Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7
Hi @haroldmaasen, hmm dat is vreemd. Je zou mogelijk kunnen proberen om de apparaten een vast IP te geven als het uitgeven van IP-adressen de boosdoener lijkt. Dit is alleen wel een heleboel werk haha. In dit topic vind je daarnaast een soortgelijke situatie, probeer ook zeker de tips die je hier vindt (het verkorten van de lease time), mogelijk is dit voor jou ook een oplossing!
Reputatie 7
Hi @olaf76, ik heb het Bellen pakekt met één maand opzegtermijn stopgezet per 19-06-2019!
Hello,

Currently I have a 3-in-1 promotion at home(TV+fixed call+internet). it has been almost 6 month for the discount period.

I would like to cancel the TV and fixed call. And keep the service or internet only. Could you help me to change my subscription please?

Regards,

Yu
Hallo,

Ik wil graag bellen bestellen bij mijn abonnement.
Ik wil 2 telefoonnummers.
Verder geen extra's.


Groetjes
Hoi. Kan bellen en tv uitgezet worden in mijn pakket? Bij voorbaat dank!

Gr
Beste T-Mobile,

Graag zou ik vaste telefonie en TV uit mijn abbonement willen halen ivm met het aflopen van de actie periode en het geringe gebruik.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Robbert
Reputatie 7
@dcayy I stopped your Call and TV packages at the date at which your discount will expire (12-06-2019)

@pieters202020 Dat gaan we voor je in orde maken! Omdat je nog aangesloten moet worden kan ik je abonnement op dit moment niet aanpassen. Stuur mij even een bericht zodra je online bent, dan vraag ik de nieuwe telefoonnummers voor je aan!

@Lorimer Voor jou heb ik Bellen en TV ook uitgezet op de datum dat je korting verloopt (01-07-2019).

@RobbertPr In jouw geval is de korting al verlopen, ik heb Bellen TV daarom met de standaard maand opzegtermijn uitgezet (21-06-2019).
Hoi,

Ik wil ook graag TV uit mijn abonnement halen, aangezien er geen korting meer van toepassing is.

Bedankt.

Groet, Wietse.
Hallo,
Kunnen jullie mijn vaste telefonie en tv ook uitzetten aangezien de kortingsperiode voorbij is?
Beide maken we geen gebruik van.
Alvast bedankt.
Goedemiddag,

Ik heb een TV box, maar zou deze graag per eerstvolgende mogelijkheid willen opzeggen. Ik kan via My T-Mobile Thuis niet vinden hoe ik dat moet regelen. Kunnen jullie me hier mee helpen? Met vriendelijke groet, Snezana
Reputatie 7
@wvdb @Jeffrey88Gro @snezana Ik heb de door jullie gevraagde pakketten stopgezet met de standaard maand opzegtermijn!
Hoi ik heb een interactieve media box met opname mogelijkheid,
en wil graag het laten vervangen naar een interactieve media box zonder opname mogelijkheid,
ik gebruik het namelijk niet en het is zonde dat ik er extra voor betaal terwijl ik het niet gebruik dus vandaag
Reputatie 1
Graag vast bellen uitzetten, wil er niks voor terug.
Hallo, na 6 maanden zou ik mijn vaste telefonie die ik nooit zal gebruiken stop kunnen zetten.
Wat moet ik daar voor doen?

Gegroet, AcCeSsGoA
Reputatie 7
@01Dejan Als je wil kan ik de TV Box uiteraard voor je omwisselen maar ik heb het meteen even voor je nagekeken en jij maakt op dit moment nog gebruik van een korting voor je TV Box waardoor je niets extra's betaalt voor de opnamefunctie! De TV Box omwisselen zou ik in dit geval dus niet doen omdat je maandbedrag hierbij hetzelfde blijft. Je kan dus gewoon lekker gebruik blijven maken van de huidige TV Box ;)

@bvandep212 Voor jou heb ik het Bellen pakket uitgezet met de maand opzegtermijn per 03-07-2019!

@AcCeSsGoA Dat kan ik voor je aanpassen! Laat mij nog even weten per welke datum je het Bellen pakket stop wil zetten, met de standaard maand opzegtermijn of op een andere datum, dan pas ik het graag voor je aan!
Hallo,

De decoder vertoond mankementen!
Ik was naar een video opname aan het kijken, na afloop video opname drukte ik op stop, er verscheen geen beeld meer en ook geen geluid.
Heb van alles geprobeerd, niks lukte.
Pas toen ik de adapter eruit gehaald had en na paar seconden erin deed, deed het malle ding het weer.
Op 17 juli 2019 beëindigd mijn abonnement.
Ik wil dus de t.v. signaal doorgifte van jullie met onmiddelijke ingang beëindigen en decodekastje alvast naar jullie terugsturen.
Hoi,

Zouden jullie mijn tv en vast bellen uit willen zetten, aangezien de kortingsperiode bijna voorbij is en ik deze producten weinig gebruik?

Alvast bedankt!
Reputatie 1
Hoi,

zouden jullie per 7-8-2019 het vast bellen uit willen zetten ?
Dan is de kortingsperiode voorbij en ik maak verder geen gebruik van het vast bellen.

Alvast bedankt.
Reputatie 2
Goedenavond,

wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en televisie. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen door jullie uitgezet worden?
Reputatie 7
Hoi @klantnummer XBC81697, ik help je graag hiermee! Stuur je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij. Geef je ook aan per wanneer je TV wilt beëindigen? Houd rekening met een maand opzegtermijn.

Hi @roosje2943, per 8 juli stopt TV en vast Bellen. De bevestiging zit in je inbox. Voor het terugsturen, zie de uitleg hier: retourpakket.

Hi @ralu79, mag ik ter verificatie je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Dan maak ik het gelijk in orde voor je!

Hi @egonnanninga, per 10 juli stopt vast Bellen. De bevestiging is onderweg! 🙂
Goede avond,

Ik wil graag mijn Vast Bellen abonnement direct / zo snel mogelijk stopzetten.

Alvast bedankt.
Reputatie 1
@Sander privé bericht gestuurd. Krijg ik een bevestiging wanneer het in orde is gemaakt ?
Reputatie 7
Hoi @Paula1234, ik heb vast Bellen per 12-7 uit je abonnement gehaald. Zie inbox!

Hoi @ralu79, dank je wel voor de gegevens! Ik heb de wijziging doorgevoerd. De bevestiging zit in je inbox!
Reputatie 2
Hi!

Ik zou graag mijn Vast Bellen abonnement, per direct willen opzeggen. Graag verneem ik als dit is uitgevoerd.

Alvast bedankt!
Graag willen wij onderdeel vast bellen opzeggen.

Reageer