Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1285 reacties

Hoi @MauroM! Ik heb een kijkje genomen in het systeem en de status is inderdaad blijven hangen. Máár geen zorgen! Ik heb dit direct voor je doorgezet. Je kan direct genieten van de 500 Mbits/s! 😄

Dank je wel voor deze (re)actie @Candy ! Het werkt nu top! 😁
Reputatie 6
Badge +3
Hoi ferdinandkoet,

Dat wil ik voor je regelen! Welke TV Box wens je te ontvangen? Een mét of zonder opnamefunctie? Laat het me weten! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hi,

Ik wil graag m'n abonnement opzeggen wegens samenwonen. Kan dat via deze weg?
Hallo moderators, ik zou graag mijn t-mobile vast abb aan zetten. Kunnen jullie hier een link voor sturen? Bij voorbaat dank, Suzanne
Reputatie 7
Badge +15

Hoi@adidicted Ga ik meteen voor je regelen! Houd wel rekening met een maand opzegtermijn. TV en vast Bellen zullen daarom vanaf 14 december geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mocht je straks weer willen genieten van Interactieve TV en/of vast Bellen, dan ben je altijd welkom om het te activeren natuurlijk. Check straks ook jouw My T-Mobile Thuis account: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Daar kun je al een hoop zelf regelen. Handig toch! :smile:

@PvhE Graag ontvang ik je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje. Dan maak ik het vervolgens zo snel mogelijk voor je in orde!

@the_menace Wat gaaf dat je gebruik wilt maken van de Uit & Thuis aanbieding! Daar wil ik je graag bij helpen. Wat je het beste kunt doen, is bellen met 0800-7123. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod. 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

Hoi,

Sinds een half jaar heb ik t-mobile thuis. Deze genomen omdat er een korting op zat voor het eerste half jaar. Op 15 september heb ik vast bellen en interactieve tv uit mijn abonnement laten halen omdat de actieperiode voorbij was, alleen zie ik nu dat op mijn laatste factuur voor oktober (moet nog afgeschreven worden) ik nog gewoon betaal voor interactieve tv, terwijl ik die uit heb laten zetten.

Kunnen jullie me helpen?

Groet Emile
Hallo,

Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe contract voor internet. Televisie en bellen heb ik niet meer nodig. Ik ben tevreden met glasvezel van T-Mobile, maar ga graag nog wat stappen omhoog qua snelheid.
Hebben jullie een leuk aanbod om te verlengen en te wijzigen?

mvg
Bedankt voor je snelle reactie, @jbu86! Ik heb de TV Box (zonder opname functie) voor je besteld. Je zult per mail een bevestiging ontvangen. Zodra je de TV Box ontvangt, kun je via My T-Mobile Thuis > Abonnementen > Interactieve TV Box de gewenste TV-pakket toevoegen. Binnen 1 uur kan jij genieten van Fox Sports. Gemakkelijk en overzichtelijk! 😄

Hoi @HTu, ik heb met je meegekeken en de Alles-in-1 actie loopt inderdaad af op 22 april 2019. Per deze datum wordt vast Bellen (telefonie) stopgezet. Ik wens je een fijne dag toe!

@Candy dank je wel!!
Reputatie 7
Badge +15

@the_menace Even aanvullend op je vraag: “ik heb alles al staan/draaien. Puur internet snelheid configureren op mijn abonnement is alles toch?!” → In principe heb je daar gelijk in, alleen omdat Uit & Thuis een nieuwe abonnementsvorm betreft, ga je een nieuw jaarcontract aan bij Thuis en afhankelijk van welke abonnementsvorm je neemt, een een- of tweejarig Mobiel contract. Je kunt jouw snelheid los daarvan natuurlijk op elk gewenst moment aanpassen via de My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Veel succes met de keuze!

Ook ik heb een jaar geleden een abonnement afgesloten met korting, nu verloopt die bijna en zou ik graag horen wat de opties zijn om te verlengen. Ik gebruik de tv-box en telefonie nooit, dus die zou ik graag uit het abonnement halen. TV kijk ik alleen soms via de App(op chromecast) en sinds kort op de website op een computer(werkt goed :-)).
Beste T-Mobile,

Ik heb een Interactieve TV Box met harddiskrecorder, maar deze zou ik graag willen opzeggen voor één zonder harddiskrecorder (dit gebruik ik nooit). Kunnen jullie dit regelen?
Beste,

6 maanden geleden heb ik een thuis abonnement afgesloten met internet, interactieve tv en vast bellen.
Ik wil graag het vast bellen en Interactieve tv abonnement stop zetten. Is dat mogelijk?

Met vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +15

@adidicted Ooh ik was iets te voorbarig: je hebt het al geregeld zie ik. Goed dat je zo proactief hebt gehandeld en tegelijkertijd sorry dat ik je zolang liet wachten!

Reputatie 6
Badge +3
Hoi @emilehopmans,

Yes! Ik wil je helpen! Ik check graag voor je wat er is gebeurd. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kijk ik met je mee in jouw abonnement!
Goedemiddag medewerker(s) van T-mobile,

Graag zou ik vast bellen uit mijn alles in 1 abonnement willen opzeggen, daar ik geen gebruik maak van de vaste lijn.

Ik hoor graag hoe verder, bedankt!
Beste,

Ik maak geen gebruk van de telefoonlijn en de korting is afgelopen. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten?

Met vriendelijke groet,
Reputatie 6
Badge +3
Hoi @me2001,

Wat tof dat jij wilt verlengen bij ons! Ik heb een mooie aanbieding voor je liggen. We kunnen jou hiervoor bellen, maar jij kunt ook ons bellen. Als je wilt dat wij jou bellen, kun je dan mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Als je meteen jouw 06-nnummer meestuurt, weten we je te bereiken. Mocht je liever zelf een tijdstip uitkiezen om ons te bellen, kan dat op telefoonnummer 0800-0092. Ik kijk ernaaruit om jou als klant te mogen blijven helpen!
Hallo,

Ik wil graag het vast bellen stopzetten. Kan dit per datum dat de korting verloopt?
Kunnen jullie vaste telefonie uitzetten voor ons T-mobile Thuis abbonement? (TV doen we ook niks mee aangezien jullie geen Kabel / Android TV app / CI+ kaart leveren, dus die kan ook uit).

Vraag; waarom is Ziggo Totaal voor nieuwe klanten €7,50 en voor mij als bestaande klant €15/maand?

Het abonnement Uit&Thuis is toch gericht op klantvoordeel bij combineren van Mobiel en Thuis. Dat is buiten het zenderpakket om. Wat kost dit zenderpakket nu? Die nieuwe prijs klinkt mij beter 😉

Ik wil graag van mijn tv abonnement af op mijn tmobile thuis abonnement. We kijken eigenlijk helemaal geen TV meer (en dat is een beetje zonde van ons geld). Ik kan het niet zelf in het dashboard regelen, dus ik denk dat ik jullie hulp daar bij nodig heb. Kan een van jullie mij daarmee helpen?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @MarlinHooijer,

Bedankt voor de gegevens. De TV Box is onderweg! 🙂
Hallo,

Ik wil graag vast bellen helemaal uitzetten van mijn packet. Helaas kan ik dat niet zelf doen, kan iemand dat voor mij regelen?
Reputatie 7
Badge +6

Hoi  @the_menace,

Ziggo Sport Totaal is de eerste maand € 7,50. Daarna is het € 15,- per maand. Vandaar! 

Ik zie dat het gelukt is met de sim-only. Bedankt en welkom bij T-Mobile: het best geteste netwerk van Nederland! Je ontvangt binnenkort je Klantvoordelen. :sunglasses:

Oh en ik gebruik bellen eigenlijk ook niet. Die mag/moet er ook af 🙂

Reageer