Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hallo,

 

Bij deze allereerst even een vraagje.

 

Ik zit er aan te denken om optimaal gebruik te gaan maken van het uit en thuis klantenvoordeel, en ik heb al zowel een thuis als mobiel abonnement. Nu heb ik, zoals velen, een vast nummer gekregen bij het afsluiten van mijn alles in een abonnement, en ik zit er aan te denken om mijn vaste telefonie eraf te halen, gezien ik dit niet gebruik (en als ik mijn mobiele nummer over zet naar unlimited, zal ik het zeker niet nodig hebben!)

 

Mijn enige vraag is dit, zal dit invloed hebben op overige kortingen die ik heb, zoals het gratis tv kastje dat ik heb voor m’n tv? Zo niet, zou ik mijn vaste telefoon graag zo spoedig mogelijk uit m’n abonnement laten halen!

 

Met vriendelijke groet,

Nick

Hoi, ik zou graag mijn vast bellen en mijn tv abbonment willen beiendigennen alleen mijn internet behouden.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FuzzyRabbitz,

 

​Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Mijn collega is me voor geweest en heeft ervoor gezorgd dat vast Bellen uit je abonnement wordt gehaald. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het me weten. Veel plezier met jouw abonnement!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @erikvanb,

 

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Het is gelukt, TV en vast Bellen zullen vanaf 29 februari aanstaande (maand opzegtermijn) geen onderdeel meer zijn van je abonnement. Wanneer je dit in de toekomst toch weer wilt gebruiken, laat het ons weten of pas het aan op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Mag ik je verzoeken jouw TV Box en bijbehorende afstandsbediening aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je hier vinden: Hoe stuur ik de box terug?.

Hallo u kunt zsm vaste telefonie voor me aanzetten alstublieft 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kabouter35,

 

Welkom op de Community, leuk dat je hier de vraag stelt! :smile: Ik zet het graag voor je aan, per wanneer zou je dit willen en welk vast Bellen pakket heb je in gedachten? 

 

-Vast Bellen Start: € 2,50 per maand - bellen vanaf € 0,13 per minuut

-Unlimited Vast Bellen: € 10,- per maand - onbeperkt bellen naar vaste nummers in NL

-Unlimited Vast Bellen Plus: € 15,- per maand - onbeperkt bellen naar vast en mobiel in NL

 

Laat het me weten, dan ga ik vervolgens voor je aan de slag!

Reputatie 2

ik wou mijn contract verlengen maar toen ik hoorde dat ik dan meer ging betalen ben ik gaan zoeken naar een andere provider en heb die gevonden.dus heb ik op 29 januari mijn contract opgezegd.

het contract loopt op 5 maart af dus nog meer dan een maand.nu ga ik naar myt-mobilethuis maar kan daar niets meer doen.ik heb meerder keren gebeld met de klantenservice maar die behandelen mij als een hond.ik heb een 12 maanden contract maar mag nog geen 11 maande gebruik maken de service.

ik krijg morgen mijn pakket binnen van nieuwe provider als ik dat werkende heb dan doe ik alles van t-mobile in de doos en stuur het gelijk retour ik wil niets meer te maken hebben met t-mobilethuis.

sterker nog ook ga ik mijn mobiele abbo's vervroegd beeindigen.3 stuks zijn dat.

ik voel mij vernederd na meer dan 20 jaar met andere namen uiteindelijk werd het t-mobile ga ik weg.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @theogtj11,

 

Wat ontzettend jammer dat je ons verlaat na zolang trouwe klant te zijn geweest! Ik vind het oprecht zeer spijtig dat jij je vernederd voelt. Wanneer je een abonnement opzegt op de einddatum van je huidige jaarcontract, dan kun je vanaf het moment van opzegging niets meer wijzigen aan het contract. Overigens ben ik heel benieuwd naar het aanbod dat jij gekregen hebt/op de website hebt gelezen aangaande een verlenging. Ik begrijp dat je niets meer te maken wilt hebben met T-Mobile Thuis en dat dit wellicht te brutaal is, maar mag ik je verzoeken mij een PM te sturen met dit verlengende aanbod? 

Reputatie 2

ik heb totaal niets meer te melden.dus eigenlijk stopt het hier.

Reputatie 7
Badge +16

Dat is je goed recht, in dat geval wens ik je alle goeds en veel plezier toe. Mocht je ons in de toekomst nog eens een kans willen geven, dan ben je altijd welkom. :relaxed:

Hola,

Graag wil ik mijn abbo's wijzigen en gebruik maken van de nieuwe klantvoordeel, maar ik zit hier met wat vragen.

  • Momenteel een 10gb + 120min mobiel, als ik dit omzet naar een unlimited data, per wanneer gaat dat in?
  • Tmobile thuis alles-in-1, met additionele kortingen via tmobile klantvoordeel, als ik bovenstaande omzet, veranderen ook de klantvoordelen hiervan (Ik weet dat ik hiervoor het contract moet veranderen, hier staat een summiere beschrijving van welke voordelen behouden blijven en welke er vervalt, maar die omschrijft niet al mijn kortingen), wat blijft er nu werkelijk behouden in het voordeel en wat vervalt er?

Ik heb net gebeld naar 1200 maar helaas was het daar wat druk en gezien ik geen haast heb, post ik mijn vragen hier :)

Reputatie 3

Goedemiddag,

 

Ik zou graag Vast bellen en TV opzeggen, zodat ik alleen internet overhoud. Dit omdat we een poosje willen uitproberen hoe het bevalt om via streaming services te kijken (met name Netflix en Nlziet). Als ik het allemaal goed heb begrepen behoud ik dan wel de mobiel unlimited plus internet thuis klantvoordeel (internet voor 25 euro). Kunnen jullie dit bevestigen en in orde maken? Alvast bedankt en groet,

Jurjen

Reputatie 7
Badge +16

@whoeier Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :grin: Je nieuwe databundel zal bij een verandering altijd direct ingaan. Je behoudt bij aanpassing van het abonnement en wanneer je overgaat naar het nieuwe Klantvoordeel alleen je TV voucher en dat zal enkel zo zijn wanneer je alleen je internetsnelheid ophoogt. Als je iets anders aanpast (bijvoorbeeld TV/TV Box(en), vast Bellen), dan verdwijnt elke oud Klantvoordeel en krijg je die nieuwe kortingen. Long story short: je behoudt maar 1 onderdeel van het oude Klantvoordeel, op voorwaarde dat je enkel de internetsnelheid ophoogt.

 

@yurgr Dat zal ik meteen in orde maken voor je! Omdat we met een maand opzegtermijn werken, zullen TV en vast Bellen vanaf 4 maart geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Je behoudt inderdaad jouw Klantvoordeel. :relaxed: Mag ik je nog verzoeken jouw apparatuur retour te sturen (TV Box)? Hoe je dit doet, kun je in het volgende topic zien: Hoe stuur ik de box terug?

@whoeier Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :grin: Je nieuwe databundel zal bij een verandering altijd direct ingaan. Je behoudt bij aanpassing van het abonnement en wanneer je overgaat naar het nieuwe Klantvoordeel alleen je TV voucher en dat zal enkel zo zijn wanneer je alleen je internetsnelheid ophoogt. Als je iets anders aanpast (bijvoorbeeld TV/TV Box(en), vast Bellen), dan verdwijnt elke oud Klantvoordeel en krijg je die nieuwe kortingen. Long story short: je behoudt maar 1 onderdeel van het oude Klantvoordeel, op voorwaarde dat je enkel de internetsnelheid ophoogt.

 

Hi Jason,

 

In het kort, zodra ik mijn mobiele abonnement en internet aanpas, blijven de specifieke kortingen zoals die zijn opgesteld behouden , oftewel:

Blijft (niet uit klantvoordeel): Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd.
Blijft (niet uit klantvoordeel): Extra Interactieve TV Box gratis
Blijft: Klantvoordeel Meer TV keuze Entertainment
Blijft: Klantvoordeel Meer TV keuze Kids & Music
veranderd: Klantvoordeel Meer snelheid €3.60 korting p. mnd.

Althans dit begrijp ik uit je bericht. Als dit het geval is, dan pas ik vanmiddag beide abbo's (mobiel en vast internet) aan.

Reputatie 7
Badge +16

@whoeier Dat klopt als een bus! 

@whoeier Dat klopt als een bus! 

Top dankjewel, dan ga ik de boel aanpassen.

Reputatie 7
Badge +16

@whoeier Laatste dingetje voordat je het wijzigt: 

Wanneer je dus de nieuwe Klantvoordeel voorwaarden accepteert, ben je jouw pakketkortingen kwijt. Houd daar rekening mee! 

 

Opsommend:

Je kunt jouw internetsnelheid ophogen en het oude Klantvoordeel behouden door niet de voorwaarden te accepteren. Zo verdwijnt er niets, maar ga je ook niet over naar het nieuwe Klantvoordeel (Uit & Thuis). Je kunt de snelheid ophogen en het nieuwe KV accepteren, dan ben je vervolgens alle oude voordelen kwijt. Je kunt iets anders aan je abonnement wijzigen, dan verdwijnen de TV vouchers en natuurlijk alle andere voordelen.

De pakketkortingen, oftewel Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd. Extra Interactieve TV Box gratis, verdwijnen niet! Tenzij je natuurlijk een heel ander abonnement kiest en een nieuw jaarcontract aangaat.

Als je er nog sterk over twijfelt, geen zorgen! Geef onze klantenservice collega’s een belletje op 0800-0092. Dat is soms makkelijker uitgelegd krijgen, dan enkel via een lap tekst. :wink:

 

Hallo. Ik zou graag mijn vast bellen en mijn tv abonnement willen beëindigen alleen mijn internet behouden. Alvast bedankt en groet, Mat

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mateusz65,

 

Welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! Het is gelukt, TV en vast Bellen zullen vanaf 9 maart aanstaande niet langer onderdeel zijn van jouw abonnement. Mag ik je verzoeken jouw TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dat doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug? 

Mocht je straks toch weer gebruik willen maken van TV en/of vast telefonie, laat het ons weten of kijk op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: My T-Mobile Thuis:smile:

hallo - vraag: ik heb net binnen een kastje gekregen van KPN; graag zou ik asap overgaan op glasvezel. Mijn verbinding nu laat te wensen over; dit ligt aan de lijn.Ik heb al een T-mobile abbo thuis en mobiel.

 

Hoe kan ik dit snel regelen? Online lukt het niet nl.

 

Grt hans

Hallo,

 

Graag zou ik na afloop van mijn 6 maanden (begin maart als ik het goed heb) alles in 1 pakket, mijn TV en televisie opzeggen. Dus graag alleen mijn internet abonnement behouden.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

 

 @Risk72 Hoi Hans! Wat gaaf dat je over wilt gaan op Glasvezel. :smiley: Mooi ook dat je al gebruik maakt van Klantvoordeel met Thuis en Mobiel gecombineerd. Ik zou het supergraag voor je willen regelen, maar dit gaat via onze collega’s. Je kunt bellen met: 0800-0419 (of 0800-0092). Omdat je nu internet via de telefoonlijn hebt (DSL), kun je een nieuw abonnement op Glasvezel aanvragen. Je ‘oude’ DSL abonnement moet dan wel nog worden opgezegd. Vraag aan mijn collega’s of zij een oogje voor je in het zeil houden, ik weet zeker dat ze dat voor je willen doen! Dan kan het oude abonnement op de activatiedatum van het nieuwe worden stopgezet. 

 

@tommier Hallo! Dat is geen enkel probleem, ik maak het met alle liefde in orde voor je. Bedoel je TV en vast Bellen? Ik denk het wel, omdat je in je laatste zin zegt: “Dus graag alleen mijn internet abonnement behouden”, maar voor het geval ik het toch mis heb. :wink: Laat het me weten, dan regel ik het zo snel mogelijk voor je.

Hi Jason,

 

Ja klopt! Ik bedoelde inderdaad het opzeggen van televisie en telefoon en alleen internet behouden. Tikfoutje 🙂.

Thanks!

Tommie

Reputatie 7
Badge +16

@tommier Helemaal super, thanks voor de verificatie! Vanaf 2 maart aanstaande, zullen TV en vast Bellen geen onderdeel meer zijn van je abonnement. Mocht je het in de toekomst weer willen activeren, laat het ons weten of check jouw My T-Mobile Thuis pagina: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen.

Mag ik je verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Je kunt de apparatuur retourneren naar onderstaand adres:

BNS Data Logistics o.v.v. T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 13545

4130ZX Vianen

Tot slot, mag ik je vragen om op de doos jouw klantnummer te vermelden? Postcode en huisnummer zijn ook goed. Dit is een gratis antwoordnummer, je hoeft dus geen verzendkosten te betalen. :smile:

Reputatie 2

Dag,

Ik wil graag bij deze het tv gedeelte van mijn t mobile thuis abonnement opzeggen.

Ik heb het nu bijna een half jaar en gebruik het niet.

Vriendelijke groet,

-Floriaan

Reageer