Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

@Brian zou je het voor ons willen aanpassen en de TV stopzetten?
Dank je wel!

@Loisal Ik heb jullie Vast Bellen abonnement stopgezet met de maand standaard opzegtermijn (per 04-03-2019)!

@MrsJennings Ik heb het meteen voor je uitgezocht, op dit moment is je maandbedrag € 60,93. Wanneer je het TV pakket stop zou zetten kom je uit op een bedrag van € 35,68. Laat nog even weten of je dit aan wil passen, dan voer ik het graag voor je door.

@Milado Dat kan zeker! Je kan bij ons op elk moment je pakket aanpassen, je hebt dan alleen een maand opzegtermijn. Dus zeker de moeite waard om te proberen! ;)

@Gizmozo30 Je maakt op dit moment al gebruik van het laagste Bellen pakket, Bellen Start, voor € 2,50 per maand. Met dit pakket kan je niet onbeperkt bellen, hiervoor heb je minimaal Unlimited Vast Bellen nodig. Als je het helemaal niet gebruikt kan je Vast Bellen uiteraard ook gewoon uitzetten. Laat maar weten wat je voorkeur heeft!
Hallo, ik Wil mijn vast bellen uit zetten. Ik maak er totaal geen gebruik van. Dus vind ik het het zonde van me geld. Dus graag het Abbo stoppen. Mvg
Reputatie 2
Beste T-Mobile moderators (@Brian, @Sander, @Piotr e.a.),

Om de kosten van m'n abonnementen omlaag te brengen en ik eigenlijk nooit meer (lineair) TV kijk, wil ik de TV dienst en de twee TV Boxen opzeggen. De diensten Internet en Bellen wil ik ongewijzigd door laten lopen.

Zouden jullie dit voor mij willen regelen en aangeven wat de maandelijkse vaste kosten zullen zijn?

Bij voorbaat dank,

@Mick_
Ik wil graag tv abbonement aanzetten.
Reputatie 7
Vanaf nu (05-02-2019) is het, naast het zelf aanpassen van je TV abonnement en TV Boxen, ook mogelijk om je vast Bellen pakket aan te passen! In dit topic kan je natuurlijk nog steeds terecht voor het uit- en aanzetten van Bellen en/of TV. Andere aanpassingen aan je abonnement kan je gemakkelijk zelf regelen via My T-Mobile Thuis! 🙂
Hi,

Currently, I have in my Abonnementen the Internet only. I would like to change my Abonnementen to include the interactive TV as well. I would like to start with the basic packet (basispakket).

I tried online in the My T-Mobile Thuis but I was informed that I could request this change only through this Forum or a call.

Best Regards,
Cezar R.
Reputatie 7
@Milado
Ik zie dat je 8 februari wordt aangesloten, hoezee! Vanaf die datum kunnen we pas wijzigingen in je abonnement doen. Nog even een paar nachtjes slapen.

@erb123
Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt, per 2 maart stopt je TV-pakket. Je ontvangt tegen die tijd nog een retourdoos van mij voor je TV Box.

@Aylin50
Ik zie dat mijn collega je telefonisch al heeft geholpen en mij te snel af is geweest. 😉

@RobertG
De portering staat zo te zien al klaar. De beëindiging van je Bellen Start abonnement gaat daarmee automatisch gepaard.

@sjoe55
Wanneer je contract is verlopen. Kun je weer verlengen en gebruik maken van korting! Je kunt verlengen via Twitter, Facebook of ons gratis nummer 0800-0092. Daar kunnen we een aanbod doen dat specifiek bij jouw abonnement en wensen past.

@MrsJennings
Ik heb jouw TV-Pakket, TV Boxen en het Entertainment Pakket uitgezet per 4 maart. Je ontvangt nog netjes een bevestiging van mij en de retour dozen. Als toevoeging vermeld ik je dat mijn collega een klein rekenfoutje heeft gemaakt, excuses! Want je nieuwe prijs wordt: € 40,68.

@Joyce 1975
Ik raad je aan om dit pas na een half jaar te doen! Wanneer ik het nu voor je opzeg, dan verdwijnt ook je kortingscode (20 euro korting) als sneeuw voor de zon. Ik hoor het graag of je dit alsnog wenst door te zetten.

@Mick_
Per 4 maart wordt je TV abonnement stopgezet per 4 maart. Je nieuwe maandprijs (internet & bellen) wordt dan € 33,01.

@YentlKeys
Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan regel ik dit gelijk voor je!

@reinbrecht
That's correct. I can make that wish come true!😉Could you please let me know if you want to receive a TV Box with or without recording function? Then i'll arrange this for you.
Hi @Piotr

I would like to receive a TV Box without recording function.

Best,

@MrsJennings

Ik heb jouw TV-Pakket, TV Boxen en het Entertainment Pakket uitgezet per 4 maart. Je ontvangt nog netjes een bevestiging van mij en de retour dozen. Als toevoeging vermeld ik je dat mijn collega een klein rekenfoutje heeft gemaakt, excuses! Want je nieuwe prijs wordt: € 40,68.


Hi @Piotr , ik heb al contact gehad met je collega’s en ik neem aan dat ik nog gebeld ga worden. Rekenfout of niet... ik heb akkoord gegeven voor €35,68.
ik wacht jullie belletje af!
Reputatie 2
@Piotr, bedankt voor het aanpassen!

Groet,
@Mick_
@reinbrecht

That's correct. I can make that wish come true!😉Could you please let me know if you want to receive a TV Box with or without recording function? Then i'll arrange this for you.


Hi @Piotr

I would like to receive a TV Box without recording function.

Best,
Hallo,

Graag zou ik mijn TV abonnement stop willen zetten.
Alvast bedankt voor de moeite.

met vriendelijke groet,
Koen
Hoi,

Graag zou ik mijn T-MObile thuis abonnement willen aanpassen. Wij kijken namelijk helemaal geen TV en ik wil dus graag die onderdelen van het abonnement uitzetten. Wij gebruiken alleen het internet.

Kan dat via deze weg?

Groet, Soraya
Hallo, graag wil ik mijn TV en bellen stopzetten aangezien de 6 maanden actie volgende maand afloopt. Ik maak er geen gebruik van.

Alvast bedankt!

Groeten,
Michel
Hallo,

ik ben sinds kort helemaal overgestapt van Vodafone naar T-Mobile voor zowel vast als mobiel. Nu wil ik vast bellen stopzetten omdat ik dat niet gebruik.

Wie helpt mij?

groeten,
Bertusss
Hallo,

Ik wil graag mijn tv en bellen uitzetten, ga het voorlopig niet gebruiken. En de actie periode is voorbij.

Bedankt
.
Nvt
Ik wil graag een gewone box omruilen voor een opname box hoe regel ik dat
Reputatie 2
Ik wil graag interactieve tv met opnemen en pauzeren, plus ziggo sport totaal...
Reputatie 7
@reinbrecht, I just added a TV subscription to your order. You'll receive the TV Box within a week. Check this video if you need any help installing: installationvideo. Confirmation is in your inbox. :)

@MrsJennings, ik begrijp dat het inmiddels is besproken en een oplossing gevonden is. Excuus voor de verwarring!

@MrRedd, dat maak ik graag voor je in orde! Mag ik hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Klik hiervoor op mijn naam. Kun je ook aangeven per welke datum je TV uit je pakket wilt hebben? Houd hierbij rekening met een maand opzegtermijn.

@Soraya88, ik heb het direct voor je aangepast. Ik heb TV én bellen stopgezet per 7 maart. Is dat in orde? Zo nee, laat mij dit zo snel mogelijk weten. Zo ja, dan hoef je niets te doen en ontvang je over enkele weken de retourdoos.

@michelenclaudia, ik zie dat het al in gang is gezet. Voor de zekerheid nog deze informatieve video over het retoursturen van de hardware: retourdoos.

@Neorej79, ik heb TV en vast Bellen per 11-3 uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit in je inbox en de retourdoos volgt over 3 weken.

@Lesleybrouwer, dat maak ik graag voor je in orde, mag ik hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Klik hiervoor op mijn naam!

@Milado, ik heb je pakket uitgebreid met TV en een TV Box met opnamefunctie! Deze ontvang je binnen enkele dagen. Het Ziggo Sport pakket kun je activeren via My T-Mobile Thuis. Voor extra uitleg rondom het inloggen kun je hier terecht: Inloghulp My T-Mobile Thuis.
Hallo, wij hebben een abonnement voor internet bellen en tv. Vaste telefoon en interactieve tv willen we graag stopzetten omdat we hier geen gebruik van maken.
Goedemiddag,

ik zou graag mijn vast bellen uit willen zetten. Mijn kortingsperiode is voorbij en ik doe niets met vast bellen.

Mvg Lotte Huijben
Hi, graag zou ik mijn vast bellen en televisie (incl. paketten) willen stop zetten, ik maar hier zo goed als geen gebruik van.

Gr. Remco Drost
Ik wil graag mijn "Vast Bellen Start" opzeggen, ik had dit abbonement alleen maar om korting te krijgen. Nu zijn mijn maandkosten helaas weer vrij hoog. Ik wil alleen glasvezel tegen een goeie prijs.
Beste,
Ik heb begin augustus een nieuw abonnement bij jullie genomen. Hierbij was ik goedkoper uit als ik bellen bij het abonnement met tv/internet in zou doen. Nu ben ik 6 maanden verder en is de korting verlopen. Ik zou nu graag het bellen uit mijn abonnement doen, dit was volgens jullie mogelijk. Kunnen jullie dit voor mij eruit halen? Of is er een nieuwe deal waar ik weer gebruik van kan maken?
Groet Jade

Reageer