Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +16

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1288 reacties

Reputatie 7
Hoi @Juhr, ik heb jouw verzoek doorgegeven aan de verlengafdeling. Zij zullen binnenkort contact opnemen om je pakket en de verlenging door te spreken!

Hoi @rvelting, ik heb per direct TV aangevraagd voor je. De TV Box (zonder opnamefunctie) is onderweg. Je abonnementsgeld is nu € 15,- per maand verhoogd. Het klopt dat je met een maand opzegtermijn je TV ook weer uit kunt zetten indien gewenst!

Hoi @JoStAn, ik heb het voor je in orde gemaakt!

Haha, @Rene196400, superleuke plaatjes! Ik zie dat alles inmiddels alweer een paar eeuwen in orde is.😉

Hi @PokPok, I see your wishdate for the renewal is set on 7-3. So it's almost ready. The TV Box will be delivered soon!

Hi @wesleytje, ik heb het in orde gemaakt! Bevestiging zit in je inbox en retourdoos komt eind maart!

Hoi @lindahilbrink, ik zie dat er al contact is geweest. Bedankt voor je vertrouwen voor het nieuwe jaar!
Reputatie 7
Hi @Piedro92, je hebt helemaal gelijk. Volgens mij gaat hier iets fout. Ik ga dit maandag voor ja controleren. Dan kan onze administratie-expert meteen meekijken. Kom ik op terug!

Hoi @MarcoEnschede, ik kan je Tv abonnement met een maand opzegtermijn beëindigen. Je zit echter nog in je eerste zes maanden (inclusief de alles-in-;e;en korting). Hiermee verlies je de korting als ik het voor 31-6 stopzet. Wat zal ik doen?

Hi @zzzulfan, I've cancelled TV and telephone per April 1st. Returnbox will arrive at the end of this month.

Hi @Anke22, per 2-4 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald!

Hoi @mayco, ik heb per direct TV toegevoegd met een TV Box zonder opnamefunctie (à € 15,- per maand). Binnenkort ontvang je de TV Box.

Hi @Denn90, een nieuwe is onderweg!

Hoi @Eline01, per 3 april stopt vast Bellen en TV. De retourdoos volgt eind van deze maand om de TV Box te retourneren. De bevestiging zit al in je mailbox!
Hallo T-Mobile, kan ik via hier mijn Vast Bellen laten stopzetten? Na de kortingsperiode maak ik er geen gebruik van namelijk. Alvast bedankt!
Hoi @Sander,
Ik had gekozen voor het stopzetten van TV en Vast bellen na de kortingsperiode(jouw 2e optie). Echter krijg ik van T-mobile een e-mail waarin wordt vermeld dat ik binnenkort een retourdoos krijg om de TV box op te sturen en dat mijn abonnementsprijs nu al wordt aangepast naar 28 eur(2,50) duurder. Hoe kan dit?
Mvg
@JoStAn
Hallo. Ik heb nog geen bevestiging en geen doos ivm verwijderen vast bellen en tv. Ik heb wel bericht dat mijn rekening duurder wordt. Iets klopt niet. Kan iemand aub dit uitzoeken? Bedankt!
Reputatie 7
Hoi @Piedro92,

Ik ben er nog niet uit. Ik heb nog iets meer tijd nodig. Deze week heb ik een antwoord voor je!
Reputatie 7
Hoi @JoStAn,

Ik kan je geruststellen! Die bevestiging toont je abonnement zoals het nà de wijziging wordt. Dat gebeurt pas na de eerste zes maanden, dus pas nadat de korting komt te vervallen. Die € 28,- is je nieuwe maandbedrag vanaf die datum. Dat het € 2,50 duurder wordt, komt doordat die korting is vervallen. Ik kan je verzekeren dat je op deze manier optimaal hebt genoten van de korting(speriode). 🙂
Hallo,

Ik zou graag mijn TV-abonnement en vast bellen op willen zeggen, internet wel behouden graag.

Alvast bedankt voor de moeite!

Hi T-Mobile,

Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn verzoek. Graag hoor ik wat de huidige status is.

Alvast bedankt!
Goedemorgen,
Ik zou graag het ‘vast bellen’ stopzetten/uit zetten op m’n abbonement. Kunnen jullie dit verzorgen svp? Hoor het graag, alvast bedankt.
mvg,
Jeroen
Hallo,
Ik wil graag mijn vast bellen dienst opzeggen
Hallo,

Ik zou graag het vast bellen uit mijn abonnement willen hebben aangezien ik dit niet gebruik.

Jouw klantnummer : TPN45965

Alvast bedankt.
Goedemorgen,

Omdat we niet veel TV kijken zouden we graag onze interactieve TV uit willen laten zetten zodat we alleen internet en bellen overhouden.

is dat mogelijk via deze weg?

met vriendelijke groet,

Tim
Reputatie 7
Hoi @Piedro92,

Zojuist heb ik het administratief rechtgetrokken. Met de komende factuur (die van maart) wordt het foutje gecorrigeerd. Mocht dit nou toch fout gaan of als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Dag,
Ik wil graag de module Vast Bellen Start stopzetten.
Scheelt toch weer €2,50 p.m.
Hoe regel ik dit?

Met vriendelijke groet,
Bas
Hallo, ik wil graag me telefoon thuis uitzetten en de tv ook. Waar kan ik dat laten wijzigen tot aan de einde van mijn contract
Hallo, ik.zou graag me tv abonnement willen stopzetten. Hoe kan ik dat doen.
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @ToyStory, als je geen gebruik maakt van de vaste lijn dan is het zonde om hier wel voor te betalen. Geen zorgen, ik heb Vast Bellen per direct uit jouw abonnement gehaald. Je ontvangt nog een bevestiging, waarin ook jouw nieuwe maandbedrag staat!

Natuurlijk @emmaleeann! Ik heb jouw abonnement bekeken en ik zie dat TV en Vast Bellen met een maand opzegtermijn uit jouw abonnement zijn gehaald. De verwijdering gaat dus per 18-03-2019 actief. Op deze zullen wij de retourdoos verzenden! Wil je niet wachten? Je kan de apparatuur ook zelf terug sturen. Hoe dit werkt, zie je in deze handige video! Het klopt trouwens dat jouw maandbedrag hoger is. Dit komt omdat de 6 maanden korting is verlopen. Op dit moment betaal je alleen nog € 28,47 voor 50Mbps.

@cRied, ik vermoed dat jouw eerdere bericht er tussendoor is geslipt. Sorry voor het wachten! Geen zorgen, ik heb TV en Vast Bellen met een maand opzegtermijn verwijderd. Ik heb trouwens wel de datum van jouw originele bericht aangehouden (25-02-19). Wel zo netjes! 😉 TV en Vast Bellen zit dus nog in jouw abonnement tot 25-03-19. De bevestiging ontvang je per e-mail, de retourdoos voor de TV Box sturen we eind maart naar je toe!

Hoi @Naima2508, @Jeroen111111 en @Rs1991, ook voor jullie heb ik de wijziging in orde gemaakt. Vast Bellen is per direct uit jullie abonnement verwijderd. Fijne dag!

Ik stond in de startblokken om jouw verzoek in orde te maken @T.vandehoef, maar ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met de klantenservice. De situatie is jou nu helemaal duidelijk. Top! 😁

Gelijk heb je @Basmmm! Het is misschien maar € 2,50, máár het is zonde als je er geen gebruik van maakt. Vast Bellen is bij deze per direct uit jouw abonnement verwijderd. Beloof je mij dat je wat leuks gaat doen van het geld wat je bespaard?!

Zeker @Ishaira , ik heb het meteen in orde gemaakt! TV en Vast Bellen zijn met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 06-04-19 gaat de opzegging dus officieel in. Ook dan ontvang jij de retourdoos voor de TV Box!
Hallo,
Binnenkort loopt mijn mobiel abonnement van tmobile af, 17 april 2019 en mijn t mobile thuis loopt af in juni 2019.

Ik ben opzoek naar mobile abonnement met onbeperkt data.

En voor thuis, internet met tv.

Ik zou graag een goede aanbieding van jullie willen ontvangen voor beide. Want het scheelt me aanzienlijk als ik overstap naar tele2 of telfort. Maar omdat ik al jaren klant ben van t mobile, zou ik wel willen blijven als ik ongeveer hetzelfe kwijt ben bij tele2 als bij jullie. Aangezien tele2 ook van tmobile is nu.
Hoi,

Graag zou ik naast mijn Internet abonnement nu ook tv willen. Wat zijn de kosten van een tv abonnement en kan ik het per maand opzeggen?
@Cheyenne , bedankt voor je bericht. Ik vroeg me alleen af of het vaste bellen er ook afgehaald kan worden nadat de korting is verlopen? Na 2/3maanden geloof ik? Hoor het graag, dankjewel alvast.
Goedemiddag,

Ik wil graag de vaste telefonie uit mijn T-Mobile thuis pakket verwijderen, we maken er geen gebruik van

Mvg,
Reputatie 1
Hallo,

Ik zie dat ik per 1-4 mijn contract kan verlengen.

Nu zie ik dat er voor nieuwe klanten een pakketvoordeel van maar liefst 20 euro is voor de eerste 6 maanden. Dat is een behoorlijke korting!

Kan ik hier als vaste klant ook van profiteren? Verder ben ik prima tevreden over de 750mbps en de TV-zenders.
Goedenavond,

Ik wil graag de vaste telefonie uit mijn T-Mobile thuis pakket verwijderen.
Zouden jullie dat voor me kunnen regelen ?

Met vriendelijke groet,
Bart76
Reputatie 1
Hi @PokPok, I see your wishdate for the renewal is set on 7-3. So it's almost ready. The TV Box will be delivered soon!


Follow-up:
I has been checking my internet speed for the past few days since 7-Mar (agreed date). It has not been upgraded to 100mb, and I have not received any new contracts from T-mobile as discussed. On the other hands, the cable has already been terminated. Please clarify on the internet speed. Thanks.
Goeiemorgen beste medewerker van T-mobile,

Tot nu toe zijn wij tevreden over ons abonnement bij t-mobile thuis. Echter gebruiken wij het bellen niet en hopen dat jullie dat willen stopzetten.

Met vriendelijke Groet, Christel

Reageer