Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +16

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1288 reacties

Reputatie 1
Goedemiddag, ik zou graag mijn Vast Bellen Start abonnement opgezegd zien. Kunnen jullie dit regelen? Alvast bedankt!
Hallo,

Graag zou ik mijn TV en bel abonnement uitzetten, omdat wij dit bijna niet gebruiken.

Kunnen jullie aangeven of onderstaande korting blijft waneer ik tv en bellen uitzet.
Actie: Internet 750, €10,17 korting p. maand

Alvast bedankt!
Goedemorgen,

S.v.p. Vast Bellen Start uitzetten i.v.m. geen gebruik van deze dienst. Bij voorbaat dank!
Hoe zet ik TV Anywhere aan? Bedankt!
Beste klantenservice,

Ik zou graag mijn tv en bellen pakket willen afsluiten uit mijn bundel omdat ik daar geen gebruik van maak.
Verder heb ik maanden geleden aangegeven dat mijn wifi bereik slecht is, ik heb daarvoor van jullie een afspraak met een monteur gekregen. Echter had ik er toen op geen enkele mogelijkheid tijd voor deze monteur. Zou ik deze afspraak opnieuw kunnen plannen?
Reputatie 1
Hi @PokPok, I see your wishdate for the renewal is set on 7-3. So it's almost ready. The TV Box will be delivered soon!

Follow-up:
I has been checking my internet speed for the past few days since 7-Mar (agreed date). It has not been upgraded to 100mb, and I have not received any new contracts from T-mobile as discussed. On the other hands, the cable has already been terminated. Please clarify on the internet speed. Thanks.

To follow up again:
  1. Internet is still not yet upgraded. Any updates on the speed increase of the internet? Cable was already stopped on 7-Mar.
  2. Why am I getting a bill for this month with all (internet+cable+call) STILL???
Ik zou graag mijn vaste telefoonnummer op willen zeggen. Ik kom hier op internet niet uit dus graag op deze manier jullie hulp.
Groetjes Marieke
Reputatie 4
Hey @Ishaira en @JeroenTGT, ik heb jullie verzoek doorgestuurd aan de verlengafdeling. Er zal contact met jullie opgenomen worden betreft de verlenging! :-)

Hoi @Rikkert91, ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met één van mijn collega's. Fijn dat het geregeld is!

Ik heb je accountgegevens even bekeken, @Jeroen111111 en mijn collega Cheyenne heeft de korting in de eerste instantie over het hoofd gezien. Geen zorgen! Dit is inmiddels weer teruggedraaid. Je korting voor de Alles-in-1 aanbieding blijft lopen tot 02 juli 2019. Dus je kunt gewoon nog genieten van de € 20,- korting tot die tijd! Ik heb wel voor je geregeld dat vast Bellen stopgezet wordt wanneer deze actie afloopt, dus op 02 juli 2019. Je krijgt morgen een bevestiging hiervan. Dit kun je ook weer terugzien op My T-Mobile Thuis. Wel zo fijn!

Voor @Harm71, @bart76, @GroenDiepeveen en @Loukianos heb ik het geregeld dat vast Bellen per direct uit jullie abonnementen gaat.

I went to check your account details straight away, @PokPok. It seems that due to a system error, the request was not handled correctly. This has caused some delay. My sincere apologies for this. Not to worry though! I have made sure that this will be solved as soon as possible. Your internet is upgraded to Internet 100 Mbps. You will be able to enjoy now! 🙂 Furthermore, I would like to inform you that we have adjusted our return policy a little. Because sustainability is something we value at T-Mobile, we will stop sending return boxes for returning equipment such as the TV Box. You may use any old (shoe)box you can find and put the following address on it:

BNS Data Logistics
o.v.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen

Returning equipment will remain free of charge. I would like to advise you to keep the shipping receipt. If you have any questions regarding this, don't hesitate to let me know. I would like to wish you a good day!

Hey @rimer0, voor jou geldt het ook dat vast Bellen per direct uit je abonnement gaat. Omdat TV een opzegtermijn heeft van een maand, wordt deze pas op 13 april stopgezet. Je zult hierover nog een bevestiging krijgen. Fijne dag!

Ook voor jou heb ik het geregeld dat vast Bellen uit je abonnement gaat, @lsvleeuwen. Máárrr, wel pas per 25 maart zodat jij tot die tijd nog kan genieten van de € 20,- korting! Yes! 🙂

Hoi @fgrootendorst, bedankt voor je interesse in TV Anywhere! Wist je dat er op onze website staat hoe je
TV Anywhere kunt installeren? Klik dan hier: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/tv-anywhere-installeren/ . Ook kun je meer informatie vinden op onze Community: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/t-mobile-tv-anywhere-app-276674 . Laat het gerust weten als ik je ergens anders nog mee mag assisteren! :-)

Beste @Jeffviss, ik heb voor jou gekeken in je gegevens en ik zie dat je nog van de Mobiel+Thuis Voordeel geniet met de interactieve TV. Je krijgt hiervoor € 2,54 korting. Zou je mij een akkoord willen geven als je echt geen gebruik meer wilt maken van de TV? Dan pas ik dit voor je aan! Wel heb ik vast Bellen per direct uit je abonnement gehaald. 🙂 Ik hoor nog van je!
En bij mij? 🤗😁🤗
Ik heb bij jullie een internet en tv abbonnement
Ik zou graag het tv abbonement opzeggen .dus alleen gebruik maken van internet
Beste @Jeffviss, ik heb voor jou gekeken in je gegevens en ik zie dat je nog van de Mobiel+Thuis Voordeel geniet met de interactieve TV. Je krijgt hiervoor € 2,54 korting. Zou je mij een akkoord willen geven als je echt geen gebruik meer wilt maken van de TV? Dan pas ik dit voor je aan! Wel heb ik vast Bellen per direct uit je abonnement gehaald. 🙂 Ik hoor nog van je!
Beste Candy, ik wil inderdaad gewoon de tv laten afsluiten!
Hi!

Ik heb op 8 maart jl. de snelheid van mijn internet abonnement verhoogt van 100 naar 500 Mbit. Tijdens het bestelproces werd er aangegeven dat het tot een week kon duren voordat de wijziging doorgevoerd zou zijn. Inmiddels is het 16 maart, dus ruim een week later, maar de status van de wijziging staat nog steeds op 'in behandeling'.

Kan er misschien worden aangegeven hoe lang ik nog moet wachten tot de wijziging is doorgevoerd?

Bedankt!
Hi,

I would like to cancel my telephone subscription because I never used it.

Thank you!
Beste,

Ik wil graag een TV abonnement toevoegen aan mijn bestaande abonnement. Inclusief Fox Sports.
Echter zie ik op de website dat ik dit via het forum moet aanvragen.. dus bij deze!

Gr

Jan
Goede morgen,

Ik zal graag mijn abbonement aanpassen
Ik heb nu internet tv en bellen
En zou graag alleen nog gebruik willen maken van het internet en de rest stoppen
Is dit mogelijk ?

Groeten
Wouter
Reputatie 4
Hallo @MariekeMulder1990, ik heb je gegevens gecheckt en ik zie dat je nog een actie hebt lopen. De Alles-in-1 actie loopt tot 22 mei 2019. Dat betekent dat je tot 22 mei nog mag genieten van € 20,- korting! 😄 Ik kan vast Bellen stopzetten per de einddatum van de korting, dat is geen probleem. Máár houd er rekening mee dat je dan tot die tijd geen andere wijzigingen maken, bijvoorbeeld het toevoegen van een interactieve TV pakket. Ga je geen wijzigen maken in je abonnement voor 22 mei en wil je dat ik het stopzetten voor vast Bellen alvast erin zet? Dan ontvang ik graag je bevestiging.

Voor @Rpwb en @Jeffviss heb ik jullie abonnement gewijzigd, Interactieve TV is voor jullie stopgezet. Hiervoor geldt een maandopzegtermijn. Jullie zullen per mail een bevestiging ontvangen, waar het nieuwe maandbedrag terug te zien is. Ook is dit terug te vinden wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis. Wil je weten hoe je de TV Box kunt retourneren? Dit kun je terugvinden op de volgende topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

Dit geldt ook voor jou, @wouter19883, maar dan heb ik het stopzetten van vast Bellen ook voor je meegenomen! 😉

Hey there @gms, I've adjusted your subscription. The telephone subscription (vast Bellen) will be terminated with one month's notice. You'll receive the confirmation per e-mail. It is also possible to check your new monthly cost via My T-Mobile Thuis.

Hoi @MauroM! Ik heb een kijkje genomen in het systeem en de status is inderdaad blijven hangen. Máár geen zorgen! Ik heb dit direct voor je doorgezet. Je kan direct genieten van de 500 Mbits/s! 😄

Dat wordt unlimited zappen, @jbu86! Natuurlijk wil ik je abonnement voor je aanpassen. Laat je mij eerst weten of je de TV Box met of zonder opname functie wilt hebben? Mocht je eerst even willen inlezen wat de opname functie inhoud, kun je de informatie terugvinden op onze website. Ik hoor het graag van je! ☺️
Dat wordt unlimited zappen, @jbu86! Natuurlijk wil ik je abonnement voor je aanpassen. Laat je mij eerst weten of je de TV Box met of zonder opname functie wilt hebben? Mocht je eerst even willen inlezen wat de opname functie inhoud, kun je de informatie terugvinden op onze website. Ik hoor het graag van je! ☺️


Hoi Candy, zonder opname functie is prima!
Beste lezer,
Ik heb ook vanwege de korting vaste telefonie bij mijn internet+tv abonnement genomen. Volgens mij loopt deze aanbieding (6 maanden) voor mij op 22 April af.
Bij deze wil ik graag vaste telefonie per eind datum kortingsactie opzeggen (TV en internet dus niet).
Graag uw bevestiging van doorvoeren
* @Candy nu met de juiste attendering er bij *

Hoi Candy, zonder opname functie is prima!
Hoi @MauroM! Ik heb een kijkje genomen in het systeem en de status is inderdaad blijven hangen. Máár geen zorgen! Ik heb dit direct voor je doorgezet. Je kan direct genieten van de 500 Mbits/s! 😄

Dank je wel voor deze (re)actie @Candy ! Het werkt nu top! 😁
Reputatie 4
Bedankt voor je snelle reactie, @jbu86! Ik heb de TV Box (zonder opname functie) voor je besteld. Je zult per mail een bevestiging ontvangen. Zodra je de TV Box ontvangt, kun je via My T-Mobile Thuis > Abonnementen > Interactieve TV Box de gewenste TV-pakket toevoegen. Binnen 1 uur kan jij genieten van Fox Sports. Gemakkelijk en overzichtelijk! 😄

Hoi @HTu, ik heb met je meegekeken en de Alles-in-1 actie loopt inderdaad af op 22 april 2019. Per deze datum wordt vast Bellen (telefonie) stopgezet. Ik wens je een fijne dag toe!
Hallo moderators, ik zou graag mijn t-mobile vast abb aan zetten. Kunnen jullie hier een link voor sturen? Bij voorbaat dank, Suzanne
Bedankt voor je snelle reactie, @jbu86! Ik heb de TV Box (zonder opname functie) voor je besteld. Je zult per mail een bevestiging ontvangen. Zodra je de TV Box ontvangt, kun je via My T-Mobile Thuis > Abonnementen > Interactieve TV Box de gewenste TV-pakket toevoegen. Binnen 1 uur kan jij genieten van Fox Sports. Gemakkelijk en overzichtelijk! 😄


Hoi @HTu, ik heb met je meegekeken en de Alles-in-1 actie loopt inderdaad af op 22 april 2019. Per deze datum wordt vast Bellen (telefonie) stopgezet. Ik wens je een fijne dag toe!



@Candy dank je wel!!
Beste,

6 maanden geleden heb ik een thuis abonnement afgesloten met internet, interactieve tv en vast bellen.
Ik wil graag het vast bellen en Interactieve tv abonnement stop zetten. Is dat mogelijk?

Met vriendelijke groet,
Beste,

Ik maak geen gebruk van de telefoonlijn en de korting is afgelopen. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten?

Met vriendelijke groet,

Reageer