Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +16

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1288 reacties

Reputatie 1
Hoi,

Ik zou graag mijn tv box zonder opnamefunctie willen omruilen voor een tv box met opnamefunctie. Dit kan ik hier regelen toch?
Groetjes chantal
Reputatie 4
Hoi, kan ik al mijn T-Mobile Thuis al verlengen? Graag een leuke aanbieding met nieuwe Huawei 5 GHz router.

Klantnummer : WGN75273
Reputatie 7
@Geert46196968 Dat gaan we regelen! Één van mijn collega's neemt telefonisch contact met je op om de mogelijkheden met je door te nemen.

@kaja888 Dat kan zeker. Ik heb je Bellen pakket zojuist stopgezet met een maand opzegtermijn, hij stopt per 21-02-2019.

@KVastenouw Ik kan je Bellen pakket voor je stopzetten als je echt wil alleen komt je eerste 6 maanden korting van € 20,- per maand te vervallen. Je bent de eerste 6 maanden goedkoper uit mét Bellen pakket dan zonder dus ik zou het, ook maak je er geen gebruik van, voorlopig lekker aan laten staan ;)

@xibalba Voor jou heb ik Bellen en TV stopgezet met een maand opzegtermijn, dus vanaf 21-02-2019. Je ontvangt een retourdoos om de spullen mee terug te sturen!

@Maddy1958 Dat gaan we voor je aanpassen! Ik heb alleen jouw klantgegevens nog niet. Als je mij je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen via een privébericht dan pas ik het graag voor je aan!

@Oldeman We kunnen de werking van een powerline adapter inderdaad niet garanderen en we raden deze dan ook niet aan maar in 99% van de gevallen kan je hier zonder problemen gebruik van maken. Zorg dan wel dat de adapter op poort 3 of 4 van de modem aan is gesloten, deze zijn gereserveerd voor je TV en op poort 1 of 2 zal de TV Box inderdaad niet werken. Mocht de TV Box wel verbinding hebben maar niet de instellingen ophalen sluit deze dan eerst even rechtstreeks aan op de modem zodat hij zichzelf in kan stellen. Daarna kan je hem alsnog aansluiten via de powerline adapter. Laat zeker even weten of het gelukt is! ;)

@hdle Dat kan zeker, één van mijn collega's neemt telefonisch contact met je op!

@LVL1992 Ik heb je Bellen pakket zojuist stopgezet met een maand opzegtermijn, hij stopt per 21-02-2019.

@EMIELZ Ik heb Vast Bellen voor je stopgezet per 21-02-2019 en ik heb je snelheid naar 100 Mbps gezet. Het kan een aantal dagen duren voordat de wijziging verwerkt is. Zodra de snelheid aangepast is kan je 'Meer Snelheid' activeren via Klantvoordeel op My T-Mobile Thuis zodat je met Klantvoordeel op 200 Mbps uit komt!

@KvLaar Ik heb je TV pakket zojuist stopgezet met een maand opzegtermijn, hij stopt per 21-02-2019.
Reputatie 7
@pfiege83 Ik heb zojuist één TV Box voor je stopgezet. Je ontvangt een retourdoor waarmee je de TV Box naar ons terug kan sturen!

@Kim Horsnell Je Bellen pakket is aangepast naar Bellen Plus, het kan tot 24 uur duren voordat de wijziging is verwerkt. Je ontvangt een bevestiging zodra het is aangepast!

@Poldert Ik kan een TV Box voor je uitzetten, je ontvangt dan een retourdoos waarmee je de TV Box terug kan sturen. Laat nog even weten of je hier gebruik van wil maken, dan zet ik één TV Box voor je uit.

@steven90 Hi Steven, de periode van de eerste 6 maanden is inmiddels voorbij dus je kan de pakketten zonder problemen aanpassen. Je huidige maandbedrag is € 55,88. Als je Bellen en TV stop zou zetten dan wordt je maandbedrag € 38.13. Laat het mij nog even weten of je dit aan wil passen :)

@brooos Vast Bellen stopt bij deze met een maand opzegtermijn per 22-02-2019!

@m.hezeman Je TV pakket stopt per 22-02-2019 en de retourdoos is onderweg.

@fanny h Goed dat om te horen dat het soepel ging met het aansluiten en van harte welkom! Ik kan één TV Box voor je stopzetten, deze kan je dan terug sturen. Begrijp ik het goed dat je één TV Box stop wil zetten en de ander om wil wisselen voor een TV Box met opnamefunctie? De kosten voor een TV Box met opnamefunctie zijn € 5,- per maand meer. Laat het zeker even weten, dan pas ik het graag voor je aan!

@Chanmegan Dat kan zeker! De kosten voor een TV Box met opnamefunctie zijn € 5,- per maand meer. Laat nog even weten of je hiermee akkoord bent, dan wissel ik de TV Box voor je om.

@WhySoSerious We hadden al even contact via Twitter, laten we het daar verder voortzetten zodat we niet langs elkaar heen gaan praten 🙂
@Brian Bedankt voor je reactie. Ik wil graag TV en Bellen stopzetten en de TV Box terugsturen.
Reputatie 1
@Brian ik ga hiermee akkoord had het al gelezen
Reputatie 2
Hallo, mijn TV boxen zijn ontzettend traag, heb er drie in totaal. Is het een mogelijkheid om er één te ruilen tegen de Aria box om te kijken of daar verbetering in zit?
@Brian ik wil inderdaad 1 box omwisselen en 1 stopzetten
Reputatie 1
Wil graag een tv box met harddisk recorder ontvangen
Hallo,

Graag wil ik mijn abonnement wijzigen naar alleen 50mb glasvezel internet, dus 32,50 p maand. Ik heb al eerder geprobeerd mijn televisie abonnement stop te zetten maar dat is blijkbaar niet gelukt. Kunnen jullie alles behalve internet stopzetten zodat ik op 32,50 per maand uitkom?

Alvast bedankt!

Groeten Lars
Goedenavond,

Ik heb een abonnement T-Mobile Thuis internet, televisie en vast bellen. Aangezien ik niets met het vast bellen doe zou ik deze graag stop willen zetten en alleen internet en televisie vast houden.

Nu rest mij nog 1 probleem; mijn interactieve tv box (zonder opname functie) is helaas niet meer 100%.
Deze doet na een uur aan staan overschakelen op korrelig alsmede haperend beeld en geluid. Het kastje zelf wordt erg warm. Tijdelijke oplossingen heb ik al gevonden; namelijk het kastje van de voeding afhalen en na een half uur weer aanzetten. (fabrieksreset, modem reset bieden ook helaas geen permanent soelaas). Ik heb dit nu een week aangekeken en zie geen verbetering optreden, eerder een kortere normaal beeldtijd.

Zou mij een nieuwe/vervangende televisie box opgestuurd kunnen worden en de huidige box retour ter eventuele inspectie/controle?

Ik hoor graag van jullie!

Mvg,

Mads.
Goedenavond,

Wegens het aflopen van de kortingsperiode van de eerste 6 maanden en gezien we geen gebruik maken van onze vaste telefoonlijn zou ik deze optie graag uit willen zetten, scheelt toch weer €2 :)

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Hoi T-Mobile,
Zouden jullie mijn vast bellen uitzetten a.u.b.?
Mijn korting gaat binnenkort vervallen aangezien eerste 6 maanden zijn bijna voorbij en we gebruiken vaste telefoon helemaal niet 😉
Zou dit het invloed hebben op mijn Tv kortingen, klant voordeel enz.? Zo niet, graag ik het uitzetten.
Merci.
Ronald
Hi,

Graag wil ik per direct mijn interactieve-tv abonnement & telefonie stopzetten (internet behouden) en de TV-box retour sturen. Graag ontvang ik een bevestiging.

Met vriendelijke groet,

Bart
TV Box omruilen
graag zou ik mijn tv box met opname mogelijkheid willen ruilen. Heb er op dit moment 2, echter de oudste “amino a540” werk niet meer naar behoren. Kan niet meer bij mij opnames komen. Kan ook niks nieuws op nemen. Ik heb het kastje al een keer gereset/herstart.
Graag wil ik mijn tv abo uitzetten, dank!
Reputatie 7
@steven90 Helemaal prima, ik heb Bellen en TV per 23-02 voor je stopgezet en de retourdoos komt jouw kant op!

@Chanmegan Duidelijk, de nieuwe TV Box komt jouw kant op en je kan de oude naar ons terug sturen :)

@topa1979 Ik kijk graag naar de mogelijkheden, van welke TV Boxen maak je gebruik? Als je nog oudere Amino A140 types gebruikt dan kunnen we die omwisselen voor Entone 510's. Maak je gebruik van Entone 510's? Dan kan ik deze niet omwisselen maar als er echt meerdere seconden vertraging in zit dan kan ik ze wel vanuit hier een fabrieksreset geven. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer.

@fanny h Bedankt voor de toelichting, ik heb één TV Box stopgezet en de ander omgewisseld voor een TV Box met opnamefunctie!

@Thorry Dat gaan we regelen! Wil je dan je huidige TV Box omwisselen of wil je er een TV Box met opnamefunctie bij? Dat laatste lukt namelijk niet met de op beschikbare snelheid op jouw adres. Bevestig nog even dat je je huidige TV Box om wisselen (de kosten zijn € 5,- per maand meer), dan zet ik het voor je in gang! :)

@LVL1992 Ik heb heb meteen met je meegekeken en je Bellen pakket wordt al stopgezet. Je TV niet maar Fox Sports Eredivisie wel, mogelijk is daar de verwarring ontstaan. Ik heb bij deze je hele TV pakket stopgezet per dezelfde datum als Fox Sports (16-02-2019).

@Madsthuis Hmm dat lijkt er inderdaad op alsof de TV Box te warm wordt. Ik heb dit doorgegeven aan onze technische dienst en we gaan een nieuwe naar je opsturen! Daarnaast heb ik je Bellen pakket stopgezet met een maand opzegtermijn (per 23-02-2019).

@MrPapflap Ook voor jou heb ik Bellen stopgezet per 23-02-2019!

@RomanR Voor jou geldt hetzelfde :)

@Bart_2004 Jouw Telefonie was al eerder stopgezet (13-08-2018), ik heb het TV pakket zojuist ook stopgezet per 23-02-2019.

@Heijdenb Ik heb jouw TV Box zojuist op afstand een fabrieksreset gegeven om te kijken of de opnamemogelijkheid daarna weer beschikbaar is. Mocht dat niet het geval zijn laat het dan zeker weten!

@hpebben Jouw abonnement is net gestart en je ontvangt de eerste 6 maanden € 20,- korting per maand zolang je gebruik maakt van een Alles-in-één pakket. Ik zou je TV abonnement dus in ieder geval door laten lopen tot en met 28-06-2019, hiermee ben je namelijk voordeliger uit ;)
@MrPapflap Ook voor jou heb ik Bellen stopgezet per 23-02-2019!

Hi Brian,
Bedankt voor het stopzetten van "Vast Bellen Start". Ik krijg nu echter een email met "Je T-Mobile Thuis abonnement is aangepast" waarin nog enkel "Internet 50 abonnement" staat, dus ook geen TV meer. Verder heb ik een mail gekregen met de titel "Bevestiging retour sturen Interactieve TV Box(en)". Dit is niet waar ik om heb gevraagd. Zou je dit terug kunnen draaien?
Alvast bedankt.
Reputatie 1
Graag omwisselen krijg je de andere retour
Reputatie 1
Zsm als dit mogelijk is
Goedenavond,

Ik wil graag een extra Interactieve TV Box bestellen. Hoe doe ik dat?

Met vriendelijke groet,
Mandy Jansen
Hello,

Currently I have at home a 3-in-1 promotion, but I would like to change my subscription. It's almost 6 months and we've never used the phone line and we barely use the TV.

I would like to keep only internet. Could you help me to change my subscription please?

Regards,

Rasim
Reputatie 7
Hi @MrPapflap, het is inmiddels rechtgezet! Excuus voor het foutje.

Hi @Thorry, ik ben het direct voor je nagegaan, maar op jouw adres is een TV Box met opnamefunctie niet mogelijk in verband met de bandbreedte. Hiervoor is meer bandbreedte nodig om tegelijk te kunnen opnemen en afspelen.

Hi @Mandyj87, de TV Box is inmiddels onderweg naar je!

Hi @Rasim, I just changed your order to an Internet-only! You'll receive confirmation by e-mail and a returnbox for your TV decoder within a few weeks.
Reputatie 1
Hoe krijg ik dan meer band breedte of wat is hier aan te doen hadden ze wel kunnen vertellen toen ik overstapte naar jullie
Reputatie 2
Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen. Graag het vaste bellen uitzetten.

Reageer