Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Goedemiddag,

Ik zou wat meer informatie willen. Ik heb internet en tv thuis van tmobile.
Alleen ik kijk geen tv is het mogelijk om op te zeggen?
En zo ja wat zijn de kosten enkel voor internet?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Angela Romijn
Reputatie 1
Hoi,

Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?

Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen ;-)

Groet,
Peter


Iemand?
Reputatie 7
Hoi Anne

Welkom Thuis! Ik ben blij dat alles nu geregeld is en jij lekker kunt internetten, TV-kijken en bellen met T-Mobile Thuis. Ik help je dan ook graag met het opnemen van programma's. Ik heb meteen gekeken wat er in jouw abonnement zit. Het klopt dat jij twee TV Boxen zonder opnamefunctie hebt. Wil je hier een van omruilen naar mét opnamefunctie? Of wil je deze twee houden en een derde, extra TV Box met opnamefunctie hebben? Laat het me weten, dan regel ik het voor je. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Ggoedemiddag,

Na een week bellen en diverse monteurs zijn we eindelijk aangesloten.
Als jullie mijn gegevens erbij pakken zul je zien dat het nogal wat gedoe is geweest om eindelijk tv en internet te krijgen..
Nu het doet ben ik alle opties even aan het bekijken en kom ik tot de conclusie dat ik niet kan opnemen..
Terwijl dit toen toch echt bij de functies stond, dit was 1 van de redenen om dit pakket te kiezen.
Ook in het boekje dat er bij zit staat alles over opnemen uitgelegd.
Wordt er standaard interactieve tv boxen geleverd zonder opname functie?!

Ik hoor het graag.
Mvg
Anne
Reputatie 1
Hoi,

Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?

Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen ;-)

Groet,
Peter
Hoe kan ik graag mijn My T-Mobile account verwijderen ?
Bedankt.
Reputatie 7
Hoi francisvdl,

Begrijpelijk dat je dit vraagt! Het is inderdaad mogelijk om Vast Bellen uit je abonnement te halen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik ermee voor je aan de slag!
Goedemiddag,

Ik heb al een tijdje T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik bij het afsluiten 'vast bellen' bij mijn abonnement genomen. Ik doe echter niets met 'vast bellen'. De kortingsperiode is inmiddels al een tijdje verlopen en ik ben erachter gekomen dat het mogelijk is om dit deel uit mijn abonnement te halen. Willen jullie 'vast bellen' voor mij uitzetten? Scheelt mij toch weer €2,50 per maand. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Hi leandrooriente,

Thank you for your question. I checked your account and I see that you're receiving 100 Mbit/s for €28,- per month (the price for 50 Mbit/s). I'm glad to see that the discount is applied well. Now we're going to fix your internet speed problem. How are you testing this? Via Wifi of cable? If via Wifi, can you follow these tips?
Reputatie 7
Hoi dannykruys,

Daar kan ik je bij helpen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw TV Box uit je abonnement wordt gehaald.
Hoe meld ik 1 tv box af ?
Ik wil graag 1 tv box afmelden
Hello, I did an upgrade in my account using the T-Mobile Customer Advantage plan. I used to 50MB and now I pay for 100MB.



I did this upgrade one month ago and I still receive 50MB at home. Should I do anything else to receive the 100MB?
Reputatie 7
Hi OhMECORe,

Ik help je hier graag bij, dit kun je inderdaad niet via de website of jouw account doen. Wat voor TV Box wil jij als extra? Eentje mét of zonder opnamefunctie? Laat me het weten in een privébericht samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer. Dan ga ik de extra TV Box voor je bestellen!
ik vind nergens op de site een optie om een extra TV Box te bestellen, waar zit dat?
Reputatie 7
Hoi Stickeric,

Ga ik met alle liefde voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag met het omruilen van de TV Box.
Reputatie 1
Hallo,
Net zoals Inge wil ik 1 tv box omruilen voor een TV Box met HD recorder voor 5 euro per maand.
Reputatie 7
Hoi Inge,

Bedankt voor het laten weten. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat jij een andere TV Box krijgt. De TV Box met HD-recorder komt zo snel mogelijk naar je toe, ik verwacht dat deze binnen 5 werkdagen bij jou thuis is aangekomen. Vergeet je niet de TV Box zonder HD-recorder naar ons terug te sturen? Alvast bedankt en veel opneemplezier!
@Sterre , dankjewel voor je antwoord, ik wil dan graag de TV Box met HD-recorder bestellen voor € 5.00 per maand. Dankjewel, Inge
Reputatie 7

Hoi IngeKr,

Welkom bij T-Mobile Thuis! Zo te zien is de installatie van het modem en TV Box helemaal goed gegaan, topper! Natuurlijk is het mogelijk om nog een TV Box met HD-recorder te bestellen en deze als vervanger van de TV Box zonder HD-recorder te doen. Dat doe ik graag voor je. Deze TV Box met HD-recorder kost € 5.00 per maand. Als je hiermee akkoord gaat, zal ik meteen aan de slag gaan met het omwisselen! Ik hoor graag van je.

Hi, ik heb afgelopen maandag T-Mobile Thuis geïnstalleerd met een Interactieve TV Box, maar zou eigenlijk daarvoor in de plaats toch een Interactieve TV Box met harddiskrecorder willen hebben waarmee ik kan opnemen, kan dat nog? Groetjes, Inge
Reputatie 7
Hallo diva1984!

Alleen een echte, stoere diva durft deze vraag te stellen. Natuurlijk help ik je hier graag bij! Het opzeggen van het Vast Bellen gaat met een maand opzegtermijn. Daarom heb ik de telefonie uit jouw pakket stopgezet per 08-09-2018. Tot die tijd kun jij nog gebruikmaken van het bellen. Kun je nog even als een diva met al jouw vrienden bellen. Als ik je nog met iets kan helpen, let me know!
Hallo, graag zou ik onze belbundel voor vaste telefonie uit ons pakket willen stopzetten. Ik lees dat dat via dit forum kan. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Hey Damsteen, helemaal goed hoor, als ik je ergens mee kan helpen laat het dan zeker weten!
4G voor thuis loopt nog een paar maanden dan, dat zal me dan dubbel kosten. Daar moet ik eerst over na denken dan nog en aanbieders vergelijken voor glasvezel.

Alvast bedankt

Reageer