Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties


@mwd1985 Ik heb het Bellen pakket ook voor jou stopgezet per 07-02-2019!


Hartelijk dank. Ik zie echter dat de basis prijs voor internet 50 nu geen 32,50 euro, maar 33,05 euro is geworden en interactieve tv van 15,00 naar 15,25 per maand. Geen megabedragen, maar ik zou toch even willen checken waarom dit is en of dit wel klopt. Bedankt alvast.
Reputatie 7
@RGoos Ik heb je Bellen pakket per 20-04-2019 voor je stopgezet! Het is overigens niet bewust dat je dit niet zelf kan via My T-Mobile Thuis. We zijn steeds meer mogelijkheden aan de My omgeving toe aan het voegen maar het stopzetten van Telefonie is inderdaad nog niet mogelijk op dit moment.

@BBryan, @ps_anon Voor jullie heb ik ook allebei het Bellen pakket stopgezet! 🙂

Hoi,

Ik wil graag vast bellen uitzetten in mijn T-mobile thuis abonnement. Hoe kan ik dit doen?

Hallo,
Ik heb iets meer dan een jaar geleden t-mobile thuis alles in een afgesloten. Ik gebruik geen vaste telefoon dus zou deze telefoonlijn graag laten afsluiten. En/of hebben jullie een nieuwe aanbieding als ik nog minimaal een jaar lid blijf?
Reputatie 7
@ellesvh Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit betreffende topic zodat we alles gebundeld kunnen houden. Ik kan het Bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn. Wat wil je doen met het TV pakket? Wil je de huidige TV Box met opnamefunctie omwisselen voor een TV zonder opnamefunctie of wil je het gehele TV pakket stopzetten? Laat het mij nog even weten, dan pas ik het graag voor je aan! :)

@MilouFvW Ik heb jouw TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn. Je maakte geen gebruik van een Bellen pakket dus hier hoefts niet aan gewijzigd te worden ;)

@DonMega Dit pas ik graag voor je aan maar ik heb jouw klantgegevens nog niet. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste cijfers van je rekeningnummer? Dan pas ik het voor je aan!

@mwd1985 Scherp gezien! 🙂 Dit komt niet door je pakket wijziging maar dit is een inflatiecorrectie van 1.7% voor dit jaar. Hierdoor stijgt je maandbedrag iets maar we passen deze correctie ook toe op eventuele korting die je ontvangt (niet te zien op My T-Mobile wel op je komende factuur). Zo ontvang je nu geen € 2,50 korting meer maar € 2,54 korting. Ik hoop dat ik het zo wat heb kunnen verduidelijken!
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch eur2,50pm.
Groet
Reputatie 7
Badge +16

@fadime Bildircin Wat gaaf dat je gebruik wilt maken van vast Bellen! Graag zet ik dit voor je aan, zodat je straks lekker kunt bellen met de vaste telefoon. Weet je al welke vast Bellen pakket je wilt gebruiken? We hebben drie soorten:

 

-Vast Bellen Start: € 2,50 per maand → je betaalt € 0,13 per minuut naar vast en mobiel.

-Unlimited Vast Bellen: € 10,- per maand → Onbeperkt bellen naar vaste nummers in NL.

-Unlimited Vast Bellen Plus: € 15,- per maand → Onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in NL.

 

@HilleG Vast bellen en Interactieve TV is correct uit je pakket gehaald (vanaf 13 november), maar deze loopt inderdaad op jouw factuur door gedurende de hele maand. Dit komt omdat je abonnement halverwege oktober is aangepast en deze verrekening op de eerstvolgende factuur in mindering wordt gebracht (factuur van december).

 

@jerrydon Die € 40,- is het maandbedrag voor alleen Internet. Interactieve TV komt daar dan nog bij (€ 15,- per maand). :smile:

 

@Miesss Graag maak ik dit voor je in orde! Houd wel rekening met een opzegtermijn van 1 maand. Vast Bellen zal daarom vanaf 25 december niet meer onderdeel zijn van jouw pakket. :wink:

Reputatie 6

Hoi @niniv, goed dat je contact opneemt! De zenderpakketten die je hebt stopgezet hebben een opzegtermijn van een maand. Zolang de wijziging in gang is, kun je geen andere wijzigingen doorvoeren. Als je mij laat weten wat je graag gewijzigd zou willen aan je pakket, dan kijk ik of dit via een omweggetje mogelijk is!

Hi,

tot mijn grote verbazing zie ik op mijn factuur dat ik een tweede lijn voor vast bellen heb. Vreemd, want ik heb dit destijds niet aangevraagd en nooit gebruik van gemaakt. Daarnaast wil ik graag dat mijn vast bellen start uit wordt gezet. Maken jullie ook meteen een herberekening voor de 6 maanden tweede lijn die ik heb betaald? Ik zie de creditnota graag tegemoet.

Alvast bedankt,

Gr. Kimberley
Gezien mijn kinderen steeds meer gebruik maken van media over internet en niet meer van televisie wil ik graag 1 tv-box inleveren. scheelt ook weer 5euro/maand.
Reputatie 1
Goede morgen
wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch eur2,50pm.

Graag dan €15,00 per maand met onbeperkt vast en mobiel

Reputatie 1

Bedankt voor je antwoord. Ik weet dat de zenders een opzegtermijn van een maand hebben, maar betekend dat dat ik ook ene maand lang geen andere wijzigingen aan mijn abonnement kan doen?

 

Ik wil graag mijn hele tv opzeggen maar dat is nu niet mogelijk omdat de andere bestelling nog in behandeling is. Is er een andere manier om mijn TV wel zo snel mogelijk op te zeggen?

 

 

Reputatie 7
Hoi @BBo

Ik help je graag verder, want we geven je graag de allerbeste deal die mogelijk is. Ik zie nog geen verlenging of wijziging in jouw abonnement terug. WIl je mij een privébericht (klik op mijn naam) sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Geef ook aan wat je wensen zijn. Denk hierbij aan verlenging en wel of geen Vast Bellen. Dan ga ik voor je aan de slag!

Hoi @Rudikaffa83

Als je het niet gebruikt, is het zonde om in je pakket te houden. Ik haal deze graag eruit. Je ontvangt binnenkort een retourdoos waarin je één van de TV Boxen in kunt retourneren. Op de dag dat deze terug is verdwijnt deze uit je pakket.

Hoi @henkwvr

Mijn complimenten voor je scherpte. Wij willen niemand laten schrikken van zijn of haar rekening. Super dat je op deze manier je rekening zo laag mogelijk houdt! Ik zie dat je al gebeld hebt en de verandering al actief is. Goed geregeld. De volgende keer zullen we op de Community sneller zijn! :)

Hoi @ceelenblokker

Bij jou is het hetzelfde verhaal als hierboven! De aanpassing is al doorgevoerd en ook jouw rekening zal hierdoor lager uitvallen dan hiervoor. Super!

Hoi @anoukn

Welkom op de Community! Heel graag behouden we je natuurlijk als klant en hier belonen we je graag voor. Je kunt verlengen met of zonder Vast Bellen, die keuze is aan jou. Ik kan ervoor zorgen dat onze verlengafdeling contact met je opneemt. Houd je telefoon dus in de gaten. Ze bellen in ieder geval deze week, maar mogelijk al vandaag of morgen!

Hoi @Kras91

Ik ga hier graag voor je achteraan! Mag ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Heeft er iets zes maanden geleden gespeeld rondom het Vast Bellen wat de (foutieve) wijziging kan verklaren? Ik help je hier graag bij!
GGraag een tv pakket zonder opname functie. Gr ellesvh
Hallo,

Wij hebben een half jaar geleden een T-mobile Thuis abonnement afgesloten met internet, vast bellen en tv. Wij maken geen gebruik van vast bellen, kunnen jullie dit onderdeel stopzetten? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +16

@fadime Bildircin Super! Het is geregeld, vanaf 30 november aanstaande kun je onbeperkt naar Vast en Mobiel binnen Nederland bellen met jouw vaste telefoon. :wink: Veel plezier met je abonnement. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Vandaag zit ik tot 22:00 voor je klaar op de Community!

Beste,
Ik wil mijn internetsnelheid omhoog doen. 
Echter, als ik via de postcodecheck kijk is snelheid tot 1000mbit mogelijk. 
Na inloggen in de portal kan ik ineens nog maar 100mbit? 
Hoe kan dit? 

Reputatie 6

Hoi @niniv, Het klopt dat je in de tussentijd geen wijzigingen aan het abonnement kunt doen. Ik heb de opzegging van de zenderpakketten eruit gehaald, waardoor je nu het gehele tv abonnement in één keer kunt opzeggen. Bij het opzeggen van de tv worden ook automatisch de zenderpakketten stopgezet.

Hoi, ik wil graag een extra tv box bestellen. Kunnen jullie dit regelen?
Hallo,

ik wil graag me tv opzeggen want ik kijk veel te weinig maar wil wel me internet behouden Groet Jos
Beste mods,
Mijn alles-in-1 actie is verlopen en het blijkt dat ik de tv maar 2 keer gebruikt heb in de laatste 6 maanden, dit vind ik het dus niet waard. Internet wel zeker tevreden mee, zouden jullie het bellen en tv pakket uit kunnen schakelen ? B.v.d Ronald.

@Jason 
Helemaal duidelijk, raar dat het dan niet op de gewone site staat, maar maakt verder niet uit.
Zou je voor mij nog wel Bellen uit willen zetten op het Thuis abonnement?

Dank je alvast

Reputatie 1

 

Hoi @niniv, Het klopt dat je in de tussentijd geen wijzigingen aan het abonnement kunt doen. Ik heb de opzegging van de zenderpakketten eruit gehaald, waardoor je nu het gehele tv abonnement in één keer kunt opzeggen. Bij het opzeggen van de tv worden ook automatisch de zenderpakketten stopgezet.


Bedankt voor je hulp!

Ik dacht ik zet eerst mn extra tv zenders uit en daarna het hele tv abonnement, maar dat was dus niet zo handig 😅 Fijn dat je dat terug hebt kunnen draaien!

Ik zie nu dat ik alleen nog een Viaplay abbonement heb staan. Dat kan ik nu ook niet uitzetten omdat er nu weer een huidige bestelling loopt. Moet ik nu nog wel 30 dagen wachten om Viaplay uit te kunnen zetten of is er nog een manier om dat ook al eerder te kunnen doen?

Ik wil graag een extra Interactieve TV Box zonder opnamefunctie ontvangen. Daarnaast wil ik Vast Bellen uitzetten.

Reageer