten om het zo goed en snel mogelijk te implementeren. Het komt er dus echt aan, maar we willen nu zeker weten dat alles 100% werkt voordat we het loslaten! :blush:

Bedankt @Jason voor de informatie. Als Functioneel Applicatiemanager heb ik veel te maken met het testen en implementeren van nieuwe functionaliteit. Ik snap jouw antwoord daarom ook helemaal!

Het ziet er naar uit dat ik het beste nog even kan afwachten.

(Klopt het dat de ‘Cloud Opnemen’ melding die ik zie wanneer ik mijn TV-Box(en) wil wijzigen dus eigenlijk nog wat voorbarig is? de link leidt me namelijk terug naar het scherm waarin ik kan kiezen uit ‘TV-pakketten’ en ‘TV Box(en)’, maar ‘Cloud Opnemen’ ontbreekt daar nog.)
 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rvdgeer! Cloud Opnemen komt er zo snel mogelijk aan, een officiële release datum hebben we nog niet. Je zou wanneer je nu een box zonder recorder bestelt, de Amino Aria 610 ontvangen. Het wordt straks inderdaad onderdeel van ons nieuwe TV-platform. ik begrijp volkomen waarom je het vraagt en kan je beloven dat zowel de testers, als onze specialisten alles op alles zetten om het zo goed en snel mogelijk te implementeren. Het komt er dus echt aan, maar we willen nu zeker weten dat alles 100% werkt voordat we het loslaten! :blush:

Momenteel heb ik een Entone harddiskrecorder voor (€10,- minus €5,- korting 🙂 € 5,- per maand.
Wanneer ik zou overstappen naar een standaard tv box, kan ik dan cloud opnemen? Zo ja, welke tv box krijg ik dan en wat kost me dat?

En is dit dan onderdeel van het nieuwe tv platform van T-Mobile? Of is dat nog niet actief.

Ik vraag dit vooral omdat ik niet wil overstappen net voordat er iets nieuws gelanceerd wordt en ik mooie nieuwe functionaliteit misloop. Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +16

@Berjan1986 Het is gelukt, vanaf 6 april zal TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog wel verzoeken de TV Box aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug? Alvast bedankt! :smile:

 

@jarsiv Dat heb ik gelijk voor je geregeld. Per 9 april aanstaande zal Vast Bellen geen onderdeel meer zijn van je abonnement. Mocht je dit weer willen wijzigen in de toekomst, geef een seintje of check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account! :wink:

Hallo,

zouden jullie op mijn abbo vast bellen kunnen uitzetten

 

mvg

Reputatie 1

Hallo, ik wil graag mijn tv abonnement opzeggen. Dus alleen Internet behouden. Jammer dat je wel kan toevoegen maar niet zelfstandig kan opzeggen via mijn account.

 

met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +15

@SkyesAngel 

Een tweede tv box zal je 5 euro per maand kosten of je moet hem terug sturen zoals Jason al aangaf.

Als je unlimited mobiel hebt dan betaal je 25 euro voor het snelst mogelijke internet dat T-Mobile aanbiedt op jouw adres en 25 of 26 euro voor unlimited mobiel (2 of 1 jaar.). €15 Voor televisie en €2,50 Voor vast bellen.

5 euro korting op internet als je een niet unlimited mobiel abonnement hebt met €2,50 korting en 2GB

Als je telefonisch verlengd dan kunnen ze je meestal nog een pakketkorting aanbieden, dit zal wel iets lager zijn dan als een nieuwe klant. Hiervoor kun je bellen naar 0800 0419. Mobiel kan je ook makkelijk online verlengen of via 0800 8104.

Reputatie 3

@Waqqas 

Dank je wel voor je informatie :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +15

@yoda747 

Een wijziging aan je internetsnelheid zal geen effect hebben op de duur van je abonnement dus je abonnement blijft gewoon tot volgende maand lopen.

 

Reputatie 3

@Waqqas Dank je voor je reactie,

Nu zit ik sinds 29 april 2019 met dit abonnement dus volgende maand 1 jaar, weet jij als ik dit gaat aanpassen naar die 1000/1000 dat dit dan weer voor 1 jaar wordt verlengt? 

Weer nog uit de ziggo tijd dat als je daar een bepaalde aanpassing deed je er weer voor 1 jaar aan vast zat, weet niet hoe dit bij T-Mobile is.

 

Reputatie 7
Badge +15

@yoda747 

Die €10,27 komt te vervallen omdat dit zeker nog een oude korting is. 1000 Mbps zal je dus €40,00 kosten maar dan ben je alsnog een euro goedkoper uit met een hogere snelheid.

Reputatie 3

Hallo T-Mobile,

Ik heb 3 in 1 van T-Moblie thuis met een internetverbinding van 750/750.

Voor dat internet betaal ik 41,08 per maand, ik krijg daarvoor een korting om op dit bedrag uit te komen.

Nu zie ik dat ik het internet kan wijzigen naar 1000/1000 en dat de kosten daarvoor 40,- euro zijn.

 

Zou dus sneller internet hebben en de kosten zijn dan zelfs 1 euro goedkoper.

Maar er wordt nergens gemeld over een korting die ik nu zou hebben van 10,27 p/maand

Kunt u mij vertellen hoe dit zit?

 

Reputatie 2

Ik heb de thuis ookal aan de phone gaat..

Ik moet beide abbo's verlengen, en als ik dus vraag wat de wijzigingen gaan worden, dan verwijst thuis me naar mobi.. en mobiel verwijst me naar thuis.. 

 

Maar er komt dus geen compleet antwoord.

Er is dus geen duidelijkheid 😔.

Het kan ook niet kloppen dat je als je verlengt ineens meer moet gaan betalen dan daarvoor, dat zou eigenlijk wel raar zijn.

Ook is telefonisch niet echt handig omdat er dan geen overzicht is op wat het nu word.

Dit is wel van belang.

 

Reputatie 7
Badge +16

@SkyesAngel Het is inderdaad niet prettig wanneer je telkens naar een andere afdeling gestuurd wordt, juist daarom heb ik je het telefoonnummer van de Thuis afdeling gegeven die het verder met jou oppakt. De tekst “ zolang het abonnement op het adres actief is.” slaat op de actie tijdens de duur van het huidige jaarcontract, niet op de periode daarna. De contractuele voorwaarden voor een abonnement zijn per contract actief. 

Een verlenging van je huidige abonnement is in die zin niet mogelijk voor een jaarcontract hierna. Wat wel mogelijk is om een nieuw aanbod te verkrijgen van mijn collega’s. Je kunt er ook voor kiezen om het te houden zoals het is natuurlijk. 

Reputatie 2

Hoi @SkyesAngel,

Goed dat je in dit topic aan de bel trekt! T-Mobile Thuis kan elke periode andere actiekortingen en voordelen aanbieden. Je hebt volkomen gelijk dat de gratis tweede TV Box geen onderdeel is van Klantvoordeel, maar omdat dit een specifieke actiekorting betreft die destijds gold, geldt deze nu niet meer. Het kan dus zijn dat je bij een verlenging met andere kortingen te maken krijgt. Mag ik je verzoeken contact op te nemen met de afdeling die bestaande klanten een nieuw aanbod doet? Je kunt hen bereiken op: 0800-0419. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende abonnement. 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? De Community zit altijd voor je klaar.

Hoi Jason,

Als t goed is had ik t al aangegeven heb tot 2 x aan toe al telefonisch contact over gehad. Maar word de hele tijd van kastje naar het muurtje gestuurd. Mobiel stuurt me weer naar thuis en thuis stuurt me weer naar mobiel…

Dus dat schiet niet op. 

Dan t.a.v 2de tv box, klopt in principe niet vooral er stond zolang de abbo op t adres actief is.

Dus een verlenging heeft hier geen invloed op, gezien het word voortgezet.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SkyesAngel,

Goed dat je in dit topic aan de bel trekt! T-Mobile Thuis kan elke periode andere actiekortingen en voordelen aanbieden. Je hebt volkomen gelijk dat de gratis tweede TV Box geen onderdeel is van Klantvoordeel, maar omdat dit een specifieke actiekorting betreft die destijds gold, geldt deze nu niet meer. Het kan dus zijn dat je bij een verlenging met andere kortingen te maken krijgt. Mag ik je verzoeken contact op te nemen met de afdeling die bestaande klanten een nieuw aanbod doet? Je kunt hen bereiken op: 0800-0419. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende abonnement. 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? De Community zit altijd voor je klaar.

Reputatie 2

Hoi,

Ik heb even een paar vraagjes, nu ik berichtgeving heb gehad dat ik mijn Abbo kan verlengen.
Telefonisch heb ik ook contact gehad, echter krijg ik geen duidelijk antwoord omdat het helaas van het kastje naar muurtje is. Krijg namelijk maar halve antwoorden, maar dus niet op de complete situatie afgestemd. Mobiel geeft alleen Mobiel aan, en Thuis geeft alleen thuis aan. (beetje jammer).

Ik heb natuurlijk al een tijdje het abbonement, met bepaalde afsluit actiekortingen & klantvoordeel.

1 van de AfsluitActiekortingen was. 6maanden -15 euro Pakketkorting met Gratis 2deTV Box of 6maanden -20 euro Pakketkorting.
Waarbij ik dus voor de 2deTv Box heb gekozen gezien deze dan loopt zolang Abbo actief is.

Nu heb ik dus gevraagd, wat precies de wijzigen zullen zijn als ik mijn Abbo verleng , hier komt geen eenduidig antwoord op retour.

Zoals dus in principe de gratis 2deTV Box, gratis zou moeten blijven (deze is namelijk niet onderdeel van klantvoordeel). Toch krijg ik daar geen bevestiging op, alleen dat weet ik niet.

*Graag zou ik dus horen wat het gaat worden als ik mijn Abbo´s verleng.
*Welk klantvoordeel wijzigd blijft of verdwijnt. en natuurlijk de uiteindelijke Tarieven.
*

Is de Actiekorting die vermeld staat als men het nieuw af zou sluiten ook van Toepassing

Ik heb even screenshot toegevoegd, van de vergelijking (hierbij is dus niet meegenomen, wat in principe gehandhaafd zou moeten worden maar onduidelijk is).
(Vooral ook omdat als ik b.v. Telefoon niet zou weglaten, dan zou het betekenen dat ik zelfs meer kwijt ben met het nieuwe abbonement, dan wat ik in de huidige situatie nu betaal.!)

Groetjes

Angel

Reputatie 7
Badge +16

 Goedemorgen @myltje,

 

Graag had ik het voor je in orde gemaakt, maar ik zie dat mijn razendsnelle collega van de klantenservice me voor is geweest! :wink: Goed dat je zo proactief gehandeld hebt door hen te bellen. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Als het goed is, heb je hier ook een e-mail over gehad met instructies. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet. Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar! :smile:

Goedenavond,

 

graag zou ik interactieve tv in mijn pakket willen uitzetten aangezien we de tv niet gebruiken.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

 

 

Reageer