Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 1

Goedenavond, wie kan mij helpen. Ik heb op dit moment DSL internet thuis en ik wil nu glasvezel. Bij het bestel proces wordt ik verwezen naar my T-mobile thuis zodat ik in minder stappen glasvezel kan aanvragen. Maar als ik daar wil upgraden kan ik alleen naar een ander DSL abonnement en zie ik geen glasvezel abonnementen. Bij de postcode check staat dat ik wel glasvezel kan aanvragen, want dat wordt in het dorp aangelegd. Dus waar gaat er iets fout?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @josemanuel, welcome to the Community! I'll cancel your TV and landline subscriptions right away. Please take into account the fact that we have a one month term of notice. So like @Waqqas said, your subscriptions will be canceled on June 17th 2020. 

If you'd be so kind as to send the equipment (modem) back to our return address, that would be awesome! 😄 You'll receive an e-mail shortly after this message with further instructions.

If there's anything else I can do for you, don't hesitate to ask. I'd be more than happy to help! 😁👍

Reputatie 7
Badge +15

Hey @josemanuel 

The internet speed can be changed by yourself. In your T-mobile thuis account go to abonnement & instellingen and click wijzigen next to internet.

Tv and landline can be done by a moderator.

You will need to return the tx box(es) and remote control after tv is cancelled but that will be a month after tomorrow because of the 1 month cancellation period.

If your current modem is working fine it doesn't need a swap.

Hello,

 

I would like to cancel the TV and land line service I have; do I need to return something?. Would this be possible? I would also like to increase the internet speed to 50MB (is the new modem better, or I would be fine with the one I have?).

 

Thanks in advance for the help!

JM

PS: sorry I can’t write Dutch.

Reputatie 7

@leocalm I see my colleague from customer service already made sure it’s been done! I’m sure he explained everything to you and you’ve received your e-mail. 

 

@ItsDamian626 Ik heb dit meteen voor je geregeld! Vanaf 12 juni is het TV pakket uit jouw abonnement verwijderd. Ik wil je graag vragen om de TV Box retour te sturen. Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Je zal deze instructie ook per e-mail ontvangen, samen met een nieuw overzicht van jouw abonnement. Deze kan je ook altijd checken in My T-Mobile Thuis.

Reputatie 1

Hallo,

Ik zou graag een abonnements wijziging willen maken, alleen Internet en dat televisie wordt uitgeschakeld. Dus alleen Thuis Internet en zonder tv.

Wanneer de wijziging is gemaakt kunnen jullie dat laten weten via email die staat geregistreerd op T-Mobile Thuis en hier op de forum, thank you!

 

Met vriendelijke groet,

Damian

Hello,

 

I would like to cancel my TV subscription and keep the internet subscription, can you help with this, please?

 

Thanks.

Reputatie 7
Badge +16

@joy635 We hebben momenteel problemen met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Vanmorgen is een mogelijke oorzaak gevonden. Ons netwerkteam doet verder onderzoek met het TV team. Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

Dit is niet in alle gevallen de definitieve oplossing: deze wordt nog gezocht. Zodra deze er wel is, krijg je hier een melding van in het reeds bestaande TV topic: Problemen registreren TV Box.

Sorry voor het ongemak, ik beloof je dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Ik word er een beetje simpel van net overgestapt en nu al zoveel gezeur al bijna 6x geen tv in 2dagen tijd en het van de stroom halen werkt voor geen meter en ik hoop dat het vanavond is opgelost gr Joy

 

Goedemiddag @joy635, ik begrijp de frustratie volledig, het is ook niet fijn om vlak na je overstap tegen wat TV problemen aan te lopen. Gelukkig hebben we dit zoals beloofd gisteravond volledig opgelost. Werkt alles ook bij jou weer naar behoren? 😊

@JadevanLaar Wat gaaf dat je naar een nieuw aanbod op zoek bent! Ik zou je dolgraag willen helpen, maar we doen onze vaste klanten graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende abonnement! 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

Hi!

Mijn abonnement voor tv/internet loopt op 23-05 af en ik zou graag willen kijken wat er mogelijk is aan verlenging met een mooie aanbieding. 
Ik hoor het graag.

Groet Jade

Reputatie 1

@joy635 We hebben momenteel problemen met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Vanmorgen is een mogelijke oorzaak gevonden. Ons netwerkteam doet verder onderzoek met het TV team. Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

Dit is niet in alle gevallen de definitieve oplossing: deze wordt nog gezocht. Zodra deze er wel is, krijg je hier een melding van in het reeds bestaande TV topic: Problemen registreren TV Box.

Sorry voor het ongemak, ik beloof je dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Ik word er een beetje simpel van net overgestapt en nu al zoveel gezeur al bijna 6x geen tv in 2dagen tijd en het van de stroom halen werkt voor geen meter en ik hoop dat het vanavond is opgelost gr Joy

 

Reputatie 7
Badge +16

@joy635 We hebben momenteel problemen met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Vanmorgen is een mogelijke oorzaak gevonden. Ons netwerkteam doet verder onderzoek met het TV team. Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

Dit is niet in alle gevallen de definitieve oplossing: deze wordt nog gezocht. Zodra deze er wel is, krijg je hier een melding van in het reeds bestaande TV topic: Problemen registreren TV Box.

Sorry voor het ongemak, ik beloof je dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Reputatie 1

Jason is het normaal dat ik 4x per dag mijn klantnummer en pincode moet invoeren op tv en dan lees is mislukt word hier heel moe van gr

 

Reputatie 7
Badge +16

@Sobolev Het is geregeld: vanaf 6 juni aanstaande zal TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Als het goed is, heb je hier ook een e-mail over gehad met instructies. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet. Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar!

@joy635 Wat gaaf dat je wilt gaan opnemen met de TV Box! Ik zou het dolgraag voor je in orde willen maken, maar wegens een tekort aan boxen met harddisk recorder kunnen we deze momenteel niet bestellen. Zodra ons nieuwe TV-platform live gaat, zul je echter de optie krijgen om met Cloud Opnemen te gaan werken. Dan heb je straks niet langer een specifieke box met recorder nodig, maar kun je voor een vast bedrag per maand alles opnemen in de Cloud. Handig toch?! Nog heel eventjes geduld en dan zul je volop kunnen genieten van alle opgenomen films, series en TV programma’s. Deze optie komt beschikbaar te staan in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account

Reputatie 1

Hallo vandaag alles opgeleverd tv internet alles doet het kan alleen geen progamma`s opnemen heb zo hele klein box wil graag opnemen box hoe doe ik dit? gr Arnolda

Reputatie 1

ik wil graag een interactieve box met opnemen capaciteit want dit is niets

zijn ze er al

Beste Sterre,

Ik will graag TV packet uit mijn abonnement wijzigen.

Dus gebruik ik alleen internet.

Hoe kan ik dit doen?

Alvast bedankt

Alexey

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Whizler, het is geregeld: vanaf 23 mei aanstaande zal Interactieve TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement (maand opzegtermijn).

Zou je alsjeblieft nog de TV Box aan ons willen retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Je hebt hier ook een e-mail over gehad met instructies, voor de zekerheid. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet.

Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar! :muscle_tone2:

Hi, ik wil graag mijn tv abonnement opzeggen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @martijnder, wat gaaf dat je nog een jaartje bij ons blijft! 😊 Ik zou je dolgraag willen helpen, maar we doen onze vaste klanten graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod. Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

Hallo @martijnder 

Voor internet only is er denk ik geen korting naast het klantvoordeel maar je kunt altijd vragen om een verlenging via Facebook, Twitter of via de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092..

Misschien kunnen ze je een leuk aanbod doen. 👍

Ah OK. Op zich vind ik een abonnement met tv ook niet erg, als we dan wel een goede aanbieding kunnen krijgen. Ik ga het proberen :-)

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @martijnder 

Voor internet only is er denk ik geen korting naast het klantvoordeel maar je kunt altijd vragen om een verlenging via Facebook, Twitter of via de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092..

Misschien kunnen ze je een leuk aanbod doen. 👍

Beste tmobile,

Ik ben sinds ruim 1 jaar klant bij u en heb een 50mbps glasvezel abonnement. Daar ben ik op zich best tevreden over. Kunt u mij een verlengingsaanbieding doen? Het gaat alleen om internet.

Mvg,

Martijn

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @klaasenjanny 

Hier een quote van moderator Brian

 ik snap de verwarring, in sommige gevallen is het wat lastig met alle verschillende opties. Op het moment dat je alleen je snelheid wijzigt via ‘Abonnement’ > ‘Wijzigen’  dan komt je vaste internet abonnement onder de nieuwe variant te vallen (Uit & Thuis) maar het abonnement zelf blijft nog onder de oude variant en dus met de kortingen die je nu hebt voor TV.

Als je jouw huidige Thuis abonnement in zijn geheel aanmeld voor Klantvoordeel onder ‘T-Mobile Klantvoordeel’, dan komt je gehele Thuis abonnement onder de nieuwe voorwaarden te vallen en ben je eventuele oude Klantvoordeel kortingen (zoals TV vouchers) kwijt. In sommige gevallen kan dit voordeliger zijn dan geven we klanten graag de keuze over wat ze wel en niet om willen zetten.! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Bovenstaande ging ook over een vraag van een klant die alleen zijn internet wou verhogen en of hij zijn gratis tv box mocht houden.

* Als je gaat verlengen dan ga je een nieuw contract aan onder nieuwe voorwaarden en verlies je de gratis tv box. Bekijk de bestel pagina voor alle prijzen.

Ik denk stuur even een bericht want kom er niet uit. 

We hebben een thuis abo:
-Internet 20
-Interactieve tv met harddisk(5 euro korting)
-Bellen start

Ik heb ook een sim only genomen van tmobile voor de klantvoordeel. Maar om daar gebruik van te maken moet internet naar Basis(50mb) en dan vervalt de korting op de harddiskrecorder weer.

Kun jij voor mij navragen wat er mogelijk is als we verlengen?
-Internet Basis
-TV harddiskrecorder behouden(weten nu goed hoe het werkt)
-Bellen Start

En dan wel met de klantvoordeel en korting op de (oude) harddiskrecorder. Graag lees ik het dan even na ipv telefonisch als dat mogelijk is.

Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hi @Florisssss Wat jammer om te horen dat het niet bevalt! Is er misschien nog iets dat ik voor je kan betekenen hierin? Als je het zeker weet dan kan ik het TV pakket voor je stopzetten, laat het maar weten!
 

@twotwo Dat doe ik graag voor je! Stuur mij hiervoor even een privébericht met de volgende informatie:

  • Je volledige adres 
  • Geboortedatum 
  • De laatste vier cijfers van het rekeninnummer
  • Het volledige telefoonnummer dat je mee wil nemen
  • De te naamstelling op het contract bij de huidige provider
  • Eventueel het adres mocht deze afwijken je woonadres
  • De datum waarop het nummer over moet (houdt rekening met minimaal 4 dagen verwerkignstijd)

Reageer