Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hallo,

Ik heb een abonnement afgesloten met een tv box maar ik wil hem eigenlijk omwisselen voor eentje met recorder functie! 

Hoe kan ik dit het makkelijkste regelen?

Beste Tmobile, 

 

Net als vele anderen ben ik zeer tevreden over jullie, binnenkort loopt mij jaarabonnement bij jullie af voor Tmobile thuis en uiteraard wil ik graag verlengen. Hebben jullie nog een leuke aanbieding voor een al jaren lange klant bij jullie? Ook mijn mobiele abonnement kan ik binnenkort verlengen.. Ben benieuwd naar jullie aanbod!

 

Met vriendelijke groet, 

 

Ton

Reputatie 4

Hey @GerApp! Zo te zien heeft één van mijn collega's dit al voor je in orde gemaakt. Fijn! :muscle_tone2:

 

@Garjan @Leanneeva, Ik heb dit direct voor jullie in orde gemaakt. Jullie ontvangen van mij een bevestiging per e-mail! 

 

@Bert 1954 Dit heb ik direct geregeld Bert. Je krijgt inderdaad nog steeds €5 korting, op de TV Box met opnamefunctie. Deze is normaal €10 per maand, voor jou €5. Ook jij ontvangt van mij een bevestiging per e-mail! :smile:

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @MF1990, leuk dat je graag nog meer van ons internet wil genieten! Toen je initieel naar ons overstapte, hadden wij geen eigen netwerk in jouw omgeving en daarom hebben wij jou destijds op het netwerk van een andere netbeheerder aangesloten. Met deze netbeheerder hebben wij afgesproken dat wij geen snelheden boven de 100 Mbit/s leveren.

Daarentegen hebben wij kortgeleden een eigen netwerk in jouw omgeving aangelegd, en hierdoor hebben wij zelf meer controle over ons aanbod. Daarom bieden wij klanten op ons eigen netwerk wel snelheden tot 1000 Mbit/s aan.

Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Voor nu nog een mooie tweede kerstdag gewenst!

Ik wil graag vast bellen in mijn tmobilethuis abonnement stopzetten. Dank alvast!
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Akiranon, goed dat je het checkt! Geen zorgen, ESPN en TV worden per 4 maart (in Amerikaanse schrijfwijze is dat 03/04) stopgezet. Omdat februari slechts 28 dagen telt, is het niet 2 maart aanstaande, maar 4 maart! 😉

Reputatie 1

Duidelijk Jason, dankjewel voor de opheldering! :grin:

Reputatie 1

Hoi @BertBre, dat is erg betreurenswaardig, maar als het goed is, hebben we nu de TV Box op de correcte wijze geregistreerd. Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn. Kun jij dit bevestigen/ontkrachten? 

Hij doet het!! mijn dank is groot! fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +16

@redouan_thebest1 Wat goed dat je al zo proactief gehandeld hebt en het via de klantenservice geregeld hebt! Als ik hiernaast nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community! :smile:

 

@m.kost Het is geregeld! Vanaf 27 januari (maand opzegtermijn) zul je enkel nog Internet ontvangen. Mocht je het later weer willen toevoegen, dan kun je dit via My T-Mobile Thuis weer toevoegen: thuismy/t-mobile.nl. Mag ik je verzoeken om de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, staat beschreven in de e-mail die net verstuurd is. :wink:

 

@Wouzzie.w Het is gelukt! Vanaf 21 januari aanstaande (maand opzegtermijn teruggerekend naar de datum waarop je het eerst doorgaf) zal vast Bellen niet langer onderdeel uitmaken van jouw abonnement. Geef onze klantenservice (0800-0092) een belletje indien je dit later toch weer wilt gebruiken. :smile:

 

@Imke86 Ook bij jou is het gelukt: vanaf 29 januari aanstaande zal vast Bellen stopgezet zijn. Geef onze klantenservice (0800-0092) een belletje indien je dit later toch weer wilt gebruiken. :smile:

 

Een fijne jaarwisseling en een prachtig, voorspoedig 2020 toegewenst allemaal! Namens ons hele Community team. :grin:

Reputatie 7
Hi @olaf76, ik heb het Bellen pakekt met één maand opzegtermijn stopgezet per 19-06-2019!
Reputatie 7

Hey @Bust3R,

Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik je verzoek spoedig verwerken! 
 

Hoi @VSS,

Your wish is my command. Zojuist heb ik vast Bellen Start toegevoegd aan je pakket. Je ontvangt een e-mail met de exacte gegevens. :relaxed:

Hi ​​​@RolandV,

Ik heb zojuist je vast Bellen pakket uit je abonnement gehaald met één maand opzegtermijn. E-mail met de bevestiging volgt!

Hoi,

Graag het vast bellen in mijn pakket stopzetten, ik maak daar geen gebruik van.

Ik snap overigens niet waarom ik dit op deze manier moet aanvragen via een forum post, en ik dit niet gewoon zelf in mijn omgevening kan aanpassen.

met vriendelijke groet en alvast dank!

 

Update; heb gebeld met klantenserive. is meteen aangepast, dus opgelost. ging snel.

Reputatie 1

Hi @Draker88 I just cancelled both TV and vast Bellen. Your first mention was 14-11, so with a monts notice I cancelled both on 14-12. As for you Internet, you can change to the speed of 50 Mbps for € 32,50 a month. Would you like me change that for you?

Now its 37.50 , right? Is good that way! Thanks for your help
Reputatie 2

Hoi @Arnaud.Gouder, die overgang wil ik graag voor je in orde maken dus dat gaan we meteen doen ook! 😉 

Omdat je nu gebruikmaakt van de Amulet 515 met harddiskrecorder, wissel ik deze om voor de Aria 610x. Het zal dan maximaal vijf dagen duren voordat je de vervanging binnen hebt. Zodra die binnen is, wil ik je verzoeken om de Amulet te retourneren - hierover ontvang je zo van mij een e-mail met uitleg + retournummer. 

Zodra de vervanging aangesloten is en een signaal afgeeft bij ons, kan ik de overgang naar T-Mobile TV voor je starten. Dit proces duurt dan nog maximaal twee weken. Houd er daarom alsjeblieft wel rekening mee dat je gedurende deze twee weken migratietijd geen mogelijkheid tot opname meer hebt. Daarna kun je direct Cloud Opnemen toevoegen via My T-Mobile Thuis en kun je daarmee natuurlijk weer opnemen, in de Cloud welteverstaan.

Ga je hiermee akkoord? Laat het me weten, dan regel ik alles voor je!


Beste Jason,

Ik ga hiermee akkoord. Ik begrijp toch wel goed dat dit qua kosten geen verschil maakt met wat ik nu betaal?

Groeten,

Arnaud

Reputatie 7

@MrMaa Goed dat het gelukt is! Je kan al veel dingen zelf regelen via My T-Mobile Thuis maar het aan kunnen passen van je gehele pakket kan op dit moment nog niet. Wordt aan gewerkt. :wink:

@Arsto Ik heb Bellen en TV stopgezet met de maand opzegtermijn per 05-02-2020.

@A.Hoekstra Voor jou heb ik Bellen stopgezet :slight_smile:.

@Cahide Ik zie dat mijn collega vanmiddag Bellen al voor je aan heeft gezet, top! Als je echt een spoedvraag hebt dan kan je inderdaad beter telefonisch contact opnemen, op de Community houden we ongeveer 1 a 2 dagen reactietijd aan zodat mensen de gelegenheid krijgen om te antwoorden. Je krijgt altijd reactie maar vanwege de aard van de Community is dit niet het snelste kanaal.

@rensx.ox Ik zie dat he toch gelukt is via Facebook, helemaal goed. :smiley: Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

 

 

Reputatie 7
Badge +16

 @Arnaud.Gouder Omdat je voor de Amulet hetzelfde betaalt als voor een box zonder recorder + Cloud Opnemen (€ 5,00 per maand), zal de prijs hetzelfde blijven inderdaad!

Ik zal de wisseling in gang zetten, laat je het aan me weten zodra de vervangende Aria aangesloten is, alsjeblieft? 😄

@Manou42 Als ik het goed begrijp, heb je nu alleen nog een box met recorder (Amulet 515) geregistreerd staan, deze zal ik voor je afmelden zodat je gewoon weer een Aria 610x (box zonder recorder) kunt bijbestellen, sorry voor het ongemak!

Reputatie 1

Bedankt voor de reactie @Jason. Ga ik dat direct even doorvoeren in My T-Mobile. Scheelt toch weer € 2,50.:wink:

Reputatie 2
@Piotr , je bent een baas! Bedankt voor het snelle verwerken!
Reputatie 7
Vanaf nu (05-02-2019) is het, naast het zelf aanpassen van je TV abonnement en TV Boxen, ook mogelijk om je vast Bellen pakket aan te passen! In dit topic kan je natuurlijk nog steeds terecht voor het uit- en aanzetten van Bellen en/of TV. Andere aanpassingen aan je abonnement kan je gemakkelijk zelf regelen via My T-Mobile Thuis! 🙂
Reputatie 7
@Milado
Ik zie dat je 8 februari wordt aangesloten, hoezee! Vanaf die datum kunnen we pas wijzigingen in je abonnement doen. Nog even een paar nachtjes slapen.

@erb123
Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt, per 2 maart stopt je TV-pakket. Je ontvangt tegen die tijd nog een retourdoos van mij voor je TV Box.

@Aylin50
Ik zie dat mijn collega je telefonisch al heeft geholpen en mij te snel af is geweest. 😉

@RobertG
De portering staat zo te zien al klaar. De beëindiging van je Bellen Start abonnement gaat daarmee automatisch gepaard.

@sjoe55
Wanneer je contract is verlopen. Kun je weer verlengen en gebruik maken van korting! Je kunt verlengen via Twitter, Facebook of ons gratis nummer 0800-0092. Daar kunnen we een aanbod doen dat specifiek bij jouw abonnement en wensen past.

@MrsJennings
Ik heb jouw TV-Pakket, TV Boxen en het Entertainment Pakket uitgezet per 4 maart. Je ontvangt nog netjes een bevestiging van mij en de retour dozen. Als toevoeging vermeld ik je dat mijn collega een klein rekenfoutje heeft gemaakt, excuses! Want je nieuwe prijs wordt: € 40,68.

@Joyce 1975
Ik raad je aan om dit pas na een half jaar te doen! Wanneer ik het nu voor je opzeg, dan verdwijnt ook je kortingscode (20 euro korting) als sneeuw voor de zon. Ik hoor het graag of je dit alsnog wenst door te zetten.

@Mick_
Per 4 maart wordt je TV abonnement stopgezet per 4 maart. Je nieuwe maandprijs (internet & bellen) wordt dan € 33,01.

@YentlKeys
Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan regel ik dit gelijk voor je!

@reinbrecht
That's correct. I can make that wish come true!😉Could you please let me know if you want to receive a TV Box with or without recording function? Then i'll arrange this for you.

@Donder03 @Kaj-DenHaag  @MJOuwejan Ik heb voor jullie alle drie de wijzigingen doorgevoerd met 1 maand opzegtermijn! :)

@MJOuwejan Je kan de snelheid voor je vaste internet omzetten naar het Uit & Thuis voordeel, je ontvangt dan inderdaad € 5,- op je Internet. De rest van je Thuis abonnement blijft dan ongewijzigd. Voor je mobiele abonnement behoudt je ook dezelfde korting maar je gaat dan wel akkoord met de nieuwe voorwaarden voor beide abonnementen.

Reputatie 2
@Piotr, bedankt voor het aanpassen!

Groet,
@Mick_
Reputatie 6
@acdl Welkom op het forum.

Voor het aanpassen van je abonnement, moet je hier zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een TMobile thuis abonnement en ben erg tevreden. Vooral TV Anywhere in combinatie met mijn Apple TV is een uitkomst enwil ik graag zo houden.

Het vreemde is dat ik in jullie een abonnement ben aangegaan en de goedkoopste manier was met TV box en vast bellen. De TV Box staat onuitgepakt in de doos op zolder en ik heb nog nooit een vaste telefoon aangesloten. Ik heb duidelijk verteld aan uw medewerker rond 25 juli 2018 dat ik alleen internet wil en geen tv box omdat ik tv wil kijken via het internet. Toch adviseerde hij om het volledige pakket te nemen om de volledige korting te kunnen krijgen. Geen probleem zo gedaan.

Kortom ik wil voor 25 januari dit gaan wijzigen en alleen het snelle internet nemen. Tot mijn stomme verbazing gaat mijn pincode van TV dan vervallen en kan ik via mijn Apple TV niet meer TV Anywhere kijken. Nu voel ik mij toch wel een beetje in de maling genomen.

Ik wil alleen internet en wordt nu gedwongen een duur tv abonnement erbij te nemen. Ik kan dan beter NL Ziet erbij nemen of toch weer terug gaan naar Ziggo.

Ik had jullie manier net aanbevolen aan mijn vriendin en broer maar zal ze gauw bellen dat het toch allemaal niet zo gunstig is dat het lijkt. Wanneer worden providers nu moderner? Ik wil alleen internet voor een goede prijs.

Ik hoor graag van jullie of er nog een oplossing is rond 25 januari 2019.


Ik begrijp uit jouw verhaal dat je graag internet en TV Anywhere wil. TV Anywhere is een service bij het TV product. Je hebt hiervoor internet en een TV pakket nodig. Zo staat het ook op de website.

TV Anywhere is dus geen 'gratis' dienst bij alleen internet. Dat zou ook niet logisch zijn gezien het een tv product is en in dat pakket alles geregeld wordt voor bijvoorbeeld licenties.

Ik vind het echter wel een mooie wens voor diegene die decoderloos willen kijken. Wellicht tegen gereduceerd tarief. Iers voor de community wishlist?

Overigens kun je T-Mobile thuis actief verlengen, waardoor je korting kunt krijgen.
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jf.otten 

Je dient naast je DSL abonnement ook een glasvezel abonnement af te sluiten. Zodra glasvezel is aangesloten in je huis kun je achteraf hier via de community het DSL abonnement laten beëindigen.

Je betaalt bij het plaatsen van de bestelling wel de eenmalige activatie kosten en installatie kosten, de activatiekosten krijg je achteraf terug.

Het glasvezel wordt nog aangelegd geef je aan dus het zou nog even kunnen duren, zelf kan je dan zodra je een installatiedatum voor glasvezel hebt je DSL abonnement laten beëindigen.

Reageer