Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @bansipopat, thanks for posting your story and sorry for the wrong information, this is definitely not something I like to read! I want to help you out. Could you please send me the following details in a private message:

  • Zip code and house number.
  • Your date of birth.
  • The last four digits of your IBAN.

With this information I can get to your dossier and we’ll definitely solve this together!

 

 Hoi @BamBam1979, leuk om te lezen dat je het liefst bij ons blijft genieten! 😃 Heel graag zou ik je een mooi aanbod doen, alleen doen we je het liefst een persoonlijk aanbod. Daarom wil ik je vragen om te bellen met 0800-0419. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 21:00 en op zaterdag van 09:00 - 17:30. 

Daarnaast raad ik je aan om niet in de kleine lettertjes van de groene buren te trappen, daar geven ze namelijk ook alleen gedurende de eerste zes maanden korting. 😉

Succes met je keuze en hopelijk tot nog een jaar! 

Reputatie 2

 Hoi @BamBam1979, leuk om te lezen dat je het liefst bij ons blijft genieten! 😃 Heel graag zou ik je een mooi aanbod doen, alleen doen we je het liefst een persoonlijk aanbod. Daarom wil ik je vragen om te bellen met 0800-0419. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 21:00 en op zaterdag van 09:00 - 17:30. 

Daarnaast raad ik je aan om niet in de kleine lettertjes van de groene buren te trappen, daar geven ze namelijk ook alleen gedurende de eerste zes maanden korting. 😉

Succes met je keuze en hopelijk tot nog een jaar! 

 

Hoi Cal, Dank je wel voor je reactie. Ik heb het nog even nagekeken in de voorwaarden, waar ik op uit kom als ik probeer te bestellen en tevens achteraan gebeld, maar de geboden korting bij de buren is wel degelijk voor de volle 12 maanden.

Maar goed, ik ga even bellen met de klantenservice, kijken wat we kunnen bereiken.

In ieder geval nogmaals bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +4

Opmerkelijk @BamBam1979, in dat geval vermoed ik dat je een speciaal adres hebt. Op andere plekken op hun site communiceren ze wat anders. 

https://www.kpn.com/aanbiedingen.htm

 

In ieder geval voor jou mooi meegenomen die twaalf maanden! 😃

Edit: Wellicht dat het een verschil is tussen enkel Internet en Internet + TV. 

Reputatie 2

Opmerkelijk @BamBam1979, in dat geval vermoed ik dat je een speciaal adres hebt. Op andere plekken op hun site communiceren ze wat anders. 

https://www.kpn.com/aanbiedingen.htm

 

In ieder geval voor jou mooi meegenomen die twaalf maanden! 😃

Edit: Wellicht dat het een verschil is tussen enkel Internet en Internet + TV. 

 

Hoi Cal, dat is inderdaad als je de twee zogenaamde “WiFi superpunten” erbij neemt, dan is het na 6 maanden €59,00

Zonder de twee acces points heb je 12 maanden voor €35,00

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Aha, duidelijk @BamBam1979! Vanuit hier kan ik je geen aanbod doen, hiervoor moet je dus echt met mijn collega's bellen. Hopelijk lukt dit en mogen we je blij maken. Succes! 😄

Hoi,

Ik heb een vraag,

Ik heb een TV abbonement afgesloten rond 2 maanden geleden.

Ik zie dat ik dat abbonement niet veel gebruik. Daarom wil ik graag dit abbonement uitzetten.

Maar ik zie dat dat afgesloten is op mijn Internet Thuis abbonement en dat vind ik inderdaad onzin.

Ik wil graag weten waarom is het zo en waarom kan ik niet mijn niet gebruikte abbonement gevoon uitzetten.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ahmtb 

T-Mobile heeft helaas geen losse tv abonnementen. Sinds 24 januari heeft T-Mobile een nieuwe portfolio en daarin staat dat tv en ook vast bellen een minimale looptijd hebben van een jaar samen met internet, daarna is alles maandelijks opzegbaar.

Reputatie 7
Badge +14

@Waqqas bedoelt 24 januari 2022.

Hoi, ik ben onlangs een abonnement (glasvezel internet only) 6 maanden korting met jullie aangegaan is het nog mogelijk dit te wijzigen naar glasvezel +tv 8 maanden korting ?

abbonement gaat 2 maart in.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @feddesman

Je hebt een contract afgesloten met 6 maanden korting, dit is helaas niet te wijzigen.

Ik had precies dezelfde situatie als jou, kort na het afsluiten kwamen de GoGoGo deals met een beter aanbod, helaas kon er niks gewijzigd worden..

Hallo,

Ik wil graag alleen TV per direct opzeggen, ik heb meer dan een jaar het contract lopen, dus dit is mogelijk.
Echter wil ik ook glasvezel, wat binnenkort beschikbaar zou moeten zijn, maar onduidelijk nog wanneer. 
Als ik nu TV opzeg, betekent dat mijn contract vernieuwd wordt en dan weer een jaar vast staat? Maw, kan ik tussentijds (binnen een jaar) op glasvezel overstappen?

Alvast dank voor je antwoord!

Groet Arthur

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @arthurtencate 

De tv dienst kun je zelf opzeggen in je My T-Mobile account, ook kun je in je T-Mobile account de overstap naar glasvezel regelen.

In beide gevallen blijft het contract hetzelfde dus het contract zal niet worden verlengd.

Hallo @arthurtencate 

De tv dienst kun je zelf opzeggen in je My T-Mobile account, ook kun je in je T-Mobile account de overstap naar glasvezel regelen.

In beide gevallen blijft het contract hetzelfde dus het contract zal niet worden verlengd.



Ok duidelijk, dank voor je snelle reactie!

Reageer