Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 1

Duidelijk Jason, dankjewel voor de opheldering! :grin:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Akiranon, goed dat je het checkt! Geen zorgen, ESPN en TV worden per 4 maart (in Amerikaanse schrijfwijze is dat 03/04) stopgezet. Omdat februari slechts 28 dagen telt, is het niet 2 maart aanstaande, maar 4 maart! 😉

Reputatie 1

Goedemiddag,

 

Heb zojuist mijn TV abonnement incl. ESPN Complete stopgezet, echter wordt aangegeven dat dit pas per 03/04/2022 wordt uitgezet. Ik was in de veronderstelling dat er een opzegtermijn van 30 dagen werd gehanteerd. Is het mogelijk om het per 03-03-2022 stop te zetten?

 

Bij voorbaat dank!

Reputatie 7

Hi @Mpiotrek ,

My apologies. I've answered your PM right away! The transfer is possible and the details are in the private message. Let me know! 

Reputatie 2

Hi @Boris and @Jason Have you maybe had time to look in my case? I did sent @Boris  all my details in private message but I have not received reply. Thanks a lot

Reputatie 7

Hi @Mpiotrek ,

I’d love to check out what’s possible at your address. Normally I am able to check out your account with the e-mail linked to your Community account, but unfortunately that’s not the case. Can you send me a private message with your zip code, house number, date of birth and the last four digits of your billing account (IBAN)? That way I can help you out. I’d be happy to hear from you!

 

Reputatie 2

@Waqqas Actually our contract has already finished so it is not indefinite but I can extend it or sing contract on my names (the old one is on my wife name)… I am considering new contract if it will be easier to switch

Reputatie 7
Badge +15

Hello @Mpiotrek 

Are you still within your contract period?

With the switch to ODF for 1000 MB you will not start a new contract.

3 month's free tv is only for new customers I guess.

Reputatie 2

Hi @Jason 

 

Could you helo me with changing the abonament to 1000 Mbit/s. I would like alsko to have TV with it- is the promo 3 months TV for free valid also when extending contract?

Reputatie 2

Inmiddels contact gehad met de klantenservice, telefonisch. Geen excuses voor enig ongemak, alleen een zakelijke (en correcte) dame die uit de algemene voorwaarden ging citeren. Zo fijn :drooling_face: Lang verhaal kort: de migratie naar het nieuwe platform stopgezet/geannuleerd en alle TV diensten van T-Mobile per direct opgezegd.

En nu maar hopen dat mijn nieuwe internet aansluiting (ODF) het wel goed en betrouwbaar gaat doen.. Gisteren is geen goede voorbode zullen we maar zeggen (internetstoring in Utrecht middag/avond)... 

Ik heb sterk het gevoel dat er hier een systeem (ODF + nieuw TV platform) wordt uitgerold met aan de voorkant goede verkooptechniek, maar daarna een hobbelige weg waar je als klant niet heel best behandeld wordt en je heel machteloos bent. Nogmaals geen communicatie, geen excuses, geen compensatie vanuit T-Mobile, helemaal niks. Alles moet vanuit de klant ingezet worden, zelf bellen, zelf mailen etc etc. 

Reputatie 2

Het is mij inmiddels een compleet raadsel wat nu de status is van mijn aanvraag. Ik hoor helemaal niets meer behalve per mail dat mijn abonnement is aangepast. Als ik echter in My T-Mobile kijk staat alles op grijs met de mededeling dat ik een bestelling heb lopen.

Plus, tv met de oude Entone HDD box hapert enorm, is eigenlijk niet te doen. Blokken / artefacten in beeld, geluid valt weg, samengevat drama! 

Dus ik dacht, ik ben er klaar mee. Maar uitzetten van de TV functie kan niet want deze optie is grijs in My T-Mobile.. En nu?????!!

gr,

EEN BIJZONDER ONTEVREDEN KLANT (misschien helpt dit) 

Reputatie 7
Badge +15

@Mpiotrek 

So you are on the KPN network and need to switch to the T-Mobile network for 1000 MB.

Arranging the switch from your T-Mobile thuis account is a new feature so it must be somewhere in your account but idk where.

You can also wait for a moderator to reply so they can arrange this for you.

Reputatie 2

@Waqqas  When I do postcode check I have 1000Mbit as option but in My T-Mobile I see only 100Mbit and 50 Mbit. Where can you apply for change?

 

Reputatie 7
Badge +15

Hello @Mpiotrek 

If you are on 100 MB WBA and according to the postcodecheck on the T-Mobile website there is 1000 MB ODF possible at your address than you can also apply for a migration in your T-Mobile account.

The migration could take up to 4 weeks.

Reputatie 2

@Jason Could you help me- I need to change internet to 1000 Mbit/s but I am sitting with the other technology from KPN. Could you help me? I did send you a private message

Reputatie 7
Badge +16

@BertBre  Geweldig, fijn dat de box werkt! Een prachtig, zonnig weekend toegewenst! 😄🌞

Reputatie 1

Hoi @BertBre, dat is erg betreurenswaardig, maar als het goed is, hebben we nu de TV Box op de correcte wijze geregistreerd. Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn. Kun jij dit bevestigen/ontkrachten? 

Hij doet het!! mijn dank is groot! fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BertBre, dat is erg betreurenswaardig, maar als het goed is, hebben we nu de TV Box op de correcte wijze geregistreerd. Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn. Kun jij dit bevestigen/ontkrachten? 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @vishalrs, you want your contract to be transferred to the new tenant. No problem! I will give you some information, because we need a few documents before we can arrange this, namely: 

- ID copies of both parties. 
- Bankcard copies of both parties. 
- Written statement that both parties agree to this change, signed by both parties. 

We’d also like to receive some details of the new tenant: 

- Zip code and house number of the subscription 
- Mobile phone number of the new tenant. 
- E-mail address of the new tenant. 

You can send these documents in for instance a Facebook or Twitter conversation, or by email (klantenservice@t-mobilethuis.nl) → please add your customer number in the subject/title, that way our administrators can easily spot your email and assign it to your customer profile. The changes will take place immediately.

Thank you in advance!

Reputatie 1

@BertBre Dat is de perfecte instelling, helemaal mee eens! Ik voer de reprovisie uit; je zou dit in de loop van de dag moeten gaan merken - probeer ergens aan het begin van de middag nog eens te registeren.

Mocht het zo zijn dat het inderdaad niet baat, dan kun je via TV Anywhere middels een stream/cast in ieder geval het grootste deel van de zenders bekijken! Heb je een smart TV en smartphone? Dan kun je vaak al via mirrorview/screencast TV Anywhere streamen op je TV.

Kijk voor alle tips and tricks op onze website: TV Anywhere! 😊

Helaas werken de televisies nog niet...

Hi Team,

 

I want to transfer my current home internet contract to my wife’s name. Is it possible to do this. If yes, please let me know how to go about it.

 

Regards

Vishal

Reputatie 7
Badge +16

@BertBre Dat is de perfecte instelling, helemaal mee eens! Ik voer de reprovisie uit; je zou dit in de loop van de dag moeten gaan merken - probeer ergens aan het begin van de middag nog eens te registeren.

Mocht het zo zijn dat het inderdaad niet baat, dan kun je via TV Anywhere middels een stream/cast in ieder geval het grootste deel van de zenders bekijken! Heb je een smart TV en smartphone? Dan kun je vaak al via mirrorview/screencast TV Anywhere streamen op je TV.

Kijk voor alle tips and tricks op onze website: TV Anywhere! 😊

Reputatie 1

@BertBre Dit registratieprobleem lijkt voort te komen uit een onjuiste registratie op de aansluiting, maar of dat 100 procent zeker is, durf ik niet te zeggen. Wat ik wel wil proberen, is om een reprovisie op het modem uit te voeren zodat het signaal opnieuw aangemaakt kan worden. Mocht dat ook niet werken, dan is het aan onze techneuten om dit op te lossen. De monteur heeft netjes het rapport aan hen doorgegeven dus zij zijn helemaal op de hoogte van het euvel en zullen dit binnen ongeveer drie tot vijf dagen herstellen. Sorry voor het ongemak!

 

Die reprovisie zouden we kunnen proberen? (baat het niet schaad het ook niet denk ik?). 3 tot 5 werkdagen geen TV, ik geef het door aan me vrouw :grinning:

 

Reputatie 7
Badge +16

@BertBre Dit registratieprobleem lijkt voort te komen uit een onjuiste registratie op de aansluiting, maar of dat 100 procent zeker is, durf ik niet te zeggen. Wat ik wel wil proberen, is om een reprovisie op het modem uit te voeren zodat het signaal opnieuw aangemaakt kan worden. Mocht dat ook niet werken, dan is het aan onze techneuten om dit op te lossen. De monteur heeft netjes het rapport aan hen doorgegeven dus zij zijn helemaal op de hoogte van het euvel en zullen dit binnen ongeveer drie tot vijf dagen herstellen. Sorry voor het ongemak!

 

@Dre2748 Je kunt jouw abonnement aanpassen wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis (link is klikbaar). Indien je er niet uitkomt, of iets niet werkt, of je het liever door één van ons laat aanpassen, geef het alsjeblieft aan, dan regel ik dat zo snel mogelijk voor je! 😊

Ik wil graag mijn T-mobile thuis abonnement aanpassen na de huidige contractperiode. Tv en vaste telefonie heb ik niet meer nodig, en wil de snelheid aanpassen naar Internet Basic.

Mocht de snelheid van het internet toch wat laag zijn, dan wil ik mijn mobiele abonnement upgraden naar Unlimited om zo de hoogste snelheid te krijgen. Als het goed is kan dat ook gewoon door de bundel te verhogen bij mijnhuidige contract.

Reageer