Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Why are you trying to withdraw 57.5 EUR for the January if I removed my TV and calls on 6 of December?
Hallo,
Het valt ons op dat wij zo goed als geen tv meer kijken. Ook maken we geen gebruik van vast bellen maar ik zie wel dat dit erbij zit. Kan ik deze opzeggen?

Mvg
Eldert

Ahh OK. Dank voor jouw reactie Sander.

SimOnly is niet gelukt; koerier was weg toen ik bij de receptie van mijn werk was. Pakket is terug naar TMNL.

Hi,

Ik zou graag mijn abonnement willen opzeggen. Ik ga verhuizen en wil even rustig orienteren op mijn nieuwe adres (glasvezel).

Klantnummer: (aangepast door moderator).

Dank,
Mvg,
Laurens Jan
Goedenavond,

Graag zou ik mijn TV abonnement willen opzeggen. Ik gebruik de box nauwelijks. Internet wil ik wel behouden.

Groeten,
Ik wil graag het vast bellen uit mijn T-Mobile Thuis abonnement stopzetten. Alvast bedankt.

Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!

Wat kun je zelf wijzigen?
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:

  • Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • Jouw Bellen pakket aanpassen
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen
  • Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

Wat wijzigen wij voor jou?
Om jouw vast Bellen en/of TV pakket aan of uit te zetten, kun je in dit topic terecht. Heb je geen HDMI aansluiting op je TV? Laat het ons ook weten. Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben in jouw abonnement en wij gaan er mee aan de slag voor je! :)

Contract verlengen/opzeggen
Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je bij ons verlengen. Voor jou hebben we een speciaal verlengingsaanbod. Benieuwd? Wij vertellen je deze graag via Facebook , Twitter of telefonisch via telefoonnummer 0800 0092.

Kom je er niet uit? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!

Hallo,

 

Ik wil graag vaste telefonie toevoegen aan mijn abonnement.

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb gister iets gewijzigd in mijn tv pakket (2 extra kanalen stop gezet). Ik wil graag nog iets wijzigen in mijn TV pakket maar dat lukt nu niet, ik krijg dan de melding: 

T-Mobile TV abonnement wordt stopgezet

Zolang deze bestelling loopt kun je bepaalde wijzigingen even niet doen. Wil je weten wat de status is van je bestelling? Klik dan op status bestellingen.

 

Deze melding zie ik nu al meer dan 24 uur, en bij de status van de bestellingen staan deze ook al ruim 24 uur op in behandeling.

Kunnen jullie mij vertellen of het normaal is dat een wijziging zo lang in behandeling is? En vanaf wanneer kan ik weer iets wijzigen aan mijn pakket? Ik zou dit graag zo snel mogelijk willen doen.

Reputatie 7
@koekeroe Hi koekeroe, ik heb meteen even met je meegekeken en ik kan de pakketten voor je stopzetten, er geldt dan een maand opzegtermijn. Ik zie echter ook dat je weer kan verlengen, mocht je hier gebruik van willen maken laat het mij dan even weten, dan zorg ik dat één van mijn collega's contact met je opneemt om de mogelijkheden door te nemen!

@ljdelussanet Ik kan jouw abonnement voor je stopzetten maar we zien natuurlijk graag dat je klant bij ons blijft! In dat geval kan je gebruik maken van onze verhuisservice en zetten we je oude abonnement stop op je huidige adres en sluit je een nieuw glasvezel abonnement af voor je nieuwe adres zodat je er verder geen omkijken naar hebt! Mocht je het huidige abonnement toch stop willen zetten dan geldt ook hier normaal gesproken een opzegtermijn van een maand voor. Met een bewijs van je verhuizing kan ik het abonnement eventueel al eerder stopzetten. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht! 🙂
Hallo,

Ik zou graag 1 TV Box minder willen en opzeggen van vast bellen want dat gebruik ik uiteindelijk niet.

mvg,

Wouter
Reputatie 4
Hoi @Suzanne1234! Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen en dat je door één van mijn collega's geassisteerd bent. Wel zo fijn! Ik wens je een fijne dag toe! 😀

Hallo @Chiman, @SdB87 en @M i c h e l, ik heb vast Bellen voor jullie stopgezet! ☺️ Hierbij geldt een maand opzegtermijn. Per e-mail ontvang je een bevestiging, waar je tevens je nieuwe maandbedrag terug kunt zien. Je kunt dit ook terugvinden wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis. Voor jou geldt hetzelfde, @lisapn! Máár heb ik ook Interactieve TV voor je stopgezet! 😉

Ik wilde ook voor jou het abonnement aanpassen @lucjager, maar ik zag dat de Alles-in-1 actie nog loopt! Met deze actie mag je namelijk de eerste 6 maanden genieten van € 20,- korting! 😄 Deze aanbieding loopt tot 14 september 2019. Als je nog even van deze korting wilt genieten, kun je mij opnieuw een bericht sturen rondom het eerste week van augustus (in verband met een maand opzegtermijn).

Ook bij jou loopt de Alles-in-1 actie, @Eldert87! Tot 3 juni 2019 mag je nog genieten van de € 20,- korting. Heerlijk toch? 😄 Je kunt mij opnieuw een bericht sturen als je geen gebruik meer wilt maken wanneer de actie afloopt. Let wel op dat er een maand opzegtermijn geldt.
Reputatie 4
Badge

Hoi @the_menace,

 

Oei, dat is wat minder om te lezen! Is het gelukt om een nieuwe aanvraag te plaatsen? Mocht je tijd hebben dan kun je ook altijd langsgaan in één van onze T-Shops. Mijn collega's helpen je daar met liefde en je krijgt hier direct je simkaart mee. Geef je even een gil als je mijn hulp nodig hebt?

Reputatie 1
Hi @BBo,

Leuk om zo'n trouwe klant als jij te mogen helpen! Ik kan het Vast Bellen uit jouw abonnement halen, maar grote kans dat je kunt verlengen en zo een mooie aanbieding kunt krijgen. Ik kan vragen of onze verlengingsafdeling je kan bellen hierover. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik het voor je in gang zetten!

Dag Sterre, er is nog helemaal niets gebeurd, mijn abo is zelfs duurder geworden... Dit gaat niet goed.
Hoi! Afgelopen jaar in mei heb ik mobile thuis contract afgesloten. Toen was het financieel gezien, een mooie deal. Helaas zit de periode met korting er nu al tijdje op en ben ik genoodzaakt om de tv af te sluiten en indien die nog open staat ook de vaste telefoonlijn. Kan dat via dit forum gewijzigd worden dat ik enkel internet behoud?

Vriendelijke groetjes milou
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, graag bij deze onze vaste telefonie uizetten.

Overigens maken jullie het expres verdomd lastig om dat via dit forum te doen ipv via de instellingen zelf...

Hoi @the_menace,

 

Oei, dat is wat minder om te lezen! Is het gelukt om een nieuwe aanvraag te plaatsen? Mocht je tijd hebben dan kun je ook altijd langsgaan in één van onze T-Shops. Mijn collega's helpen je daar met liefde en je krijgt hier direct je simkaart mee. Geef je even een gil als je mijn hulp nodig hebt?

Ik bedoel dat ik vaste telefonie wil toevoegen aan mijn tmobile thuis abonnement die ik al heb

Hallo, ik wil graag 1 tv box minder. Deze word helaas nooit gebruikt. Groeten ruud
  • Vast Bellen wijzigen naar onbeperkt bellen
Ik zou ook graag vast bellen willen opzeggen. En ik ben het eens met de post hierboven. Het was iets makkelijker geweest als je het zelf kon doen. 🙂

@Exavere Dat kan zeker, ik heb het TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn per 11-11-2019.
 

@HilleG Ik heb TV + Bellen voor je stopgezet per 13-11-2019 (de datum waarop de korting afloopt).
 

@Moad87 Goed om te horen dat je T-Mobile Thuis overweegt, alvast van harte welkom! 🙂 Je kan TV en Bellen stopzetten wanneer je wil, we houden een maand opzegtermijn voor aan. Je ontvangt de eerste 6 maanden een extra korting met Alles-in-één, als je er geen gebruik van maakt dan kan je dus het beste in maand 5 even contact met ons opnemen om het in maand 6 stop te laten zetten.
 

@HikariMisako Done :)
 

@Niicky Zo te zien is het de 15de uiteindelijk wel gelukt, top!
 

@Glassertje Uiteraard! Voor jou loopt de korting op 08-11-2019 af dus ik heb dit aangehouden als datum.

 

Beste Brian,

de incasso voor de overgang is net geweest alleen het bedrag is hoger dan het zou moeten zijn. Kan jij checken wat er fout is gegaan? Bij voorbaat dank!

Hallo,

Ik heb bij jullie een alles in 1 pakket. Gezien mijn belverbruik zou ik graag 'vast bellen start' willen omzetten naar 'unlimited vast bellen'. Als ik het goed gezien heb betaal ik per maand dan 7,50 euro meer maar dat weegt ruimschoots op tegen mijn gemiddelde belkosten. Is het mogelijk om dit aan te passen? Alvast bedankt! Mvg, Henk
Reputatie 7
@Melisje1992 Dat doe ik graag voor je! Ik heb het Bellen pakket uitgezet met de standaard maand opzegtermijn. Je Bellen pakket stopt per 07-02-2019 :)

@kaaaa Je kan Uitzending Gemist ook zonder opnamefunctie gebruiken dus dat gaat helemaal lukken. Bij het afsluiten van je abonnement kan je kiezen voor 6 maanden extra korting of inderdaad een gratis tweede TV Box. Als je al gebruikt maakt van de 6 maanden korting en later een tweede TV Box toevoegt dan houd je je 6 maanden korting maar betaal je voor de tweede TV Box. Laat mij nog even weten wat je voorkeur heeft, dan stuur ik de nieuwe TV Box naar je op!

@jrwpullen De 4de TV Box komt naar je toe!

@W89 Wat leuk dat jullie samen gaan wonen! Om je abonnement kosteloos op te kunnen zeggen heb ik een verhuisbewijs nodig maar deze kan je jammer genoeg niet doorsturen via een privébericht op onze Community. Je kan ons het beste even een privébericht sturen via Twitter of Facebook met je volledige adres, je geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, een verhuisbewijs (bijvoorbeeld de opzegging van je huur of een uitreksel van de gemeente) én per welke datum je het contract stop wil zetten, dan gaan we dit meteen voor je regelen.

@xibalba Als simpele Moderator kan ik je geen aanbod voor een verlenging doen 🙂 Je kan het beste even telefonisch contact opnemen via ons gratis nummer 0800 0419, hier zit één van mijn collega's voor je klaar om de mogelijkheden met je door te nemen!

@barkie Dat kan zeker! Ik heb de TV Box zojuist omgeruild voor een exemplaar zonder opnamefunctie en deze komt naar je toe. Hier zit ook een retourdoos bij zodat je de huidige TV Box naar ons terug kan sturen.

@mwd1985 Ik heb het Bellen pakket ook voor jou stopgezet per 07-02-2019!

@M_matsoe Ik kan het Bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn, dus ook per 07-02-2019. Ik heb dit meteen voor je in gang gezet dus per 07-02-2019 stopt ook jouw Bellen pakket.

@antonl1911 I'm happy to provide you with more information! The changes you initiated on 6-12-2018 took effect on 04-01-2019. Your invoice was already made before that but don't worry, the amount that was overcharged will be corrected on your invoice from February!

@byang117 Ik heb je TV pakket opgezegd met een maand opzegtermijn, hij zal stoppen op 07-02-2018. Je ontvangt een retourdoos om je TV Box naar ons retour te sturen!

@Woutiejjj Ook voor jou heb ik je pakket aangepast. Per 07-02-2019 stopt je Bellen pakket en heb je één TV Box minder. Je ontvangt de retourdoos om de TV Box terug te kunnen sturen.
Kunnen jullie vast bellen stopzetten? Met dank.

Hoi ik heb een vraagje over mijn T-mobile thuis abonnement.
 

Als ik kijk wat ik momenteel betaal voor het thuis abonnement (€ 57,50 per maand) en als ik het zelfde abonnement via de site selecteer kom ik (na 3 maanden natuurlijk de korting is niet van toepassing omdat ik al gebruik heb gemaakt van de korting) uit op een bedrag van € 40,-

Waardoor is dat verschil zo groot, of is er ergens iets fout gegaan?

Ook zou ik graag Bellen helemaal uitzetten, ik maak er toch geen gebruik van.

Reputatie 3
Hoi allen,

Wij hebben de afgelopen maanden gemerkt dat we via ons vaste nummer (veel) minder bellen dan de 15 euro, die we betalen om altijd gratis te kunnen bellen. Dus willen we deze optie (Unlimited Vast Bellen Plus) graag uitzetten. Deze is op dit moment voor ons niet rendabel en relatief duurder.

Reageer