Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +16

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1288 reacties

Reputatie 7
@Joery Heb ik voor je geregeld! Je hebt de TV Box met opnamefunctie binnen 5 werkdagen in huis. Jij kan dus snel ook in jouw slaapkamer genieten van de leukste programma's!

@inkt Ik heb zojuist een TV Box zonder opnamefunctie voor je besteld. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel kijkplezier!

@ferrarigek Ik kijk graag met je mee wat de situatie is en wat ik voor je kan betekenen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

@twjoverbeek Dat kan! Je houdt dan ook je huidige voordelen. Let wel op dat je niet meer terugkan naar 20 Mbps. Je kunt jouw internetsnelheid wijzigen via My T-Mobile Thuis. Kom je er niet uit? Laat het me weten! Ik wilde meteen jouw vast Bellen uitzetten, maar ik zie dat mijn collega je al op en top geholpen heeft. Fijn dat je het al hebt kunnen regelen!

@meneerJV Ik heb jouw vast Bellen stopgezet. Let op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat van je!

@thea2007 Leuk dat je aan de slag wilt met het opnemen van programma's! Ik heb meteen voor je gekeken of ik een TV Box met opnamefunctie voor je kon bestellen. Dit kan niet, omdat jouw internetverbinding hiervoor niet sterk genoeg is. Als ik een extra box voor je bestel, zal het beeld slecht worden. Omdat we jou willen beloven dat je met goed beeld TV kunt kijken, maar we dat in dit geval niet kunnen beloven, kan ik dus geen extra TV Box aan je geven. Sorry! Ik raad je de TV Anywhere App aan, mocht je daar nog vragen over hebben hoor ik het graag.
Reputatie 2
Jammer kan ik mijn internetsnelheid verhogen voor die 1 euro meer of moet ik wachten totdat mijn kortingperiode voorbij is
Goedenavond,


Ik heb bij jullie een t-mobile thuis abonnement met internet, tv en bellen. Nou maak ik niet tot nauwelijks gebruik van tv en bellen, dus dit wil ik graag uit zetten. Ik kan het niet zelf doen in my t-mobile, dus zouden jullie dit voor mij kunnen doen? 🙂
Reputatie 1
Hallo,

Ik heb laatst een bericht gestuurd dat ik 2 tv kastjes minder wou hebben.
Nu heb ik deze retour gestuurd en is me huisgenoot er toch achter gekomen dat ze wel graag tv wil hebben.. Zou ik er weer 1 extra bij kunnen krijgen?! 😅

Met vriendelijke groet,

Mylene
Hallo,

Ik wil graag dat mijn Unlimited Vast bellen Plus wordt stopgezet en ik heb begrepen dat het via hier kan.
Kunnen jullie dit regelen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Fabian
ik wil graag toch weer een extra tv box bestellen
Reputatie 7
@Thea2007 Je kunt je internetsnelheid nu al verhogen, dat is geen probleem! Dit heeft geen invloed op jouw korting. Je gaat dan dus wel 1 euro extra per maand betalen.

@Daphne234 Dat regel ik graag voor je! Ik heb zojuist jouw vast Bellen en TV uitgezet. Let op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat van je! Ook ontvangen we de TV Box graagt terug. Kijk in ons retourtopic hoe je dit doet. Alvast bedankt!

@Myleneeee Natuurlijk, ik ga het voor je huisgenoot bestellen. Wil ze er een zonder of met opnamefunctie? Laat het me weten, dan ga ik aan de slag!

@liesaap Leuk! Ik ga er een voor je bestellen. Welke wil je hebben? Eentje mét of zonder opnamefunctie? Ik hoor het graag van je!
@Sterre zonder opname functie!
Reputatie 1
@Sterre Graag een zonder opnamefunctie 😁
Alvast bedankt!!
Ik ben al ruim 2 jaar klant bij jullie, maar doe helemaal niets met mijn bel-abonnement. Kan die uitgezet worden? En zijn er andere abonnementen die misschien beter passen bij mijn gebruik (vooral veel internet en af en toe televisie)?

Ik hoor het graag!
Reputatie 2
Verhoog hem dan maar, voor die 1 € meer, kijk ik daarna wel of ik een extra box neem. want las in de topic dat ik tv anywhere ook op chromecast kan zetten👌
Reputatie 1
Goedendag,

Zouden jullie ook kunnen helpen om de oude Draytek router in te wisselen voor de Mediaconverter en Huawei router?

Groetjes, Richard
Reputatie 7
@liesaap Yes, ik heb zojuist jouw TV Box zonder opnamefunctie voor je besteld. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel extra TV-kijkplezier!

@Myleneeee De TV Box zonder opnamefunctie heb ik voor je (huisgenoot) besteld! Leuk als extra kerstcadeautje voor haar? Ik zie al voor me dat jij met een grote glimlach het pakketje -omwikkeld met kersinpakpapier- aan haar overhandigd, en dat ze er een TV Box voor op haar kamer in vindt. Lachten toch! 😁 Hij is binnen 5 dagen bij jullie in huis, dus zorg ervoor dat jij als eerste de post ontvangt. 😉

@Sarah F Ik ga je helpen! Het vast Bellen heb ik in ieder geval alvast uit jouw abonnement verwijderd. Let op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat van je.

Als je veel internet en weinig TV-kijkt, kan ik je aanraden om de internetsnelheid hoger te zetten, zodat je van sneller internet geniet. Ik zie dat jij nu 20 Mbit/s hebt voor € 23.50 per maand. Je kunt dit overzetten naar 50 Mbit/s, dat gaat €27 per maand kosten. Kijk je nooit TV, kan ik dit voor je uit je pakket verwijderen. Wil je toch liever af en toe TV-kijken, raad ik je aan om je TV-abonnement op 1 TV Box te laten staan. Laat me het weten wat ik voor je kan doen!

@Thea2007 Wist je al dat je heel gemakkelijk zelf je abonnement kunt wijzigen? De internetsnelheid verhogen kun je doen via jouw My T-Mobile Thuis account. Hier klik je op abonnementen > internet wijzigen. Laat je het weten als je er niet uitkomt? Ik help je graag wegwijs te vinden in jouw My T-Mobile Thuis.

TV Anywhere kun je inderdaad via een Chromecast naar jouw TV streamen. In ons TV Anywhere topic kun je hier alles over lezen!

@knirfie Het omwisselen van een Draytek voor een Huawei met mediaconverter is (nog) niet mogelijk. Gelukkig houden we de Draytek up-to-date en is dit ook een prima modem!
Hi Sterre,
As requested, I have sent my details to you to cancel the TV and fixed calls via PM. Appreciate your urgent help please.

thanks
Firat
Ik wil Interactieve tv, Vast bellen en interactieve tv box uitzetten
Reputatie 1
Hallo,

Is er toevallig ook een mogelijkheid om een router te krijgen 🤔
Mijn huisgenoten op de bovenste verdiepingen hebben bijna of helemaal geen wifi signaal..
Of moet ik dit bij een ander deel van het forum vragen 😓

Mylene
Dag,

Ik maak geen gebruik van tv en bellen. Graag had ik dit willen uitzetten. Volgends het start topic, zou ik dit zelf moeten kunnen doen. Helaas probeer ik het al een paar keer, maar lukt dit niet. Kunnen jullie dit zsm voor me regelen? Het lijkt er op dat door het proberen, ik inmiddels buiten de actieperiode ben gekomen en meer abbo ga betalen. Beetje jammer.

De tv-box, met afstandsbediening end hdmi kabel gaan natuurlijk retour. Kan je zorgen dat ik de retourbox toegestuurd krijg? Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,
Pieter
goeie dag wij zijn sinds een week klant bij jullie met alles in 1
zijn tevreden met het abonnement maar er zijn 2 problemen de wifi is op de slaapkamers erg slecht de monteur zei dat jullie een wifi versterker in bruikleen leveren
en het 2e probleem is de tv box bij onze vorige aanbieder hadden we een opname functie en nu niet
dus zouden jullie er 1 willen leveren met opname funcie

mvg ferry
Reputatie 3
Ik heb afgelopen week mijn t-mobile thuis abbo verlengt,nu vraag ik mij af kan ik de snelheid nog aanpassen van 50mbit naar 100? Verlengde abbonement zou 25 dec ingaan
Hallo,

Sinds een paar maanden klant met alleen een internetabonnement. Bij nader inzien wil ik toch ook graag een TV-abonnement erbij nemen. De standaard box zonder opnamefunctie is voor mij voldoende.

Alvast bedankt! 👌🏼
Graag een tv box waar we mee kunnen pauzeren?
al paar berichten gestuurd maar krijg geen reactie
Reputatie 1
Goedemorgen!

Ruim twee jaar maak ik nu gebruik van t-mobile thuis (voorheen Vodafone thuis). Nu zit ik eraan te denken een twee mediabox aan te schaffen. Het lijkt me leuk dat ik als trouwe klant een leuke aanbieding krijg.

Kunnen we het daar eens over hebben?

Bedankt!

Groeten,

Gideon, tevreden klant
Reputatie 2
Goedemorgen,

Ik kwam erachter dat het pauzeren van live tv niet afhankelijk is van de opname functie (wat ik dus wel dacht). Maar opnemen doen we nooit. Zou ik dus mijn opname pakket kunnen uitzetten. En dit met behoud van de kortingen die nog 2 maandjes lopen?

Groet,

Andy
Een zeer tevreden klant 🙂 mag ook een keer gezegd worden
Reputatie 7
@Ftiryaki I have cancelled your TV and vast Bellen!

@Steps01 Ik heb jouw vast Bellen, TV en TV Box opgezegd. Hier zit een maand opzegtermijn aan verbonden. Je kunt dus nog de gekste kerstfilms kijken! Let op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat van je!

@Myleneeee Ik help je graag hoor, waar jouw vraag ook in het forum gesteld wordt! Je kunt sowieso zelf een Wifi-versterker aanschaffen, dat is geen probleem. Dit is dan voor eigen rekening. Hoeveel verdiepingen verwijderd zitten jouw huisgenoten -die de Wifi slecht ontvangen- van het modem? Laat het me weten, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.

@pieterhil Ik heb TV en vast Bellen uit jouw abonnement gehaald! Hier zit een maand opzegtermijn aan vast, dus tot 14 januari kun je nog de laatste telefoontjes doen en TV-kijken. Ik heb meteen gekeken naar jouw korting, deze heb je nog steeds! Ik heb er dan ook voor gezorgd dat je hier nog gebruik van kunt maken tot de periode officieel vervalt. De retourdoos komt jouw kant op! Bedankt voor het terugsturen alvast. 🙂

@ferryh1978 Welkom Thuis, Ferry! Leuk dat jij een abonnement bij ons hebt genomen en dat je tevreden bent. Ik help je graag om alles uit jouw abonnement te halen. Ik ben daarmee meteen begonnen door een TV Box met opnamefunctie voor je te bestellen. Deze heb je binnen 5 dagen in huis. Vergeet je de TV Box zonder opnamefunctie niet naar ons terug te sturen? Wat betreft je Wifi: dit gaan we samen verbeteren! Kun je onze Wifi-tips proberen? Laat me de uitslag weten!

@staub Jouw vraag is beantwoord in een ander topic. Veel plezier met jouw internetsnelheid. 😃

@TomTommetje Jij hebt de weg naar dit topic goed gevonden, je bent op de juiste bestemming voor jouw vraag! Ik ga met liefde voor je regelen dat je een TV abonnement met TV Box zonder opnamefunctie bij jouw abonnement krijgt. Terwijl ik klaarstond in de startblokken, zie ik dat mijn collega het al allemaal voor je in orde heeft gemaakt. Super, dan kun jij snel genieten van jouw TV-abonnement. Veel plezier ermee!

@jessicapisu Mijn collega Brian heeft gereageerd met de melding dat je voor het pauzeren van alle zenders een TV Box met opnamebox nodig hebt. Hier is geen reactie meer op gekomen, maar door jouw laatste bericht neem ik aan dat je akkoord gaat met het bestellen van 1 TV Box met opnamefunctie voor jou. Dit heb ik meteen voor je gedaan. Binnen 5 werkdagen heb je 'm in huis! Vergeet je niet 1 TV Box zonder opnamefunctie naar ons terug te sturen? Bedankt alvast!

@gideondevoogd Leuk, Gideon! Wat fijn om jou als vaste klant te zien, dat mag zeker beloond worden! Ik raad je aan om je contract te verlengen, omdat we een mooi verlengingsaanbod voor je klaar hebben liggen met extra korting. Mijn collega's van de verlengingsafdeling vertellen je er graag alles over, je kunt ze bellen op: 0800-0092.

@andytuinman3 Leuk om te horen dat je tevreden bent, dat zien we graag! Ik help je graag met jouw vraag. Op de opnamebox kun je iedere zender pauzeren. Op de TV Box zonder opnamefunctie kun je alleen NPO 1, 2 en 3 pauzeren. Het wisselen van TV Box heeft geen invloed op jouw korting. Laat je mij weten wat ik nu voor je kan doen? Wil je toch je TV Box omruilen, geen probleem, dat doe ik graag voor je.
Hi hoe kan ik mijn Draytek tmobile router laten vervangen door de Huawei HG659?
Ik heb al meerdere malen gebeld met klachten over snelheid zowel bekabeld als wifi maar tot op heden is er geen oplossing. Misschien dat een andere router het problem nu eindelijk op kan lossen.

Ik heb een 750 abonnement maar ik zou qua snelheid zo goed voor 50mb kunnen gaan.

Alvast thx voor de moeite/reactie

Reageer