Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +15
  • T-Mobile Moderator
  • 8581 reacties

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1280 reacties

Hoi T-Mobile,





Ik zou graag een 2e TV aansluiten met een 2e interactieve box. Kan ik deze hier bestellen?





Met vriendelijke groet,


Jessie Schoenaker
Hallo,





Ik wil graag mijn TV abonnement opzeggen.





Gr. Jasper
Goedenavond T-Team,





Graag zou ik mijn televisie abonnement stop willen zetten en mijn vast bellen.


Destijds er bijgenomen voor de korting.





Er word niet meer met de vaste lijn gebeld en ook hebben we de TV 3 keer gebruikt dit half jaar.





MVG, Roy
Hallo, zou graag een extra tv box willen bestellen, zonder recorder. Vriendelijke groeten belinda
Beste, Zouden jullie bij ons ook vast bellen uit het pakket willen verwijderen? Alleen gedaan vanwege de hogere korting aan t begin van het abonnement. Hebben geen vaste telefoon. Hoor het graag van jullie
Kunnen jullie mijn TV-abonnement uitzetten en de TV-Box stoppen?
Goedemorgen,





Ik kijk geen tv meer, kan ik mijn tv abbo opzeggen. Internet en telefoon wil ik wel behouden
Reputatie 6
Badge +2
@fgrootendorst


Helder! Ik heb je TV Abonnement stopgezet per 16 februari. Hiervan ontvang je nog een bevestiging van mij.





@rduijkers


Dit wil ik graag voor je regelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit voor je aanpassen.





@Hageman


Helemaal geregeld! Per 16 februari komt het telefonie pakket te vervallen bij je.





@Jessie Schoenaker


Dat kan zeker! Wil je graag een interactieve TV Box met of zonder opnamefunctie? Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw gegevens.





@joopiee


Helemaal uitgekeken? 😉 Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zet ik je TV-Pakket uit.





@Roy_Nagel


Overgestapt op Netflix?😁 Bij deze gaat je telefonie en TV-pakket 16 februari uit. Je ontvangt tegen die tijd nog een retourdoos van mij. Daarmee kun je kosteloos de TV Box naar ons retour sturen.





@Dunnbel


Ik zie dat mijn collega dit voor je geregeld heeft. Veel kijkplezier!





@RSYR


Verzoek is verwerkt! Per 16 februari wordt het stopgezet.





@MillionMitch


Geen enkel probleem! Per 16 februari wordt je TV-Pakket stopgezet. Je kunt 'm vervolgens op ieder gewenst moment weer aanzetten.





@Ntbtjev


Ook voor jou heb ik het in orde gemaakt. Per 16 februari stopt je TV-Pakket. De retourdoos ontvang je tegen die tijd per post.😄
Ik heb de eerste jaartermijn erop zitten en wil opnieuw gebruik gaan maken van de halfjaarlijkse korting.


Tevens ontvang ik graag een nieuwe modem.


U kun contact opnemen via de bij u bekende contactgegevens.


Klantnummer : ZTZ12671
Goedenavond, wij hebben een T-Mobile Thuis Internet, Vast Bellen en TV abonnement sinds 31-07-2018. Vanwege de korting in de eerste 6 maanden hebben wij Vast Bellen erbij genomen. Graag zouden wij Vast Bellen stop willen zetten, omdat wij hier eigenlijk geen gebruik van maken. Internet en TV willen we nog wel behouden. Ik hoor graag of dit mogelijk is! Met vriendelijke groet, Liping Huang
Hi!





ik wil graag mijn vast bellen abonnement uitzetten





grtz





Kevin
Ik heb mijn internetsnelheid verhoogd (750/750) en wil graag bellen en TV stoppen, zodat ik alleen nog internet afneem.





Alvast bedankt,





Niels
Hai Piort,





ik wil graag de extra TV box zonder opnamefunctie voor €5,- extra per maand.


Tevens wil ik graag de vaste telefoon laten vervallen zsm.
Hallo.


Ik wil graag mij extra tv box stopzetten.


De reden is dat tmobile blijkbaar niet werkt via een draadloze verbindings set en ik geen internet kabel wil trekken door mijn hele huis.





Grasg hoor ik snel wat


Mvg.


Mark
Mijn jaarcontract is bijna afgelopen, zou ik een nieuwe aanbieding kunnen krijgen om te verlengen? Bij voorbaat dank.
Goedemiddag,





Graag wil ik mijn vast bellen abonnement opzeggen want ik maar hier geen gebruik van maak. Ik had dit genomen in verband met de korting op het complete pakket. Alvast bedankt!





Met vriendelijke groeten,








Lars
Hoi,





Ik heb een T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er destijds bijgenomen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kunnen jullie vast bellen voor mij uitzetten.





Ook heb ik via klantvoordeel een gratis upgrade van mijn mb's. Ik heb nu een Internet200 abbonement en dit is voldoende voor mij. Kan mijn abbonnement worden teruggezet naar Internet100 abbonement, zodat ik met het klantvoordeel alsnog op 200 MB uitkom?





Groet Emiel
Hallo,





Ik wil graag het TV-abonnement opzeggen.





Groeten, Klaasje
Goedemiddag,





ik heb bij mijn abonnement 2 interactieve TV-boxen. Ik gebruik echter maar 1 van de 2 boxen en zou er daarom graag één willen retourneren. Kunnen jullie aangeven op welke wijze dit kan en daarbij het aantal TV-boxen in mijn abonnement op 1 willen zetten?


Alvast bedankt.





Vriendelijke groet,


Piet Fiege
Goedemiddag, ik zou mijn vast bellen abonnement om willen zetten naar onbeperkt bellen naar vast en mobile in Nederland voor 15 euro per maand. Wanneer kunnen jullie dit aanpassen?





Alvast bedankt, Kim
Hoi,


Hoe kan ik een interactieve tv box uitzetten?
Hallo,





Wij kijken eigenlijk nooit TV en hebben ook geen telefoon aangesloten. Als ik deze beide uitzet, krijg ik dan nog wel de korting voor ons internetabonnement? Wat gaan we dan per maand betalen?





Alvast bedankt.
Ik wil graag vast bellen in mijn tmobilethuis abonnement stopzetten. Dank alvast!
Kunnen jullie mijn TV-abonnement uitzetten en de TV-Box stoppen?


Internet wil ik wel graag blijven gebruiken
Vandaag T-Mobile thuis geïnstalleerd, ging gelukkig vlot en konden vingen 10 minuten van de Wi-Fi en tv genieten. We hebben 2 tv boxen in het abonnement maar kunnen er maar 1 aansluiten. Hoe kan ik de 2de uit het abonnement halen?





Daarnaast komen we er nu achter dat je de box met harde schijf nodig hebt om te kunnen pauzeren. Is het mogelijk om 1 box om te ruilen?





Alvast bedankt


Gr fanny

Reageer