Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1271 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @escho, we hebben om updates gevraagd bij het TV team. Die komen er spoedig aan! Het is zeker niet de bedoeling dat de enige uitweg het uitschakelen van je TV-abonnement is. Daarom hebben we alle bugs en lopende issues in onderzoek. We hebben wel te lang gewacht op nieuwe updates/wijzigingen, maar daar komt echt snel verandering in.

Reputatie 2

Als dan een van de updates ook inhoud dat er doorgespoeld kan worden.
anders heeft voor mij tv any ware en terug kijken geen zin. en moet alsnog de stekker er uit!

 

Ik wil graag het tv gedeelte van mijn abonnement beëindigen maar loop tegen een probleempje aan. 

Eerst heb ik Ziggo Sport Totaal uitgezet; dit zal effectief over 1 maand zijn, op 16 december. (Prima, dan is het F1 seizoen afgelopen :wink: )

Vervolgens wil ik tv in zijn totaliteit uitschakelen maar daar staat deze melding:

Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Zodra deze bestelling is afgerond kun je hier je TV-abonnement uitzetten.

Ik ga er van uit dat hier ook een maand opzegtermijn op zit. Per 16 december zou ik dus alles wat betreft tv kijken, beëindigd willen zien. Hoe krijg ik dit geregeld? Zou raar zijn dat ik eerst een maand moet wachten om dit te kunnen doen.

In het verlengde van deze wijzigingen, zag ik dat ik momenteel € 32,50 betaal voor Internet50. Dat is in het actuele prijsplan € 30 en dankzij mijn mobiele abonnement bij T-Mobile zou dat € 25 moeten worden. Hoe kan ik dat bewerkstelligen?

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @D_vd_V, top dat je het navraagt op de Community!

Omdat jij een lopende aanvraag in het systeem had staan (het uitzetten van Ziggo Sport Totaal inderdaad), kon je niet nog eens los een onderdeel uitschakelen. Dit heb ik echter aan onze kant nu wel in werking gezet zodat het gehele TV-abonnement per 16 december niet langer onderdeel zal zijn van jouw Thuis abonnement. 

Wat betreft het maandbedrag en Klantvoordeel: je hebt momenteel een mobiel Go abonnement waarbij je € 2,50 per maand krijgt en 2 GB extra data. Bij Thuis ontvang je elke maand TV vouchers ter waarde van € 7,50 en een hogere internetsnelheid voor een lagere maandprijs. Om dit om te zetten, dien je jouw Thuis abonnement om te zetten in een propositie van na 29 oktober 2019 en de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden te accepteren in My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Lees deze voorwaarden wel goed door, want in sommige gevallen is dit minder aantrekkelijk - je ‘oude’ Klantvoordeel kortingen vervallen zo bijvoorbeeld. Je kunt dan niet langer gebruikmaken van de TV vouchers en meer snelheid, maar ontvangt een maandelijkse korting op je Thuis abonnement, net als bij Mobiel (de Uit & Thuis korting).

Hopelijk kom je er hiermee uit, zo niet, laat het me weten. Ik help en denk graag zo goed mogelijk mee!

P.s. vergeet niet om straks na 16 december de TV Boxen terug te sturen naar ons retouradres. Thanks! 😄

Goedemiddag @D_vd_V, top dat je het navraagt op de Community!

Omdat jij een lopende aanvraag in het systeem had staan (het uitzetten van Ziggo Sport Totaal inderdaad), kon je niet nog eens los een onderdeel uitschakelen. Dit heb ik echter aan onze kant nu wel in werking gezet zodat het gehele TV-abonnement per 16 december niet langer onderdeel zal zijn van jouw Thuis abonnement. 

Wat betreft het maandbedrag en Klantvoordeel: je hebt momenteel een mobiel Go abonnement waarbij je € 2,50 per maand krijgt en 2 GB extra data. Bij Thuis ontvang je elke maand TV vouchers ter waarde van € 7,50 en een hogere internetsnelheid voor een lagere maandprijs. Om dit om te zetten, dien je jouw Thuis abonnement om te zetten in een propositie van na 29 oktober 2019 en de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden te accepteren in My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Lees deze voorwaarden wel goed door, want in sommige gevallen is dit minder aantrekkelijk - je ‘oude’ Klantvoordeel kortingen vervallen zo bijvoorbeeld. Je kunt dan niet langer gebruikmaken van de TV vouchers en meer snelheid, maar ontvangt een maandelijkse korting op je Thuis abonnement, net als bij Mobiel (de Uit & Thuis korting).

Hopelijk kom je er hiermee uit, zo niet, laat het me weten. Ik help en denk graag zo goed mogelijk mee!

P.s. vergeet niet om straks na 16 december de TV Boxen terug te sturen naar ons retouradres. Thanks! 😄

Jason, bedankt voor de snelle reactie en verwerking. Zie dat ik ook mails heb ontvangen hieromtrent. 
Zal nog eens nakijken wat wijsheid is wat betreft het accepteren van de propositie per 29-10-‘19 of dat het beter is om de oude voorwaarden te handhaven. Maar daarover kan ik altijd nog besluiten volgens mij. Uiteraard stuur ik de tv-boxen en accessoires retour. :blush:

Hallo, ik wil graag mijn abonnement op naam van mijn partner zetten. Voor de rest blijft alles hetzelfde, adres, rekening, abonnement. Hoe doe ik dit?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @TeLa, welkom op de Community!

Je wilt jouw contract overdragen aan iemand anders. Natuurlijk! Geen probleem, ik regel dat graag voor je. Ik geef je graag wat meer informatie. We hebben namelijk een aantal documenten nodig om dit in orde te maken. Dit is wat er nodig is: 
 
- Kopie ID beide partijen 
- Kopie bankpas beide partijen 
- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen 
 
Ook ontvangen we graag algemene informatie: 

- Postcode en huisnummer van het aansluitadres  
- Per wanneer dient de overname plaats te vinden 
- 06-nummer van de nieuwe contractant 
- E-mailadres van de nieuwe contractant 

Je kunt de documenten én de gegevens in een e-mail aan me toesturen. Geen zorgen, deze documenten zijn veilig zolang je ze in die e-mail verstuurt. Zodra de e-mail binnen is, pakken wij het zo snel mogelijk voor je op. Zorg ervoor dat je mailt naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl en noteer jouw klantnummer (van Thuis) in de titel/het onderwerp. Wanneer je mailt met het e-mailadres dat bij ons geregistreerd staat (check My T-Mobile Thuis voor die info), wordt het direct aan jouw klantprofiel gekoppeld, dan kunnen wij het vervolgens in behandeling nemen. 

Beste Tmobile, 

 

Net als vele anderen ben ik zeer tevreden over jullie, binnenkort loopt mij jaarabonnement bij jullie af voor Tmobile thuis en uiteraard wil ik graag verlengen. Hebben jullie nog een leuke aanbieding voor een al jaren lange klant bij jullie? Ook mijn mobiele abonnement kan ik binnenkort verlengen.. Ben benieuwd naar jullie aanbod!

 

Met vriendelijke groet, 

 

Ton

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @TonSt92 

Voor een verlenging kun je contact opnemen op 0800 0419, zij kunnen je dan vast een mooi aanbod doen 🙂

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @TonSt92, zoals Waqqas terecht opmerkt, kun je bij onze collega's terecht via bovengenoemd telefoonnummer. Zij staan je dan graag te woord en kijken samen met jou naar het best passende, persoonlijke aanbod. Veel succes met het vernieuwen van jouw abonnement en alvast een prachtig weekend toegewenst! 😄

Ik wil mijn abonament voor t-mobiel huis annuleren. Ik kon dat niet doen door het opgegeven telefoonnummer te bellen. Ik wachtte bijna een uur tot iemand de telefoon opnam !

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Roman85, welkom op de Community!

Wat jammer dat je ons gaat verlaten, maar gelukkig zie ik dat je een alternatief hebt om toch online te blijven. Is er behoudens het feit dat je weinig gebruikmaakt van onze verbinding nog een andere reden waarom je het abonnement opgezegd hebt? Dat hoef je natuurlijk niet verplicht te delen, maar is een interessevraag en voor ons belangrijke feedback in het verbeterproces. 

Mag ik je nog verzoeken om de apparatuur terug te sturen naar ons retouradres, alsjeblieft? Alle retourinformatie heb je zojuist toegestuurd gekregen in een e-mail zodat je precies weet hoe je de spullen kunt retourneren.

Om het nog wat duidelijker te maken, heb ik hieronder alle info geplaatst:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”
 

Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren.

Hopelijk zien we je ooit weer terug bij Thuis! Je bent op de Community altijd meer dan welkome natuurlijk, veel succes verder en stay safe!

Hoe werkt het aan- en uitzetten van een zenderpakket precies? Dit kan op ieder moment en werkt bijna direct. Als ik het aanzet loopt het sowieso 1 maand? Het gaat om Ziggo Sport. F1 is van maart t/m december. Ik kan het dan voor de 1e race in maart aanzetten, maar wanneer zet ik het uit in mijn account? In december; stopt het dan per 1 januari of stopt het dan ook direct?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Vincentvdh, we maken bij TV-zenderpakketten een onderscheid in twee vormen: 

  1. TV-themapakketten: Kids & Music, Infotainment, Entertainment en Internationaal → € 3,75 per pakket per maand. Deze pakketten kun je op elk gewenst moment aan- en uitzetten en je betaalt naar rato van de gebruikte periode.
  2. Premium zenderpakketten: FOX Sports Eredivisie, FOX Sports Compleet, Ziggo Sport Totaal, Adult en Film1 → vanaf € 7,50 per maand. Deze zenderpakketten hebben een opzegtermijn van één maand en je betaalt de volle maand altijd, ook als je na één dag het pakket uitzet in My T-Mobile Thuis - wegens de looptijd van één maand, blijft het pakket dan nog de resterende periode actief.

Indien je Verstappen en co wilt blijven volgen tot de laatste Grand Prix, kun je het beste Ziggo Sport uitzetten 29 dagen voordat de laatste race is, dan heb je één dag speling en loop je niet het risico dat je op de dag zelf geen Ziggo meer kunt ontvangen. 

Is het zo duidelijk? Zo niet, laat het me weten, dan leg ik het graag nog beter uit! Veel kijkplezier en een prachtig weekend toegewenst! 😄

@Jason Bedankt voor de uitleg; helemaal helder zo! Volgend seizoen zit ik weer klaar voor Max ;-)

Hallo,

Ik heb inmiddels bijna 2 weken geleden de gevraagde gegevens ingeleverd voor het overzetten van mijn contract. Behalve een automatische ontvangstbevestiging nog niets gehoord. De klantenservice is totaal onbereikbaar, al weken (wijzig alsjeblieft "de wachttijd is momenteel langer dan u van ons gewend bent" naar "de wachttijd is onmogelijk lang zoals u van ons gewend bent"). Wat nu? 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @TeLa, welkom op de Community!

Je wacht inderdaad langer dan gebruikelijk, waarvoor mijn oprechte excuses. E-mails worden momenteel niet binnen de gestelde termijn van drie tot vijf werkdagen opgepakt. 

Ik heb jouw documenten gevonden en zal dit meteen in orde maken. Mag ik je adviseren om jouw e-mailadres wel aan te passen (@t-mobilethuis) of anders een nieuwe aan te laten maken door de nieuwe contractant. Anders zijn al jouw gegevens zichtbaar voor de ander, dat lijkt me niet de bedoeling. 

Zodra het in orde gemaakt is, hoor je het direct van me!

Update: de contractovername is gelukt. Indien ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag! 

Goedemiddag,

 

Ik zie dat ons abonnement al enige tijd is afgelopen. Kunnen jullie een mooie aanbieding maken voor ons zodat ik deze ga verlengen?

 

Groeten,

Mark Steneker

 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @MHRSteneker, tof dat je nog een jaartje langer blijft! 

Om een zo passend, gepersonaliseerd mogelijk aanbod te krijgen, wil ik je verzoeken om met onze collega's van de verleningsafdeling te bellen. Zij kunnen je een mooi, nieuw aanbod doen waarbij je van de leukste voordelen kunt genieten. Mocht je tijd hebben, bel dan met 0800-0419. Ik weet zeker dat mijn collega's je met alle liefde te woord staan!

Indien je liever eerst zelf op zoek gaat naar een leuk abonnement, neem dan een kijkje op onze website: Welk Thuisabonnement past bij mij? Dan weet je ook gelijk wat mogelijk is op jouw adres.

Succes met de keuze en als ik toch ergens bij kan helpen, let me know! 😄

Beste,
Ik wil mijn internetsnelheid omhoog doen. 
Echter, als ik via de postcodecheck kijk is snelheid tot 1000mbit mogelijk. 
Na inloggen in de portal kan ik ineens nog maar 100mbit? 
Hoe kan dit? 

Reputatie 7
Badge +2

Hi @MF1990, leuk dat je graag nog meer van ons internet wil genieten! Toen je initieel naar ons overstapte, hadden wij geen eigen netwerk in jouw omgeving en daarom hebben wij jou destijds op het netwerk van een andere netbeheerder aangesloten. Met deze netbeheerder hebben wij afgesproken dat wij geen snelheden boven de 100 Mbit/s leveren.

Daarentegen hebben wij kortgeleden een eigen netwerk in jouw omgeving aangelegd, en hierdoor hebben wij zelf meer controle over ons aanbod. Daarom bieden wij klanten op ons eigen netwerk wel snelheden tot 1000 Mbit/s aan.

Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Voor nu nog een mooie tweede kerstdag gewenst!

Hi @MF1990, leuk dat je graag nog meer van ons internet wil genieten! Toen je initieel naar ons overstapte, hadden wij geen eigen netwerk in jouw omgeving en daarom hebben wij jou destijds op het netwerk van een andere netbeheerder aangesloten. Met deze netbeheerder hebben wij afgesproken dat wij geen snelheden boven de 100 Mbit/s leveren.

Daarentegen hebben wij kortgeleden een eigen netwerk in jouw omgeving aangelegd, en hierdoor hebben wij zelf meer controle over ons aanbod. Daarom bieden wij klanten op ons eigen netwerk wel snelheden tot 1000 Mbit/s aan.

Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Voor nu nog een mooie tweede kerstdag gewenst!

Beste Cal,

Ik zou hier graag bericht van ontvangen, zou de klantenservice contact op kunnen nemen? Ik moet nog abonnementen verlengen!

Vraagje, ik heb nu een Glasvezel abonnement met 50 Mb/s. Ik krijg daar o.a. 25 euro korting op de eerste 12 maanden. Blijft deze korting van toepassing als ik mn snelheid naar 100 of 1000 Mb/s zou verhogen? Gr, Ronald

Reputatie 7
Badge +14

Hi @MF1990, leuk dat je graag nog meer van ons internet wil genieten! Toen je initieel naar ons overstapte, hadden wij geen eigen netwerk in jouw omgeving en daarom hebben wij jou destijds op het netwerk van een andere netbeheerder aangesloten. Met deze netbeheerder hebben wij afgesproken dat wij geen snelheden boven de 100 Mbit/s leveren.

Daarentegen hebben wij kortgeleden een eigen netwerk in jouw omgeving aangelegd, en hierdoor hebben wij zelf meer controle over ons aanbod. Daarom bieden wij klanten op ons eigen netwerk wel snelheden tot 1000 Mbit/s aan.

Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Voor nu nog een mooie tweede kerstdag gewenst!

Beste Cal,

Ik zou hier graag bericht van ontvangen, zou de klantenservice contact op kunnen nemen? Ik moet nog abonnementen verlengen!

Hoi @MF1990, zodra we de mogelijkheid ondersteunen om via de ‘nieuwe manier’ van WBA (KPN Glasvezel) naar ODF (T-Mobile Glasvezel) te gaan, zal Cal je direct een berichtje sturen. Hoelang dit nog duurt en wanneer het precies zal worden gelanceerd, weten we nog niet. Tot die tijd, is het nog vertoeven op de 100 Mbit/s. Ik beloof je dat we er hard aan werken om dit zo snel mogelijk in kannen en kruiken te plaatsen.


Hoi @R0n4ldNL ​​​​, de korting die jij krijgt op het hele abonnement (Internet + TV) is een korting die wij aanboden bij glasvezelklanten in Den Haag. Deze € 25,00 per maand korting voor het hele jaar is onafhankelijk van een eventuele snelheidswijziging, maar is contractueel vastgepind op het abonnement - niet op de snelheid an sich. Je kunt dus met een gerust hart jouw internetsnelheid ophogen naargelang je eigen wensen. Mocht je iets meer willen weten of het gelijk zelf willen aanpassen, laat het zeker weten en vergeet niet de wijziging door te voeren via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account: Abonnement Wijzigen in My TMT.

P.s. een snelheidswijziging treedt in de regel binnen 24 tot maximaal 72 uur op, maar zal in de praktijk vaak binnen een dag geactiveerd worden. Veel plezier met jouw abonnement, een prachtig weekend toegewenst en stay safe! 😉

Hi there,

Sorry for the English (my Dutch is not that great yet).

I took out a deal in June 2020 for home broadband and TV on a 12 month contract.

The deal had a discount for the first 3 months and is 50 Euros a month.

The option to change the broadband speeds up to 1000Mbps is available and it says it costs 40 Euros a month. We are currently paying 35.56 Euros for the internet part and 15.24 for the TV (5 Euro discount for a free TV box).

If we were to change the broadband to 1000Mbps would this extend the minimum contract term beyond June 2021? Also would it cause the removal of the 5 Euro discount for the free TV box?

Assuming that it does not affect the TV box discount would this mean a total monthly price of 55 Euros or does VAT need adding to the 40 Euros for the internet?

Thanks in advance.

Reageer