Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 6
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1202 reacties

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.


 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw portfolio gelanceerd voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 


 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV
 


 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aanzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanzetten.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

Internet
 

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 
 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?

 


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aanzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?
 


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1264 reacties

Hoi!



Ik heb een 3-in-1 actie gehad van 6 maanden voor internet, TV en bellen (omdat dit goedkoper is dan alleen internet??). De 6 maanden zijn inmiddels bijna voorbij en ik heb TV en bellen nooit gebruikt. Zouden jullie de TV en belbundels kunnen opzeggen op de datum dat de 6 maanden aflopen? Volgens mij is dat 9 februari.
Goedenavond,



Nu een half jaartje bij T-mobile Thuis en we zijn er tevreden!

Graag wil ik een extra TV Box zonder opnamefunctie bestellen.

Wij doen weinig tot niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, dus ik verzoek u om vast bellen uit te zetten per eerst komende mogelijkheid.
Goedenavond,



Graag zouden wij een extra tv box willen bestellen, daarmee hoeven wij geen opnamefunctie te hebben.



Mvg Sebastiaan en Kim
Goedendag



Ik wil graag vast bellen verwijderen van mijn abonnement.

zou daarover contact kunnen worden opgenomen?
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Thorry, de bandbreedte (of maximaal haalbare snelheid) is afhankelijk van de afstand van jouw huis tot de wijkcentrale. Deze snelheid is dus niet aan te passen. Bij T-Mobile Thuis hanteren wij een ondergrens van 12 Mbps. Dit doen wij zodat wij de kwaliteit kunnen waarborgen van onze diensten. Op jouw adres is deze snelheid net haalbaar. Ik denk graag met je mee om terug TV programma's terug te kunnen kijken. Als alternatief kun je gebruikmaken van Uitzending Gemist (tot 10 dagen!) via de TV Box of terugkijken via de TV Anywhere app. Met de app heb je toegang tot veel meer zenders waar je tot zeven dagen terug kan kijken.



Hoi @edwinvb, ik heb vast Bellen per 27-2 uitgezet voor jou. De bevestiging zit in je inbox!



Hi @Piedro92, Ik heb meteen je pakket aangepast! De bevestiging zit in je inbox en de retourdoos wordt binnenkort verzonden om je TV Box in terug te sturen.



Hoi @Uileman, ik heb het direct voor je geregeld. De TV Box zonder opnamefunctie komt meteen jouw kant op. Vast bellen wordt met ene maand opzegtermijn uitgeschakeld. De bevestiging zit in je inbox! Let op: je maandbedrag wordt met de nieuwe TV Box € 5,- hoger.



Hoi @KimenSebas, de TV Box zonder opnamefunctie is onderweg! De bevesting zit in je inbox. Let op: je maandbedrag wordt met de nieuwe TV Box € 5,- hoger.



Hoi @DJPatrick, ik maak het graag voor je in orde! Als je een vraag hierover hebt of verzoek, laat het mij weten. Bespreek je dit liever met mij via een privébericht, dan is dat ook goed. Klik hiervoor op mijn naam.
En als ik nu toch zo'n box wil werkt dat niet of maar half graag hoor ik van je
Reputatie 1
@topa1979 Ik kijk graag naar de mogelijkheden, van welke TV Boxen maak je gebruik? Als je nog oudere Amino A140 types gebruikt dan kunnen we die omwisselen voor Entone 510's. Maak je gebruik van Entone 510's? Dan kan ik deze niet omwisselen maar als er echt meerdere seconden vertraging in zit dan kan ik ze wel vanuit hier een fabrieksreset geven. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer.



Hallo Brian, uit pure nieuwsgierigheid, maar waarom zou je een Entone niet kunnen ruilen tegen een Aria?



Ik heb momenteel Entone's en ze zijn alle drie tergend traag, waarschijnlijk nog binnen jullie normen, maar als ik vergelijkingen maak met de werking van de KPN en Ziggo TV kastjes, dan wordt ik daar niet vrolijk van. Zijn de Entone's jullie meest recente TV kastjes, of zijn dat toch de Aria's?
Hoi! Ik heb T-Mobile Thuis en ben er tevreden mee maar ik zie bij Einddatum: 15-2-2019 staan. Ik wil wel lid blijven maar ik wil ook gebruik maken van de aanbieding die jullie op dit moment hebben....kan dat? Ik probeerde deze vraag ook op FB te plaatsen maar de bot snapte mijn vraag niet....
Hallo.



Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen.



Maar omdat wij allen een T-Mobile mobiel abonnement hebben, hebben wij geen behoefte aan een vaste lijn.



De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen uitgezet worden?



Hartelijk dank alvast.
Hi T-mobile. Net een thuis abonnement bij jullie afgesloten in Beverwijk. Er is alleen een fout gemaakt door de verkoper. Kreeg de vragen gesteld als: 'bel je wel eens vanuit vaste lijn of word je daar ook op gebeld.' Het antwoord was nee en de verkoper heeft toch vast bellen opgenomen. Zou vast bellen graag gelijk uit willen zetten maar krijg moeilijk telefonisch contact met de winkel, kunnen jullie me helpen?
Ik wil graag Vast bellen in T-Mobile Thuis stoppen. Wat is hier de verwerkingsperiode ongeveer van?
Hallo,



ik zou graag het TV en Telefoon abonnement willen stoppen. Kunnen jullie dit voor mij regelen?



Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @topa1979, goede vraag! Er is geen of te verwaarlozen winst qua zapsnelheid tussen de entone's en de Aria. Maar wees gerust: we zijn continu bezig om onze producten te verbeteren. Zo wordt de firmware van de TV Boxen eens in de zoveel tijd geüpdate om de prestaties te verbeteren. Typisch is dit één à twee keer per jaar. Bij iedere upgrade gaat de zapsnelheid omhoog.



Hoi @DeskIndo, tof om te horen dat je tevreden bent en wilt verlengen. Dat wil ik natuurlijk graag faciliteren. Onze chatbot Lotte staat nog in de kinderschoenen. We gaan het haar nog leren! Er zal altijd iemand het van Lotte overnemen als je vraag niet beantwoord is. Ik vermoed zelfs dat je inmiddels al geholpen bent! Is dit niet het geval, dan hoor ik het graag! Je kunt in dat geval een privébericht aan mij sturen (klik daarvoor op mijn naam) met je adres en 06-nummer, dan zorg ik dat je een belletje krijgt.



Hi @johnnygalang, ik heb direct vast Bellen met een maand opzegtermijn uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!



Hi @QuinnHeidema, welkom bij Thuis! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Mijn advies is om vast Bellen in je pakket te houden, aangezien dit jou extra korting oplevert. Op je bevestiging zie je staan: "Actie: Internet, TV & Bellen, eerste 6 mnd €20 korting p.mnd". Als je vast Bellen binnen de eerste zes maanden uitzet, verlies je ook deze korting. Maak je echt geen gebruik van vast Bellen, dan kun je deze na die periode alsnog uitzetten: zo heb je maximale korting!



Hoi @JZwart, ik heb per 28-2 vast Bellen uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox!



Hoi @ardepo, per 28-2 heb ik TV en vast Bellen uit je pakket gehaald. Je ontvangt eind februari een retourdoos voor de TV Box. Bevestiging per e-mail is verzonden!
Goedemorgen,

Het halfjaar alles-in-één korting is afgelopen. Dus zou ik vaste telefonie graag stop zetten ivm dat wij er geen gebruik van maken. Alvast bedankt.
Goedemorgen,



Ik zou graag ons TV abbonement willen stopzetten. Hoe gaat dit in zijn werk en hoe gaat ons contract er dan uit zien?



Groet Leonie
Hoi! Ik heb vorige week, internetglasvezel aangevraagd via tmobile, maar wil nu ook interactieve tv erbij, mocht het interactieve tv niet bij ons bevallen, mogen we dan maandelijks opzeggen?
Ik zou graag mijn telefonie abonnement willen wijzigen.

Ik hoef geen gebruik meer te maken van onbeperkt bellen.
Reputatie 7
Badge +8
Vanaf nu (31-01-2019) is het mogelijk om zelf TV Boxen toe te voegen, te verwijderen of om te ruilen via My T-Mobile Thuis! In dit topic kan je natuurlijk nog steeds terecht voor aanpassingen aan jouw vast Bellen abonnement of het uit- en aanzetten van Bellen en/of TV. Andere aanpassingen aan je abonnement kan je gemakkelijk zelf regelen via My T-Mobile Thuis! 🙂
Reputatie 7
Badge +8
@Loisal Ik heb jullie Vast Bellen abonnement stopgezet met de maand standaard opzegtermijn (per 04-03-2019)!



@MrsJennings Ik heb het meteen voor je uitgezocht, op dit moment is je maandbedrag € 60,93. Wanneer je het TV pakket stop zou zetten kom je uit op een bedrag van € 35,68. Laat nog even weten of je dit aan wil passen, dan voer ik het graag voor je door.



@Milado Dat kan zeker! Je kan bij ons op elk moment je pakket aanpassen, je hebt dan alleen een maand opzegtermijn. Dus zeker de moeite waard om te proberen! ;)



@Gizmozo30 Je maakt op dit moment al gebruik van het laagste Bellen pakket, Bellen Start, voor € 2,50 per maand. Met dit pakket kan je niet onbeperkt bellen, hiervoor heb je minimaal Unlimited Vast Bellen nodig. Als je het helemaal niet gebruikt kan je Vast Bellen uiteraard ook gewoon uitzetten. Laat maar weten wat je voorkeur heeft!
@Loisal Ik heb jullie Vast Bellen abonnement stopgezet met de maand standaard opzegtermijn (per 04-03-2019)!



@MrsJennings Ik heb het meteen voor je uitgezocht, op dit moment is je maandbedrag € 60,93. Wanneer je het TV pakket stop zou zetten kom je uit op een bedrag van € 35,68. Laat nog even weten of je dit aan wil passen, dan voer ik het graag voor je door.



@Milado Dat kan zeker! Je kan bij ons op elk moment je pakket aanpassen, je hebt dan alleen een maand opzegtermijn. Dus zeker de moeite waard om te proberen! ;)



@Gizmozo30 Je maakt op dit moment al gebruik van het laagste Bellen pakket, Bellen Start, voor € 2,50 per maand. Met dit pakket kan je niet onbeperkt bellen, hiervoor heb je minimaal Unlimited Vast Bellen nodig. Als je het helemaal niet gebruikt kan je Vast Bellen uiteraard ook gewoon uitzetten. Laat maar weten wat je voorkeur heeft!@Loisal Ik heb jullie Vast Bellen abonnement stopgezet met de maand standaard opzegtermijn (per 04-03-2019)!



@MrsJennings Ik heb het meteen voor je uitgezocht, op dit moment is je maandbedrag € 60,93. Wanneer je het TV pakket stop zou zetten kom je uit op een bedrag van € 35,68. Laat nog even weten of je dit aan wil passen, dan voer ik het graag voor je door.



@Milado Dat kan zeker! Je kan bij ons op elk moment je pakket aanpassen, je hebt dan alleen een maand opzegtermijn. Dus zeker de moeite waard om te proberen! ;)



@Gizmozo30 Je maakt op dit moment al gebruik van het laagste Bellen pakket, Bellen Start, voor € 2,50 per maand. Met dit pakket kan je niet onbeperkt bellen, hiervoor heb je minimaal Unlimited Vast Bellen nodig. Als je het helemaal niet gebruikt kan je Vast Bellen uiteraard ook gewoon uitzetten. Laat maar weten wat je voorkeur heeft!








@Brian





Top bedankt voor je antwoord. Maar via waar kan ik interactieve tv bij bestellen?
Ik wil graag interactieve tv erbij bestellen, plus ziggo sport totaal.,
Hoi,



Ik zou graag mijn tv abonnement stop laten zetten.
Hoi tmobile,



Ik wil graag mijn interactieve tv abonnement opzeggen per einde van de maand. Telefoon en internet wil ik wel behouden.



Groet, Aylin
Ik wil het 'Vast bellen start'-deel van mijn T-Mobile thuis opzeggen.

Voor het bijbehorende telefoonnummer heb ik al portering aangevraagd, welke al door T-Molbile is geaccepteerd (Porteerdatum: 2019-02-06 10:00).
Kan ik mijn tv abonnement opzeggen, of een box zonder harddisk, mijn abonnement is al lang verlopen wat zijn de opties en de kosten hiervan internet en bellen wil ik in ieder geval wel houden.

Reageer