Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +16

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1288 reacties

I would like to get rid of TV & fixed calls.
Kind regards,
Anton.
Goede avond, ik zou graag een tv box met opnamefunctie willen omruilen met me standaard tv box. Zou je me daar mee kunnen helpen
Hallo, hierbij verzoek ik je de belbundel voor vaste telefonie stop te zetten. Ik zie, dat een bericht op dit topic daarvoor voldoende is. Alvast hartelijk dank, met vriendelijke groet, Theo
Hoi goedemorgen, kunnen jullie a.j.b mijn vaste bellen abonnement uitzetten? Groet Marc
Reputatie 7
Hoi @benthewagemakers, ik zie dat er al een TV Box onderweg is. Veel plezier van de nieuwe box!

Hi @Mike010, ik heb jouw vast Bellen per 2 januari 2019 stopgezet. Je ontvangt hierover snel een e-mail ter bevestiging.

Hoi @ericjanvanputten, dat regel ik graag voor je! Per 2 januari 2019 heb ik het TV pakket bij jou stopgezet. Eind december ontvang je van ons een retourpakket om de TV Box, adapter en afstandsbediening terug te sturen. Je kunt dit eventueel ook in een schoenendoosje doen als dat je voorkeur heeft. Zie ook deze video over het retoursturen van onze hardware.

Hoi @Mijninka, de TV Box is onderweg! De e-mail ter bevestiging is waarschijnlijk al aangekomen.

Hoi @bmw1, beide heb ik per 2 januari uit je pakket gehaald. Retourdoos en e-mail is onderweg!

Hoi @Amifleur, ik heb het direct in orde gemaakt voor je. Per 2 januari gaat vast Bellen en de tweede TV Box uit je pakket. Ook ben ik je factuur nog even nagegaan. Ik zie dat de eerste TV Box gelukkig altijd gratis is geweest in je pakket. Inclusief je Klantvoordeel word je nieuwe maandbedrag € 43,-. Voor de specificatie kun je 24/7 in My T-Mobile Thuis terecht.

Hoi @Superkurgan, ik zie dat je pakket al aangepast is! :)

Hoi @Jcup4, per 3 januari heb ik jouw vast Bellen uit het pakket gehaald. E-mail ter bevestiging zit in je inbox!

Hoi @Roelof83, jouw wijziging is inmiddels al doorgevoerd!

Hi @antonl1911, I just changed your order for you. You'll receive an e-mail and returnbox for the hardware.

Hi @Stuiterbal-Stanley, ik heb je over jouw verzoek een privébericht gestuurd!

Hoi @Thend, ik zie dat er al contact is geweest en de wijziging is doorgevoerd. Helemaal top!

Hoi @MarcKeur, voor jou heb k vast Bellen per 7 januari stopgezet. De bevestiging zit in je inbox!

Vragen over je wijziging? Laat het mij weten!
Reputatie 3
Hi T-Mobile,

ik wil graag 1 extra tv-box opzeggen.
dus van 2 boxen naar 1.

het beetje tv wat wij nog kijken, kunnen we wel via de app streamen naar de tv...
Hallo,
Ik heb nu bijna een half jaar T-Mobile thuis en ik wil graag tv en telefonie opzeggen.
ik zou dan rond re 40 euro p/m uit moeten komen als het goed is?
Bedankt!
Reputatie 1
Hi Sterre,

Ik heb een T-Mobile Thuis abonnement inclusief bellen. Maar ik gebruik het bellen eigenlijk helemaal niet. Kan jij deze voor ons uitzetten?
hallo, ik wil een 2e tv ontvanger bestellen ,zonder opneemfunctie ... nu hoorde ik dat T mobiel bezig is met 4K ontvangers ... aangezien ik een UHD tv heb.....
wat zijn de kosten hiervan?
hallo, Sinds maart 2017 hebben we abonnement bij t-mobile thuis. We betallen 57,50 euro per maand voor internet 100mb, tv box met opname funktie, en vast bellen. Die laatste twee gebruiken we helemaal niet. We willen vast bellen en tv uitzetten, tv box terug sturen. Mogen jullie dit voor ons doen? Bedankt
Reputatie 1
Hoi hoi ik had graag een 2de box aan gevraagd. Kan dit hier of moet ik hier voor bellen naar de klantenservice?
Reputatie 1
Ik had graag een 2de kastje aangevraagd.
Kan dit hier of moet ik de klantenservice bellen hier voor???
Goedemorgen, ik zou graag mijn vaste telefoonlijn en de tv abonnementen op willen zeggen, want die gebruiken we bijna niet. Ik hoor graag of en wanneer dit mogelijk is.

Sandra
Hallo, ik heb al een tijdje vast bellen in mijn pakket maar maak er geen gebruik van. Kunnen jullie dat stop zetten? Dat zou toch ook weer 2,50 euro schelen in mijn factuur? Alvast bedankt
would like to cancel both as the 6 month period ends.
Appreciate your assistance on this.
Goedemiddag, graag TV en Vast bellen beëindigen. Worden niet gebruikt, Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
@n.schaart Helder! Ik heb zojuist 1 TV Box uit jouw abonnement verwijderd. Vergeet je 'm niet naar ons terug te sturen?

@Breszwalski Ik heb jouw vast Bellen en TV uit je abonnement verwijderd met een maand opzegtermijn. Let wel op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat graag van je.

@MvS1981 Dat kan ik zeker. Ik heb het voor je uitgezet! Het verlies van telefoonnummer geldt ook voor jou.

@Bertus. Dat kan ik voor je regelen! Er is nog niets bekend over HD-ontvangers, hier kan ik je dus ook geen prijsindicatie voor geven en ook geen verwachte datum van uitgave. Laat je mij het weten of ik je nu al een TV Box mag opsturen?

@misi3k Natuurlijik! Ik heb zojuist jouw TV en vast Bellen uit je abonnemet verwijderd met een maand opzegtermijn. Ook voor jou geldt het verlies van telefoonnummer.

@Ferrarigek Kan allebei, ik help je ook vraag via deze weg. Welke TV Box wil je bestellen, eentje mét of zonder opnamefunctie? Laat het me weten, dan ga ik aan de slag!

@littlebirdnl Ik heb jouw TV en TV-pakketten per 10-01-2019 uit je abonnement verwijderd. Tot die tijd kun je er dus nog van genieten! Ook vast Bellen heb ik uitgezet. Het verlies van telefoonnummer geldt ook voor jou.

@WinstonF Ik heb jouw vast Bellen uit je abonnement verwijderd. Let wel op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat graag van je.

@Ftiryaki I'd love to help you with that. Can you send me your postal code, house number, date of birth and the last four digits of your bank account number in a private message? This way I can find your subscription and remove TV and vast Bellen.

@GouweNL Ik heb zojuist jouw TV en vast Bellen uit je abonnemet verwijderd met een maand opzegtermijn. Ook voor jou geldt het verlies van telefoonnummer.
Ik wil graag een extra tv box voor op mijn slaapkamer aanvragen waarmee ik ook kan opnemen.
Groet Joery Buitelaar.
Wij willen erg graag een extra tv box bestellen zonder opname functie. Omdat wij on ww niet meer weten en de mail van t-mobile te laat aankomt kan ik het thuis account niet meer in.
Reputatie 1
@Sterre
Ik had van het weekend gebeld met de klantenservice.
En die zei eerst dat het ging, en erna ging het niet of ik moest mijn kastje wat ik nu beneden heb staan met opname functie moest om ruilen voor een zonder opname functie. Dit omdat er schijnbaar niet genoeg capaciteit zou zijn. Vind het toch erg jammer want ze hadden ons beloofd dat we precies het zelfde zouden krijgen als bij onze vorige provider. Maar daar kon ik zonder problemen 2 kastjes hebben 1 voor beneden en 1 voor boven. En zo zijn er nog een aantal dingen waar we niet helemaal tevreden over zijn.
We zijn nog niet helemaal tevreden tot nu toe helaas..
Hallo,
Ik wil graag mijn internetsnelheid verhogen van 20 Mbits naar 100 Mbits, maar kan dit wel met behoud van mijn huidige voordelen? tevens wil ik graag de telefonie uit mijn abonnement halen.
is dit mogelijk?
Groet
Theo
Goedemorgen, Hierbij wil ik graag mijn vast bellen stop zetten. Groet!
Reputatie 2
Wil graag een extra tv box kan je mij ook vertellen wat prijsverschil is vab gewone box en opnemen?
Reputatie 7
Badge +4
Opnemen is 5 euro extra. Dit bovenop de prijs van de box zelf.
Reputatie 2
Dan zou ik graag een extra box met opnemen willen bestellen

Reageer