Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7

@Jaxz Je TV pakket stopt per 27-01-2020!

@emptyal Ik heb voor jou Bellen en TV ook stopgezet per 27-01-2010. Je maandbedrag voor internet heb ik aangepast naar € 30,- per maand. Let op, hierdoor kan er een herberekening van je maandbedrag plaats vinden waardoor je komende factuur hoger uitvalt. Maar geen zorgen, dit is gewoon een correctie omdat je een maand in het voren betaalt en wordt de volgende maand weer recht getrokken. :wink:

@Siskooo Dat kan zeker! Ik heb alleen jouw klantgegevens niet. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan pas ik het voor je aan! En jij uiteraard ook fijne feestdagen! :slight_smile:

@dummymcdummdumm Voor jou heb ik het ook aangepast per 27-01-2020.

 

Hallo, 

 

Ik wil graag vast bellen en tv uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Goedemiddag,

 

Wij willen graag het TV gedeelte van ons abonnement stopzetten, en alleen nog gebruik maken van internet. Zouden jullie dit voor ons willen doen?

 

Dank jullie wel.

 

gr,

Reputatie 1

Hi mods,

 

Even voor de zekerheid (en ik het anders zelf ook ga vergeten); maar hebben jullie mijn berichtje van vorige week gezien? Ik wil graag vast bellen uit mijn abonnement halen.

Alvast bedankt!

Hallo, 

Graag wil ik vast bellen uit mijn abonnement stopzetten. Hopelijk kan dit zo geregeld worden. 

Reputatie 7
Badge +16

@redouan_thebest1 Wat goed dat je al zo proactief gehandeld hebt en het via de klantenservice geregeld hebt! Als ik hiernaast nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community! :smile:

 

@m.kost Het is geregeld! Vanaf 27 januari (maand opzegtermijn) zul je enkel nog Internet ontvangen. Mocht je het later weer willen toevoegen, dan kun je dit via My T-Mobile Thuis weer toevoegen: thuismy/t-mobile.nl. Mag ik je verzoeken om de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, staat beschreven in de e-mail die net verstuurd is. :wink:

 

@Wouzzie.w Het is gelukt! Vanaf 21 januari aanstaande (maand opzegtermijn teruggerekend naar de datum waarop je het eerst doorgaf) zal vast Bellen niet langer onderdeel uitmaken van jouw abonnement. Geef onze klantenservice (0800-0092) een belletje indien je dit later toch weer wilt gebruiken. :smile:

 

@Imke86 Ook bij jou is het gelukt: vanaf 29 januari aanstaande zal vast Bellen stopgezet zijn. Geef onze klantenservice (0800-0092) een belletje indien je dit later toch weer wilt gebruiken. :smile:

 

Een fijne jaarwisseling en een prachtig, voorspoedig 2020 toegewenst allemaal! Namens ons hele Community team. :grin:

Goedemiddag,

Ik wil graag gebruik maken van de t mobile uit en thuis korting, maar ik kan alleen kiezen tussen 50 of 100 Mb/s, terwijl wij nu 500 Mb/s hebben.
Is het mogelijk om de uit en thuis korting te krijgen zonder in snelheid achteruit te gaan?

Alvast bedankt!

Reputatie 3

allereerst de beste wensen.

 

Ik wil bij deze graag verzoek indienen om ’vast bellen’ op te zeggen van mijn thuis abonnement.

 

Alvast bedankt.

Goedemiddag! Zouden jullie vast bellen willen stopzetten bij mijn abonnement? Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hey @Wouterkuhl,

Momenteel bieden we geen snelheden aan van 500 Mbps en 200 Mbps. Het is daarom jammer genoeg ook niet mogelijk om gebruik te maken van het Uit & Thuis voordeel bij die snelheden. Belangrijk om te weten is dat wanneer je overgaat naar 100 Mbps, je dus (voorlopig) niet meer terug kunt keren naar een 500 Mbps pakket.

Hoi ​​​​@ezow123 & @stevb,

Ik heb zojuist het vast Bellen pakket uit jullie abonnement gehaald. Jullie ontvangen zo meteen een e-mail met de bevestiging. :relaxed:

Beste,

 

Kan bij mij het vast bellen worden stopgezet?

Bvd,
Wouter

Ik wil graag Vast Bellen Start toevoegen aan mijn abonnement.

Reputatie 2

Goedemorgen,

Graag het vast bellen in mijn pakket stopzetten

Alvast bedankt,

Reputatie 7

Hey @Bust3R,

Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik je verzoek spoedig verwerken! 
 

Hoi @VSS,

Your wish is my command. Zojuist heb ik vast Bellen Start toegevoegd aan je pakket. Je ontvangt een e-mail met de exacte gegevens. :relaxed:

Hi ​​​@RolandV,

Ik heb zojuist je vast Bellen pakket uit je abonnement gehaald met één maand opzegtermijn. E-mail met de bevestiging volgt!

Hoi,

Graag het vast bellen in mijn pakket stopzetten, ik maak daar geen gebruik van.

Ik snap overigens niet waarom ik dit op deze manier moet aanvragen via een forum post, en ik dit niet gewoon zelf in mijn omgevening kan aanpassen.

met vriendelijke groet en alvast dank!

 

Update; heb gebeld met klantenserive. is meteen aangepast, dus opgelost. ging snel.

Goedenavond, 

Graag wil ik telefoon en tv stopzetten. Tegenwoordig wordt alles gestreamed. Kunnen jullie dit regelen, want het lukt mij niet in my tmobile. 

Alvast bedankt. 

Beste,

Kunnen jullie het vast bellen stopzetten bij mijn abonnement? 

Alvast bedankt.

Hallo,

Willen jullie tmobile thuis telefonie voor mij aanzetten. Graag met enige spoed. Ik heb nu alleen internet abb. En wil ook thuis telefonie aanzetten.

Reputatie 2

Goedemiddag!

Wij hebben gemerkt dat we eigenlijk zo goed als geen tv meer kijken en willen dit dus uit ons (Internet+TV) abonnement halen. Zouden jullie dit voor ons eruit willen halen?

Uiteraard gebruiken we nog wel internet en we hebben een mobiel abonnement bij jullie, dat willen we zo houden.

Overigens zag ik dat de abonnementskosten voor internet 50 (Basic) €30,00 p.mnd. bedraagt (nu een tijdelijke actie zelfs €25,00). Wij betalen elke maand € 33,94 voor dit abonnement!? Kan dit ook veranderd worden?

Alvast bedankt voor alle moeite!

 

PS: Heb jullie trouwens ook via FB messenger benaderd, maar daar kwam ik niet veel verder met de chat robot. Dus dat mag je als niet verzonden beschouwen. Hopelijk heb ik hier meer geluk met reactie ;-)

Reputatie 7

@MrMaa Goed dat het gelukt is! Je kan al veel dingen zelf regelen via My T-Mobile Thuis maar het aan kunnen passen van je gehele pakket kan op dit moment nog niet. Wordt aan gewerkt. :wink:

@Arsto Ik heb Bellen en TV stopgezet met de maand opzegtermijn per 05-02-2020.

@A.Hoekstra Voor jou heb ik Bellen stopgezet :slight_smile:.

@Cahide Ik zie dat mijn collega vanmiddag Bellen al voor je aan heeft gezet, top! Als je echt een spoedvraag hebt dan kan je inderdaad beter telefonisch contact opnemen, op de Community houden we ongeveer 1 a 2 dagen reactietijd aan zodat mensen de gelegenheid krijgen om te antwoorden. Je krijgt altijd reactie maar vanwege de aard van de Community is dit niet het snelste kanaal.

@rensx.ox Ik zie dat he toch gelukt is via Facebook, helemaal goed. :smiley: Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

 

 

Hallo,

Kunnen jullie voor mij Vast Bellen aanzetten?

Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hi @seender058, dat kan zeker! Als je mij een privébericht stuurt met je volledige adres, geboortedatum, laatste vier cijfers van het rekeningnummer en per wanneer je van Bellen gebruik wil maken dan pas ik het voor je aan!

Beste,

Ik wil graag mijn vast bellen opzeggen aangezien ik er geen gebruik van maak. 
 

mvg

 

Reputatie 7

Hi @Henri Lipman, ik heb je Bellen pakket stopgezet  met de maand opzegtermijn per 08-02-2020. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust! :wink:  

Beste,

graag willen ook wij Bellen uit ons Thuis pakket halen i.v.m. (bijna) einde van het halfjaar.

Tevens vraag ik mij af of het slim is om de 100 Mbit om te zetten naar het nieuwe prijsplan. Volgens het nieuwe prijsplan zou dat namelijk ± 3 euro per maand schelen. Behoud ik dan nog wel mijn Sim only voordeel (+2 GB extra data)?

Alvast bedankt.

Reageer