Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hoi T-Mobile,

Ik zou graag een 2e TV aansluiten met een 2e interactieve box. Kan ik deze hier bestellen?

Met vriendelijke groet,
Jessie Schoenaker
Hallo,

Ik wil graag mijn TV abonnement opzeggen.

Gr. Jasper
Goedenavond T-Team,

Graag zou ik mijn televisie abonnement stop willen zetten en mijn vast bellen.
Destijds er bijgenomen voor de korting.

Er word niet meer met de vaste lijn gebeld en ook hebben we de TV 3 keer gebruikt dit half jaar.

MVG, Roy
Hallo, zou graag een extra tv box willen bestellen, zonder recorder. Vriendelijke groeten belinda
Beste, Zouden jullie bij ons ook vast bellen uit het pakket willen verwijderen? Alleen gedaan vanwege de hogere korting aan t begin van het abonnement. Hebben geen vaste telefoon. Hoor het graag van jullie
Kunnen jullie mijn TV-abonnement uitzetten en de TV-Box stoppen?
Goedemorgen,

Ik kijk geen tv meer, kan ik mijn tv abbo opzeggen. Internet en telefoon wil ik wel behouden
Reputatie 7
@fgrootendorst
Helder! Ik heb je TV Abonnement stopgezet per 16 februari. Hiervan ontvang je nog een bevestiging van mij.

@rduijkers
Dit wil ik graag voor je regelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit voor je aanpassen.

@Hageman
Helemaal geregeld! Per 16 februari komt het telefonie pakket te vervallen bij je.

@Jessie Schoenaker
Dat kan zeker! Wil je graag een interactieve TV Box met of zonder opnamefunctie? Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw gegevens.

@joopiee
Helemaal uitgekeken? 😉 Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zet ik je TV-Pakket uit.

@Roy_Nagel
Overgestapt op Netflix?😁 Bij deze gaat je telefonie en TV-pakket 16 februari uit. Je ontvangt tegen die tijd nog een retourdoos van mij. Daarmee kun je kosteloos de TV Box naar ons retour sturen.

@Dunnbel
Ik zie dat mijn collega dit voor je geregeld heeft. Veel kijkplezier!

@RSYR
Verzoek is verwerkt! Per 16 februari wordt het stopgezet.

@MillionMitch
Geen enkel probleem! Per 16 februari wordt je TV-Pakket stopgezet. Je kunt 'm vervolgens op ieder gewenst moment weer aanzetten.

@Ntbtjev
Ook voor jou heb ik het in orde gemaakt. Per 16 februari stopt je TV-Pakket. De retourdoos ontvang je tegen die tijd per post.😄
Ik heb de eerste jaartermijn erop zitten en wil opnieuw gebruik gaan maken van de halfjaarlijkse korting.
Tevens ontvang ik graag een nieuwe modem.
U kun contact opnemen via de bij u bekende contactgegevens.
Klantnummer : ZTZ12671
Goedenavond, wij hebben een T-Mobile Thuis Internet, Vast Bellen en TV abonnement sinds 31-07-2018. Vanwege de korting in de eerste 6 maanden hebben wij Vast Bellen erbij genomen. Graag zouden wij Vast Bellen stop willen zetten, omdat wij hier eigenlijk geen gebruik van maken. Internet en TV willen we nog wel behouden. Ik hoor graag of dit mogelijk is! Met vriendelijke groet, Liping Huang
Hi!

ik wil graag mijn vast bellen abonnement uitzetten

grtz

Kevin
Ik heb mijn internetsnelheid verhoogd (750/750) en wil graag bellen en TV stoppen, zodat ik alleen nog internet afneem.

Alvast bedankt,

Niels
Hai Piort,

ik wil graag de extra TV box zonder opnamefunctie voor €5,- extra per maand.
Tevens wil ik graag de vaste telefoon laten vervallen zsm.
Hallo.
Ik wil graag mij extra tv box stopzetten.
De reden is dat tmobile blijkbaar niet werkt via een draadloze verbindings set en ik geen internet kabel wil trekken door mijn hele huis.

Grasg hoor ik snel wat
Mvg.
Mark
Mijn jaarcontract is bijna afgelopen, zou ik een nieuwe aanbieding kunnen krijgen om te verlengen? Bij voorbaat dank.
Goedemiddag,

Graag wil ik mijn vast bellen abonnement opzeggen want ik maar hier geen gebruik van maak. Ik had dit genomen in verband met de korting op het complete pakket. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,


Lars
Hoi,

Ik heb een T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er destijds bijgenomen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kunnen jullie vast bellen voor mij uitzetten.

Ook heb ik via klantvoordeel een gratis upgrade van mijn mb's. Ik heb nu een Internet200 abbonement en dit is voldoende voor mij. Kan mijn abbonnement worden teruggezet naar Internet100 abbonement, zodat ik met het klantvoordeel alsnog op 200 MB uitkom?

Groet Emiel
Hallo,

Ik wil graag het TV-abonnement opzeggen.

Groeten, Klaasje
Goedemiddag,

ik heb bij mijn abonnement 2 interactieve TV-boxen. Ik gebruik echter maar 1 van de 2 boxen en zou er daarom graag één willen retourneren. Kunnen jullie aangeven op welke wijze dit kan en daarbij het aantal TV-boxen in mijn abonnement op 1 willen zetten?
Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,
Piet Fiege
Goedemiddag, ik zou mijn vast bellen abonnement om willen zetten naar onbeperkt bellen naar vast en mobile in Nederland voor 15 euro per maand. Wanneer kunnen jullie dit aanpassen?

Alvast bedankt, Kim
Hoi,
Hoe kan ik een interactieve tv box uitzetten?
Hallo,

Wij kijken eigenlijk nooit TV en hebben ook geen telefoon aangesloten. Als ik deze beide uitzet, krijg ik dan nog wel de korting voor ons internetabonnement? Wat gaan we dan per maand betalen?

Alvast bedankt.
Ik wil graag vast bellen in mijn tmobilethuis abonnement stopzetten. Dank alvast!
Kunnen jullie mijn TV-abonnement uitzetten en de TV-Box stoppen?
Internet wil ik wel graag blijven gebruiken
Vandaag T-Mobile thuis geïnstalleerd, ging gelukkig vlot en konden vingen 10 minuten van de Wi-Fi en tv genieten. We hebben 2 tv boxen in het abonnement maar kunnen er maar 1 aansluiten. Hoe kan ik de 2de uit het abonnement halen?

Daarnaast komen we er nu achter dat je de box met harde schijf nodig hebt om te kunnen pauzeren. Is het mogelijk om 1 box om te ruilen?

Alvast bedankt
Gr fanny

Reageer