Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7
@BBo Oei, daar is duidelijk iets misgegaan! Normaal gesproken nemen onze collega's binnen 1 of 2 werkdagen telefonisch contact met je op. Ik zou je af willen raden om een bedrag te storneren. Als een bedrag te lang open blijft staan dan worden er automatisch incassokosten in rekening gebracht. Ik ga er voor zorgen dat mijn collega alsnog begin van de week contact met je opneemt!

@jessicapisu Hi Jessica, ik geef je graag meer uitleg! Pauzeren en opnemen is zeker mogelijk maar hiervoor heb je een Tv Box met opnamefunctie nodig. Op dit moment maak jij gebruik van twee TV Boxen zonder opnamefunctie. Ik kan de TV Boxen voor je omwisselen als je wil, de kosten hiervoor zijn wel € 5,- per maand meer per TV Box. Voor je huidige TV Boxen worden er geen kosten in rekening gebracht. Je ziet deze inderdaad wel op je factuur staan maar je ziet ook de korting vermeld waardoor je op een total van € 0,- uit komt! ;)

@janverhoeven88 Ik kan het bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn. Bevestig mij dit nog even dan zet ik het Bellen abonnement voor je uit!

@Manon.custers Ik kan een nieuwe TV Box voor je toevoegen, laat nog even weten of je er één wil mét of zonder opnamefunctie, dan zorg ik dat deze jouw kant op komt!

@irtimmer Voor jou geldt hetzelfde als voor jan 🙂
Ik zou graag mijn vast bellen stopzetten aangezien ik dat toch niet gebruik.
Hallo,
ik wil graag een extra tv box ontvangen.
Groetjes,
manon Custers
Ik wil graag mijn vast bellen abbonnement stopzetten. Hoe doe ik dat?
Hallo,
wij hebben sins deze week tv van jullie. Maar kunnen nu eigenlijk niet meer eerst keken we altijd Netflix. En we kunnen nu ook niet meer pauzeren. Had dat wel in de winkel gezged dat we wilde pauzeren. Er Staat ook €5 op mijn rekening voor de tv box.
als we dat vantevoren hadden geweten waren we denk ik niet overgestapt.
Komt er in de toekomst wel Netflix op?
Groetjes Jessica
Reputatie 1
@BBo

Bedankt voor de gegevens. Ik zorg ervoor dat er binnenkort contact opgenomen wordt!

Sander

Een maand geleden heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wilde aanpassen. Er zou contact met me worden opgenomen. Maar tot nu toe (dus ruim een maand later) geen enkel contact. Ik zal de kosten voor de vaste telefoon dan maar zelf debiteren van de automatische incasso...

Dat moet een goede aanbieding worden anders ga ik elders kijken. Zo ga je niet met klanten om.
Reputatie 7
@Garjan Hey Garjan! Ik help je hier graag bij. Begrijp ik goed dat je in jouw abonnement Internet en vast Bellen over wilt houden? Dan ga ik jouw TV inclusief box zo snel mogelijk uit jouw pakket verwijderen! Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ga ik het voor je regelen! 😃

@Hbeen Ga ik voor je doen, Hbeen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zet ik jouw vast Bellen uit.

@JGBargeman Natuurlijk kan dat! Ik check eerst graag of een extra TV Box zonder opnamefunctie mogelijk is op jouw adres. Maar het vast Bellen uitzetten kan ik meteen al doen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je puzzelen en aan de slag. 🙂
Hallo,

lk zou graag vast bellen uitgezet hebben en een extra digitale ontvanger zonder opnemen toevoegen.

Kan dit?
Hallo,

ik wil graag ons Vast Bellen uit zetten.
Hoi! Ik heb op dit moment Internet, TV en vast bellen. Ik wil graag het TV abonnement (en bijbehorende TVbox) uitzetten. Ik gebruik het helemaal niet op. Ik hoor graag hoe we dit kunnen regelen.
Alvast bedankt
Reputatie 7
@M109 Heel begrijpelijk dat je Vast Bellen uit wilt zetten als je er geen gebruik van maakt. Gelukkig is T-Mobile Thuis flexibel en kan dit gewoon! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan verwijder ik je Vast Bellen uit je abonnement.

@fhoog Ik zorg ervoor dat jouw Vast Bellen stopt zodra de kortingsperiode voorbij is, ga ik voor je regelen! Wat ik daarvoor nodig heb is jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer in een privébericht ? Zodra ik deze gegevens binnen heb, ga ik voor je aan de slag. 🙂

@martien1973 Dat kan en wil ik zeker voor jou doen! 😃 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jou Vast Bellen zo snel mogelijk stopt.

@AndreMobile Komt voor de bakker! Ik zal jouw T-Mobile Thuis abonnement omzetten naar Internet Only. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan regel ik dit voor je.

@Arthur-gold Gaan we doen! Zullen we de wisseltruc uitvoeren? Jij stuurt mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer in een privébericht , dan zorg ik dat jouw interactieve TV Box uit jouw abonnement verwijderd wordt. Vergeet je de Box niet naar ons terug te sturen? In dit topic zie je hoe je dat doet: [Video] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

@Livonias Ga ik voor je regelen. 🙂 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat het Vast Bellen uitstaat zodra jouw actieperiode afloopt.

@fsiebrand77 Ik snap dat je dit uit je abonnement wilt verwijderen, als je het niet gebruikt. Scheelt toch iets in de kosten, nietwaar? Ik ga zo snel mogelijk zorgen dat jouw abonnement alleen nog maar uit Internet Only bestaat. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 1
Hallo,

ik zou graag mijn tv en telefonie uit willen zetten aangezien we dit toch niet gebruiken. hoe moet ik dat doen?
Reputatie 1
Hoi, willen jullie voor mij eind van de actieperiode het vast-bellen uitschakelen? We gaan het niet gebruiken, dus zonde om voor te betalen. Bij voorbaat dank.
Ik wil graag m'n Interactieve TV Box met harddiskrecorder inleveren.
Ik wil graag interactieve tv opzeggen,maar wel gewoon het internet abonnement behouden.
goedendag,
kunnen jullie voor mij het vast bellen abonnement uit kunnen zetten? wij gebruiken de vaste lijn nooit.
met vriendelijke groet
martien
Hallo,
Ik heb een 3-in-1 thuis abonnement omdat inclusief bellen goedkoper was dan zonder. Ik ben bijna door de kortingsperiode heen en gebruik het bellen niet, dus wil ik het graag opzeggen. Groet.
Hoi,
Ik maak geen gebruik van mijn vaste telefoonnummer. Bij het afsluiten van het abonnement was dat gratis (of korting). maar ik doe niets met dit nummer en deze telefoonlijn.
Hoor graag of ik het zo kan regelen.
groet
Reputatie 7
Hi Halma, bij deze stopgezet, je ontvangt hier een bevestiging van via e-mail! 🙂
@Brian Dat is prima! Bedankt!
Reputatie 7
@Halma90 Dat kan zeker! Ik kan Bellen en TV voor je opzeggen met een maand opzegtermijn, laat het mij nog even weten dan voer ik dit voor je door!

@d.schoot Ook voor jou kan ik de TV Boxen omwisselen voor één TV Box met opnamefunctie. Voor de duidelijkheid je kan dan nog alleen via deze TV Box tv kijken, dus op één tv.
Hallo wij hebben T-Mobile Thuis met 3 Interactieve TV Boxen, maar zou eigenlijk daarvoor in de plaats 1 Interactieve TV Box met harddiskrecorder willen hebben waarmee ik kan opnemen, kan dit geregeld worden? Groet
Hallo, ik zou graag vast bellen en interactive televisie uit mijn abonnement willen halen. De vaste lijn gebruik ik niet en ik maak niet of nauwelijks gebruik van interactieve televisie. Internet wil ik wel graag behouden.

Ik hoor graag of dit via deze weg geregeld kan worden 🙂.
Reputatie 7
@Opwierde Ga ik voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

@Puelinckx Ik wissel jouw TV Box graag om voor eentje mét HD-recorder. Kun ook jij mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

@jwrijswijk Ik leg het je graag uit! Eerst geef je mij door welke TV Box je uit jouw abonnement wilt hebben. Hiervoor kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen. Hierna kun je de Box naar ons terugsturen. Je krijgt van ons een retourdoos opgestuurd, maar als je hier niet op wilt wachten kun je ook zelf een doos pakken om de Box in terug te sturen naar ons. In deze video zie je hoe dat gaat. Je vraag over het omzetten van jouw abonnement voor de snelheid begrijp ik niet helemaal. Bedoel je misschien Klantvoordeel?

@harmen65 Geen probleem! Welke gebruik je niet meer? Deze kan ik voor je uit jouw abonnement verwijderen. Stuur mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer, dan ga ik voor je aan de slag.

@Austrofrits Ik help je verder. 🙂 Ik zal jouw abonnement omzetten naar Internet Only Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw TV en Vast Bellen stoppen!
Hallo,

Ik zou graag mijn TV pakket en de vaste telefoon verbinding willen beeindegen.

Internet is ruim voldoende en kan blijven as is.

mvg

Frits van Tiel

Reageer