Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1280 reacties

Hallo,


Ook ik wil graag de optie Vast Bellen in ons pakket uitzetten. Ik neem aan dat er verder niks veranderd dan? behalve dan dat ik 2,50 minder betaal per maand?
Hallo, ik heb een abonnement afgesloten maar wil graag 2 tv ontvangers hebben ipv 1 . Hoe kan ik de bestelling aanpassen en 2 ontvangers selecteren waarvan 1 met opname functie ?


Mvgr Rene
Goedemorgen,





Ik wil ook graag Vast Bellen uit schakelen.





Groetjes!
Hi there, British customer here, just signed up for what I thought would be 50 euros per month after the initial 6 month offer runs out, but according to this screen my bill will be 55 euros due to an extra interactive TV box which came bundled I believe with the 20 euros off for 6 months option. Am I right in assuming that after the 6 months are up the extra TV box will then cost me 5 euros per month? if so that is pretty much false...or rather misleading advertising, and I cant seem to find an option on the website to remove this extra TV box that I do not actually need, I only chose the option for 20 euros off for 6 months. any and all help will be appreciated.





Best Regards,


Shahid Amar.


Dag. Ik ben net klant geworden van 'tmobile thuis. Omdat ik het bellen niet ga gebruiken wil ik deze graag uit zetten.


Kunnen jullie dit voor mij regelen. Klantnummer bpz48887
Ik heb mijn aanvraag inmiddels geregeld via de chat, eerdere berichtgeving kun je dus als niet verzonden beschouwen.
Hallo,





Ik wil graag mij TV aansluiting tijdelijk uitzetten. Ik kijk nauwelijks TV,





Mijn t-mobile thuis klantnummer is [privégegevens verwijderd door moderator]
Goedemorgen,


Ik wil mijn vaste telefoonabonnement opzeggen want ik gebruik het niet.


Kunt u dit voor mij regelen?
Ik heb een TMobile thuis abonnement en ben erg tevreden. Vooral TV Anywhere in combinatie met mijn Apple TV is een uitkomst enwil ik graag zo houden.





Het vreemde is dat ik in jullie een abonnement ben aangegaan en de goedkoopste manier was met TV box en vast bellen. De TV Box staat onuitgepakt in de doos op zolder en ik heb nog nooit een vaste telefoon aangesloten. Ik heb duidelijk verteld aan uw medewerker rond 25 juli 2018 dat ik alleen internet wil en geen tv box omdat ik tv wil kijken via het internet. Toch adviseerde hij om het volledige pakket te nemen om de volledige korting te kunnen krijgen. Geen probleem zo gedaan.





Kortom ik wil voor 25 januari dit gaan wijzigen en alleen het snelle internet nemen. Tot mijn stomme verbazing gaat mijn pincode van TV dan vervallen en kan ik via mijn Apple TV niet meer TV Anywhere kijken. Nu voel ik mij toch wel een beetje in de maling genomen.





Ik wil alleen internet en wordt nu gedwongen een duur tv abonnement erbij te nemen. Ik kan dan beter NL Ziet erbij nemen of toch weer terug gaan naar Ziggo.





Ik had jullie manier net aanbevolen aan mijn vriendin en broer maar zal ze gauw bellen dat het toch allemaal niet zo gunstig is dat het lijkt. Wanneer worden providers nu moderner? Ik wil alleen internet voor een goede prijs.





Ik hoor graag van jullie of er nog een oplossing is rond 25 januari 2019.
Reputatie 7
Badge +6
@JeffreyH89 Ik zie dat je gister het via de chat hebt kunnen regelen, inclusief de korting! Woohoo! :D





@snoesje_alia Als je aan het einde van je jaarcontract zit, dan loont het zeker om deze weer te verlengen! Je kunt dan ook direct wijzigingen zoals een TV Box meer of minder, doorgeven. Met verlengingen zijn wij erg blij en kunnen hier vast iets moois tegenover zetten. Dit kan echter niet via de Community, maar wél via Facebook, Twitter of telefoon. Heb je liever dat je gebeld wordt, stuur dan je telefoonnummer, postcode en huisnummer in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij, dan zorg ik dat je gebeld wordt.





Hoi @Cindyxl, ik denk graag met je mee! Als jouw TV Box € 10,- kost (met € 5,- korting) dan heb je een TV Box met opnamefunctie. Die kost voor iedere klant, oud of nieuw, hetzelfde. Je loopt dus niets mis! Wel raad ik je aan om je abonnement bij ons te verlengen, op die manier ontvang je direct een nieuwe korting en kun je eventueel ook direct je telefonie uitzetten. Verlengen kan echter niet via de Community, maar wél via Facebook, Twitter of telefoon. Heb je liever dat je gebeld wordt, stuur dan je telefoonnummer, postcode en huisnummer in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij, dan zorg ik dat je gebeld wordt.





Hi @Deesjjee, ik heb vaste telefonie, met een maand opzegtermijn, per 27-12 uit je pakket gehaald. Je ontvangt hier nog een e-mail over ter bevestiging.





Hoi @T-User, ik heb vaste telefonie met een maand opzegtermijn per 27-12 opgezegd. Je ontvangt hier nog een e-mail over. Je kunt wijzigingen via al onze kanalen van de klantenservice doorgeven. Je kunt dus jouw favoriete kanaal hiervoor gebruiken! :)





Hoi @dennisk82, ik heb vaste telefonie, met een maand opzegtermijn, per 27-12 uit je pakket gehaald. Je ontvangt hier nog een e-mail over ter bevestiging.





Hoi @martijn-online, zonde om iets te behouden wat je niet gebruikt! Ik heb TV en vast Bellen stopgezet per 4-3-2019. Op die dag loopt je korting van de eerste zes maanden af. Let op: je kunt nu geen wijzigingen meer doorvoeren voor bijvoorbeeld een TV-pakket, aangezien de opzegging voor TV nu loopt. Ik hoop dat dit geen probleem is?





Hoi @ndemie ik heb vaste telefonie, met een maand opzegtermijn, per 28-12 uit je pakket gehaald. Dit is net nadat je kortingsperiode is afgelopen. Je ontvangt hier nog een e-mail over ter bevestiging.





Hoi @FlexZa, ik help je graag met aanpassingen, maar ook met achtergrondinformatie. Bij de aanvraag via de website, winkel of telefoon, kun je altijd precies aangeven wat jij wel en niet in je abonnement wilt hebben. Ik adviseer vaak om het alles-in-één pakket te nemen, omdat je dan recht hebt op € 20,- korting voor de eerste zes maanden van je abonnement. Jij ontvangt deze korting ook. Ik kan uiteraard je vaste telefonie uit het abonnement halen, maar dan verlies je ook je korting: je bent dan duurder uit. Laat je mij weten wat jouw voorkeur heeft?





Hi @Robjee, ik heb één TV Box uit je pakket gehaald. Binnenkort ontvang je een retourdoos om de TV Box terug te sturen. Een e-mail ter bevestiging is onderweg!
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb een TMobile thuis abonnement en ben erg tevreden. Vooral TV Anywhere in combinatie met mijn Apple TV is een uitkomst enwil ik graag zo houden.





Het vreemde is dat ik in jullie een abonnement ben aangegaan en de goedkoopste manier was met TV box en vast bellen. De TV Box staat onuitgepakt in de doos op zolder en ik heb nog nooit een vaste telefoon aangesloten. Ik heb duidelijk verteld aan uw medewerker rond 25 juli 2018 dat ik alleen internet wil en geen tv box omdat ik tv wil kijken via het internet. Toch adviseerde hij om het volledige pakket te nemen om de volledige korting te kunnen krijgen. Geen probleem zo gedaan.





Kortom ik wil voor 25 januari dit gaan wijzigen en alleen het snelle internet nemen. Tot mijn stomme verbazing gaat mijn pincode van TV dan vervallen en kan ik via mijn Apple TV niet meer TV Anywhere kijken. Nu voel ik mij toch wel een beetje in de maling genomen.





Ik wil alleen internet en wordt nu gedwongen een duur tv abonnement erbij te nemen. Ik kan dan beter NL Ziet erbij nemen of toch weer terug gaan naar Ziggo.





Ik had jullie manier net aanbevolen aan mijn vriendin en broer maar zal ze gauw bellen dat het toch allemaal niet zo gunstig is dat het lijkt. Wanneer worden providers nu moderner? Ik wil alleen internet voor een goede prijs.





Ik hoor graag van jullie of er nog een oplossing is rond 25 januari 2019.






Ik begrijp uit jouw verhaal dat je graag internet en TV Anywhere wil. TV Anywhere is een service bij het TV product. Je hebt hiervoor internet en een TV pakket nodig. Zo staat het ook op de website.





TV Anywhere is dus geen 'gratis' dienst bij alleen internet. Dat zou ook niet logisch zijn gezien het een tv product is en in dat pakket alles geregeld wordt voor bijvoorbeeld licenties.





Ik vind het echter wel een mooie wens voor diegene die decoderloos willen kijken. Wellicht tegen gereduceerd tarief. Iers voor de community wishlist?





Overigens kun je T-Mobile thuis actief verlengen, waardoor je korting kunt krijgen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Manuel G, dat is zeer zeker mogelijk! Laat maar weten per welke datum je TV wilt stoppen. Houd wel rekening met een maand opzegtermijn. Dan maak ik het in orde voor je!





Hi @bolio, Ik heb TV en vast bellen voor je stopgezet per 27-12. Dus die "All you need is love kerstspecial" kun je nog kijken! 😉 Binnenkort ontvang je een retourdoos om de TV Box terug te sturen. Een e-mail ter bevestiging is onderweg!





Hoi @Bram08121975, ik heb de twee TV Boxen zonder opnamefunctie uit je pakket gehaald. Binnenkort ontvang je de retourdoos. De e-mail zit al in je inbox!





Hi @01osman, ook bij jou heb ik TV en vast bellen stopgezet per 27-12, vanwege de maand opzegtermijn. Je korting loopt af op 19-12. Binnenkort ontvang je een retourdoos om de TV Box terug te sturen. Een e-mail ter bevestiging is onderweg!





Hoi @CharlesenRachelle, per 28-12 heb ik TV uit jullie abonnement gehaald. De kerstspecials hoef je dus niet te missen! Binnenkort ontvang je een retourdoos om de TV Box terug te sturen. Een e-mail ter bevestiging is onderweg!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @hillieluuk, het vast bellen heb ik per 18-12 uit je pakket gehaald. Dit heeft geen invloed op eventuele kortingen. Het scheelt natuurlijk wel € 2,50 per maand in jouw voordeel!





Hoi @Renéke home, graag maak ik dit voor jou in orde. Ik kan echter geen abonnement vinden op jouw gegevens. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag en zorg ik dat er twee TV Boxen naar je toe komen, waarvan één met opnamefunctie!





Hoi @maui1911, bij jou heb ik vast Bellen per 29-12 uit het pakket gehaald. E-mail zit in je inbox!





Hi @kingamarV2 aka Shahid, I can reassure you that after the six month period your monthly fee will stay € 50,-. The total discount of € 25,- consists of a temporary discount of € 20,- (for six months), but the € 5,- for the TV Box is a permanent discount. Woohoo! 🙂 Welcome Thuis!





Hoi @laurensjansen_ , bedankt voor je aanvraag! Ik kan het vast Bellen uit je pakket halen, dat scheelt dat € 2,50 per maand. Je verliest hierdoor ook je alles-in-één korting van € 20,- per maand. Ik raad aan om vast Bellen (als je het niet gebruikt) pas na zes maanden uit je pakket te halen. Mocht je dit toch uit je pakket willen, laat het mij dan weten!





Hoi @benmezian, dat maak ik graag voor je in orde. Je zegt 'tijdelijk uitzetten'. Dat is zeker mogelijk, dat betekent dat de TV Box bij jou in bezit blijft en je heel snel je TV pakket weer aan kunt zetten. Ik wil alleen nog van je weten per wanneer je TV wilt pauzeren. Wellicht kun je ook direct aangeven per wanneer je TV weer wilt activeren? Dan zet ik dat er direct bij!





Hoi @Howie_nl, ik heb jouw reactie in dit topic gevoegd om het overzichtelijk te houden. Door de tag vind je deze reactie ongetwijfeld terug! Per 29-12 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De e-mail ter bevestiging is onderweg.





Hoi @Edward01, mooi om te horen dat je tevreden bent over onze prijsvoering en het internet! Het TV gedeelte behoeft nog wel wat extra uitleg, lees ik. Het TV pakket en Bellen voor de eerste zes maanden is zeker een goede tip van de verkoper: je krijgt meer voor minder geld! Na deze periode zou ik alsnog aanraden om TV in je pakket te behouden voor de TV Anywhere app. Ook al komt het signaal binnen via jouw internetverbinding, je betaalt het TV abonnement voor de licenties. In Nederland zie ik steeds meer een verschuiving van een decoder naar decoderloos TV-kijken. Dit betekent echter niet dat dit daarmee gratis is. Je betaalt niet voor de TV Box, maar voor de zenders en licenties. Wil je TV blijven kijken via de app, dan behoort TV in jouw pakket. Uiteraard kan ik wel vast Bellen uit jouw pakket halen per 25-1-2019. Zal ik dat doen? Ook wil ik je bedanken voor jouw signaal. Ik zal zeker aan ons TV team en marketing mensen laten weten dat er behoefte is aan een pakket waarin je enkel de TV app kunt afnemen, wellicht tegen een andere prijs dan voor het totaalpakket.
Hoi @hillieluuk, het vast bellen heb ik per 18-12 uit je pakket gehaald. Dit heeft geen invloed op eventuele kortingen. Het scheelt natuurlijk wel € 2,50 per maand in jouw voordeel!





Hoi @Renéke home, graag maak ik dit voor jou in orde. Ik kan echter geen abonnement vinden op jouw gegevens. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag en zorg ik dat er twee TV Boxen naar je toe komen, waarvan één met opnamefunctie!





Hoi @maui1911, bij jou heb ik vast Bellen per 29-12 uit het pakket gehaald. E-mail zit in je inbox!





Hi @kingamarV2 aka Shahid, I can reassure you that after the six month period your monthly fee will stay € 50,-. The total discount of € 25,- consists of a temporary discount of € 20,- (for six months), but the € 5,- for the TV Box is a permanent discount. Woohoo! 🙂 Welcome Thuis!





Hoi @laurensjansen_ , bedankt voor je aanvraag! Ik kan het vast Bellen uit je pakket halen, dat scheelt dat € 2,50 per maand. Je verliest hierdoor ook je alles-in-één korting van € 20,- per maand. Ik raad aan om vast Bellen (als je het niet gebruikt) pas na zes maanden uit je pakket te halen. Mocht je dit toch uit je pakket willen, laat het mij dan weten!





Hoi @benmezian, dat maak ik graag voor je in orde. Je zegt 'tijdelijk uitzetten'. Dat is zeker mogelijk, dat betekent dat de TV Box bij jou in bezit blijft en je heel snel je TV pakket weer aan kunt zetten. Ik wil alleen nog van je weten per wanneer je TV wilt pauzeren. Wellicht kun je ook direct aangeven per wanneer je TV weer wilt activeren? Dan zet ik dat er direct bij!





Hoi @Howie_nl, ik heb jouw reactie in dit topic gevoegd om het overzichtelijk te houden. Door de tag vind je deze reactie ongetwijfeld terug! Per 29-12 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De e-mail ter bevestiging is onderweg.





Hoi @Edward01, mooi om te horen dat je tevreden bent over onze prijsvoering en het internet! Het TV gedeelte behoeft nog wel wat extra uitleg, lees ik. Het TV pakket en Bellen voor de eerste zes maanden is zeker een goede tip van de verkoper: je krijgt meer voor minder geld! Na deze periode zou ik alsnog aanraden om TV in je pakket te behouden voor de TV Anywhere app. Ook al komt het signaal binnen via jouw internetverbinding, je betaalt het TV abonnement voor de licenties. In Nederland zie ik steeds meer een verschuiving van een decoder naar decoderloos TV-kijken. Dit betekent echter niet dat dit daarmee gratis is. Je betaalt niet voor de TV Box, maar voor de zenders en licenties. Wil je TV blijven kijken via de app, dan behoort TV in jouw pakket. Uiteraard kan ik wel vast Bellen uit jouw pakket halen per 25-1-2019. Zal ik dat doen? Ook wil ik je bedanken voor jouw signaal. Ik zal zeker aan ons TV team en marketing mensen laten weten dat er behoefte is aan een pakket waarin je enkel de TV app kunt afnemen, wellicht tegen een andere prijs dan voor het totaalpakket.






Hoi Sander,





Dan blijft wel de vraag wat slimmer is. Als ik de TV box terugstuur dan betaal ik nog steeds 15 euro voor televisie. Dan is het misschien slimmer om alleen internet bij jullie te houden en NL Ziet te nemen dat scheelt de helft van het geld.





Ik heb nog even tot half januari dus ik ga erover nadenken maar 15 euro alleen voor de licenties is misschien wel iets teveel. Het probleem is dat ik bijna nooit meer tv kijk.
Hoi! Ik wil graag een 2e mediabox bestellen. Waar kan ik dit doen? Groetjes
Reputatie 7
Badge +10



Hoi @hillieluuk, het vast bellen heb ik per 18-12 uit je pakket gehaald. Dit heeft geen invloed op eventuele kortingen. Het scheelt natuurlijk wel € 2,50 per maand in jouw voordeel!





Hoi @Renéke home, graag maak ik dit voor jou in orde. Ik kan echter geen abonnement vinden op jouw gegevens. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag en zorg ik dat er twee TV Boxen naar je toe komen, waarvan één met opnamefunctie!





Hoi @maui1911, bij jou heb ik vast Bellen per 29-12 uit het pakket gehaald. E-mail zit in je inbox!





Hi @kingamarV2 aka Shahid, I can reassure you that after the six month period your monthly fee will stay € 50,-. The total discount of € 25,- consists of a temporary discount of € 20,- (for six months), but the € 5,- for the TV Box is a permanent discount. Woohoo! 🙂 Welcome Thuis!





Hoi @laurensjansen_ , bedankt voor je aanvraag! Ik kan het vast Bellen uit je pakket halen, dat scheelt dat € 2,50 per maand. Je verliest hierdoor ook je alles-in-één korting van € 20,- per maand. Ik raad aan om vast Bellen (als je het niet gebruikt) pas na zes maanden uit je pakket te halen. Mocht je dit toch uit je pakket willen, laat het mij dan weten!





Hoi @benmezian, dat maak ik graag voor je in orde. Je zegt 'tijdelijk uitzetten'. Dat is zeker mogelijk, dat betekent dat de TV Box bij jou in bezit blijft en je heel snel je TV pakket weer aan kunt zetten. Ik wil alleen nog van je weten per wanneer je TV wilt pauzeren. Wellicht kun je ook direct aangeven per wanneer je TV weer wilt activeren? Dan zet ik dat er direct bij!





Hoi @Howie_nl, ik heb jouw reactie in dit topic gevoegd om het overzichtelijk te houden. Door de tag vind je deze reactie ongetwijfeld terug! Per 29-12 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De e-mail ter bevestiging is onderweg.





Hoi @Edward01, mooi om te horen dat je tevreden bent over onze prijsvoering en het internet! Het TV gedeelte behoeft nog wel wat extra uitleg, lees ik. Het TV pakket en Bellen voor de eerste zes maanden is zeker een goede tip van de verkoper: je krijgt meer voor minder geld! Na deze periode zou ik alsnog aanraden om TV in je pakket te behouden voor de TV Anywhere app. Ook al komt het signaal binnen via jouw internetverbinding, je betaalt het TV abonnement voor de licenties. In Nederland zie ik steeds meer een verschuiving van een decoder naar decoderloos TV-kijken. Dit betekent echter niet dat dit daarmee gratis is. Je betaalt niet voor de TV Box, maar voor de zenders en licenties. Wil je TV blijven kijken via de app, dan behoort TV in jouw pakket. Uiteraard kan ik wel vast Bellen uit jouw pakket halen per 25-1-2019. Zal ik dat doen? Ook wil ik je bedanken voor jouw signaal. Ik zal zeker aan ons TV team en marketing mensen laten weten dat er behoefte is aan een pakket waarin je enkel de TV app kunt afnemen, wellicht tegen een andere prijs dan voor het totaalpakket.
Hoi Sander,





Dan blijft wel de vraag wat slimmer is. Als ik de TV box terugstuur dan betaal ik nog steeds 15 euro voor televisie. Dan is het misschien slimmer om alleen internet bij jullie te houden en NL Ziet te nemen dat scheelt de helft van het geld.





Ik heb nog even tot half januari dus ik ga erover nadenken maar 15 euro alleen voor de licenties is misschien wel iets teveel. Het probleem is dat ik bijna nooit meer tv kijk.



Dan kan dat de oplossing zijn. Het aanbod bij NLziet is wel beperkter, maar als dat aan jouw wensen voldoet is dat een prima oplossing.





Heb je jouw abonnement al verlengd? Je komt dan in aanmerking voor korting. Daarmee is het wellicht een interessante optie. Eventueel in combinatie met tv. Hier kan @Sander bij assisteren.
Goede avond


Zouden jullie mijn vast bellen uit kunnen zetten





Mvg mdekker
ons tv deel mag in zijn geheel stop gezet worden.





en verneem graag hoe het in zijn werking gaat om tv module terug te sturen.
Hoi Sterre





ik zou graag een extra TV box zonder opnemen willen bestellen.


En ben er van bewust dat het €5 per maand meer te betalen.





Grtjs Eric
Hallo,


Zouden jullie mijn tv en telefonie abonnement stop kunnen zetten?


Bij voorbaat dank,


Brian
Beste Tmobile,





Ik zou graag mijn vaste telefoonlijn willen opzeggen aangezien ik deze nooit gebruikt heb.





Daarnaast wil ik voortaan maar van 1 interactieve box gebruik willen maken ipv 2. Dus 1tje mag er ook af.





Ik heb in het verleden vaker gebeld met het feit dat ik mijn rekeningen niet kloppen, dat deze toch hoger waren dan afgesproken ondanks de 20eu korting de 1e 6maanden. Hier kwamen we er telefonisch niet samen uit.





Momenteel klopt mijn rekening ook nog steeds niet, ditmaal doordat er 2x een interactieve box a 5euro word berekend terwijl de 1e box al berekend is met de 15euro van de interactieve tv die in je abonnement zit. Ik zal hiervan een print screen posten zoals jullie hem zelf aanbieden





Groetjes

Bij deze zou ik jullie graag willen vragen zowel Interactieve als Vast bellen stop te zetten per 25-12-2018. Ik heb beide nu bijna 6 maanden in gebruik en nauwelijks gebruik van gemaakt, dus zonde om ervoor te gaan betalen in de toekomst.





Mvg,
Goedemiddag,





Graag wijzig ik mijn abonnement van T-Mobile thuis. A.u.b. mijn vaste telefoon uitzetten. Dank





Met vriendelijke groet,


Jakob
Hallo,





hierbij zou ik graag een extra TV box willen bestellen.





Grtjs Eric
Goedendag allen,





Ik wil graag vast bellen aanvragen.





Hoe kan ik dat het beste doen?





Alvast bedankt!





Gr.


Roelof

Reageer