Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hoi @SuzanDouwma, welkom op de Community!

Je kunt sinds kort overstappen op het eigen glasvezelnetwerk van T-Mobile Thuis (ODF) met een maximale snelheid van 1000 Mbit/s. Dit kunnen wij voor je in orde maken, dat is denk ik ook meteen de reden dat je de optie er zelf nog niet bij ziet staan! 😊

Wanneer je er voor zou kiezen om over te gaan op de maximale snelheid en onze netwerktechnologie, stijgt de maandprijs wel een klein beetje naar € 50,00. Dit betekent dat je per maand ongeveer € 5,00 meer betaalt, maar dan wel voor een snelheid die tien keer zo hoog ligt natuurlijk.

Laat me weten of ik dit voor je in orde kan maken, dan doe ik dat zo snel mogelijk. De procedure neemt ongeveer twee tot vier weken in beslag - net als bij een verhuizing, maar met het grote verschil dat je het huidige jaarcontract behoudt. 

 

Hi @Jason,

Ik sprak vorige week met een medewerker van de klantenservice hierover en hij vertelde mij dat ik dan een aantal weken geen internet heb. Ik lees dat niet terug in jouw toelichting op het verhuisproces. Klopt dat?

Ik zou ook graag de overstap maken naar 1000 Mbit/s op ODF maar een lange periode geen internet is natuurlijk niet wenselijk.

 

Reputatie 7
Badge +16

@SuzanDouwma Vanuit Webcare hebben wij niet de gelegenheid om jou te bellen, je kunt contact opnemen met 0800 0092, de wachttijd bedraagt op dit moment 0 seconde. Dat gezegd hebbende, wil ik je natuurlijk met alle liefde verder helpen op de Community, dus als ik het gedetailleerder aan je kan uitleggen, laat het dan weten.

Je kunt overigens ook contact opnemen met mijn collega's van de salesafdeling, zij helpen je graag met het uitzoeken van het abonnement dat het beste bij jouw gebruik en wensen past: 0800-0419. Succes met de keuze en als ik nog iets voor je kan doen, let me know!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rvanrutten, vermoedelijk is er dan iets per ongeluk foutief gecommuniceerd aan jou of is er sprake geweest van andere miscommunicatie: wanneer je de migratie aangaat, zal je op de activatiedag zelf maximaal een paar uur geen verbinding hebben. Dit heeft ermee te maken dat KPN jouw huidige lijn vaak 's morgens dicht zet (WBA) en wij vóór 18:00 onze verbinding openzetten. Indien er inderdaad een aantal uur tussenzit, kun je altijd gebruikmaken van een 24-uurs Unlimited voucher - mits je de beschikking hebt over een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement). Zo ben je in ieder geval gedurende de downtime via mobiele hotspot online op PC en laptop.

Laat het me weten als ik dit in orde voor je kan maken, of neem contact op met mijn collega's indien je het liever telefonisch bespreekt natuurlijk! 😄 

Hoi @rvanrutten, vermoedelijk is er dan iets per ongeluk foutief gecommuniceerd aan jou of is er sprake geweest van andere miscommunicatie: wanneer je de migratie aangaat, zal je op de activatiedag zelf maximaal een paar uur geen verbinding hebben. Dit heeft ermee te maken dat KPN jouw huidige lijn vaak 's morgens dicht zet (WBA) en wij vóór 18:00 onze verbinding openzetten. Indien er inderdaad een aantal uur tussenzit, kun je altijd gebruikmaken van een 24-uurs Unlimited voucher - mits je de beschikking hebt over een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement). Zo ben je in ieder geval gedurende de downtime via mobiele hotspot online op PC en laptop.

Laat het me weten als ik dit in orde voor je kan maken, of neem contact op met mijn collega's indien je het liever telefonisch bespreekt natuurlijk! 😄 

Hi @Jason, Dat klinkt goed. Graag zou ik dat willen! Ik heb inderdaad ook meerdere mobiele Tmobile abonnementen (ook met Unlimited). Wat worden de kosten dan per maand met Tmobile Klantvoordeel?

Reputatie 7
Badge +16

@rvanrutten Hoe de prijzen voor Unlimited er bij de mobiele abonnementen uit gaan zien, kun je het beste checken in My T-Mobile, daar heb ik geen zicht op - sorry! 

Wat betreft Thuis: indien je akkoord gaat met de migratie naar ODF, zal je maandelijks voor 1000 Mbit/s + het Wifi-punt dat je al hebt uitkomen op € 27,50 inclusief Klantvoordeel. De maandelijkse korting is daar al in verwerkt.

@rvanrutten Hoe de prijzen voor Unlimited er bij de mobiele abonnementen uit gaan zien, kun je het beste checken in My T-Mobile, daar heb ik geen zicht op - sorry! 

Wat betreft Thuis: indien je akkoord gaat met de migratie naar ODF, zal je maandelijks voor 1000 Mbit/s + het Wifi-punt dat je al hebt uitkomen op € 27,50 inclusief Klantvoordeel. De maandelijkse korting is daar al in verwerkt.

@Jason  Perfect! Akkoord!

Reputatie 7
Badge +16

@rvanrutten Helemaal top, dan zet ik de migratie in gang en zal ik je zo direct laten weten wat de vroegst mogelijke activatiedatum zal zijn. Indien er nieuwe apparatuur toegestuurd wordt, dient deze door een gediplomeerd monteur geïnstalleerd te worden, maar als dat zo is, ontvang je hier vanzelf bericht over! 😉

Reputatie 7
Badge +16

@rvanrutten De eerst mogelijke activatiedatum is maandag 14 juni aanstaande: dit is nog niet de definitieve indicatie, maar er zal zeer zeker naar gestreefd worden!

Reputatie 2

 @Arnaud.Gouder Omdat je voor de Amulet hetzelfde betaalt als voor een box zonder recorder + Cloud Opnemen (€ 5,00 per maand), zal de prijs hetzelfde blijven inderdaad!

Ik zal de wisseling in gang zetten, laat je het aan me weten zodra de vervangende Aria aangesloten is, alsjeblieft? 😄

@Manou42 Als ik het goed begrijp, heb je nu alleen nog een box met recorder (Amulet 515) geregistreerd staan, deze zal ik voor je afmelden zodat je gewoon weer een Aria 610x (box zonder recorder) kunt bijbestellen, sorry voor het ongemak!


Beste @Jason,

Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is alles dan toch gelukt en ben ik overgezet op T-Mobile TV (vandaag). TV kijken werkt perfect...

Echter, als ik nu Cloud Opnemen aan wil zetten, gaat volgens mij mijn rekening wel degelijk 5 euro omhoog. Ik had namelijk ‘Actie: Gratis Interactieve TV Box ‘ bij mijn abonnement/factuur staan. Ik wil echter niet 5 euro meer gaan betalen, zeker niet nadat je me had beloofd dat de prijs hetzelfde zou blijven. Ik wil gewoon die zelfde 5 euro korting die ik al had voor het ‘opnemen’ blijven houden. Kan je daar aub. voor zorgen?

Dank,

Arnaud

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Arnaud.Gouder, top dat alles goed werkt en het bevalt!

Even ter verduidelijking van wat ik bedoelde met die prijsvergelijking: je betaalde hiervoor € 5,00 per maand voor de harddiskrecorder omdat hier € 5,00 korting op zat. Voor de vervangende TV Box betaal je per maand € 0,00 omdat hier eenzelfde korting op zit, echter is de box per maand los goedkoper (€ 5,00 in plaats van € 10,00 per maand). Je gaat met Cloud Opnemen € 5,00 per maand meer betalen dan de huidige situatie, maar zult onderaan de streep hetzelfde maandbedrag betalen als voorheen - behoudens de inflatiecorrectie natuurlijk, maar dat loopt al enige tijd sinds begin januari. 

Je hebt dus dezelfde korting ontvangen als voorheen, alleen is de huidige Aria 610x box goedkoper per maand waardoor je inclusief Cloud Opnemen hetzelfde betaalt als toen je een Amulet recorder had zonder Cloud Opnemen.

Hopelijk heb ik het hiermee genoeg genuanceerd, zo niet: laat het weten, dan probeer ik het op een andere manier te verduidelijken! 😊

Reputatie 2

Hoi @Jason ,

Dit is duidelijk.

Dank,

Arnaud

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal super! @Arnaud.Gouder Mocht ik je nog bij iets kunnen assisteren, schroom dan niet om een berichtje te plaatsen. Geniet deze week van het zonnige weer en veel plezier met T-Mobile én Cloud Opnemen! 

Reputatie 1

Helemaal perfect @BertBre! Ik heb de omruiling verzocht; je zult binnen maximaal twee dagen gemaild worden ten aanzien van de vervangingen zodat je ook het retournummer en -info ontvangt. De derde box zal ik verwijderen zodat je straks twee Aria 610s ontvangt! 😉 Laat een berichtje achter in dit topic zodra alles aangesloten is, dan zal ik de versnelde migratie naar T-Mobile TV in gang zetten.

Zodra de Zyxel + converter ontvangen zijn, kun je een afspraak maken met Guidion - hier ontvang je nog een afspraaktool voor per SMS en e-mail. Die apparatuur dient namelijk door een gediplomeerd monteur geïnstalleerd te worden.

 

Modem is vandaag netjes geïnstalleerd, echter de TV kastjes werken (nog) niet. Monteur heeft gebeld met de helpdesk, samen nummers ingevoerd, (ook gecontroleerd in de online omgeving). Maar helaas. Aangesloten rechtstreeks op het modem met een lange kabel, zonder iets anders aangesloten. Kastje ook een keer 20 seconden van het stroom gehad. Werkt allemaal niet, als het goed is zijn ze er mee bezig, maar misschien heb jij nog een snelle suggestie?

 

 

Ik wil graag mijn T-mobile thuis abonnement aanpassen na de huidige contractperiode. Tv en vaste telefonie heb ik niet meer nodig, en wil de snelheid aanpassen naar Internet Basic.

Mocht de snelheid van het internet toch wat laag zijn, dan wil ik mijn mobiele abonnement upgraden naar Unlimited om zo de hoogste snelheid te krijgen. Als het goed is kan dat ook gewoon door de bundel te verhogen bij mijnhuidige contract.

Reputatie 7
Badge +16

@BertBre Dit registratieprobleem lijkt voort te komen uit een onjuiste registratie op de aansluiting, maar of dat 100 procent zeker is, durf ik niet te zeggen. Wat ik wel wil proberen, is om een reprovisie op het modem uit te voeren zodat het signaal opnieuw aangemaakt kan worden. Mocht dat ook niet werken, dan is het aan onze techneuten om dit op te lossen. De monteur heeft netjes het rapport aan hen doorgegeven dus zij zijn helemaal op de hoogte van het euvel en zullen dit binnen ongeveer drie tot vijf dagen herstellen. Sorry voor het ongemak!

 

@Dre2748 Je kunt jouw abonnement aanpassen wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis (link is klikbaar). Indien je er niet uitkomt, of iets niet werkt, of je het liever door één van ons laat aanpassen, geef het alsjeblieft aan, dan regel ik dat zo snel mogelijk voor je! 😊

Reputatie 1

@BertBre Dit registratieprobleem lijkt voort te komen uit een onjuiste registratie op de aansluiting, maar of dat 100 procent zeker is, durf ik niet te zeggen. Wat ik wel wil proberen, is om een reprovisie op het modem uit te voeren zodat het signaal opnieuw aangemaakt kan worden. Mocht dat ook niet werken, dan is het aan onze techneuten om dit op te lossen. De monteur heeft netjes het rapport aan hen doorgegeven dus zij zijn helemaal op de hoogte van het euvel en zullen dit binnen ongeveer drie tot vijf dagen herstellen. Sorry voor het ongemak!

 

Die reprovisie zouden we kunnen proberen? (baat het niet schaad het ook niet denk ik?). 3 tot 5 werkdagen geen TV, ik geef het door aan me vrouw :grinning:

 

Reputatie 7
Badge +16

@BertBre Dat is de perfecte instelling, helemaal mee eens! Ik voer de reprovisie uit; je zou dit in de loop van de dag moeten gaan merken - probeer ergens aan het begin van de middag nog eens te registeren.

Mocht het zo zijn dat het inderdaad niet baat, dan kun je via TV Anywhere middels een stream/cast in ieder geval het grootste deel van de zenders bekijken! Heb je een smart TV en smartphone? Dan kun je vaak al via mirrorview/screencast TV Anywhere streamen op je TV.

Kijk voor alle tips and tricks op onze website: TV Anywhere! 😊

Hi Team,

 

I want to transfer my current home internet contract to my wife’s name. Is it possible to do this. If yes, please let me know how to go about it.

 

Regards

Vishal

Reputatie 1

@BertBre Dat is de perfecte instelling, helemaal mee eens! Ik voer de reprovisie uit; je zou dit in de loop van de dag moeten gaan merken - probeer ergens aan het begin van de middag nog eens te registeren.

Mocht het zo zijn dat het inderdaad niet baat, dan kun je via TV Anywhere middels een stream/cast in ieder geval het grootste deel van de zenders bekijken! Heb je een smart TV en smartphone? Dan kun je vaak al via mirrorview/screencast TV Anywhere streamen op je TV.

Kijk voor alle tips and tricks op onze website: TV Anywhere! 😊

Helaas werken de televisies nog niet...

Reputatie 7
Badge +16

Hi @vishalrs, you want your contract to be transferred to the new tenant. No problem! I will give you some information, because we need a few documents before we can arrange this, namely: 

- ID copies of both parties. 
- Bankcard copies of both parties. 
- Written statement that both parties agree to this change, signed by both parties. 

We’d also like to receive some details of the new tenant: 

- Zip code and house number of the subscription 
- Mobile phone number of the new tenant. 
- E-mail address of the new tenant. 

You can send these documents in for instance a Facebook or Twitter conversation, or by email (klantenservice@t-mobilethuis.nl) → please add your customer number in the subject/title, that way our administrators can easily spot your email and assign it to your customer profile. The changes will take place immediately.

Thank you in advance!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BertBre, dat is erg betreurenswaardig, maar als het goed is, hebben we nu de TV Box op de correcte wijze geregistreerd. Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn. Kun jij dit bevestigen/ontkrachten? 

Reputatie 1

Hoi @BertBre, dat is erg betreurenswaardig, maar als het goed is, hebben we nu de TV Box op de correcte wijze geregistreerd. Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn. Kun jij dit bevestigen/ontkrachten? 

Hij doet het!! mijn dank is groot! fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +16

@BertBre  Geweldig, fijn dat de box werkt! Een prachtig, zonnig weekend toegewenst! 😄🌞

Reputatie 2

@Jason Could you help me- I need to change internet to 1000 Mbit/s but I am sitting with the other technology from KPN. Could you help me? I did send you a private message

Reputatie 7
Badge +15

Hello @Mpiotrek 

If you are on 100 MB WBA and according to the postcodecheck on the T-Mobile website there is 1000 MB ODF possible at your address than you can also apply for a migration in your T-Mobile account.

The migration could take up to 4 weeks.

Reageer