Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 1

Hallo, ik wil graag mijn vast bellen stopzetten. Alvast bedankt.Ja ook ik zou mijn vast bellen willen stop zetten blijkt niet zo eenvoudig te zijn


Nog steeds niets gehoord
Nog even en zeg alles op bij deze
Een zelfde vraag die ik al eerder op dit forum voorbij heb zien komen:

Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?

Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.

Ik hoor graag van jullie
Hi ik wil graag mijn vaste bellen per 1/10/2019 stopzetten. Ik had het genomen i.v.m. de kortingsactie de 1e 6 maanden. Ik zie jullie reactie graag tegemoet.
Reputatie 2

Hi. Ik heb internet en tv. Ik wil een verzoek indienen om het tv-pakket uit te schakelen.

En moet ik het tv-pakket retourneren?

Reputatie 1
Hoi, ik wel graag per einde van de actieperiode (13-09-2019) de vast bellen bundel stopzetten. Tevens wil ik voor dit bedrag graag mijn internetbundel wijzigen naar Internet 100. Ik zie echter dat als ik dit zelf via de site wil doen dat dit dan 3,50 eur extra per maand kost, dit terwijl jullie op de overzichtspagina via My T-mobile thuis zeggen dat dit al vanaf 2,50 eur extra per maand kan. Ik zie graag jullie reactie tegemoet.
Reputatie 2

Hoi @DawidW, dat is geen enkel probleem, maak ik graag voor je in orde! Wat me wel opvalt is dat je op 19 maart een gesprek hebt gevoerd met een collega van de klantenservice waarbij je aan zou hebben gegeven juist TV te willen behouden. Klopt dit?

Ik heb op 19 maart met je vriend gesproken. Het is mogelijk dat ik de vraag verkeerd heb begrepen. Ik wil me afmelden voor  het tv-pakket.

Reputatie 1
@Brian , bedankt voor het doorvoeren van de wijziging en de aanvullende info.

@Jason Bedankt voor de uitleg; helemaal helder zo! Volgend seizoen zit ik weer klaar voor Max ;-)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lukasz2038 en @Henri Lipman, het is in orde gemaakt. Vanaf 25 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jullie abonnement. Mag ik jullie nog wel verzoeken de TV Box en afstandsbedieningen aan ons te retourneren, alsjeblieft? :smile:Hoe je dit doet, lees je hier: Hoe stuur ik de box terug?. Thanks! 

Ik denk stuur even een bericht want kom er niet uit. 

We hebben een thuis abo:
-Internet 20
-Interactieve tv met harddisk(5 euro korting)
-Bellen start

Ik heb ook een sim only genomen van tmobile voor de klantvoordeel. Maar om daar gebruik van te maken moet internet naar Basis(50mb) en dan vervalt de korting op de harddiskrecorder weer.

Kun jij voor mij navragen wat er mogelijk is als we verlengen?
-Internet Basis
-TV harddiskrecorder behouden(weten nu goed hoe het werkt)
-Bellen Start

En dan wel met de klantvoordeel en korting op de (oude) harddiskrecorder. Graag lees ik het dan even na ipv telefonisch als dat mogelijk is.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @D_vd_V, top dat je het navraagt op de Community!

Omdat jij een lopende aanvraag in het systeem had staan (het uitzetten van Ziggo Sport Totaal inderdaad), kon je niet nog eens los een onderdeel uitschakelen. Dit heb ik echter aan onze kant nu wel in werking gezet zodat het gehele TV-abonnement per 16 december niet langer onderdeel zal zijn van jouw Thuis abonnement. 

Wat betreft het maandbedrag en Klantvoordeel: je hebt momenteel een mobiel Go abonnement waarbij je € 2,50 per maand krijgt en 2 GB extra data. Bij Thuis ontvang je elke maand TV vouchers ter waarde van € 7,50 en een hogere internetsnelheid voor een lagere maandprijs. Om dit om te zetten, dien je jouw Thuis abonnement om te zetten in een propositie van na 29 oktober 2019 en de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden te accepteren in My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Lees deze voorwaarden wel goed door, want in sommige gevallen is dit minder aantrekkelijk - je ‘oude’ Klantvoordeel kortingen vervallen zo bijvoorbeeld. Je kunt dan niet langer gebruikmaken van de TV vouchers en meer snelheid, maar ontvangt een maandelijkse korting op je Thuis abonnement, net als bij Mobiel (de Uit & Thuis korting).

Hopelijk kom je er hiermee uit, zo niet, laat het me weten. Ik help en denk graag zo goed mogelijk mee!

P.s. vergeet niet om straks na 16 december de TV Boxen terug te sturen naar ons retouradres. Thanks! 😄

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @klaasenjanny 

Hier een quote van moderator Brian

 ik snap de verwarring, in sommige gevallen is het wat lastig met alle verschillende opties. Op het moment dat je alleen je snelheid wijzigt via ‘Abonnement’ > ‘Wijzigen’  dan komt je vaste internet abonnement onder de nieuwe variant te vallen (Uit & Thuis) maar het abonnement zelf blijft nog onder de oude variant en dus met de kortingen die je nu hebt voor TV.

Als je jouw huidige Thuis abonnement in zijn geheel aanmeld voor Klantvoordeel onder ‘T-Mobile Klantvoordeel’, dan komt je gehele Thuis abonnement onder de nieuwe voorwaarden te vallen en ben je eventuele oude Klantvoordeel kortingen (zoals TV vouchers) kwijt. In sommige gevallen kan dit voordeliger zijn dan geven we klanten graag de keuze over wat ze wel en niet om willen zetten.! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Bovenstaande ging ook over een vraag van een klant die alleen zijn internet wou verhogen en of hij zijn gratis tv box mocht houden.

* Als je gaat verlengen dan ga je een nieuw contract aan onder nieuwe voorwaarden en verlies je de gratis tv box. Bekijk de bestel pagina voor alle prijzen.

Reputatie 1

Goedemiddag @D_vd_V, top dat je het navraagt op de Community!

Omdat jij een lopende aanvraag in het systeem had staan (het uitzetten van Ziggo Sport Totaal inderdaad), kon je niet nog eens los een onderdeel uitschakelen. Dit heb ik echter aan onze kant nu wel in werking gezet zodat het gehele TV-abonnement per 16 december niet langer onderdeel zal zijn van jouw Thuis abonnement. 

Wat betreft het maandbedrag en Klantvoordeel: je hebt momenteel een mobiel Go abonnement waarbij je € 2,50 per maand krijgt en 2 GB extra data. Bij Thuis ontvang je elke maand TV vouchers ter waarde van € 7,50 en een hogere internetsnelheid voor een lagere maandprijs. Om dit om te zetten, dien je jouw Thuis abonnement om te zetten in een propositie van na 29 oktober 2019 en de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden te accepteren in My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Lees deze voorwaarden wel goed door, want in sommige gevallen is dit minder aantrekkelijk - je ‘oude’ Klantvoordeel kortingen vervallen zo bijvoorbeeld. Je kunt dan niet langer gebruikmaken van de TV vouchers en meer snelheid, maar ontvangt een maandelijkse korting op je Thuis abonnement, net als bij Mobiel (de Uit & Thuis korting).

Hopelijk kom je er hiermee uit, zo niet, laat het me weten. Ik help en denk graag zo goed mogelijk mee!

P.s. vergeet niet om straks na 16 december de TV Boxen terug te sturen naar ons retouradres. Thanks! 😄

Jason, bedankt voor de snelle reactie en verwerking. Zie dat ik ook mails heb ontvangen hieromtrent. 
Zal nog eens nakijken wat wijsheid is wat betreft het accepteren van de propositie per 29-10-‘19 of dat het beter is om de oude voorwaarden te handhaven. Maar daarover kan ik altijd nog besluiten volgens mij. Uiteraard stuur ik de tv-boxen en accessoires retour. :blush:

Reputatie 7
Hoi @JoStAn,

Ik kan je geruststellen! Die bevestiging toont je abonnement zoals het nà de wijziging wordt. Dat gebeurt pas na de eerste zes maanden, dus pas nadat de korting komt te vervallen. Die € 28,- is je nieuwe maandbedrag vanaf die datum. Dat het € 2,50 duurder wordt, komt doordat die korting is vervallen. Ik kan je verzekeren dat je op deze manier optimaal hebt genoten van de korting(speriode). 🙂

Hallo @martijnder 

Voor internet only is er denk ik geen korting naast het klantvoordeel maar je kunt altijd vragen om een verlenging via Facebook, Twitter of via de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092..

Misschien kunnen ze je een leuk aanbod doen. 👍

Ah OK. Op zich vind ik een abonnement met tv ook niet erg, als we dan wel een goede aanbieding kunnen krijgen. Ik ga het proberen :-)

Reputatie 6

@Brian, Dankjewel.

Reputatie 7
Badge +5
Hoi @ToyStory, als je geen gebruik maakt van de vaste lijn dan is het zonde om hier wel voor te betalen. Geen zorgen, ik heb Vast Bellen per direct uit jouw abonnement gehaald. Je ontvangt nog een bevestiging, waarin ook jouw nieuwe maandbedrag staat!

Natuurlijk @emmaleeann! Ik heb jouw abonnement bekeken en ik zie dat TV en Vast Bellen met een maand opzegtermijn uit jouw abonnement zijn gehaald. De verwijdering gaat dus per 18-03-2019 actief. Op deze zullen wij de retourdoos verzenden! Wil je niet wachten? Je kan de apparatuur ook zelf terug sturen. Hoe dit werkt, zie je in deze handige video! Het klopt trouwens dat jouw maandbedrag hoger is. Dit komt omdat de 6 maanden korting is verlopen. Op dit moment betaal je alleen nog € 28,47 voor 50Mbps.

@cRied, ik vermoed dat jouw eerdere bericht er tussendoor is geslipt. Sorry voor het wachten! Geen zorgen, ik heb TV en Vast Bellen met een maand opzegtermijn verwijderd. Ik heb trouwens wel de datum van jouw originele bericht aangehouden (25-02-19). Wel zo netjes! 😉 TV en Vast Bellen zit dus nog in jouw abonnement tot 25-03-19. De bevestiging ontvang je per e-mail, de retourdoos voor de TV Box sturen we eind maart naar je toe!

Hoi @Naima2508, @Jeroen111111 en @Rs1991, ook voor jullie heb ik de wijziging in orde gemaakt. Vast Bellen is per direct uit jullie abonnement verwijderd. Fijne dag!

Ik stond in de startblokken om jouw verzoek in orde te maken @T.vandehoef, maar ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met de klantenservice. De situatie is jou nu helemaal duidelijk. Top! 😁

Gelijk heb je @Basmmm! Het is misschien maar € 2,50, máár het is zonde als je er geen gebruik van maakt. Vast Bellen is bij deze per direct uit jouw abonnement verwijderd. Beloof je mij dat je wat leuks gaat doen van het geld wat je bespaard?!

Zeker @Ishaira , ik heb het meteen in orde gemaakt! TV en Vast Bellen zijn met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 06-04-19 gaat de opzegging dus officieel in. Ook dan ontvang jij de retourdoos voor de TV Box!
Reputatie 7
Badge +5
@DvH_45 Het is zeker zonde om hiervoor te betalen als je het niet gebruikt. Geen zorgen, ik heb Vast Bellen direct uit jouw abonnement verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail! 😀

@Wuuuuuuh Ik maak deze aanpassingen graag voor je in orde! In ruil hiervoor ontvang ik graag jouw persoonlijke gegevens. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Mijn dank is groot!

@Zwolsch54 Goed dat je navraagt! Ik heb het meteen voor je gecheckt. Op dit moment neem jij Unlimited Vast Bellen af voor € 10,00 per maand. Hiermee kan jij onbeperkt bellen met vaste nummers binnen Nederland. Om jou een lager maandbedrag te geven kan ik jou omzetten naar Vast Bellen voor € 2,50 per maand. Met dit abonnement betaal je los voor je gesprekken, vanaf € 0,13 per minuut. Maak ik je hier blij mee? Laat het mij weten!

@Jaleesa B Geen probleem! Je hebt optimaal van de 6 maanden korting kunnen genieten, dus ik maak deze wijziging graag voor je in orde. Wil je mij van jouw gegevens voorzien? Het gaat om jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Tot snel! 👋🏼

@yazone Sure I can Shuo! I am happy to help. Can you please send me a private message? I would like to receive your zipcode, housenumber, date of birth and the last 4 digits of your bankaccount. When the verification is complete, I can make the changes for you!

@Frenk10 Natuurlijk wil ik dat! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat jouw 6 maanden korting op 03-01-2019 zal verlopen. Zonde natuurlijk, om korting mis te lopen. Ik heb Vast Bellen daarom per 03-01-2019 verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail. Hier lees je ook jouw nieuwe maandbedrag!

@McFawkes Je hebt helemaal gelijk! Op 10-01-2019 zal jouw korting aflopen. Ik heb Vast Bellen per deze datum voor je verwijderd, zodat je geen korting misloopt. Goeie deal, zeg ik zo! 😉

@Autobaan Goed om te lezen dat je in de weer wilt gaan met het opnemen van programma's! De omwisseling regel ik graag voor je. Stuur je mij in ruil een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk er naar uit!

@Dimitri Drijver Geen zorgen Dimitri, dit ga ik voor je regelen! Als je mij een privébericht stuurt met jouw persoonlijke gegevens, verwijder ik de twee TV Boxen voor jou. Je krijgt dan automatisch een retourdoos van mij, zodat je de apparatuur gratis en gemakkelijk kunt retourneren. Alle informatie rondom het retour proces check je in deze video!

@Mfaas Zeker! Ik heb jouw Interactieve TV pakket én jouw twee TV Boxen met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 29-01-2019 kan je hier geen gebruik meer van maken. Natuurlijk ontvang je nog een retourdoos, waarin je de TV Boxen kunt retourneren. Check de link hierboven om de video over ons retour proces te bekijken. Ook krijg je van mij nog een bevestiging per e-mail, waarin je jouw nieuwe maandbedrag ziet!

@ernstigedaap Dan is het zonde om deze te behouden! 😉 Ik heb de tweede TV Box meteen uit jouw abonnement verwijderd. Ook jij ontvangt een retourdoos voor het terugsturen van de box. De bevestiging van de verwijdering lees je terug in jouw e-mail. Heb jij nog vragen over het retour proces? Bekijk dan ook de video in de bovenstaande link!

Ik heb begrepen dat TV maandelijks opzegbaar is, bij deze wil ik mijn TV abonnement met ingang vanaf vandaag wordt opgezegd. 

Is al opgelost Telefonisch  via klantenservice, stuk sneller dan via hier. 

Reputatie 7
Hallo @Spongemonger
Een tv kastje met opname kost 5 euro extra ten opzichte van zonder. Je betaald dus 5 euro als je het kastje wil omruilen.

@rvanrutten Hoe de prijzen voor Unlimited er bij de mobiele abonnementen uit gaan zien, kun je het beste checken in My T-Mobile, daar heb ik geen zicht op - sorry! 

Wat betreft Thuis: indien je akkoord gaat met de migratie naar ODF, zal je maandelijks voor 1000 Mbit/s + het Wifi-punt dat je al hebt uitkomen op € 27,50 inclusief Klantvoordeel. De maandelijkse korting is daar al in verwerkt.

@Jason  Perfect! Akkoord!

Reputatie 7
Badge +16

@rvanrutten Helemaal top, dan zet ik de migratie in gang en zal ik je zo direct laten weten wat de vroegst mogelijke activatiedatum zal zijn. Indien er nieuwe apparatuur toegestuurd wordt, dient deze door een gediplomeerd monteur geïnstalleerd te worden, maar als dat zo is, ontvang je hier vanzelf bericht over! 😉

Ik had vorige maand mijn internet thuis gewijzigd naar 750 wanneer kreg ik de hooge snelheid? En vandaag ik had ook gewijzigd naar premium

Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +16

@rvanrutten De eerst mogelijke activatiedatum is maandag 14 juni aanstaande: dit is nog niet de definitieve indicatie, maar er zal zeer zeker naar gestreefd worden!

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Sansol88, welcome to the Community!

If you were to change the internet speed, that wouldn't extend the contract term per say. Unless you were to renew the contract as a whole, but that's up to you, of course. You're free to change the subscription each month; this entails down- and upgrading the speed, adding or deleting products (TV, landline etc.) and adding or deleting TV channel packages (Ziggo Sport for instance). 

Merely changing the internet speed doesn't affect the € 5.00 discount. Changing the subscription as a whole (renewal of the yearly term) does however affect certain discounts and should always be cautiously dealt with by reading the new terms and conditions on your personal My T-Mobile Thuis account. 

Hope this answers your questions. If there's anything else I can help clear up or help you with in general, feel free to ask. Stay safe and enjoy your subcription!

Reageer