Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hoe werkt het aan- en uitzetten van een zenderpakket precies? Dit kan op ieder moment en werkt bijna direct. Als ik het aanzet loopt het sowieso 1 maand? Het gaat om Ziggo Sport. F1 is van maart t/m december. Ik kan het dan voor de 1e race in maart aanzetten, maar wanneer zet ik het uit in mijn account? In december; stopt het dan per 1 januari of stopt het dan ook direct?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Roman85, welkom op de Community!

Wat jammer dat je ons gaat verlaten, maar gelukkig zie ik dat je een alternatief hebt om toch online te blijven. Is er behoudens het feit dat je weinig gebruikmaakt van onze verbinding nog een andere reden waarom je het abonnement opgezegd hebt? Dat hoef je natuurlijk niet verplicht te delen, maar is een interessevraag en voor ons belangrijke feedback in het verbeterproces. 

Mag ik je nog verzoeken om de apparatuur terug te sturen naar ons retouradres, alsjeblieft? Alle retourinformatie heb je zojuist toegestuurd gekregen in een e-mail zodat je precies weet hoe je de spullen kunt retourneren.

Om het nog wat duidelijker te maken, heb ik hieronder alle info geplaatst:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”
 

Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren.

Hopelijk zien we je ooit weer terug bij Thuis! Je bent op de Community altijd meer dan welkome natuurlijk, veel succes verder en stay safe!

Ik wil mijn abonament voor t-mobiel huis annuleren. Ik kon dat niet doen door het opgegeven telefoonnummer te bellen. Ik wachtte bijna een uur tot iemand de telefoon opnam !

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @TonSt92, zoals Waqqas terecht opmerkt, kun je bij onze collega's terecht via bovengenoemd telefoonnummer. Zij staan je dan graag te woord en kijken samen met jou naar het best passende, persoonlijke aanbod. Veel succes met het vernieuwen van jouw abonnement en alvast een prachtig weekend toegewenst! 😄

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TonSt92 

Voor een verlenging kun je contact opnemen op 0800 0419, zij kunnen je dan vast een mooi aanbod doen 🙂

Beste Tmobile, 

 

Net als vele anderen ben ik zeer tevreden over jullie, binnenkort loopt mij jaarabonnement bij jullie af voor Tmobile thuis en uiteraard wil ik graag verlengen. Hebben jullie nog een leuke aanbieding voor een al jaren lange klant bij jullie? Ook mijn mobiele abonnement kan ik binnenkort verlengen.. Ben benieuwd naar jullie aanbod!

 

Met vriendelijke groet, 

 

Ton

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @TeLa, welkom op de Community!

Je wilt jouw contract overdragen aan iemand anders. Natuurlijk! Geen probleem, ik regel dat graag voor je. Ik geef je graag wat meer informatie. We hebben namelijk een aantal documenten nodig om dit in orde te maken. Dit is wat er nodig is: 
 
- Kopie ID beide partijen 
- Kopie bankpas beide partijen 
- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen 
 
Ook ontvangen we graag algemene informatie: 

- Postcode en huisnummer van het aansluitadres  
- Per wanneer dient de overname plaats te vinden 
- 06-nummer van de nieuwe contractant 
- E-mailadres van de nieuwe contractant 

Je kunt de documenten én de gegevens in een e-mail aan me toesturen. Geen zorgen, deze documenten zijn veilig zolang je ze in die e-mail verstuurt. Zodra de e-mail binnen is, pakken wij het zo snel mogelijk voor je op. Zorg ervoor dat je mailt naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl en noteer jouw klantnummer (van Thuis) in de titel/het onderwerp. Wanneer je mailt met het e-mailadres dat bij ons geregistreerd staat (check My T-Mobile Thuis voor die info), wordt het direct aan jouw klantprofiel gekoppeld, dan kunnen wij het vervolgens in behandeling nemen. 

Hallo, ik wil graag mijn abonnement op naam van mijn partner zetten. Voor de rest blijft alles hetzelfde, adres, rekening, abonnement. Hoe doe ik dit?

Reputatie 1

Goedemiddag @D_vd_V, top dat je het navraagt op de Community!

Omdat jij een lopende aanvraag in het systeem had staan (het uitzetten van Ziggo Sport Totaal inderdaad), kon je niet nog eens los een onderdeel uitschakelen. Dit heb ik echter aan onze kant nu wel in werking gezet zodat het gehele TV-abonnement per 16 december niet langer onderdeel zal zijn van jouw Thuis abonnement. 

Wat betreft het maandbedrag en Klantvoordeel: je hebt momenteel een mobiel Go abonnement waarbij je € 2,50 per maand krijgt en 2 GB extra data. Bij Thuis ontvang je elke maand TV vouchers ter waarde van € 7,50 en een hogere internetsnelheid voor een lagere maandprijs. Om dit om te zetten, dien je jouw Thuis abonnement om te zetten in een propositie van na 29 oktober 2019 en de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden te accepteren in My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Lees deze voorwaarden wel goed door, want in sommige gevallen is dit minder aantrekkelijk - je ‘oude’ Klantvoordeel kortingen vervallen zo bijvoorbeeld. Je kunt dan niet langer gebruikmaken van de TV vouchers en meer snelheid, maar ontvangt een maandelijkse korting op je Thuis abonnement, net als bij Mobiel (de Uit & Thuis korting).

Hopelijk kom je er hiermee uit, zo niet, laat het me weten. Ik help en denk graag zo goed mogelijk mee!

P.s. vergeet niet om straks na 16 december de TV Boxen terug te sturen naar ons retouradres. Thanks! 😄

Jason, bedankt voor de snelle reactie en verwerking. Zie dat ik ook mails heb ontvangen hieromtrent. 
Zal nog eens nakijken wat wijsheid is wat betreft het accepteren van de propositie per 29-10-‘19 of dat het beter is om de oude voorwaarden te handhaven. Maar daarover kan ik altijd nog besluiten volgens mij. Uiteraard stuur ik de tv-boxen en accessoires retour. :blush:

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @D_vd_V, top dat je het navraagt op de Community!

Omdat jij een lopende aanvraag in het systeem had staan (het uitzetten van Ziggo Sport Totaal inderdaad), kon je niet nog eens los een onderdeel uitschakelen. Dit heb ik echter aan onze kant nu wel in werking gezet zodat het gehele TV-abonnement per 16 december niet langer onderdeel zal zijn van jouw Thuis abonnement. 

Wat betreft het maandbedrag en Klantvoordeel: je hebt momenteel een mobiel Go abonnement waarbij je € 2,50 per maand krijgt en 2 GB extra data. Bij Thuis ontvang je elke maand TV vouchers ter waarde van € 7,50 en een hogere internetsnelheid voor een lagere maandprijs. Om dit om te zetten, dien je jouw Thuis abonnement om te zetten in een propositie van na 29 oktober 2019 en de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden te accepteren in My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Lees deze voorwaarden wel goed door, want in sommige gevallen is dit minder aantrekkelijk - je ‘oude’ Klantvoordeel kortingen vervallen zo bijvoorbeeld. Je kunt dan niet langer gebruikmaken van de TV vouchers en meer snelheid, maar ontvangt een maandelijkse korting op je Thuis abonnement, net als bij Mobiel (de Uit & Thuis korting).

Hopelijk kom je er hiermee uit, zo niet, laat het me weten. Ik help en denk graag zo goed mogelijk mee!

P.s. vergeet niet om straks na 16 december de TV Boxen terug te sturen naar ons retouradres. Thanks! 😄

Reputatie 1

Ik wil graag het tv gedeelte van mijn abonnement beëindigen maar loop tegen een probleempje aan. 

Eerst heb ik Ziggo Sport Totaal uitgezet; dit zal effectief over 1 maand zijn, op 16 december. (Prima, dan is het F1 seizoen afgelopen :wink: )

Vervolgens wil ik tv in zijn totaliteit uitschakelen maar daar staat deze melding:

Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Zodra deze bestelling is afgerond kun je hier je TV-abonnement uitzetten.

Ik ga er van uit dat hier ook een maand opzegtermijn op zit. Per 16 december zou ik dus alles wat betreft tv kijken, beëindigd willen zien. Hoe krijg ik dit geregeld? Zou raar zijn dat ik eerst een maand moet wachten om dit te kunnen doen.

In het verlengde van deze wijzigingen, zag ik dat ik momenteel € 32,50 betaal voor Internet50. Dat is in het actuele prijsplan € 30 en dankzij mijn mobiele abonnement bij T-Mobile zou dat € 25 moeten worden. Hoe kan ik dat bewerkstelligen?

Reputatie 2

Als dan een van de updates ook inhoud dat er doorgespoeld kan worden.
anders heeft voor mij tv any ware en terug kijken geen zin. en moet alsnog de stekker er uit!

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @escho, we hebben om updates gevraagd bij het TV team. Die komen er spoedig aan! Het is zeker niet de bedoeling dat de enige uitweg het uitschakelen van je TV-abonnement is. Daarom hebben we alle bugs en lopende issues in onderzoek. We hebben wel te lang gewacht op nieuwe updates/wijzigingen, maar daar komt echt snel verandering in.

Reputatie 2

 helemaal goed hoor, als ik je ergens mee kan helpen laat het dan zeker weten!

zit er nog verbetering aan te komen met de tv any ware 
het topic loopt daar vol en de enige actie die werkt is de tv abbo stop zetten. is dat de bedoeling?

Reputatie 1

Bedankt @Waqqas 

Gisteren stond er nog dat mijn bestelling in behandeling was. Maar vandaag heb ik inderdaad zelf de snelheid aan kunnen passen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Thijs van Zon 

De internetsnelheid zou je zelf kunnen wijzigen in je T-Mobile account bij abonnement > internet wijzigen.

Deze wijziging is gratis en je zult misschien alleen akkoord moeten gaan met nieuwe voorwaarden.

Reputatie 1

Hallo,

Op 19 septemer 2019 had ik al mijn T-Mobile Thuis 750 abonnement afgesloten, met de verwachte installatiedatum rond week 47 (de week van 16 november 2019) omdat het om een nieuwe woning gaat waar ik per 1 oktober in getrokken ben. In de tussentijd kwam ik erachter dat jullie ook het Uit + Thuis 1000 abonnement aanboden voor €50 per maand in totaal. Daarom heb ik toen meerdere keren gebeld met de T-Mobile mobiel en thuis klantenservices om met jullie af te spreken dat ik in plaats van het Thuis 750 abonnement, het Uit + Thuis 1000 abonnement zou ontvangen.

Echter, mijn thuis abonnement zou pas aangepast kunnen worden nadat deze was aangesloten en de €5 klantvoordeel op het mobiel abonnement zou dan ook pas geactiveerd kunnen worden, maar de verwachte aansluitdatum werd steeds uitgesteld. Vandaag (27 oktober 2020) is het eindelijk aangesloten. Ik heb dus vanaf december 2019 t/m oktober 2020 mijn mobiel als hotspot moeten gebruiken om thuis internet te hebben. Als ik had geweten dat het zo lang zou duren, was ik overgestapt.

Ik zou jullie nu dus graag willen vragen om 3 dingen aan te passen/corrigeren:

  1. Ik heb 11 facturen van €30 gehad voor mobiel (december 2019 t/m oktober 2020), dus kunnen jullie die €55 klantvoordeel verrekenen en ervoor zorgen dat de komende facturen €25 worden?
  2. Kunnen jullie mijn internetsnelheid aanpassen van 750 naar 1000?
  3. De aansluitkosten voor T-Mobile Uit+Thuis zijn €25. Die kosten heb ik al betaald toen ik mijn simkaart heb opgehaald, dus kunnen jullie bevestigen dat ik verder geen activatiekosten hoef te betalen?

Vriendelijke groet, Thijs

Reputatie 1

Bedankt Jason, ik heb het aangepast.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @vanvonno46, wat tof dat je over wilt gaan op het Uit & Thuis voordeel! 😄

Je kunt via My T-Mobile Thuis en My T-Mobile jouw abonnementen omzetten en kiezen voor het nieuwe Uit & Thuis Klantvoordeel, zo maak je gebruik van de hoogste kortingen. Je kunt dit kopje gebruiken om je Internetsnelheid aan te passen en dan via de mobiele versie van jouw account in My T-Mobile ook een Mobiel abonnement omzetten naar Unlimited, dan kom je uit op € 25,00 voor Thuis + € 25,00 voor Mobiel.

 

Houd er wel rekening mee dat wanneer je voor de nieuwe Klantvoordeelversie kiest, de oude voordelen vervallen (zoals bijvoorbeeld de TV vouchers wanneer je een TV-abonnement hebt). 

Als ik nog iets voor je kan doen, let me know. De Community is er altijd voor je! Alvast veel plezier toegewenst met jouw nieuwe abonnementen! 

Reputatie 1

Momenteel heb ik sinds 19-06-2019 Internet fast voor € 30,00.

Plus sinds 11-06-2019 sim only 10gb + 2 gb ( contractduur 2 jaar) voor 20,60 dit ivm klantvoordeel.

Ik zou graag willen overstappen naar: Uit & Thuis voor € 50,00.

Wat zijn mijn mogelijkheden ?

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ldortmans, je hebt op 27 augustus jouw TV-abonnement stopgezet, omdat hier een maand opzegtermijn overheen gaat zou dit uit je pakket gehaald moeten zijn op 26 september. Ik vermoed dat deze opzegging nog gaande is omdat jij de TV Box nog niet teruggestuurd hebt, kan dat kloppen? Indien je de box inderdaad nog niet geretourneerd hebt, wil ik je verzoeken dit alsnog zo snel mogelijk te doen, dan kunnen we namelijk opnieuw het TV-abonnement aanvragen. Laat me alsjeblieft weten of ik dit voor je kan doen, dan ga ik zo snel mogelijk aan de slag voor je. 

Ik zie dat je Vast Bellen eergisteren uitgezet hebt, zolang de maand opzegtermijn nog niet verlopen is, kun je daar ook niets aan wijzigen. Houd daar rekening mee, mocht je iets aan je abonnement willen wijzigen de komende maand! 😉

Hallo, een tijdje geleden heb ik mijn televisie abonnement uitgezet. Nu wil het abonnement terug aanzetten, maar krijg ik het bericht dat dit niet gaat omdat er een lopende opzegging is. Ik heb geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken, maar zonder succes zover. Is het mogelijk om via deze weg mijn televisie abonnement weer aan te zetten met 1 tv box?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @theogtj11, top dat je om hulp vraagt bij het berekenen van wat je te veel betaald hebt. Ik heb er meteen naar gekeken en kom tot de volgende conclusie:

Je hebt op 12 augustus inderdaad Film1 genomen en hebt deze tot 11 september ontvangen (direct op 12 augustus verwijderd met één maand opzegtermijn). De standaard maandprijs voor Film1 is €15,00, omdat je echter de eerste maand € 7,50 korting ontvangt, betaal je de eerste maand slechts € 7,50. Op de aankomende factuur van september zie ik vier bedragen staan die met Film1 te maken hebben:

  1. € 15,00
  2. € 9,64
  3. -€ 4,84
  4. -€ 2,75 

Dit is samen € 17,05. Omdat je slechts één maand van Film1 hebt genoten, hoor je € 7,50 te betalen. € 17,05 - € 7,50 is € 9,55. Je hebt dus € 9,55 te veel betaald. Dit bedrag zal ik vergoeden zodat het op een volgende rekening in mindering wordt gebracht op jouw maandbedrag. Sorry voor het ongemak!

 

Reputatie 2

ik heb 12 augustus film 1 genomen met 7,50 korting tot en met 11 september.

nu krijg ik mijn factuur over september en daar betaal ik 12,25 over de hele maand terwijl hij op 11 september word stop gezet ik zou 2,75 moeten betalen over die 11 dagen.

4,84 augustus en 2,75 september ik heb contact gehad met de klanten service maar die blijft erbij dat het juist is.nu betaal ik dus 12,25 te veel.

wat kan ik hiermee.

Goedemorgen @Ron_v_U, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️🎈

Ik heb het gelijk in orde gemaakt, vanaf 8 oktober aanstaande (maand opzegtermijn) zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur te retourneren naar onderstaand retour adres, alsjeblieft? 

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Zet jouw klantnummer en/of adresgegevens op de doos, dan koppelt onze distributie die meteen aan jouw klantprofiel. Voor alle uitleg omtrent het terugsturen van de apparatuur, check ons superhandige topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?. Mocht er iets toch niet duidelijk zijn, bekijk dan onze retour video of vraag mij om hulp. Ik zit altijd voor je klaar! 😊

 


Hallo Jason,

 

Dank je voor het welkom. Tevens dank voor de TV abbo aanpassing, kreeg de bijbehorende emails binnen en na inloggen bleek het netjes aangepast te zijn, wat ik zelf niet kon. Top actie!

 

Ik zal het retouradres overnemen en de nodige gegevens op de doos zetten zoals je verzocht.

Fijne avond!

 

Groet

Ron

Reageer