Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sander2m6, tof dat je erover nadenkt om over te stappen op het nieuwe platform, dat ga ik graag voor je regelen - maar alvorens we dat doen, wil ik je eerst meenemen in iets mooiers! 😉

We kunnen je overzetten op ons eigen glasvezelnetwerk (ODF) met een maximale snelheid van 1000 Mbit/s. Dit proces duurt ongeveer drie tot zes weken en vereist nieuwe apparatuur, dus die zal je thuisgestuurd krijgen, indien je akkoord gaat met de overstap. 

Hierbij word je wel automatisch overgezet op de nieuwe versie van ons Klantvoordeel. Dat betekent dat enkele voordelen vervallen (mobiel voordeel op TV-pakketten bijvoorbeeld), maar je ontvangt daarentegen wel korting op zowel Mobiel als Thuis, dit is een korting op het internetbedrag. Omdat je straks naar 1000 Mbit/s gaat, valt het maandbedrag voor Internet hoger uit, waardoor je op een maandbedrag van € 75,00 komt. Ga je hiermee akkoord? Laat me weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan doe ik dat meteen!

Zodra je overgezet bent op ODF, kan ik de overgang naar T-Mobile TV in gang zetten. Daar dient een vervangende TV Box voor opgestuurd te worden en dat werkt lekkerder als er niet ook nog gelijktijdig een netwerkovergang aan te pas komt.

Indien je liever eventjes wacht totdat je juist eerst naar het nieuwe platform overgezet bent, kan ik dat helemaal begrijpen en zetten we dat proces eerst in werking. Houd er wel alsjeblieft nog rekening mee dat Cloud Opnemen pas geactiveerd kan worden zodra je overgegaan bent op T-Mobile TV. Cloud Opnemen kost € 5,00 per maand en blijft dezelfde maandprijs ongeacht het aantal TV Boxen.

Reputatie 2

En aanvullend; is er 1Gbit internet beschikbaar op ons adres? Volgens de postcode checker wel, maar ik kan niet upgraden in mijn account??

Met vriendelijke groet,

Sander 

Reputatie 2

Beste..

Ik heb momenteel T-Mobile Thuis internet en TV met Draytek modem en Entone HDD TV kastje waarop we opnemen. De Entone is wel aan het eind van zijn levensduur en hapert regelmatig en opnames mislukken vrijwel altijd. Tijd voor iets nieuws dus..

Graag wil ik overstappen naar het nieuwe TV netwerk met opnemen in de cloud etc. Ik begrijp dat ik dan ook een nieuw modem nodig heb. Kan dit in gang gezet worden vanaf hier of moet ik iets anders doen?

Met vriendelijke groet,

Sander 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kitty111, Lisa heeft je al goed op weg geholpen, zie ik, dat is mooi! Wat me echter opvalt, is dat je nog gebruikmaakt van een Draytek modem en dat modem is jammer genoeg niet compatibel met T-Mobile TV. Ik zal een verzoek indienen om deze om te laten ruilen voor een Zyxel + Media Converter zodat de omzetting vervolgens wel in gang kan worden gezet! 😉

Je zult binnen nu en enkele uren een afspraaktool ontvangen per SMS en e-mail: hiermee kun je een afspraak inplannen met Guidion zodat de Zyxel + converter geïnstalleerd worden. Dit is namelijk verplicht bij Glasvezel omdat de onderdelen delicaat zijn en bij eigen installatie de servicegarantie vervalt.

Hoi @RianneV89, een begrijpelijke beslissing om te overwegen als je de kosten wilt verlagen, goed over nagedacht! 😄

Het is echter niet mogelijk om het TV-abonnement tijdelijk te pauzeren. Je kunt het natuurlijk wel opzeggen en vervolgens later in het jaar weer toevoegen, dat is geen enkel probleem. Voor een exacte prijsvergelijking kun je het beste een kijkje nemen in My T-Mobile Thuis, of bellen met 0800-0419. Wij doen graag een persoonlijk aanbod en Webcare heeft daar geen exact zicht op. Prijzen kunnen namelijk anders zijn dan hoe wij ze op de website zouden zien (in verband met onder andere Klantvoordeel).

Hallo,

 

Wij hebben momenteel een Thuis-abonnement TV en Internet, een unlimited mobiel abonnement en een 'gewoon’ mobiel abonnement. Hiervoor ontvangen wij klantvoordeel.

Om het maandbedrag te verlagen overwegen wij ons tv-abonnement op te zeggen en alleen nog internet thuis en de mobiele abonnementen af te nemen. Zouden jullie voor ons na kunnen gaan wat er mogelijk is en wat de kostenbesparing hier van is (ook gelet op het klantvoordeel voor de mobiele abonnementen)? Begin juni loopt ons thuis contract af.

Nu zie ik volgensmij ook dat je tv kunt pauzeren i.v.m. vakanties. Is het nu ook mogelijk dat wij ons tv-abonnement pauzeren en een periode even uittesten of wij wel echt zonder tv kunnen, voordat we alles terugsturen?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Met vriendelijke groet,

Rianne

 

Hi @Manou42, namens Jason: heel graag gedaan! Perfect, topper. Mocht je ergens niet uitkomen of nog andere brandende vragen hebben, laat het dan vooral weten. Dan schiet ik je te hulp! ✨

Hi @Kitty111, top dat jij hiervoor aan de bel trekt! Ik wil dit heel graag voor jou in orde maken. Wellicht heb jij hierboven ook al gelezen wat mijn collega Jason aangaf, maar graag wil ik eerst jouw definitieve akkoord hebben voordat ik dit in werking kan zetten. Ik som dan ook nog graag even de punten voor jou op. Ik heb in jouw profiel gekeken en ook voor jou geldt dat ik jouw huidige TV Box eerst moet omruilen voor een Aria 610. Zodra de nieuwe TV Box daadwerkelijk verzonden is, krijg jij hier ook de Track and Trace van binnen. Jouw huidige TV Box mag jij vervolgens retourneren zodra de nieuwe binnen is. In dit topic lees jij hoe jij gemakkelijk jouw apparatuur kunt terugsturen.

Goed om te weten is dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. Vanaf het moment dat de Aria 610 het signaal aan ons afgeeft, kan ik de migratie voor jou in werking zetten. Binnen twee weken kan jij dan gaan genieten van T-Mobile TV, yeah. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. 

Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platoform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Zo, dit was nogal een hap aan informatie. Lees het nog even goed door en bij een volmondige ja van jouw kant, ga ik voor jou aan de slag! 🌼

Thanks Lisa :)

Ja graag wil ik de nieuwe box ontvangen. Qua maandbedrag gaat er niks veranderen toch? Ik betaal namelijk al voor het opnemen. Thanks again!

Reputatie 7

Hi @Manou42, namens Jason: heel graag gedaan! Perfect, topper. Mocht je ergens niet uitkomen of nog andere brandende vragen hebben, laat het dan vooral weten. Dan schiet ik je te hulp! ✨

Hi @Kitty111, top dat jij hiervoor aan de bel trekt! Ik wil dit heel graag voor jou in orde maken. Wellicht heb jij hierboven ook al gelezen wat mijn collega Jason aangaf, maar graag wil ik eerst jouw definitieve akkoord hebben voordat ik dit in werking kan zetten. Ik som dan ook nog graag even de punten voor jou op. Ik heb in jouw profiel gekeken en ook voor jou geldt dat ik jouw huidige TV Box eerst moet omruilen voor een Aria 610. Zodra de nieuwe TV Box daadwerkelijk verzonden is, krijg jij hier ook de Track and Trace van binnen. Jouw huidige TV Box mag jij vervolgens retourneren zodra de nieuwe binnen is. In dit topic lees jij hoe jij gemakkelijk jouw apparatuur kunt terugsturen.

Goed om te weten is dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. Vanaf het moment dat de Aria 610 het signaal aan ons afgeeft, kan ik de migratie voor jou in werking zetten. Binnen twee weken kan jij dan gaan genieten van T-Mobile TV, yeah. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. 

Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Zo, dit was nogal een hap aan informatie. Lees het nog even goed door en bij een volmondige ja van jouw kant, ga ik voor jou aan de slag! 🌼

Hallo,

Ik heb nu een oude tv box met hard disc die regelmatig kuren heeft en vastloopt. Nu lees ik hierboven dat ik hem om kan ruilen voor een nieuwe box met cloud opname. Kunt u dat voor mij in werking stellen?

 

Bedankt alvast! :)

Reputatie 1

@Jason geen probleem ben ze zelf kwijt geraakt 

Maar dan zal ik morgen een nieuwe box bestellen 

Hartstikke bedankt 

Reputatie 7
Badge +16

 @Arnaud.Gouder Omdat je voor de Amulet hetzelfde betaalt als voor een box zonder recorder + Cloud Opnemen (€ 5,00 per maand), zal de prijs hetzelfde blijven inderdaad!

Ik zal de wisseling in gang zetten, laat je het aan me weten zodra de vervangende Aria aangesloten is, alsjeblieft? 😄

@Manou42 Als ik het goed begrijp, heb je nu alleen nog een box met recorder (Amulet 515) geregistreerd staan, deze zal ik voor je afmelden zodat je gewoon weer een Aria 610x (box zonder recorder) kunt bijbestellen, sorry voor het ongemak!

Reputatie 2

Hoi @Arnaud.Gouder, die overgang wil ik graag voor je in orde maken dus dat gaan we meteen doen ook! 😉 

Omdat je nu gebruikmaakt van de Amulet 515 met harddiskrecorder, wissel ik deze om voor de Aria 610x. Het zal dan maximaal vijf dagen duren voordat je de vervanging binnen hebt. Zodra die binnen is, wil ik je verzoeken om de Amulet te retourneren - hierover ontvang je zo van mij een e-mail met uitleg + retournummer. 

Zodra de vervanging aangesloten is en een signaal afgeeft bij ons, kan ik de overgang naar T-Mobile TV voor je starten. Dit proces duurt dan nog maximaal twee weken. Houd er daarom alsjeblieft wel rekening mee dat je gedurende deze twee weken migratietijd geen mogelijkheid tot opname meer hebt. Daarna kun je direct Cloud Opnemen toevoegen via My T-Mobile Thuis en kun je daarmee natuurlijk weer opnemen, in de Cloud welteverstaan.

Ga je hiermee akkoord? Laat het me weten, dan regel ik alles voor je!


Beste Jason,

Ik ga hiermee akkoord. Ik begrijp toch wel goed dat dit qua kosten geen verschil maakt met wat ik nu betaal?

Groeten,

Arnaud

Reputatie 1

@Jason ik heb het afgelopen jaar overal en nergens gewoond en ben hierbij de harddiskrecorder en de box zonder recorder kwijt geraakt.

Ik heb nu een box zonder recorder via marktplaats gekocht maar dat werkt niet dus.

 

Groetjes manou

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Arnaud.Gouder, die overgang wil ik graag voor je in orde maken dus dat gaan we meteen doen ook! 😉 

Omdat je nu gebruikmaakt van de Amulet 515 met harddiskrecorder, wissel ik deze om voor de Aria 610x. Het zal dan maximaal vijf dagen duren voordat je de vervanging binnen hebt. Zodra die binnen is, wil ik je verzoeken om de Amulet te retourneren - hierover ontvang je zo van mij een e-mail met uitleg + retournummer. 

Zodra de vervanging aangesloten is en een signaal afgeeft bij ons, kan ik de overgang naar T-Mobile TV voor je starten. Dit proces duurt dan nog maximaal twee weken. Houd er daarom alsjeblieft wel rekening mee dat je gedurende deze twee weken migratietijd geen mogelijkheid tot opname meer hebt. Daarna kun je direct Cloud Opnemen toevoegen via My T-Mobile Thuis en kun je daarmee natuurlijk weer opnemen, in de Cloud welteverstaan.

Ga je hiermee akkoord? Laat het me weten, dan regel ik alles voor je!

Reputatie 2

Beste @Jason,

 

Ik wil heel graag overstappen naar T-Mobile TV. Ik heb nu een Entone box, en begrijp dat ik die dan moet omruilen voor een nieuwe Aria. Ik wil dit graag zo snel mogelijk. Wat moet ik hier (nog meer) voor doen?

 

Dank,

Arnaud

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Manou42, welkom op de Community en supertof dat je een eigen woning hebt: van harte gefeliciteerd! 😄🏡

Je hebt op dit moment één actieve TV Box, maar ik zie inderdaad dat de andere twee (een harddiskrecorder en box zonder recorder) nog geretourneerd dienen te worden. 

Begrijp ik uit jouw bericht dat ook de derde box nu weg is, of snap ik het dan niet helemaal? Graag zet ik dit voor je recht, maar dan moet ik wel zeker weten of het plaatje klopt. 

We gaan dit samen oplossen, geen zorgen! 😉

Reputatie 1

Ik heb de afgelopen jaren overal en nergens gewoond,  nu heb ik een eigen woning gekregen,  en ben ik mijn interactieve mediabox kwijt.

 

Ik wil er graag nog 1 bestellen maar dat kan niet omdat er niet meer dan 3 boxen op mijn adres kunnen staan. Hoe moet ik dat nu doen. Want wil graag wel gebruik maken van de interactieve tv.

 

 

Met vriendelijke groet, 

 

M van der velden 

Hallo @Pluto0 

De 6 maanden korting is een welkomstkorting voor nieuwe klanten dus een nieuw abonnement.

Opzeggen en een nieuwe abonnement aanvragen zou kunnen maar dan heb je zeker 2 weken geen internetverbinding.

Daar was ik al een beetje bang voor. Ivm werk kunnen we echt niet zonder internet zitten. Vind het zonde dat we geen gebruik kunnen maken van een korting terwijl we nooit van een bundel korting gebruik hebben gemaakt. Al las ik hierboven ergens dat zelfs iemand die verlengt weer opnieuw een goede korting kreeg, dus ik ga binnenkort wel even bellen en kijken wat er mogelijk is. Anders zijn er misschien ergens anders goedkopere opties. 
Opzeggen en een nieuw abonnement nemen is ook wel een beetje omslachtig.
​​​​​​​Ook dan ben je geen echt nieuwe klant natuurlijk ;-) 

Bedankt voor de antwoord.  

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Pluto0 

De 6 maanden korting is een welkomstkorting voor nieuwe klanten dus een nieuw abonnement.

Opzeggen en een nieuwe abonnement aanvragen zou kunnen maar dan heb je zeker 2 weken geen internetverbinding.

Wij hebben alleen los internet van T-mobile. We willen nu ook tv erbij nemen.
Maar dan wel uiteraard met een korting de eerste 6 maanden. Moet ik dan gewoon een nieuw abonnement afsluiten en vervangt dat dan ons huidige internet? Als ik gewoon tv toevoeg dan heb ik die 6 maanden korting niet. We gaan ook van 100mb naar 1000mb omdat ik per 22 april mijn telefoon abonnement verleng met unlimited.
 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Fiekert123, op de één of andere manier bleef Ziggo Sport hangen op inactief - excuses voor dit ongemak!

Ik heb het meteen hersteld voor je: binnen maximaal twee uur kun je ook van dit zenderpakket genieten. Alvast veel kijkplezier toegewenst en mocht je nog eens hulp kunnen gebruiken, let me know! 😄

Reputatie 2

Hi T-Mobile,

ik heb sinds vandaag T-mobile thuis, en het viel me op dat mijn ziggo sport totaal pakket nog niet is geactiveerd. (deze blijft in behandeling staan) Kan deze geactiveerd worden?

 

Met vriendelijke groet,

Feike

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Mpiotrek, unfortunately I can't give you a solid answer yet, because I don't know. Development is currently advancing on the tool, but just how far along they are, I have no insights on - sorry!

On average you'll be without Internet for about two to four weeks, but that really depends on when the Fiber-connection can be delivered at your address.

Reputatie 2

Hi @Mpiotrek, that's exactly why our developers are currently investigating the matter and are trying to create a standalone tool that will make the transfer much, much easier. Sorry for the inconvenience! 

Once the tool has been developed, we'll make sure to let you know as quickly as possible. 

HI Jason. Any news on this matter? Any time indication? Is it true that otherwise you need to be 2 weeks without internet to switch to new technology?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Akiranon, bedankt voor je antwoord! Het is geregeld: vanaf 2 april aanstaande maakt TV geen onderdeel meer uit van jouw abonnement. Mocht je het later toch weer willen toevoegen, dan is dat geen probleem natuurlijk. Log in op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account en voeg producten naar eigen keuze toe: Abonnement wijzigen

Mag ik je nog verzoeken om de TV Box en afstandsbediening aan ons te retourneren, alsjeblieft? Je kunt dit vanaf 2 april doen door de stappen te volgen die je in de mail ontvangt die ik je zojuist gestuurd heb. Ook kun je een kijkje nemen in ons speciale retourtopic zodat je precies op de hoogte bent van de terugstuurmogelijkheden: Hoe stuur je de apparatuur terug?

Thanks alvast en veel plezier met jouw abonnement! 😄

Ik heb recentelijk (paar dagen geleden) mijn internet thuis pakket van basic naar fast verhoogd (100 mbps download). Ik was in de veronderstelling dat de wijziging direct zou plaatsvinden?

Mijn internetsnelheid is namelijk nog steeds maar max 50 mbps download, is er iets fout gegaan? 

 

Reageer