Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hey,

Ik zou graag mijn vaste telefoon en interactieve TV willen laten stoppen. Ik wil alleen mijn internet behouden. Alvast bedankt.

Mustafa
Reputatie 7

@Michiel1980 In jouw geval is het misschien voordeliger om te verlengen. Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, dan neemt één van mijn collega's graag de mogelijkheden met je door!

@Minoezje Ik heb voor jou Bellen en TV uitgezet per 17-01, dat is de laatste dag van de 6 maanden korting die je ontvangt. :slight_smile:

Hallo,

Ik wil de TV box graag omruilen voor een met opnamefunctie.
Bedankt, Peter
Reputatie 7
@Bastiaansen
Die nieuwe Youtube-generatie toch! Wel fijn voor je portemonnee.😁 Ik heb 1 TV Box uit je pakket gehaald per 11 februari (1 maand opzegtermijn).

@ellesvh
Your wish is my command! De ruil is doorgevoerd en een nieuwe TV Box zonder opnamefunctie komt zo spoedig mogelijk jouw kant op.

@Jos tv
Blijkbaar is mijn collega mij te snel af geweest en dit voor je in orde gemaakt. Wordt je gebruikersnaam nu: "Jos zonder tv"? 😉

@kaaaa
Ook jouw wens is al in vervulling gebracht zie ik. Dubbel zoveel kijkplezier!

@VWs2019
Ook hallo! 11 februari gaat Vast Bellen uit bij je. Scheelt weer een zakcentje!😉 MVG Piotr

@Venix
Die kun je zeker krijgen!
  1. Per 11 februari verdwijnen je twee TV Boxen uit je pakket.
  2. Van mij ontvang je binnenkort twee retourdozen.
  3. Neem afscheid van de TV Boxen en stuur ze terug naar ons.
En klaar is kees!😄

@Mfaas
Hmm dit zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn! Zie je dit terug in je My T-Mobile Thuis of op je factuur? Op je factuur zou namelijk de kortingsperiode wél meegenomen moeten worden. Is dit niet het geval? Trek dan even aan de bel!

@mulder45
Maar natuurlijk! Per 11 februari staat vast bellen uit.

@Drowsy
No problemo! Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan regel ik dit voor je.
Goede dag,

Graag zou ik interactieve tv willen voegen in mijn abonnement. Heb ik hier ook recht op eventuele kortingen?

Ik hoor het graag

Mvg

Hallo,

Ik zou graag mijn t-mobile Thuis TV abonnement uit willen zetten en alleen het internet behouden.

 

Kan iemand mij hierbij helpen?

Hallo,

Ik wou graag een interactieve TV box omruilen voor een interactieve TV box met opname functionaliteit.

Groet Paula
Ik wil graag mijn vaste telefoon abonnemet stopzetten.
Reputatie 7
Hoi @Nerre, ik heb telefonie uit je pakket gehaald per 26-4. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @possm, ook bij jou is telefonie (per 27-4) uit je pakket. Zie inbox!

Hi @Mustafa S, per 27-4 zijn TV en vast Bellen uit je pakket.

Hi,

I want to add TV subscription on top of the home internet subscription I already have. 

I also want  FoxSports Eredivisie and Ziggo Totaal in the package.. Please let me know if there’s a way to add it without calling..

 

Thanks,

Ozer.

Hoi, ik wil een tv box terug sturen. Krijg ik hiervoor een retour doos of hoe gaat dit?

Daarnaast lees ik op de site om dat het mogelijk is het bestaande abonnement om te zetten waarbij de snelheid wordt verhoogd. Graag ontvang ik hiervoor een voorstel. Dus rekening houdend met mijn huidige kortingen tov het nieuwe contract.

Alvast bedankt.
Hi,
Kan je mijn televise abonnement even uitzetten? (ik heb geen kastje)
Bedankt,
Frederik
Reputatie 7
Badge +1
Aangezien ik geen gebruik meer maak van vast bellen zou ik deze graag opzeggen, waarvoor mijn hartelijke dank

Graag zou ik Vast Bellen willen uitzetten, aangezien wij dit nooit gebruiken (enkel afgesloten voor de korting tijdens de eerste 6 maanden).

Reputatie 7
@BBo

Bedankt voor de gegevens. Ik zorg ervoor dat er binnenkort contact opgenomen wordt!

Sander
Hoi. Ik wou graag een extra tv box voor op de slaapkamer. Kan dit zo en wat zijn de kosten?
Ik wil een extra tv box aanvragen zonde hard disk ivm onze internet snelheid moet het op deze manier dus bij deze .
Gr Anna

Is het mogelijk om een gewone tv box om te ruilen voor eentje met de mogelijkheid tot opnemen? En welke extra kosten zijn daar dan aan verbonden?

ik heb twee tv-boxen, maar ik gebruik er maar 1.
hoe kan ik deze tweede box uit mijn abonnement halen
Goedemiddag ik wil graag mijn tv kast terug sturen ik heb er nu 2 maar ik heb er maar 1 nodig
Beste T-Mobile,

Ik heb van jullie een alles in 1 pakket waarvan ik de vaste telefoonaansluiting helemaal niet gebruik.
Kan ik deze via deze weg opzeggen?
Reputatie 2

 @Arnaud.Gouder Omdat je voor de Amulet hetzelfde betaalt als voor een box zonder recorder + Cloud Opnemen (€ 5,00 per maand), zal de prijs hetzelfde blijven inderdaad!

Ik zal de wisseling in gang zetten, laat je het aan me weten zodra de vervangende Aria aangesloten is, alsjeblieft? 😄

@Manou42 Als ik het goed begrijp, heb je nu alleen nog een box met recorder (Amulet 515) geregistreerd staan, deze zal ik voor je afmelden zodat je gewoon weer een Aria 610x (box zonder recorder) kunt bijbestellen, sorry voor het ongemak!


Beste @Jason,

Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is alles dan toch gelukt en ben ik overgezet op T-Mobile TV (vandaag). TV kijken werkt perfect...

Echter, als ik nu Cloud Opnemen aan wil zetten, gaat volgens mij mijn rekening wel degelijk 5 euro omhoog. Ik had namelijk ‘Actie: Gratis Interactieve TV Box ‘ bij mijn abonnement/factuur staan. Ik wil echter niet 5 euro meer gaan betalen, zeker niet nadat je me had beloofd dat de prijs hetzelfde zou blijven. Ik wil gewoon die zelfde 5 euro korting die ik al had voor het ‘opnemen’ blijven houden. Kan je daar aub. voor zorgen?

Dank,

Arnaud

Hallo,

Ik zou graag mijn TV pakket en de vaste telefoon verbinding willen beeindegen.

Internet is ruim voldoende en kan blijven as is.

mvg

Frits van Tiel
Hallo,
Ik heb vorig jaar in eerste instantie alleen internet besteld, later besloot ik om toch ook de tv uit te proberen. Dit bevalt mij echter niet en wil het tv abbonement graag beindigen. Over het internet ben ik zeer tevreden. Verder zie ik dat ik nooit de zes maanden
pakket korting gehad heb.
Reputatie 7
Hoi @ACERES, ik kan TV voor je toevoegen! Dit kost € 15,- per maand. Je ontvangt dan binnen een week een TV Box in de post, inclusief 15 meter internetkabel. Je kunt dan direct TV kijken. Wil je een TV Box met opnamefunctie, dan betaal je € 5,- per maand meer. Voor die prijs kun je ook gebruikmaken van TV Anywhere. Er zijn geen verdere kortingen van toepassing. Tenzij je ook een mobiel abonnement hebt, dan heb je recht op Klantvoordeel. Laat je weten wat je wil en per wanneer?

Hoi @BeMu, leuk je hier te zien! Ik heb je Bellen abonnement aangepast. De bevestiging is onderweg.

Hi @Redley,en @Chiel84 dat pas ik graag voor jullie aan! Wil je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan maak ik het in orde voor jullie!

Reageer