Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 1
Hallo, aangezien we vast bellen bijna niet meer gebruiken willen we dit veranderen. Is er, gezien dat ik al ruim drie jaar abonnee ben, een nieuwe aanbieding mogelijk?
Reputatie 1
Geachte,

Vandaag heb ik T-Mobile thuis gekregen. (had al een mobiele abbo en zeer tevreden).

Internet, vast bellen en TV. Je raadt het al, ik ga vast bellen niet gebruiken :-)

Kan deze (alvast) uit mijn abonnement gehaald worden?

Mvgr.
Alex
Reputatie 7
Hoi @Christienfey, jazeker! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw extra TV Box stopgezet wordt!
Reputatie 7
Hi @Nickjasp,

Wat leuk dat jij zit te kijken bij jouw My T-Mobile Thuis account! Hier kun je inderdaad veel zaken zelf regelen wat betreft je abonnement. Het Vast Bellen kun je inderdaad via mij uitzetten. Kun je mij hiervoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik dat voor je regelen!
Reputatie 7
Hi @BBo,

Leuk om zo'n trouwe klant als jij te mogen helpen! Ik kan het Vast Bellen uit jouw abonnement halen, maar grote kans dat je kunt verlengen en zo een mooie aanbieding kunt krijgen. Ik kan vragen of onze verlengingsafdeling je kan bellen hierover. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik het voor je in gang zetten!
Reputatie 7
Welkom, @AlexHoekstra ! We gaan een leuke tijd tegemoet en daar kijk ik erg naar uit. Hoogstwaarschijnlijk ontvang jij nu korting omdat je Internet, TV én Vast Bellen van ons hebt. Als ik nu Vast Bellen uitzet, verlies je de korting. Dan kom je duurder uit per maand. Ik kan wel alvast instellen dat over zes maanden, wanneer jouw korting afloopt, Vast Bellen stopt. Zo hoef je je geen zorgen te maken over de kosten hiervoor wanneer jouw kortingsperiode afloopt. Zal ik dit voor je regelen? Zo ja, kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

PS Maak je ook al gebruik van Klantvoordeel? 🙂
Goedemorgen T-mobile thuis.

Graag wil ik vast bellen uitzetten, jullie kunnen mij daar vast bij helpen.
Ik maak hier geen gebruik van.

met vriendelijke groet,
Reputatie 7
Hoi Dennis,

Dat kan ik zeker, en dat wil ik ook graag. 😃 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zal ik het Vast Bellen zo snel mogelijk voor je uitzetten!
Kan ik nog een extra tv box bij bestellen ik heb niet via mijn tmobile thuis bestellen
Reputatie 7
Hoi ferdinandkoet,

Dat wil ik voor je regelen! Welke TV Box wens je te ontvangen? Een mét of zonder opnamefunctie? Laat het me weten! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hoi,

Sinds een half jaar heb ik t-mobile thuis. Deze genomen omdat er een korting op zat voor het eerste half jaar. Op 15 september heb ik vast bellen en interactieve tv uit mijn abonnement laten halen omdat de actieperiode voorbij was, alleen zie ik nu dat op mijn laatste factuur voor oktober (moet nog afgeschreven worden) ik nog gewoon betaal voor interactieve tv, terwijl ik die uit heb laten zetten.

Kunnen jullie me helpen?

Groet Emile
Ook ik heb een jaar geleden een abonnement afgesloten met korting, nu verloopt die bijna en zou ik graag horen wat de opties zijn om te verlengen. Ik gebruik de tv-box en telefonie nooit, dus die zou ik graag uit het abonnement halen. TV kijk ik alleen soms via de App(op chromecast) en sinds kort op de website op een computer(werkt goed :-)).
Reputatie 7
Hoi @emilehopmans,

Yes! Ik wil je helpen! Ik check graag voor je wat er is gebeurd. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kijk ik met je mee in jouw abonnement!
Reputatie 7
Hoi @me2001,

Wat tof dat jij wilt verlengen bij ons! Ik heb een mooie aanbieding voor je liggen. We kunnen jou hiervoor bellen, maar jij kunt ook ons bellen. Als je wilt dat wij jou bellen, kun je dan mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Als je meteen jouw 06-nnummer meestuurt, weten we je te bereiken. Mocht je liever zelf een tijdstip uitkiezen om ons te bellen, kan dat op telefoonnummer 0800-0092. Ik kijk ernaaruit om jou als klant te mogen blijven helpen!
Ik wil graag van mijn tv abonnement af op mijn tmobile thuis abonnement. We kijken eigenlijk helemaal geen TV meer (en dat is een beetje zonde van ons geld). Ik kan het niet zelf in het dashboard regelen, dus ik denk dat ik jullie hulp daar bij nodig heb. Kan een van jullie mij daarmee helpen?
Oh en ik gebruik bellen eigenlijk ook niet. Die mag/moet er ook af 🙂
Hi,

Ik zou graag mijn abonnement willen opzeggen. Ik ga verhuizen en wil even rustig orienteren op mijn nieuwe adres (glasvezel).

Klantnummer: (aangepast door moderator).

Dank,
Mvg,
Laurens Jan
Reputatie 7
@koekeroe Hi koekeroe, ik heb meteen even met je meegekeken en ik kan de pakketten voor je stopzetten, er geldt dan een maand opzegtermijn. Ik zie echter ook dat je weer kan verlengen, mocht je hier gebruik van willen maken laat het mij dan even weten, dan zorg ik dat één van mijn collega's contact met je opneemt om de mogelijkheden door te nemen!

@ljdelussanet Ik kan jouw abonnement voor je stopzetten maar we zien natuurlijk graag dat je klant bij ons blijft! In dat geval kan je gebruik maken van onze verhuisservice en zetten we je oude abonnement stop op je huidige adres en sluit je een nieuw glasvezel abonnement af voor je nieuwe adres zodat je er verder geen omkijken naar hebt! Mocht je het huidige abonnement toch stop willen zetten dan geldt ook hier normaal gesproken een opzegtermijn van een maand voor. Met een bewijs van je verhuizing kan ik het abonnement eventueel al eerder stopzetten. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht! 🙂
Reputatie 1
Hi @BBo,

Leuk om zo'n trouwe klant als jij te mogen helpen! Ik kan het Vast Bellen uit jouw abonnement halen, maar grote kans dat je kunt verlengen en zo een mooie aanbieding kunt krijgen. Ik kan vragen of onze verlengingsafdeling je kan bellen hierover. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik het voor je in gang zetten!

Dag Sterre, er is nog helemaal niets gebeurd, mijn abo is zelfs duurder geworden... Dit gaat niet goed.
Hallo, ik wil graag 1 tv box minder. Deze word helaas nooit gebruikt. Groeten ruud
Hallo,

Ik heb bij jullie een alles in 1 pakket. Gezien mijn belverbruik zou ik graag 'vast bellen start' willen omzetten naar 'unlimited vast bellen'. Als ik het goed gezien heb betaal ik per maand dan 7,50 euro meer maar dat weegt ruimschoots op tegen mijn gemiddelde belkosten. Is het mogelijk om dit aan te passen? Alvast bedankt! Mvg, Henk
Reputatie 3
Hoi allen,

Wij hebben de afgelopen maanden gemerkt dat we via ons vaste nummer (veel) minder bellen dan de 15 euro, die we betalen om altijd gratis te kunnen bellen. Dus willen we deze optie (Unlimited Vast Bellen Plus) graag uitzetten. Deze is op dit moment voor ons niet rendabel en relatief duurder.
Hallo,
Ik heb iets meer dan een jaar geleden t-mobile thuis alles in een afgesloten. Ik gebruik geen vaste telefoon dus zou deze telefoonlijn graag laten afsluiten. En/of hebben jullie een nieuwe aanbieding als ik nog minimaal een jaar lid blijf?
Hi,

tot mijn grote verbazing zie ik op mijn factuur dat ik een tweede lijn voor vast bellen heb. Vreemd, want ik heb dit destijds niet aangevraagd en nooit gebruik van gemaakt. Daarnaast wil ik graag dat mijn vast bellen start uit wordt gezet. Maken jullie ook meteen een herberekening voor de 6 maanden tweede lijn die ik heb betaald? Ik zie de creditnota graag tegemoet.

Alvast bedankt,

Gr. Kimberley
Reputatie 7
Hoi @BBo

Ik help je graag verder, want we geven je graag de allerbeste deal die mogelijk is. Ik zie nog geen verlenging of wijziging in jouw abonnement terug. WIl je mij een privébericht (klik op mijn naam) sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Geef ook aan wat je wensen zijn. Denk hierbij aan verlenging en wel of geen Vast Bellen. Dan ga ik voor je aan de slag!

Hoi @Rudikaffa83

Als je het niet gebruikt, is het zonde om in je pakket te houden. Ik haal deze graag eruit. Je ontvangt binnenkort een retourdoos waarin je één van de TV Boxen in kunt retourneren. Op de dag dat deze terug is verdwijnt deze uit je pakket.

Hoi @henkwvr

Mijn complimenten voor je scherpte. Wij willen niemand laten schrikken van zijn of haar rekening. Super dat je op deze manier je rekening zo laag mogelijk houdt! Ik zie dat je al gebeld hebt en de verandering al actief is. Goed geregeld. De volgende keer zullen we op de Community sneller zijn! :)

Hoi @ceelenblokker

Bij jou is het hetzelfde verhaal als hierboven! De aanpassing is al doorgevoerd en ook jouw rekening zal hierdoor lager uitvallen dan hiervoor. Super!

Hoi @anoukn

Welkom op de Community! Heel graag behouden we je natuurlijk als klant en hier belonen we je graag voor. Je kunt verlengen met of zonder Vast Bellen, die keuze is aan jou. Ik kan ervoor zorgen dat onze verlengafdeling contact met je opneemt. Houd je telefoon dus in de gaten. Ze bellen in ieder geval deze week, maar mogelijk al vandaag of morgen!

Hoi @Kras91

Ik ga hier graag voor je achteraan! Mag ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Heeft er iets zes maanden geleden gespeeld rondom het Vast Bellen wat de (foutieve) wijziging kan verklaren? Ik help je hier graag bij!

Reageer