Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1280 reacties

 Hoi @BamBam1979, leuk om te lezen dat je het liefst bij ons blijft genieten! 😃 Heel graag zou ik je een mooi aanbod doen, alleen doen we je het liefst een persoonlijk aanbod. Daarom wil ik je vragen om te bellen met 0800-0419. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 21:00 en op zaterdag van 09:00 - 17:30. 

Daarnaast raad ik je aan om niet in de kleine lettertjes van de groene buren te trappen, daar geven ze namelijk ook alleen gedurende de eerste zes maanden korting. 😉

Succes met je keuze en hopelijk tot nog een jaar! 

 

Hoi Cal, Dank je wel voor je reactie. Ik heb het nog even nagekeken in de voorwaarden, waar ik op uit kom als ik probeer te bestellen en tevens achteraan gebeld, maar de geboden korting bij de buren is wel degelijk voor de volle 12 maanden.

Maar goed, ik ga even bellen met de klantenservice, kijken wat we kunnen bereiken.

In ieder geval nogmaals bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @jf.otten, wat tof dat je over wilt gaan op ons Glasvezel netwerk! 😁 We kunnen niet wachten om ook jou van nog sneller en krachtiger internet te voorzien. 

Goede tip van jou om dit aan te passen op de website. Nu lijkt het inderdaad in eerste instantie of je dan direct via My T-Mobile Thuis een Glasvezelabonnement kunt aanvragen, ook als is dit nog in ontwikkeling.

Ik zet het door naar mijn collega's. Thanks voor je feedback! Kunnen we nog iets anders voor je doen? Geef een gil, dan komen we tevoorschijn om je zo goed mogelijk te helpen! 💪😎

Reputatie 7
Badge +15

 

 @Risk72 Hoi Hans! Wat gaaf dat je over wilt gaan op Glasvezel. :smiley: Mooi ook dat je al gebruik maakt van Klantvoordeel met Thuis en Mobiel gecombineerd. Ik zou het supergraag voor je willen regelen, maar dit gaat via onze collega’s. Je kunt bellen met: 0800-0419 (of 0800-0092). Omdat je nu internet via de telefoonlijn hebt (DSL), kun je een nieuw abonnement op Glasvezel aanvragen. Je ‘oude’ DSL abonnement moet dan wel nog worden opgezegd. Vraag aan mijn collega’s of zij een oogje voor je in het zeil houden, ik weet zeker dat ze dat voor je willen doen! Dan kan het oude abonnement op de activatiedatum van het nieuwe worden stopgezet. 

 

@tommier Hallo! Dat is geen enkel probleem, ik maak het met alle liefde in orde voor je. Bedoel je TV en vast Bellen? Ik denk het wel, omdat je in je laatste zin zegt: “Dus graag alleen mijn internet abonnement behouden”, maar voor het geval ik het toch mis heb. :wink: Laat het me weten, dan regel ik het zo snel mogelijk voor je.

Reputatie 6
Badge +2
Hey @randyio,





Zojuist heb ik je verzoek verwerkt. Je ontvangt zo dadelijk een bevestiging van de wijziging. Daarin staat precies uitgelegd hoe je de TV Box retour kunt sturen. Fijn weekend gewenst! ☺️
Reputatie 7
Badge +15

@Guitoray Dit maak ik graag meteen in orde voor je, ik kan echter via jouw gegevens alleen een oud (opgezegd) contract vinden. Mag ik alsjeblieft in een PM jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat vast Bellen over een maand (opzegtermijn) niet langer in jouw abonnement zit. :wink:

 

 

@Werner79 Het is geregeld, ik heb je box omgeruild voor een TV Box met recorder. Bovendien gaat je maandbedrag zelfs omlaag naar € 30,- wegens de korting via Klantvoordeel. Mag ik je verzoeken de oude box straks te retourneren in dezelfde doos waarmee de nieuwe binnenkomt? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?

Reputatie 2

Beste,
Ik heb sinds vorig jaar een Alles in 1 thuis met een Unlimited Mobile abbo, nu kreeg ik bericht dat ik zou kunnen verlengen.
Graag hoor ik wat er bij het wijzigen of verlengen van 1 van de Abbo´s voor veranderingen zullen geven in mijn klantvoordeel wat ik nu heb.

 

@Jason , dan verander ik dit via t-mobile thuis account. Bedankt voor het meedenken

Reputatie 5
Badge +2

Aha, duidelijk @BamBam1979! Vanuit hier kan ik je geen aanbod doen, hiervoor moet je dus echt met mijn collega's bellen. Hopelijk lukt dit en mogen we je blij maken. Succes! 😄

Reputatie 7
Badge +15

@SkyesAngel Wat gaaf dat je overweegt nog een jaar bij ons te blijven! 😊 Ik zou je dolgraag willen helpen, maar we kunnen niet meer direct op Webcare berichten doorzetten naar de verlengingsafdeling. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod! Als ik iets anders voor je kan doen, laat je me het dan weten? De Community zit altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

@Jason

bedankt voor de info.:thumbsup:

 

 

Reputatie 7
Badge +6
Hi @HuubH, ik heb per 16-3 vast Bellen stopgezet. De bevestiging zit in je inbox!





Hi @PokPok, I contacted our renewals department and they'll contact you shortly.





Hoi @tmobilethuisaq4u, ik heb met de eerste mogelijke datum (16-3) TV en Bellen stopgezet. De bevestiging zit in de inbox en de retourdoos voor de TV Box zal over 3 weken verstuurd worden.





Hoi @JorisT, ik heb per 16-3 vast Bellen en TV stopgezet. De bevestiging zit in je inbox! Retourdoos volgt in maart.





Hi @Sofia.ab, I cancelled TV and your landline per 18-3. Confirmation was sent to your inbox.





Hoi @Lodybo, ik heb TV en Bellen per 18-3 uit je pakket gehaald. Vergeet niet de TV Box rond die tijd terug te sturen met de retourdoos.

It does help, thank you!
I only wish you had notified me that new cheaper pricing was available. I have been paying extra for no reason...

graag zou ik de vaste telefoon in mijn T-mobile thuis abonnement stoppen aan het einde van de huidige kortingsperiode. Willen jullie dit op de juiste tijd voor mij inplannen. Dank.


Overigens zeer tevreden met T-mobile thuis👌🏻
Super bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +20

@yoda747 

Een wijziging aan je internetsnelheid zal geen effect hebben op de duur van je abonnement dus je abonnement blijft gewoon tot volgende maand lopen.

 

Reputatie 2

@Waqqas 

Dank je wel voor je informatie :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @rvdgeer! Cloud Opnemen komt er zo snel mogelijk aan, een officiële release datum hebben we nog niet. Je zou wanneer je nu een box zonder recorder bestelt, de Amino Aria 610 ontvangen. Het wordt straks inderdaad onderdeel van ons nieuwe TV-platform. ik begrijp volkomen waarom je het vraagt en kan je beloven dat zowel de testers, als onze specialisten alles op alles zetten om het zo goed en snel mogelijk te implementeren. Het komt er dus echt aan, maar we willen nu zeker weten dat alles 100% werkt voordat we het loslaten! :blush:

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Arnaud.Gouder, er was schijnbaar een fout opgetreden in het verstuurproces waardoor de box nooit aangemaakt is in het systeem - sorry voor deze fout! Ik heb het nu alsnog handmatig aangepast zodat je binnen enkele dagen dan toch echt de Aria ontvangt! 😉

Je bent absoluut niet ongeduldig, logisch dat je na een week checkt wat er precies aan de hand is!

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @wbrooseboom Dat kan je zelf aanpassen in je account van het forum.





Succes!

hier op het forum.
Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Vincentvdh, we maken bij TV-zenderpakketten een onderscheid in twee vormen: 

  1. TV-themapakketten: Kids & Music, Infotainment, Entertainment en Internationaal → € 3,75 per pakket per maand. Deze pakketten kun je op elk gewenst moment aan- en uitzetten en je betaalt naar rato van de gebruikte periode.
  2. Premium zenderpakketten: FOX Sports Eredivisie, FOX Sports Compleet, Ziggo Sport Totaal, Adult en Film1 → vanaf € 7,50 per maand. Deze zenderpakketten hebben een opzegtermijn van één maand en je betaalt de volle maand altijd, ook als je na één dag het pakket uitzet in My T-Mobile Thuis - wegens de looptijd van één maand, blijft het pakket dan nog de resterende periode actief.

Indien je Verstappen en co wilt blijven volgen tot de laatste Grand Prix, kun je het beste Ziggo Sport uitzetten 29 dagen voordat de laatste race is, dan heb je één dag speling en loop je niet het risico dat je op de dag zelf geen Ziggo meer kunt ontvangen. 

Is het zo duidelijk? Zo niet, laat het me weten, dan leg ik het graag nog beter uit! Veel kijkplezier en een prachtig weekend toegewenst! 😄

Hallo, ik wil graag mijn vast bellen stopzetten. Alvast bedankt.


Ja ook ik zou mijn vast bellen willen stop zetten blijkt niet zo eenvoudig te zijn
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Inge,





Bedankt voor het laten weten. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat jij een andere TV Box krijgt. De TV Box met HD-recorder komt zo snel mogelijk naar je toe, ik verwacht dat deze binnen 5 werkdagen bij jou thuis is aangekomen. Vergeet je niet de TV Box zonder HD-recorder naar ons terug te sturen? Alvast bedankt en veel opneemplezier!
Hello t. Mobile???



Hallo, ik wil graag mijn vast bellen stopzetten. Alvast bedankt.Ja ook ik zou mijn vast bellen willen stop zetten blijkt niet zo eenvoudig te zijn






Nog steeds niets gehoord


Nog even en zeg alles op bij deze
Een zelfde vraag die ik al eerder op dit forum voorbij heb zien komen:





Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?





Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.





Ik hoor graag van jullie

Reageer