Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 1
Hoi,

Ik heb sinds kort met mijn huisgenoten samen besloten tmobile thuis te nemen.
Ze wilde eerst allemaal tv hebben dus heb ik 4 boxen genomen. Nu willen 2 van mijn huisgenootjes toch geen tv meer maar heb ik wel de boxen in huis. Kan dit omgezet worden en die boxen geretouneerd worden? 🙂
Reputatie 1
@Sterre PM gestuurd, lekker laat maar kreeg geen notificatie van je reply dus dacht er bij toeval vandaag weer aan 🙂
Goedenmiddag,
Ik heb een tmobile thuis alles in 1 pakket. Graag wil ik 'vast bellen' uit laten zetten omdat ik hier geen gebruik van maak.
Alvast bedankt
Goedemiddag,

Ik wil graag: Vast Bellen wijzigen (uitzetten)
Per de eerste mogelijkheid dat het mogelijk is.

Alvast bedankt!

met vriendelijke groet,
Verona
Ik wil graag van mijn Tmobile thuis abonnement het vast bellen en het tv abonnement stopzetten. Alleen het internet abonnement wil ik doorzetten. Graag hoor ik hoe dit werkt en welke informatie jullie hiervoor nodig hebben.

Met vriendelijke groet,
Marleen Claas
Hallo,

Please remove my subscription for TV and bellen, I need just an Internet.
Reputatie 7
@Draker88 I can stop the TV subscription for you with a one month cancellation period. I see that you also wanted to stop the VOIP subscription earlier this month. Do you still want to stop that as well? Stopping TV will save you € 15,- per month, VOIP costs € 2,50 per month. Let me know what you want to do!

@MNieboer Ik zie dat mijn collega je inmiddels al een extra TV Box toe heeft gestuurd, helemaal goed!

@Bernd_Evers Jouw TV Box is inmiddels ook onderweg! :)

@Mmmats Ook de opdracht voor jouw extra TV Box is vanochtend aangemaakt door een collega.

@ikmoesteenusernameverzinnen Ik heb zojuist je TV en Bellen bundels stopgezet met de standaard maand opzegtermijn, dus per 22-12-2018. :)

@Izjanvanpul Dat kan zeker! De kosten voor een TV Box met opnamefunctie zijn € 5,- per maand meer. Als je hiermee akkoord bent dan wissel ik de TV Box graag voor je om!

@jessicapisu Live pauzeren is mogelijk voor alle TV Boxen op NPO 1, 2 en 3. Wil je alle zenders kunnen pauzeren? Dan heb je inderdaad een TV Box met opnamefunctie nodig.

@Tomvhoof Dat is zeker mogelijk. Ik heb jouw klantgegevens niet kunnen vinden aan de hand van je e-mailadres die je voor de Community hebt gebruikt. Zou je mij daarom een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zet ik de TV bundel voor je stop!
Hoi,

ik heb internet en tv, maar zou graag mijn abonnement willen wijzigen zodat ik alleen nog maar internet heb. Ik kijk namelijk nooit meer tv. Kan dit opgezegd worden?
Hallo
wij willen graag de tv kunnen pauzeren moeten we dan onze tv box omwisselen??
Hi, ik heb momenteel een normaal interactief tv kastje maar ik zou deze graag omruilen voor een kastje mét HD recorder. Kan dit?
Hoi!

ongeveer een half jaar geleden heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen, zodat er de eerste 6 maanden korting kon worden gegeven. Nu maak ik geen gebruik van telefoon en TV en loopt de korting over een maand af. Zouden jullie mijn de TV en telefoonservice kunnen stopzetten?

Bedankt
Ik zou graag een 2e box opgestuurd krijgen.
Reputatie 1
Goedemiddag,

Via deze weg wil ik graag een extra interactieve TV Box bestellen. Ik hoor graag welke informatie u daarvoor van mij nodig hebt.

Groet,
Bernd
Hallo,
Ik zou graag een extra tv box willen bestellen om zo ook tv te kunnen kijken in de slaapkamer.
Wat kost een extra tv box?
Reputatie 1
Please, disable the TV. I want to pay less, 56 euro per month is too much. What would you suggest me to keep the price low but still have a good service? Should i decrease the internet speed or just by disabling the tv is going to be less then 56? I need some help 😞
Reputatie 7
Hoi @Thomasssz,

Dat ga ik voor je regelen! Is jouw actieperiode al voorbij? Zo niet, raad ik je aan om nog even te wachten met deze twee producten uit te zetten. Juist omdat je Alles-in-1 hebt, ontvang je het eerste half jaar korting namelijk! Mocht je buiten de actieperiode zitten, zet ik jouw TV en vast Bellen zo snel mogelijk voor je uit. Kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Hallo,

Op het moment heb ik T-Mobile thuis internet+tv+bellen. Nu gebruik ik tv en bellen eigenlijk nooit meer. Graag zou ik deze twee dingen opzeggen en alleen mijn internet behouden. Bedankt!

Thomas
Reputatie 1
Hi, i seriously need to disable this subscription because i never had a tv and never use it. The first 6 months was fine, but now i'm paying more and i don't want at all.
Can someone please remove this useless subscription? I cannot get in touch with the customer service, my phone rejects to call that number only.

All i want is to pay less then now, so please remove this tv subscription.
Reputatie 7
Hoi @Kras91,

Mijn excuses voor de vertraging! Ik heb je direct een privébericht gestuurd met tekst en uitleg!

Ik heb nog steeds geen antwoord mogen ontvangen op mijn privébericht, kan je hier nog naar kijken?
Reputatie 7
@BBo Mijn collega heeft vandaag geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen maar hij heeft je niet kunnen bereiken. Je kan eventueel zelf contact opnemen via het gratis nummer 0800 0092 of laat mij nog even weten wanneer we jou het beste kunnen bereiken, dan laat ik mijn collega opnieuw contact met je opnemen!
Reputatie 7
@Jessica0704 Daar wil ik je graag bij helpen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan verwijder ik jouw vast Bellen zo snel mogelijk uit jouw abonnement.

@MdW7681 Ik ga voor je regelen dat jouw extra TV Box uit jouw abonnement verwijderd wordt. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Geef ook meteen door of dit een TV Box mét of zonder opnamefunctie is. Vergeet je de TV Box niet naar ons terug te sturen? Thanks!

@jantje81 Het klopt dat dat niet via de site kan, maar ik ben er om je hierbij te helpen! Ik verwijder de extra TV Box voor jou uit je abonnement. Hier zit geen opzegtermijn aan vast, dus dit kan ik inderdaad per direct voor je doen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ook van jou hoor ik graag of dit een TV Box mét of zonder opnamefunctie is. Graag zien we de TV Box terug, dus vergeet hem niet naar ons terug te sturen!
Ik wil graag per direct mijn extra tv box stopzetten. Dit lukt niet op de site.
alvast bedankt
Via deze weg willen wij graag onze extra tv box opzeggen. Graag uw reactie T-Mobile! Mvg.
Hoi,

Graag zou ik het onderdeel vast bellen willen stopzetten in mijn abonnement. Kan iemand mij hiermee helpen?

Reageer