Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7
Hoi @emilehopmans,

Yes! Ik wil je helpen! Ik check graag voor je wat er is gebeurd. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kijk ik met je mee in jouw abonnement!
Ook ik heb een jaar geleden een abonnement afgesloten met korting, nu verloopt die bijna en zou ik graag horen wat de opties zijn om te verlengen. Ik gebruik de tv-box en telefonie nooit, dus die zou ik graag uit het abonnement halen. TV kijk ik alleen soms via de App(op chromecast) en sinds kort op de website op een computer(werkt goed :-)).
Hoi,

Sinds een half jaar heb ik t-mobile thuis. Deze genomen omdat er een korting op zat voor het eerste half jaar. Op 15 september heb ik vast bellen en interactieve tv uit mijn abonnement laten halen omdat de actieperiode voorbij was, alleen zie ik nu dat op mijn laatste factuur voor oktober (moet nog afgeschreven worden) ik nog gewoon betaal voor interactieve tv, terwijl ik die uit heb laten zetten.

Kunnen jullie me helpen?

Groet Emile
Reputatie 7
Hoi ferdinandkoet,

Dat wil ik voor je regelen! Welke TV Box wens je te ontvangen? Een mét of zonder opnamefunctie? Laat het me weten! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Kan ik nog een extra tv box bij bestellen ik heb niet via mijn tmobile thuis bestellen
Reputatie 7
Hoi Dennis,

Dat kan ik zeker, en dat wil ik ook graag. 😃 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zal ik het Vast Bellen zo snel mogelijk voor je uitzetten!
Goedemorgen T-mobile thuis.

Graag wil ik vast bellen uitzetten, jullie kunnen mij daar vast bij helpen.
Ik maak hier geen gebruik van.

met vriendelijke groet,
Reputatie 7
Welkom, @AlexHoekstra ! We gaan een leuke tijd tegemoet en daar kijk ik erg naar uit. Hoogstwaarschijnlijk ontvang jij nu korting omdat je Internet, TV én Vast Bellen van ons hebt. Als ik nu Vast Bellen uitzet, verlies je de korting. Dan kom je duurder uit per maand. Ik kan wel alvast instellen dat over zes maanden, wanneer jouw korting afloopt, Vast Bellen stopt. Zo hoef je je geen zorgen te maken over de kosten hiervoor wanneer jouw kortingsperiode afloopt. Zal ik dit voor je regelen? Zo ja, kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

PS Maak je ook al gebruik van Klantvoordeel? 🙂
Reputatie 7
Hi @BBo,

Leuk om zo'n trouwe klant als jij te mogen helpen! Ik kan het Vast Bellen uit jouw abonnement halen, maar grote kans dat je kunt verlengen en zo een mooie aanbieding kunt krijgen. Ik kan vragen of onze verlengingsafdeling je kan bellen hierover. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik het voor je in gang zetten!
Reputatie 7
Hi @Nickjasp,

Wat leuk dat jij zit te kijken bij jouw My T-Mobile Thuis account! Hier kun je inderdaad veel zaken zelf regelen wat betreft je abonnement. Het Vast Bellen kun je inderdaad via mij uitzetten. Kun je mij hiervoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik dat voor je regelen!
Reputatie 7
Hoi @Christienfey, jazeker! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw extra TV Box stopgezet wordt!
Reputatie 1
Geachte,

Vandaag heb ik T-Mobile thuis gekregen. (had al een mobiele abbo en zeer tevreden).

Internet, vast bellen en TV. Je raadt het al, ik ga vast bellen niet gebruiken :-)

Kan deze (alvast) uit mijn abonnement gehaald worden?

Mvgr.
Alex
Reputatie 1
Hallo, aangezien we vast bellen bijna niet meer gebruiken willen we dit veranderen. Is er, gezien dat ik al ruim drie jaar abonnee ben, een nieuwe aanbieding mogelijk?
Goedenavond ik ben net klant en zit wat functies te bekijken en veranderen via nu t mobile thuis.. Ik wil graag mijn vast bellen functie uitzetten omdat wij geen vaste telefoon (gaan) gebruiken maar ik moet hiervoor contact met jullie opnemen. Is het mogelijk dat dit voor mij geregeld wordt ?

Groetjes Nick Jaspers
Ik wil graag mijn extra tv box opzeggen, iemand enig idee hoe dit moet?
Mvg, Christine
Reputatie 6
Badge
Ik heb een aantal dagen geleden ons abonnement aangepast via My T-Mobile. Alleen is de verandering, namelijk een extra zenderpakket Entertainment, nog steeds niet beschikbaar op de set top box. Ook is het pakket niet meer uit te zetten. Er blijft een melding staan: aanvraag in behandeling

Ik hoop niet dat hij nu toch gefactureerd gaat worden. Zo ja zo deze dan teruggeboekt kunnen worden? Of zsm geactiveerd kunnen worden?
Reputatie 2
Hey @MaiteNL, jouw naam komt me bekend voor, ik heb jou net via social media een bericht teruggestuurd! Het is het beste om jouw vraag via één kanaal te stellen, dan kunnen we je het beste helpen. Kun je mij laten weten via welk kanaal dat gaat verlopen? Dan help ik je via jouw kanaal naar keuze graag verder!

hoi @Sterre, klopt, maar kreeg gisteren geen reactie via twitter en zag later pas dit topic. Ik heb jou inmiddels via Twitter een DM gestuurd ☺️
Reputatie 7
Hey @MaiteNL, jouw naam komt me bekend voor, ik heb jou net via social media een bericht teruggestuurd! Het is het beste om jouw vraag via één kanaal te stellen, dan kunnen we je het beste helpen. Kun je mij laten weten via welk kanaal dat gaat verlopen? Dan help ik je via jouw kanaal naar keuze graag verder!
Reputatie 7
Hi @peptalk ,

Allereerst wil ik je graag meegeven dat ik jouw forumnaam erg leuk en creatief vind, goed verzonnen! 😃

Ik help je graag bij het uitzetten van jouw Vast Bellen. Om een wijziging in jouw account te kunnen doen, heb ik jouw gegevens nodig. Kun je mij daarom in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Reputatie 7
Wat gaaf dat jij supersnel internet van 750 Mbit/s wilt, @Mdevries ! Op dit moment is het niet mogelijk om, als je nu WBA klant bent, over te stappen op ODF. We zijn wel bezig met het onderzoek hiernaar. Zodra we een uitslag weten, laten we je dat uiteraard weten!
Reputatie 7
Hallo @ppdiana,

Als ik het goed begrijp wil je dus in jouw T-Mobile Thuis abonnement alleen internet hebben, klopt dat? Dit ga ik voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat Vast Bellen en TV uit jouw abonnement verwijderd worden.

Met Internet Only kun jij ook gebruikmaken van Klantvoordeel! Je kunt dan een gratis speed upgrade doen, dus een stap sneller internet voor de prijs van de snelheid die ervoor komt. Stel dat jij nu 100 Mbps afneemt, kun jij dus voor dezelfde prijs 200 Mbps krijgen. Ook als je jouw Internet Only Thuis-abonnement combineert met T-Mobile Mobiel, ontvang je ook voor jouw mobiele abonnement korting. Want wie combineert, verdient meer!
Reputatie 2
Wij willen graag onze internetsnelheid aanpassen. We hebben nu een 200Mbits/s vanwege thuis voordeel maar met jullie Draytek modem hebben we hier niet veel aan. Halen amper 70Mb, vaak zelfs maar tussen 30-35Mb, dus we kunnen net zo goed weer terug naar een 100mb/s abo. Als ik dat zelf wil aanpassen krijg ik de melding dat ik dan mijn thuis voordeel verlies, klopt dat? We willen dus graag 100 Mb/s voor de prijs van 50Mb/s
Hoi,

Kunnen jullie bellen op mijn thuis Abo uitzetten aub?

Gr,
Pepijn
Reputatie 3
Wanneer word het mogelijk om / wellicht is het al mogelijk om over te stappen van een glasvezel lijn die jullie inkopen bij KPN aka WBA naar een ODF lijn.

Dan kan ik zonder bij jullie weggaan over gaan van een 50 Mbit/s naar 750 Mbit/s.
Hallo! Ik wil graag mijn vast bellen abonnement stopzetten aangezien ik hier geen gebruik van maak.
Daarbij wil ik ook graag mijn TV abonnement stopzetten, ik maak ook hier veel te weinig gebruik. Ik vroeg mij daarbij af of ik nog in aanmerking kom voor het voordeel wanneer je meerdere abonnementen hebt bij T-mobile (ik heb mobiel en Thuis)? Hoe werkt dit precies?

Reageer