Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 2

Goedemiddag,

Klopt het dat er storingen zijn op https://thuismy.t-mobile.nl?

Ik probeer mijn klantvoordeel tv-pakketten te wisselen, maar kom al sinds 3 dagen elke keer terecht op https://thuismy.t-mobile.nl/error.

Zowel Chrome als Firefox geprobeerd.

Thanks.

Hello,

I got TV and fixed call in an actie but I'm not using them. So, I want to change my contract to home internet only (remove tv and call). I couldn't do this on my customer panel.. there is no switch to turn it off! or cancel it..

Could you do this for me?

Thanks,

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JePe55 Goed dat je aan de bel trekt, ik krijg hetzelfde error-scherm als dat jij te zien krijgt. Lijkt op een fout in het link-protocol. Ik heb het neergelegd bij de specialisten! Er wordt aan gewerkt dit zo spoedig mogelijk te herstellen voor je. Sorry voor het ongemak. :wink:

 

Hi @Shahrooz Fortunately I see you’ve already been helped by a colleague of mine! If there’s anything else we can assist you with, please let me know. I’d be more than happy to help. :relaxed:

Reputatie 2

Hallo,

Ik gebruik de optie vast bellen in mijn thuis abonnement niet maar dit was voordeliger bij het afsluiten van het abonnement 9 maanden geleden. Wat kan ik het beste doen om de laagste prijs te krijgen aangezien ik ook bijna alweer mag verlengen?

  • nu telefonie uit laten zetten, scheelt 2.56 p/m.
  • of telefonie aan laten zodat je een beter “alles in één” aanbod krijgt bij verlengen

Bonusvraag: hoe lang van te voren mag je weer verlengen en vanaf wanneer gaat die prijs dan in?

Met andere woorden, hoeveel maanden per jaar betaal je de “volle” prijs?

Groetjes, 

Bart

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lama119,

 

Wat gaaf dat je een vernieuwd aanbod wilt ontvangen, dit gaan we zeker in orde maken voor je! Wanneer je vaste telefonie nu aan laat staan, is dit niet van invloed op het aanbod dat je straks kunt krijgen. De propositie is dus zogezegd een opzichzelfstaand aanbod en niet onderhevig aan wat je hebt op het moment dat je gaat verlengen. De uitzondering wanneer je switcht que technologie: Glasvezel naar DSL, of andersom dan even daargelaten natuurlijk. :wink: Je mag 3 maanden van te voren verlengen en de verlenging gaat in op de einddatum van je lopende contract.

Reputatie 2

Hi @Jason,

Dank voor je reactie! Zou je telefonie voor mij uit kunnen zetten dan in dat geval?

Dank alvast!

 

Groetjes,

Bart

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Het is geregeld, vanaf 15 februari zit vast Bellen niet langer in jouw abonnement. Dit komt omdat we een maand opzegtermijn hanteren. Als ik iets anders voor je kan doen, laat het me weten. :smile:

Beste,

graag willen ook wij Bellen uit ons Thuis pakket halen i.v.m. (bijna) einde van het halfjaar.

Tevens vraag ik mij af of het slim is om de 100 Mbit om te zetten naar het nieuwe prijsplan. Volgens het nieuwe prijsplan zou dat namelijk ± 3 euro per maand schelen. Behoud ik dan nog wel mijn Sim only voordeel (+2 GB extra data)?

Alvast bedankt.

Helaas nog geen antwoord gekregen. @Jason 

Reputatie 7
Badge +16

@loopezz Ik vrees dat jouw bericht ertussen geglipt is, mijn oprechte excuses! Ik ga er gelijk achteraan om ervoor te zorgen dat zodra jouw halfjaarlijkse korting vervalt, vast Bellen en TV niet langer onderdeel zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur (TV Box) aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, lees je in de e-mail die je straks van me krijgt. :wink:

 

Wat betreft je tweede vraag: de mobiele korting vervalt zodra je een nieuw prijsplan aanneemt. We hanteren nu een ander Klantvoordeel dan het vorige waardoor de maandbedragen soms veel lager uitkomen en dat is goed nieuws! In enkele gevallen is het verstandiger bij het ‘oude’ te blijven - zo eerlijk zijn we dan wel natuurlijk.

@loopezz Ik vrees dat jouw bericht ertussen geglipt is, mijn oprechte excuses! Ik ga er gelijk achteraan om ervoor te zorgen dat zodra jouw halfjaarlijkse korting vervalt, vast Bellen en TV niet langer onderdeel zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur (TV Box) aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, lees je in de e-mail die je straks van me krijgt. :wink:

 

Wat betreft je tweede vraag: de mobiele korting vervalt zodra je een nieuw prijsplan aanneemt. We hanteren nu een ander Klantvoordeel dan het vorige waardoor de maandbedragen soms veel lager uitkomen en dat is goed nieuws! In enkele gevallen is het verstandiger bij het ‘oude’ te blijven - zo eerlijk zijn we dan wel natuurlijk.

Ik vrees dat er een misverstand is. Tv willen we nog wel graag namelijk! 🙂 Alleen Bellen niet meer i.v.m. het vervallen van de halfjaarlijkse korting.

Reputatie 7
Badge +16

Hahaha in al mijn enthousiasme maak ik er gelijk TV en vast Bellen van! Nee hoor geen zorgen, vanaf 14 februari (mooie datum!) zal vast Bellen geen onderdeel meer zijn van je abonnement. :wink:

Hoi, 

Ik heb een abonnement voor T-Mobile Thuis met vast bellen. Nu gebruik ik dit niet meer. 

Zouden jullie vast bellen bij mij kunnen stopzetten?

 

Bvd,

Reputatie 1

Hallo 'tmobile ik wil vast Bellen graag uitzetten

 

Dank uu

Reputatie 2

Hoi @JePe55 Goed dat je aan de bel trekt, ik krijg hetzelfde error-scherm als dat jij te zien krijgt. Lijkt op een fout in het link-protocol. Ik heb het neergelegd bij de specialisten! Er wordt aan gewerkt dit zo spoedig mogelijk te herstellen voor je. Sorry voor het ongemak. :wink:

 

Hi @Shahrooz Fortunately I see you’ve already been helped by a colleague of mine! If there’s anything else we can assist you with, please let me know. I’d be more than happy to help. :relaxed:


@Jason Is er al een oplossing? Ik heb nog steeds geen volledige inzage in my T-mobile? Indien niet, kan jij dan aub voor mij ‘Infotainment’ en ‘Entertainment’ uit de klantenvoordeel abonnementen uitzetten en Foxsports daarvoor in de plaats activeren? Mochten er opzegtermijnen of kosten aan verbonden zijn laat mij dit dan aub weten.

Thanks :thumbsup_tone1:

Hoi,

Ik wil graag mijn vast bellen stopzetten, omdat ik het niet gebruik!

Alvast bedankt :)

 

 

Reputatie 7

@GerryFR @Edwin A Ik heb Bellen met een maand opzegtermijn voor je stopgezet! :slight_smile:

@JePe55 Ik heb het bij Jason nagevraagd en hij komt er morgen bij je op terug!

@Kaj-DenHaag Ik zie dat er vandaag een wijziging is gedaan in het Bellen abonnement. Was dit in een poging om het Bellen pakket stop te zetten? :slight_smile:  Als ik hem inderdaad moet beëindigen laat het dan nog even weten!

Reputatie 1

Aangezien ik geen gebruik maak van mijn huistelefoon, zou ik graag het Vast Bellen uit willen laten zetten.

De rest mag gewoon blijven ;)

 

Dank!

@Brian Dat was inderdaad een poging om het thuis bellen pakket stop te zetten. Kan jij dit voor mij regelen?

Bedankt!

 

Hallo,

Kan van mijn alles in 1 pakket interactieve TV abonnement en vaste telefoon uitgezet worden?

En als we dan toch bezig zijn internet omzetten in de nieuwe internet fast (100 mb)? Klopt het dat ik dan mijn klantvoordeel op mijn mobiele abonnement behoudt en op internet €5,- korting krijg?

Avast bedankt. Matthias

 

@Donder03 @Kaj-DenHaag  @MJOuwejan Ik heb voor jullie alle drie de wijzigingen doorgevoerd met 1 maand opzegtermijn! :)

@MJOuwejan Je kan de snelheid voor je vaste internet omzetten naar het Uit & Thuis voordeel, je ontvangt dan inderdaad € 5,- op je Internet. De rest van je Thuis abonnement blijft dan ongewijzigd. Voor je mobiele abonnement behoudt je ook dezelfde korting maar je gaat dan wel akkoord met de nieuwe voorwaarden voor beide abonnementen.

Reputatie 2

Graag had ik bij dezen het vast bellen willen laten stopzetten in mijn pakket.

Bvd

Hi,

Ik wil graag mijn interactieve tv abonnement stopzetten en mijn internet snelheid aanpassen van 750MB naar 1000MB. Kunnen jullie mij daarmee helpen? Voorzover ik kan zien kan ik niet zelf tv uitzetten via mijn persoonlijke pagina, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

 

Vriendelijke groeten

 

Roel Hans

Reputatie 7
Badge +16

@Kku Het is geregeld, vanaf 27 februari aanstaande zal vast Bellen geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mocht je er toch weer gebruik van willen maken, laat het ons weten. :wink:

 

@geffas Wat gaaf dat je jouw abonnement wilt aanpassen! Ik zet dit graag voor je in werking, maar wil je er eerst op attenderen dat we sinds de invoering van onze nieuw Uit & Thuis proposities andere prijzen hanteren. Check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina voor meer info: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/internet. Wellicht is het voor jou handiger, ook met het oog op ons nieuwe Klantvoordeel, om een vernieuwd contract aan te gaan. Hiervoor mag je bellen met 0800-0419. Ik weet zeker dat mijn collega’s je met alle liefde aan het meeste geschikte pakket helpen. :smile:

Aangezien we vast bellen niet gebruiken wil ik deze graag uitzetten. Kunnen jullie me hiermee helpen? 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @davyenanniek,

 

Dat heb ik voor je gedaan! Vanaf 28 februari aanstaande (opzegtermijn van een maand) zal vast Bellen niet langer onderdeel van je abonnement zijn. Mocht je dit weer willen gebruiken, geen probleem! Laat het ons weten of bel met 0800-0092. :wink:

Reageer