Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1271 reacties

Hi, ik wil graag mijn tv abonnement opzeggen

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @martijnder, wat gaaf dat je nog een jaartje bij ons blijft! 😊 Ik zou je dolgraag willen helpen, maar we doen onze vaste klanten graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod. Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

Hallo @martijnder 

Voor internet only is er denk ik geen korting naast het klantvoordeel maar je kunt altijd vragen om een verlenging via Facebook, Twitter of via de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092..

Misschien kunnen ze je een leuk aanbod doen. 👍

Ah OK. Op zich vind ik een abonnement met tv ook niet erg, als we dan wel een goede aanbieding kunnen krijgen. Ik ga het proberen :-)

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @martijnder 

Voor internet only is er denk ik geen korting naast het klantvoordeel maar je kunt altijd vragen om een verlenging via Facebook, Twitter of via de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092..

Misschien kunnen ze je een leuk aanbod doen. 👍

Beste tmobile,

Ik ben sinds ruim 1 jaar klant bij u en heb een 50mbps glasvezel abonnement. Daar ben ik op zich best tevreden over. Kunt u mij een verlengingsaanbieding doen? Het gaat alleen om internet.

Mvg,

Martijn

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @klaasenjanny 

Hier een quote van moderator Brian

 ik snap de verwarring, in sommige gevallen is het wat lastig met alle verschillende opties. Op het moment dat je alleen je snelheid wijzigt via ‘Abonnement’ > ‘Wijzigen’  dan komt je vaste internet abonnement onder de nieuwe variant te vallen (Uit & Thuis) maar het abonnement zelf blijft nog onder de oude variant en dus met de kortingen die je nu hebt voor TV.

Als je jouw huidige Thuis abonnement in zijn geheel aanmeld voor Klantvoordeel onder ‘T-Mobile Klantvoordeel’, dan komt je gehele Thuis abonnement onder de nieuwe voorwaarden te vallen en ben je eventuele oude Klantvoordeel kortingen (zoals TV vouchers) kwijt. In sommige gevallen kan dit voordeliger zijn dan geven we klanten graag de keuze over wat ze wel en niet om willen zetten.! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Bovenstaande ging ook over een vraag van een klant die alleen zijn internet wou verhogen en of hij zijn gratis tv box mocht houden.

* Als je gaat verlengen dan ga je een nieuw contract aan onder nieuwe voorwaarden en verlies je de gratis tv box. Bekijk de bestel pagina voor alle prijzen.

Ik denk stuur even een bericht want kom er niet uit. 

We hebben een thuis abo:
-Internet 20
-Interactieve tv met harddisk(5 euro korting)
-Bellen start

Ik heb ook een sim only genomen van tmobile voor de klantvoordeel. Maar om daar gebruik van te maken moet internet naar Basis(50mb) en dan vervalt de korting op de harddiskrecorder weer.

Kun jij voor mij navragen wat er mogelijk is als we verlengen?
-Internet Basis
-TV harddiskrecorder behouden(weten nu goed hoe het werkt)
-Bellen Start

En dan wel met de klantvoordeel en korting op de (oude) harddiskrecorder. Graag lees ik het dan even na ipv telefonisch als dat mogelijk is.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Florisssss Wat jammer om te horen dat het niet bevalt! Is er misschien nog iets dat ik voor je kan betekenen hierin? Als je het zeker weet dan kan ik het TV pakket voor je stopzetten, laat het maar weten!
 

@twotwo Dat doe ik graag voor je! Stuur mij hiervoor even een privébericht met de volgende informatie:

  • Je volledige adres 
  • Geboortedatum 
  • De laatste vier cijfers van het rekeninnummer
  • Het volledige telefoonnummer dat je mee wil nemen
  • De te naamstelling op het contract bij de huidige provider
  • Eventueel het adres mocht deze afwijken je woonadres
  • De datum waarop het nummer over moet (houdt rekening met minimaal 4 dagen verwerkignstijd)

Hallo,

Ik wil graag Vast Bellen Start toevoegen aan mijn abonnement. Uiteraard wil ik ook nummerbehoud aanvragen.

 

Alvast bedankt!

Hallo,

Ik heb nu pas een paar maanden het tv pakket. Het bevalt echter helemaal niet. Is het al mogelijk dit pakket te stoppen? In “My-t-mobile thuis” kan ik alleen maar extra zaken aanvragen; ik kan het pakket niet stopzetten.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Penning, welkom op de Community! :smile: Het is gelukt: vanaf 29 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Je hebt hier ook een e-mail over gehad met instructies, voor de zekerheid. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet. Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar! :muscle_tone2:

 

Hallo.

Ik wil graag mijn tv pakket uitschakelen en alleen nog maar internet afnemen bij jullie.

 

Reputatie 7
Badge +14

Super, thanks voor het doorgeven! Normaal gesproken kun je binnen maximaal een uur gebruik maken van Vast Bellen Unlimited. Zo kun je ook via de vaste lijn in contact blijven met familie, vrienden en kennissen! :smile:

Hoi @Jason!

Ik wil graag het Vast Bellen Unlimited pakket!
Super dat het geregeld wordt, hoelang duurt het voordat ik er gebruik van kan maken?

 

Groetjes Joelle

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @JoelleGG, wat leuk dat je gebruik wilt maken van Vast Bellen! Dat ga ik meteen in orde maken voor je. Welke van de onderstaande 3 opties sluiten het beste aan bij jouw gebruik?

 

  Start Unlimited Unlimited Plus 
Bellen naar:       
Mobiel:  13/ct minuut 13/ct minuut Onbeperkt
Vast:  13/ct minuut Onbeperkt Onbeperkt
Prijs: € 2,50 p. mnd. € 10,- p. mnd. € 15 p. mnd.

 

Laat me weten welk Vast Bellen pakket jij neemt, dan zorg ik ervoor dat het geregeld wordt! :smile:

 

Hi!
Ik zou graag vast bellen aan mijn abonnement willen toevoegen.
Met vriendelijke groet,

Joëlle 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Lukasz2038 en @Henri Lipman, het is in orde gemaakt. Vanaf 25 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jullie abonnement. Mag ik jullie nog wel verzoeken de TV Box en afstandsbedieningen aan ons te retourneren, alsjeblieft? :smile:Hoe je dit doet, lees je hier: Hoe stuur ik de box terug?. Thanks! 

Beste,

Ik wil graag mijn tv abbo opzeggen. Ik wil mijn internet behouden. Kunnen jullie dit regelen voor mij? 
 

mvg 

 

Henri 

Hallo, we willen graag opgeven

TV abonnement 15,00

Interactieve TV Box 5,00

Vast Bellen Start 2.50

De promotieprijs voor de bovenste "producten" is voorbij. Aangezien ik niet geit van bovenaf u mijn abonnement te wijzigen.

Gr

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @DirkV07 en @daviddam, vanaf 24 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer zijn van jullie abonnement. Mag ik jullie nog verzoeken de TV Boxen en afstandsbedieningen te retourneren, alsjeblieft? Hoe je dit doet, zie je in dit topic: Hoe stuur ik de box terug?. Veel plezier met het abonnement en als je straks toch weer TV wilt gebruiken, geen een seintje of check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account:smile:

Beste medewerker,

 

Gelieve mijn tv pakket op te zeggen aangezien ik hier geen gebruik meer van maak.

 

Met vriendelijke groet,

 

David Dam

Goedenavond,

wil informeren of het mogelijk is om mijn TV-abonnement op te zeggen. Wil thuis alleen nog internet icm met een mobiel abonnement (welke ik al heb).

Groetjes Dirk

Reputatie 7
Badge +14

Heel graag, dat zou top zijn @DawidW! Wat betreft de gemaakte kosten voor TV: omdat je de eerste 3 maanden korting krijgt op het TV gedeelte (het volledige Interactieve TV maandbedrag), betaal je die sowieso niet. Wat ik wel voor je ga doen is het Kids & Music pakket restitueren. Dat is voor de periode 4 maart tot en met 31 maart € 3,39. De overige bedragen komen samen uit op € 103,63. Dit bedrag is opgemaakt uit de volgende kosten: 

 

-€ 37,50 (helft van de installatiekosten Glasvezelinstallatie)

-€ 30,- (activatiekosten nieuwe klant)

-€ 36,13 (Internet Premium)

 

Hopelijk heb ik je zo goed geïnformeerd! :wink:

Reputatie 1

@DawidW Aah dat klaart een hoop op, ik vermoed dat mijn collega je verkeerd begrepen heeft. TV wordt nu uit je abonnement gehaald, vanaf 18 april aanstaande zuil je alleen nog internet ontvangen. Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Voor nu: Stay safe and strong! :muscle_tone2:

Ik begrijp ook dat ik nu het tv-pakket kan retourneren?En ik heb een vraag, hoe zit het met de te betalen factuur 107,02 euro ?Wordt het automatisch uit je account gehaald?Krijg ik restitutie omdat de tv niet is geactiveerd en het geld in rekening wordt gebracht.

Reputatie 7
Badge +14

@DawidW Aah dat klaart een hoop op, ik vermoed dat mijn collega je verkeerd begrepen heeft. TV wordt nu uit je abonnement gehaald, vanaf 18 april aanstaande zuil je alleen nog internet ontvangen. Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Voor nu: Stay safe and strong! :muscle_tone2:

Reageer