Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1264 reacties

Ik heb recentelijk (paar dagen geleden) mijn internet thuis pakket van basic naar fast verhoogd (100 mbps download). Ik was in de veronderstelling dat de wijziging direct zou plaatsvinden?

Mijn internetsnelheid is namelijk nog steeds maar max 50 mbps download, is er iets fout gegaan? 

 

Hoi @Akiranon, dat maak ik graag meteen in orde voor je! Kan ik er van uitgaan dat jij dan zo snel mogelijk het TV-abonnement wilt laten stopzetten - met inachtneming van één maand opzegtermijn? Dat zou betekenen dat je per 2 april aanstaande geen TV meer kunt kijken, is dat goed? Dan zorg ik ervoor dat het geregeld wordt. Thanks voor je antwoord alvast!

Yes, klopt helemaal. 2 april is prima wat mij betreft. Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Akiranon, dat maak ik graag meteen in orde voor je! Kan ik er van uitgaan dat jij dan zo snel mogelijk het TV-abonnement wilt laten stopzetten - met inachtneming van één maand opzegtermijn? Dat zou betekenen dat je per 2 april aanstaande geen TV meer kunt kijken, is dat goed? Dan zorg ik ervoor dat het geregeld wordt. Thanks voor je antwoord alvast!

Goedemiddag,

 

Net als Damian ontvang ik ook dezelfde melding wanneer ik mijn Televisie abonnement probeer op te zeggen (kan niet opzeggen vanwege lopende bestelling). Komt waarschijnlijk omdat ik ESPN ook heb uitgezet, maar zou liever niet nog een hele maand willen wachten voordat ik het TV abonnement kan opzeggen. Is het mogelijk om deze beide tegelijkertijd te beëindigen?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen @ItsDamian626, ik heb het TV-abonnement voor je uitgezet per 26 maart - dit is met in achtneming van de één maand opzegtermijn én de datum waarop je dit verzocht. Indien je in de toekomst toch weer gebruik wilt maken van TV, kun je dit makkelijk toevoegen via My T-Mobile Thuis: Abonnement wijzigen

Mocht ik je nog met iets anders kunnen helpen, weet dan dat ik altijd voor je klaar zit. Stay safe!

Hallo,

Ik zou graag mijn TV willen uitschakelen in het Thuis Abonnement.

Dit wordt er namelijk gezegd als ik het zelf probeert te wijzigen.

Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Zodra deze bestelling is afgerond kun je hier je TV-abonnement uitzetten. (Idk wat voor bestelling maar laat me weten, ik heb alles binnen)

Alvast bedankt voor je antwoord.

 

Met vriendelijke groet,

Damian

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Berjan1986, wat leuk dat je overgegaan bent op T-Mobile TV, zo kun je straks gelijk plezier hebben van extra's als Cloud Opnemen.

Ik heb met je meegekeken en zie op My T-Mobile Thuis dat de aanvraag volledig doorgelopen is, je kunt vanaf nu Cloud Opnemen toevoegen voor € 5,00 per maand - ongeacht het aantal TV Boxen thuis: Cloud Opnemen toevoegen.

Veel kijkplezier en als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan zeker weten! 😉

Hallo,

 

ik heb vorige week zondag t-mobile tv besteld en vandaag kunnen aansluiten. Maar op myt-mobile.nl staat nog steeds dat het in behandeling is waardoor ik geen " cloud opnemen" kan kiezen.

Zouden jullie dit nog kunnen regelen?

 

Groeten

Berjan

 

 

@Jason

bedankt voor de info.:thumbsup:

 

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Kbyte, wanneer je het prijsplan aanpast en overgaat op Internet Premium, zal je in plaats van € 41,73 per maand voor 1000 Mbit/s, € 35,00 per maand betalen. Je gaat daarmee (inclusief de Klantvoordeelkorting) omlaag qua maandprijs. Voor de rest verandert er niets, behoudens het feit dat je die extra korting op het maandbedrag voor Internet krijgt. Het wijzigen van het prijsplan zal in dit geval geen invloed hebben op jouw jaarcontract.

Je kunt het prijsplan wijzigen door in te loggen op My T-Mobile Thuis: Wijzigen abonnement.

Indien ik je met meer vragen kan helpen, let me know. Ik zit altijd voor je klaar! 😄

@Jason 

Hallo ik heb een Internet 1000 abo. (Segbroek wijk Den Haag) maar zie in mijn account gegevens dat voor de klantvoordeel ik moet overstappen naar nieuw prijsplan abo. Internet premium.

Wat is het verschil tussen beide?

 

Reputatie 7
Badge +13

Hi @Mpiotrek, that's exactly why our developers are currently investigating the matter and are trying to create a standalone tool that will make the transfer much, much easier. Sorry for the inconvenience! 

Once the tool has been developed, we'll make sure to let you know as quickly as possible. 

Reputatie 1
Badge

Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Dear @Cal. Can you also keep me updated on the possibility to switch. I just discussed with Customer Service and they told me that in order to switch to 1000 Mbps I need to terminate my old contract, ask for new contract (and pay new installation costs) and I will have no internet for approximately 3 weeks. A bit customer unfriendly attitude. Is it really that complicated to switch?

 

Reputatie 7
Badge +13

Hi @Sansol88, welcome to the Community!

If you were to change the internet speed, that wouldn't extend the contract term per say. Unless you were to renew the contract as a whole, but that's up to you, of course. You're free to change the subscription each month; this entails down- and upgrading the speed, adding or deleting products (TV, landline etc.) and adding or deleting TV channel packages (Ziggo Sport for instance). 

Merely changing the internet speed doesn't affect the € 5.00 discount. Changing the subscription as a whole (renewal of the yearly term) does however affect certain discounts and should always be cautiously dealt with by reading the new terms and conditions on your personal My T-Mobile Thuis account. 

Hope this answers your questions. If there's anything else I can help clear up or help you with in general, feel free to ask. Stay safe and enjoy your subcription!

Hi there,

Sorry for the English (my Dutch is not that great yet).

I took out a deal in June 2020 for home broadband and TV on a 12 month contract.

The deal had a discount for the first 3 months and is 50 Euros a month.

The option to change the broadband speeds up to 1000Mbps is available and it says it costs 40 Euros a month. We are currently paying 35.56 Euros for the internet part and 15.24 for the TV (5 Euro discount for a free TV box).

If we were to change the broadband to 1000Mbps would this extend the minimum contract term beyond June 2021? Also would it cause the removal of the 5 Euro discount for the free TV box?

Assuming that it does not affect the TV box discount would this mean a total monthly price of 55 Euros or does VAT need adding to the 40 Euros for the internet?

Thanks in advance.

Reputatie 7
Badge +13

Hi @MF1990, leuk dat je graag nog meer van ons internet wil genieten! Toen je initieel naar ons overstapte, hadden wij geen eigen netwerk in jouw omgeving en daarom hebben wij jou destijds op het netwerk van een andere netbeheerder aangesloten. Met deze netbeheerder hebben wij afgesproken dat wij geen snelheden boven de 100 Mbit/s leveren.

Daarentegen hebben wij kortgeleden een eigen netwerk in jouw omgeving aangelegd, en hierdoor hebben wij zelf meer controle over ons aanbod. Daarom bieden wij klanten op ons eigen netwerk wel snelheden tot 1000 Mbit/s aan.

Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Voor nu nog een mooie tweede kerstdag gewenst!

Beste Cal,

Ik zou hier graag bericht van ontvangen, zou de klantenservice contact op kunnen nemen? Ik moet nog abonnementen verlengen!

Hoi @MF1990, zodra we de mogelijkheid ondersteunen om via de ‘nieuwe manier’ van WBA (KPN Glasvezel) naar ODF (T-Mobile Glasvezel) te gaan, zal Cal je direct een berichtje sturen. Hoelang dit nog duurt en wanneer het precies zal worden gelanceerd, weten we nog niet. Tot die tijd, is het nog vertoeven op de 100 Mbit/s. Ik beloof je dat we er hard aan werken om dit zo snel mogelijk in kannen en kruiken te plaatsen.


Hoi @R0n4ldNL ​​​​, de korting die jij krijgt op het hele abonnement (Internet + TV) is een korting die wij aanboden bij glasvezelklanten in Den Haag. Deze € 25,00 per maand korting voor het hele jaar is onafhankelijk van een eventuele snelheidswijziging, maar is contractueel vastgepind op het abonnement - niet op de snelheid an sich. Je kunt dus met een gerust hart jouw internetsnelheid ophogen naargelang je eigen wensen. Mocht je iets meer willen weten of het gelijk zelf willen aanpassen, laat het zeker weten en vergeet niet de wijziging door te voeren via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account: Abonnement Wijzigen in My TMT.

P.s. een snelheidswijziging treedt in de regel binnen 24 tot maximaal 72 uur op, maar zal in de praktijk vaak binnen een dag geactiveerd worden. Veel plezier met jouw abonnement, een prachtig weekend toegewenst en stay safe! 😉

Vraagje, ik heb nu een Glasvezel abonnement met 50 Mb/s. Ik krijg daar o.a. 25 euro korting op de eerste 12 maanden. Blijft deze korting van toepassing als ik mn snelheid naar 100 of 1000 Mb/s zou verhogen? Gr, Ronald

Hi @MF1990, leuk dat je graag nog meer van ons internet wil genieten! Toen je initieel naar ons overstapte, hadden wij geen eigen netwerk in jouw omgeving en daarom hebben wij jou destijds op het netwerk van een andere netbeheerder aangesloten. Met deze netbeheerder hebben wij afgesproken dat wij geen snelheden boven de 100 Mbit/s leveren.

Daarentegen hebben wij kortgeleden een eigen netwerk in jouw omgeving aangelegd, en hierdoor hebben wij zelf meer controle over ons aanbod. Daarom bieden wij klanten op ons eigen netwerk wel snelheden tot 1000 Mbit/s aan.

Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Voor nu nog een mooie tweede kerstdag gewenst!

Beste Cal,

Ik zou hier graag bericht van ontvangen, zou de klantenservice contact op kunnen nemen? Ik moet nog abonnementen verlengen!

Reputatie 7
Badge +2

Hi @MF1990, leuk dat je graag nog meer van ons internet wil genieten! Toen je initieel naar ons overstapte, hadden wij geen eigen netwerk in jouw omgeving en daarom hebben wij jou destijds op het netwerk van een andere netbeheerder aangesloten. Met deze netbeheerder hebben wij afgesproken dat wij geen snelheden boven de 100 Mbit/s leveren.

Daarentegen hebben wij kortgeleden een eigen netwerk in jouw omgeving aangelegd, en hierdoor hebben wij zelf meer controle over ons aanbod. Daarom bieden wij klanten op ons eigen netwerk wel snelheden tot 1000 Mbit/s aan.

Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Voor nu nog een mooie tweede kerstdag gewenst!

Beste,
Ik wil mijn internetsnelheid omhoog doen. 
Echter, als ik via de postcodecheck kijk is snelheid tot 1000mbit mogelijk. 
Na inloggen in de portal kan ik ineens nog maar 100mbit? 
Hoe kan dit? 

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen @MHRSteneker, tof dat je nog een jaartje langer blijft! 

Om een zo passend, gepersonaliseerd mogelijk aanbod te krijgen, wil ik je verzoeken om met onze collega's van de verleningsafdeling te bellen. Zij kunnen je een mooi, nieuw aanbod doen waarbij je van de leukste voordelen kunt genieten. Mocht je tijd hebben, bel dan met 0800-0419. Ik weet zeker dat mijn collega's je met alle liefde te woord staan!

Indien je liever eerst zelf op zoek gaat naar een leuk abonnement, neem dan een kijkje op onze website: Welk Thuisabonnement past bij mij? Dan weet je ook gelijk wat mogelijk is op jouw adres.

Succes met de keuze en als ik toch ergens bij kan helpen, let me know! 😄

Goedemiddag,

 

Ik zie dat ons abonnement al enige tijd is afgelopen. Kunnen jullie een mooie aanbieding maken voor ons zodat ik deze ga verlengen?

 

Groeten,

Mark Steneker

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @TeLa, welkom op de Community!

Je wacht inderdaad langer dan gebruikelijk, waarvoor mijn oprechte excuses. E-mails worden momenteel niet binnen de gestelde termijn van drie tot vijf werkdagen opgepakt. 

Ik heb jouw documenten gevonden en zal dit meteen in orde maken. Mag ik je adviseren om jouw e-mailadres wel aan te passen (@t-mobilethuis) of anders een nieuwe aan te laten maken door de nieuwe contractant. Anders zijn al jouw gegevens zichtbaar voor de ander, dat lijkt me niet de bedoeling. 

Zodra het in orde gemaakt is, hoor je het direct van me!

Update: de contractovername is gelukt. Indien ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag! 

Hallo,

Ik heb inmiddels bijna 2 weken geleden de gevraagde gegevens ingeleverd voor het overzetten van mijn contract. Behalve een automatische ontvangstbevestiging nog niets gehoord. De klantenservice is totaal onbereikbaar, al weken (wijzig alsjeblieft "de wachttijd is momenteel langer dan u van ons gewend bent" naar "de wachttijd is onmogelijk lang zoals u van ons gewend bent"). Wat nu? 

@Jason Bedankt voor de uitleg; helemaal helder zo! Volgend seizoen zit ik weer klaar voor Max ;-)

Reageer