Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1264 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@vvhillo Ik zie dat we inmiddels een opzegverzoek hebben ontvangen. Jammer maar hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen!

@Sander2m6 De monteur haalt hier ben ik bang twee zaken door elkaar. Het klopt dat de TV Box die jij gebruikt niet werkt op het nieuwe TV platform maar hier maak jij (nog) geen gebruik van. Of het op een ODF of WBA netwerk is maakt niet uit. In dit geval werkt TV niet omdat de wensdatum voor de overstap 28-05 is maar je bent al op 18-05 aangesloten, het omzetten van het TV signaal gaat dan niet automatisch mee. 

Ik heb het zojuist handmatig om laten zetten en als je de juiste VLAN settings hebt ingesteld in de Ubiquiti dan zou het nu moeten werken (mogelijk moet je de TV Box even een keer herstarten). :slight_smile:

@Jason en @Demi of wie er het eerst beschikbaar is,

 

Guidion is zojuist geweest en helaas pindakaas geen TV, want mijn TV kastje (Entone zoals hierboven ergens aangegeven) werkt niet met de nieuwe glasvezel (ODF / PON). De monteur gaf aan dat dit bekend is bij jullie dus waarom toch zo uitvoeren? Blijft over een klant met internet, maar zonder TV!! Niet cool, zeker niet als dit gewoon bekend is bij jullie. Wat ook niet cool is, geen internet grootste deel van de dag want al overgezet naar het nieuwe systeem terwijl de monteur pas om iets voor zes uur voor de deur stond. Heb uiteindelijk zelf maar alles aangesloten incl. glasvezel zodat ik 's middags in elk geval internet had. En dat terwijl ik voor mijn bedrijf afhankelijk ben van een werkende internet verbinding, zoals hierboven aangegeven(!!!) (GRRRRR). Al met al geen schoonheidsprijs dit. Dus:

  1. Verzoek zo snel mogelijk migratie en kastje voor het nieuwe TV netwerk
  2. Lees Jason's input hierboven even wat er allemaal is toegezegd! 
  3. Ik ga uiteraard niet betalen voor de dagen zonder TV, ik neem aan dat jullie zelf even nadenken hoe dit ongemak gecompenseerd gaat worden.

Ondanks dit alles, met vriendelijke groet,

Sander

Ik wil gebruik maken van T-Mobile TV, ik heb nu nog Interactieve TV? Wanneer wordt dit gemigreerd? Postcode gebied 7491.

 

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +12

@staub3232 Geen enkel probleem, graag gedaan! Indien ik toch iets voor je kan doen, weet je me te vinden! 😉

@Jason , dan verander ik dit via t-mobile thuis account. Bedankt voor het meedenken

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @staub3232, je kunt vast Bellen stopzetten zonder dat de maandelijkse kortingen vervallen. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat producten stopgezet worden met inachtneming van één maand opzegtermijn. Indien je vandaag vast Bellen stopzet, loopt deze tot en met 10 juni aanstaande door. 

Je kunt alles aan jouw abonnement wijzigen via My T-Mobile Thuis (is klikbaar), maar indien dit niet lukt of wanneer je het liever door één van ons laat doen, kan ik het ook voor je stopzetten. Geef maar aan wat voor jou het fijnste is! 

Wij hebben t-mobilethuis (alles in1) + meerdere mobile abonnementen waarvan 1 unlimited.

nu denken we erover om vast bellen (van t-mobilethuis) stop te zetten.

heeft dit ook gevolgen voor de kortingen als we dit doen?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Arnaud.Gouder, volgens mij hebben we nu wel alles gehad. Ik zet het allemaal door naar de technische dienst zodat er binnen enkele dagen een oplossing kan worden aangeboden!

Bedankt voor het meesturen van het MAC-adres en serienummer! 👍

Mocht ik tussentijdse updates hebben, dan hoor je het meteen en als ik nog iets anders kan doen, laat het alsjeblieft weten.

Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor alles wat je al geprobeerd hebt! Ik heb een aanpassing gedaan waardoor TV opnieuw naar het modem verstuurd wordt. Het ontbreken van alle zenders behoudens de NPO-zenders is niet ontstaan doordat je nog geen T-Mobile TV hebt, dat staat er los van. Dit kan ik ook pas aanvragen op het moment dat alles werkt, anders gaan we een platformmigratie aanvragen terwijl de boel niet in orde is en dat wil ik je besparen! 

Kun je straks controleren of het nu wel correct werkt? Misschien nog een gekke vraag, maar wil je dit ook voor alle zekerheid checken?

Interactieve  TV

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 
  • Zie je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier dus ook meteen uitschakelen zodat je weer alle zenders hebt.
  • Zie je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit

Het kan weleens voorkomen dat de favorieten per ongeluk ingeschakeld zijn en dat je hierdoor een beperkt aanbod aan zenders hebt. Het zou natuurlijk wel heel toevallig zijn als dat precies NPO 1, 2 en 3 zijn, maar om echt alles uit te sluiten, kun je die controle ook nog uitvoeren, alsjeblieft. Dankjewel!


Beste @Jason ,

Helaas werkt het nog altijd niet. Ik heb nog een aantal keer jullie reset procedure geprobeerd. Met echt *alleen* het modem aan de media converter, en daaraan dan weer de Aria. Het ligt ook niet aan de favorieten (is inderdaad goed om alles uit te sluiten). Ik zie echt alle zenders (en er staat ‘activeer favorieten’), inclusief de programmagids en de omschrijving van het huidige programma als ik RTL 4 ofzo kies. Ik heb nog wat uitgebreider getest, en veel van de zenders boven 500 (regionale zenders) werken ook gewoon. Ook NPO 1, 2 en 3 op 101,102 en 103 doen het. De rest echter niet. Ik kan de zenders dus perfect kiezen, en zie dus wel de titel van het programma dat nu op die zender uitgezonden wordt. Als ik op de blauwe knop druk lijkt het er ook echt op dat de Aria denkt dat hij iets vanaf het begin aan het afspelen is (ik moet echt kiezen om daarmee te stoppen voor ik weer naar de volgende zender kan zappen), maar het blijft alleen maar zwart beeld. Ik vermoed zelf dat het met de encryptie te maken heeft ;-)

Voor het geval dat nuttig is, hierbij het serienummer en mac adres van de Aria:

SN: 68-3968428

MAC: 00:03:E6:79:1B:58

Groeten,

Arnaud

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor alles wat je al geprobeerd hebt! Ik heb een aanpassing gedaan waardoor TV opnieuw naar het modem verstuurd wordt. Het ontbreken van alle zenders behoudens de NPO-zenders is niet ontstaan doordat je nog geen T-Mobile TV hebt, dat staat er los van. Dit kan ik ook pas aanvragen op het moment dat alles werkt, anders gaan we een platformmigratie aanvragen terwijl de boel niet in orde is en dat wil ik je besparen! 

Kun je straks controleren of het nu wel correct werkt? Misschien nog een gekke vraag, maar wil je dit ook voor alle zekerheid checken?

Interactieve  TV

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 
  • Zie je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier dus ook meteen uitschakelen zodat je weer alle zenders hebt.
  • Zie je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit

Het kan weleens voorkomen dat de favorieten per ongeluk ingeschakeld zijn en dat je hierdoor een beperkt aanbod aan zenders hebt. Het zou natuurlijk wel heel toevallig zijn als dat precies NPO 1, 2 en 3 zijn, maar om echt alles uit te sluiten, kun je die controle ook nog uitvoeren, alsjeblieft. Dankjewel!

Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor je bevestiging! Ik vermoed dat de nieuwe box nog niet goed geregistreerd is, dat zou die bug verklaren. Ik weet gelukkig wat de oplossing is, dus we gaan het samen herstellen!

Zou je de Aria en het modem beide willen herstarten via de volgende methode, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Als het goed is, werkt daarna elke zender weer.


Hoi Jason,

 

Ik had deze ‘reset’ al gevonden op het forum, en ook al geprobeerd. Ik heb het uiteraard na jouw bovenstaande bericht nog een keer helemaal zo uitgevoerd, maar het werkt niet. Ik kan nog altijd alleen Nederland 1, 2 en 3 zien, en de rest alleen zwart beeld. Kan dit te maken hebben met dat er nog altijd ‘Interactieve TV’ bij mijn account staat, en geen ‘T-Mobile TV’? Wanneer wordt dat geactiveerd? Verder zou het ook nog kunnen te maken hebben met het feit dat ik het Zyxel modem niet gebruik (ik gebruik een unifi managed switch die het VLAN 640 direct doorstuurt naar de TV). Ik heb ook al geprobeerd om alleen VLAN 300 door te sturen (zoals bij T-Mobile TV over glasvezel zou moeten, maar dat werkt ook (nog) niet). Dan werkt het namelijk helemaal niet, en kan de Aria de server niet bereiken volgens mij…

Dank,

Arnaud

P.S. Ik heb het Zyxel modem wel aangesloten voor telefonie, dus als het echt nodig is, kan ik het wel proberen met een kabel via het modem (dat is wat werk, en heb ik daarom nog niet geprobeerd), maar ik begreep dat het ook echt zonder moet kunnen...

Hoi Jason,

 

Update op dit vorige bericht: Ik heb inmiddels ook getest zonder unifi hardware, en met alleen het Zyxel modem (dus nu de Aria aangesloten op 1 van de gele lan poorten van het modem): Dan gebeurt precies hetzelfde. Alleen NPO 1,2,3. Alle andere zenders zwart beeld.

 

Groeten,

Arnaud

Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor je bevestiging! Ik vermoed dat de nieuwe box nog niet goed geregistreerd is, dat zou die bug verklaren. Ik weet gelukkig wat de oplossing is, dus we gaan het samen herstellen!

Zou je de Aria en het modem beide willen herstarten via de volgende methode, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Als het goed is, werkt daarna elke zender weer.


Hoi Jason,

 

Ik had deze ‘reset’ al gevonden op het forum, en ook al geprobeerd. Ik heb het uiteraard na jouw bovenstaande bericht nog een keer helemaal zo uitgevoerd, maar het werkt niet. Ik kan nog altijd alleen Nederland 1, 2 en 3 zien, en de rest alleen zwart beeld. Kan dit te maken hebben met dat er nog altijd ‘Interactieve TV’ bij mijn account staat, en geen ‘T-Mobile TV’? Wanneer wordt dat geactiveerd? Verder zou het ook nog kunnen te maken hebben met het feit dat ik het Zyxel modem niet gebruik (ik gebruik een unifi managed switch die het VLAN 640 direct doorstuurt naar de TV). Ik heb ook al geprobeerd om alleen VLAN 300 door te sturen (zoals bij T-Mobile TV over glasvezel zou moeten, maar dat werkt ook (nog) niet). Dan werkt het namelijk helemaal niet, en kan de Aria de server niet bereiken volgens mij…

Dank,

Arnaud

P.S. Ik heb het Zyxel modem wel aangesloten voor telefonie, dus als het echt nodig is, kan ik het wel proberen met een kabel via het modem (dat is wat werk, en heb ik daarom nog niet geprobeerd), maar ik begreep dat het ook echt zonder moet kunnen...

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor je bevestiging! Ik vermoed dat de nieuwe box nog niet goed geregistreerd is, dat zou die bug verklaren. Ik weet gelukkig wat de oplossing is, dus we gaan het samen herstellen!

Zou je de Aria en het modem beide willen herstarten via de volgende methode, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Als het goed is, werkt daarna elke zender weer.

Hoi @Arnaud.Gouder, er was schijnbaar een fout opgetreden in het verstuurproces waardoor de box nooit aangemaakt is in het systeem - sorry voor deze fout! Ik heb het nu alsnog handmatig aangepast zodat je binnen enkele dagen dan toch echt de Aria ontvangt! 😉

Je bent absoluut niet ongeduldig, logisch dat je na een week checkt wat er precies aan de hand is!


Beste Jason,

De Amino Aria is inmiddels aangekomen en aangesloten. Echter ik kan hier alleen NPO 1,2 en 3 op kijken. Bij alle andere zenders krijg ik een zwart beeld. Moet er nog iets aan jullie kant gebeuren?

Groeten,

Arnaud

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Arnaud.Gouder, er was schijnbaar een fout opgetreden in het verstuurproces waardoor de box nooit aangemaakt is in het systeem - sorry voor deze fout! Ik heb het nu alsnog handmatig aangepast zodat je binnen enkele dagen dan toch echt de Aria ontvangt! 😉

Je bent absoluut niet ongeduldig, logisch dat je na een week checkt wat er precies aan de hand is!

 @Arnaud.Gouder Omdat je voor de Amulet hetzelfde betaalt als voor een box zonder recorder + Cloud Opnemen (€ 5,00 per maand), zal de prijs hetzelfde blijven inderdaad!

Ik zal de wisseling in gang zetten, laat je het aan me weten zodra de vervangende Aria aangesloten is, alsjeblieft? 😄

 

Beste Jason,

Ik heb nog altijd geen Aria ontvangen. Misschien ben ik te ongeduldig ;-) Maar kan je misschien nakijken of hij echt verstuurd is, ik heb ook helemaal geen enkele email hierover ontvangen…

Groeten,

Arnaud

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Kitty111, fijn dat je al een afspraak hebt kunnen inplannen! Mocht je tussentijds nog vragen hebben, stel ze gerust. We denken en helpen graag mee! 😄

Hoi @Kitty111, Lisa heeft je al goed op weg geholpen, zie ik, dat is mooi! Wat me echter opvalt, is dat je nog gebruikmaakt van een Draytek modem en dat modem is jammer genoeg niet compatibel met T-Mobile TV. Ik zal een verzoek indienen om deze om te laten ruilen voor een Zyxel + Media Converter zodat de omzetting vervolgens wel in gang kan worden gezet! 😉

Je zult binnen nu en enkele uren een afspraaktool ontvangen per SMS en e-mail: hiermee kun je een afspraak inplannen met Guidion zodat de Zyxel + converter geïnstalleerd worden. Dit is namelijk verplicht bij Glasvezel omdat de onderdelen delicaat zijn en bij eigen installatie de servicegarantie vervalt.

Hoi @RianneV89, een begrijpelijke beslissing om te overwegen als je de kosten wilt verlagen, goed over nagedacht! 😄

Het is echter niet mogelijk om het TV-abonnement tijdelijk te pauzeren. Je kunt het natuurlijk wel opzeggen en vervolgens later in het jaar weer toevoegen, dat is geen enkel probleem. Voor een exacte prijsvergelijking kun je het beste een kijkje nemen in My T-Mobile Thuis, of bellen met 0800-0419. Wij doen graag een persoonlijk aanbod en Webcare heeft daar geen exact zicht op. Prijzen kunnen namelijk anders zijn dan hoe wij ze op de website zouden zien (in verband met onder andere Klantvoordeel).

Bedankt! De afspraak heb ik nu staan met de monteur.

Moet ik dan alsnog cloud opnemen aanzetten in mijn abonnement? (Wat Lisa hierboven vertelde) Ik betaal namelijk al extra voor het opnemen.

Ik had ook al lange tijd problemen met mijn modem dus ik ben blij dat alles zo opgelost word! 🙂 thanks again

Ik heb al antwoord gekregen! Dit bericht hierboven kan eventueel verwijderd worden.

Hoi @Kitty111, Lisa heeft je al goed op weg geholpen, zie ik, dat is mooi! Wat me echter opvalt, is dat je nog gebruikmaakt van een Draytek modem en dat modem is jammer genoeg niet compatibel met T-Mobile TV. Ik zal een verzoek indienen om deze om te laten ruilen voor een Zyxel + Media Converter zodat de omzetting vervolgens wel in gang kan worden gezet! 😉

Je zult binnen nu en enkele uren een afspraaktool ontvangen per SMS en e-mail: hiermee kun je een afspraak inplannen met Guidion zodat de Zyxel + converter geïnstalleerd worden. Dit is namelijk verplicht bij Glasvezel omdat de onderdelen delicaat zijn en bij eigen installatie de servicegarantie vervalt.

Hoi @RianneV89, een begrijpelijke beslissing om te overwegen als je de kosten wilt verlagen, goed over nagedacht! 😄

Het is echter niet mogelijk om het TV-abonnement tijdelijk te pauzeren. Je kunt het natuurlijk wel opzeggen en vervolgens later in het jaar weer toevoegen, dat is geen enkel probleem. Voor een exacte prijsvergelijking kun je het beste een kijkje nemen in My T-Mobile Thuis, of bellen met 0800-0419. Wij doen graag een persoonlijk aanbod en Webcare heeft daar geen exact zicht op. Prijzen kunnen namelijk anders zijn dan hoe wij ze op de website zouden zien (in verband met onder andere Klantvoordeel).

Bedankt! De afspraak heb ik nu staan met de monteur.

Moet ik dan alsnog cloud opnemen aanzetten in mijn abonnement? (Wat Lisa hierboven vertelde) Ik betaal namelijk al extra voor het opnemen.

Ik had ook al lange tijd problemen met mijn modem dus ik ben blij dat alles zo opgelost word! :) thanks again

Reputatie 6
Badge +6

@Sander2m6 Dat is weer een andere migratie. Wanneer je eenmaal bent overgezet naar ODF, kan ik de TV Box vervangen voor een Aria. Wanneer je dan de nieuwe TV Box hebt aangesloten, kan ik pas een aanvraag voor je doen om overgezet te worden naar het nieuwe TV platform. Houd er dan wel rekening mee dat je dan tijdelijk zonder opnamefunctie komt te zitten, totdat je helemaal bent overgezet. Na de aanvraag wordt je binnen twee weken overgezet naar het nieuwe TV platform. 

Hi Jason,

Dank! Ik wacht de migratie naar ODF af en zie de mails wel verschijnen. Ik mis nog de aanpassing van oude TV netwerk naar het nieuwe systeem inclusief vervangen van de Entone box. Of komt dit automatisch daarna?

groet,

Sander

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Sander2m6, ik zal de migratie naar ODF in werking zetten en zal, zodra de migratie afgerond is jouw contract aanpassen naar de bovengenoemde voorwaarden. Zo heb je het meeste recht op de korting die we besproken hebben én kun je zo snel mogelijk gaan genieten van een hogere internetsnelheid. 

De migratiedetails worden per e-mail naar jou toegestuurd en de uiteindelijke exacte activatiedatum zal over enkele dagen bekendgemaakt worden (eveneens per e-mail).

Er wordt nieuwe apparatuur naar je verstuurd zodat de migratie naar ODF succesvol kan worden afgerond. Dit betreft een Zyxel modem + Media Converter. De Draytek wordt daarom vervangen en de nieuwe apparatuur zal worden aangesloten door een gecertificeerde monteur. Hierover krijg je ook nog een e-mail en SMS met afspraaktool toegestuurd zodat deze correct geïnstalleerd worden.

Op de dag van activatie zal er in principe geen overbruggingsperiode zijn, indien dit wel het geval is, zullen we je tijdig informeren - in het uiterste geval dat er toch een overbruggingsperiode is van een paar uur, dan stuur ik je een Unlimited Internet voucher voor 24 uur zodat je toch een mobiele hotspot kunt gebruiken!

Hi Jason,

Duidelijk dus bij dezen akkoord:

  • nieuw contract voor Internet en TV op zo'n manier om de drie maanden korting erin op te nemen
  • geen cloud opnemen
  • rest conform mijn overzicht
  • ODF, 1Gb internet

Van groot belang is de continuïteit van ons internet ivm koppeling tussen server thuis en werk! Zet de aanpassing maar in werking. Ik zie de stappen die we gaan maken tegemoet.

groet,

Sander

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Sander2m6, die kostenberekening in je reactie klopt helemaal. Waarmee echter in de overgangsconstructie nog geen rekening gehouden wordt, is een korting op het maandbedrag ten aanzien van TV. Wat ik kan doen, is jouw huidige contract met een jaar verlengen - alleen als je daar toestemming voor geeft natuurlijk - en dan de korting voor drie maanden TV gratis toepassen. Dat kan jammer genoeg niet op lopende abonnementen, sorry! 

Indien je dit niet op die manier wilt zien worden toegepast, kunnen we er ook voor kiezen om je eenmalig een vergoeding aan te bieden van € 45,00 (drie maal € 15,00 voor TV) zodat je alsnog de korting krijgt, maar dan op een andere manier. Laat me weten wat voor jou het beste uitkomt.

Je kunt tot zeven dagen programma's Terug Kijken inderdaad, maar die kun je niet opnemen in de Cloud als je Cloud Opnemen niet toevoegt als extra functie. Ik denk dat het in dit geval het handigste voor jou is om eerst uit te testen of je uit de voeten komt zonder Cloud, je kunt Cloud Opnemen altijd nadien nog toevoegen als extra in My T-Mobile Thuis namelijk! 😉

Wat betreft de VLANs met eigen router en T-Mobile TV, neem een kijkje in dit topic van Brian, daarin wordt alles uitgelegd: 

Omdat je nog gebruikmaakt van de oude Vodafone Red voordelen (Mobiel + Thuis), komen die te vervallen en wordt dit vervangen voor Klantvoordeel. Echter, indien je geen T-Mobile of Tele2 mobiel abonnement hebt op jouw adres, zal dit geen directe extra kortingen met zich meebrengen. 

Een hoop tekst, sorry daarvoor!

Het belangrijkste op een rijtje:

-Het oude Klantvoordeel (Mobiel + Thuis) vervalt

-Cloud Opnemen kun je te allen tijde zelf toevoegen en uitschakelen via My T-Mobile Thuis

-Je zou kunnen verlengen voor een jaar zodat de drie maanden TV-korting er automatisch aan toegevoegd wordt

-Je kunt ervoor kiezen het contract te behouden zoals het is, dan voeg ik een losse vergoeding toe ter waarde van € 45,00 - dit geldt natuurlijk alleen als je besluit over te gaan op ons glasvezelnetwerk

-Het voordeel van ODF: het is ons eigen glasvezelnetwerk. Wij beheren de netwerkapparatuur, de verbinding en kunnen een hogere snelheid (tot 1000 Mbit/s) op Glas aanbieden voor een relatief lage prijs

Alvast zelf even uitgezocht:

Internet Premium @ 40euro

Standaard WIFI @ 0euro

Interactieve TV @ 15euro

1 TV Box @ 0euro

Cloud opnemen @5euro

Ziggo Sport @15euro

TOTAAL : 75euro/mnd

We krijgen dan dus geen pakketkorting of eerste paar maanden reductie op tarief. Tenzij ik eerst opzeg en daarna opnieuw aanvraag :-) Als ik het goed begrijp kan ik met Interactieve TV als 7 dagen terugkijken zonder Cloud opnemen toch? Dan kan die vervallen en kom ik op 70euro/mnd en dat lijkt me prima!

groet,

Sander

 

Reageer