Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +15
  • T-Mobile Moderator
  • 8603 reacties

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1280 reacties

Ik wil Vast Bellen uitzetten, graag hoor ik even. Alvast bedankt

Is het mogelijk om in te gaan op de aanbieding T-Mobile Thuis & Mobiel?

  • ik heb al glasvezel 750Mb met internet/tv/vast bellen
  • met extra pakketten Ziggo Totaal + Internationaal
  • wil graag een KPN prepaid nummer overzetten naar postpaid T-Mobile mobiel sim-only

Waarom wordt er voor het Thuis abonnement nog 50% aansluitkosten gerekend?

ik heb alles al staan/draaien. Puur internet snelheid configureren op mijn abonnement is alles toch?!

 

Dank voor jullie reactie,

Dennis

Reputatie 7
Badge +15

Hoi@adidicted Ga ik meteen voor je regelen! Houd wel rekening met een maand opzegtermijn. TV en vast Bellen zullen daarom vanaf 14 december geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mocht je straks weer willen genieten van Interactieve TV en/of vast Bellen, dan ben je altijd welkom om het te activeren natuurlijk. Check straks ook jouw My T-Mobile Thuis account: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Daar kun je al een hoop zelf regelen. Handig toch! :smile:

 

@PvhE Graag ontvang ik je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje. Dan maak ik het vervolgens zo snel mogelijk voor je in orde!

 

@the_menace Wat gaaf dat je gebruik wilt maken van de Uit & Thuis aanbieding! Daar wil ik je graag bij helpen. Wat je het beste kunt doen, is bellen met 0800-7123. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod. 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@the_menace Even aanvullend op je vraag: “ik heb alles al staan/draaien. Puur internet snelheid configureren op mijn abonnement is alles toch?!” → In principe heb je daar gelijk in, alleen omdat Uit & Thuis een nieuwe abonnementsvorm betreft, ga je een nieuw jaarcontract aan bij Thuis en afhankelijk van welke abonnementsvorm je neemt, een een- of tweejarig Mobiel contract. Je kunt jouw snelheid los daarvan natuurlijk op elk gewenst moment aanpassen via de My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Veel succes met de keuze!

Reputatie 7
Badge +15

@adidicted Ooh ik was iets te voorbarig: je hebt het al geregeld zie ik. Goed dat je zo proactief hebt gehandeld en tegelijkertijd sorry dat ik je zolang liet wachten!

@the_menace Even aanvullend op je vraag: “ik heb alles al staan/draaien. Puur internet snelheid configureren op mijn abonnement is alles toch?!” → In principe heb je daar gelijk in

Via klantenservice vernomen dat aansluitkosten voor een wijziging van abonnement niet van toepassing zijn. Snelheid van internet verhoogd zonder kosten.

Van 750Mbit voor €50 met €10 korting naar 1Gbit voor €40. 👍

Vraag; waarom is Ziggo Totaal voor nieuwe klanten €7,50 en voor mij als bestaande klant €15/maand?

Het abonnement Uit&Thuis is toch gericht op klantvoordeel bij combineren van Mobiel en Thuis. Dat is buiten het zenderpakket om. Wat kost dit zenderpakket nu? Die nieuwe prijs klinkt mij beter 😉

Reputatie 7
Badge +6

Hoi  @the_menace,

 

Ziggo Sport Totaal is de eerste maand € 7,50. Daarna is het € 15,- per maand. Vandaar! 

 

Ik zie dat het gelukt is met de sim-only. Bedankt en welkom bij T-Mobile: het best geteste netwerk van Nederland! Je ontvangt binnenkort je Klantvoordelen. :sunglasses:

Ahh OK. Dank voor jouw reactie Sander.

SimOnly is niet gelukt; koerier was weg toen ik bij de receptie van mijn werk was. Pakket is terug naar TMNL.

Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!

Wat kun je zelf wijzigen?
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:

  • Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • Jouw Bellen pakket aanpassen
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen
  • Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

Wat wijzigen wij voor jou?
Om jouw vast Bellen en/of TV pakket aan of uit te zetten, kun je in dit topic terecht. Heb je geen HDMI aansluiting op je TV? Laat het ons ook weten. Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben in jouw abonnement en wij gaan er mee aan de slag voor je! :)

Contract verlengen/opzeggen
Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je bij ons verlengen. Voor jou hebben we een speciaal verlengingsaanbod. Benieuwd? Wij vertellen je deze graag via Facebook , Twitter of telefonisch via telefoonnummer 0800 0092.

Kom je er niet uit? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!

Hallo,

 

Ik wil graag vaste telefonie toevoegen aan mijn abonnement.

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @the_menace,

 

Oei, dat is wat minder om te lezen! Is het gelukt om een nieuwe aanvraag te plaatsen? Mocht je tijd hebben dan kun je ook altijd langsgaan in één van onze T-Shops. Mijn collega's helpen je daar met liefde en je krijgt hier direct je simkaart mee. Geef je even een gil als je mijn hulp nodig hebt?

Hoi @the_menace,

 

Oei, dat is wat minder om te lezen! Is het gelukt om een nieuwe aanvraag te plaatsen? Mocht je tijd hebben dan kun je ook altijd langsgaan in één van onze T-Shops. Mijn collega's helpen je daar met liefde en je krijgt hier direct je simkaart mee. Geef je even een gil als je mijn hulp nodig hebt?

Ik bedoel dat ik vaste telefonie wil toevoegen aan mijn tmobile thuis abonnement die ik al heb

@Exavere Dat kan zeker, ik heb het TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn per 11-11-2019.
 

@HilleG Ik heb TV + Bellen voor je stopgezet per 13-11-2019 (de datum waarop de korting afloopt).
 

@Moad87 Goed om te horen dat je T-Mobile Thuis overweegt, alvast van harte welkom! 🙂 Je kan TV en Bellen stopzetten wanneer je wil, we houden een maand opzegtermijn voor aan. Je ontvangt de eerste 6 maanden een extra korting met Alles-in-één, als je er geen gebruik van maakt dan kan je dus het beste in maand 5 even contact met ons opnemen om het in maand 6 stop te laten zetten.
 

@HikariMisako Done :)
 

@Niicky Zo te zien is het de 15de uiteindelijk wel gelukt, top!
 

@Glassertje Uiteraard! Voor jou loopt de korting op 08-11-2019 af dus ik heb dit aangehouden als datum.

 

Beste Brian,

de incasso voor de overgang is net geweest alleen het bedrag is hoger dan het zou moeten zijn. Kan jij checken wat er fout is gegaan? Bij voorbaat dank!

Hoi ik heb een vraagje over mijn T-mobile thuis abonnement.
 

Als ik kijk wat ik momenteel betaal voor het thuis abonnement (€ 57,50 per maand) en als ik het zelfde abonnement via de site selecteer kom ik (na 3 maanden natuurlijk de korting is niet van toepassing omdat ik al gebruik heb gemaakt van de korting) uit op een bedrag van € 40,-

Waardoor is dat verschil zo groot, of is er ergens iets fout gegaan?

Ook zou ik graag Bellen helemaal uitzetten, ik maak er toch geen gebruik van.

Hoi,

Ik wil graag vast bellen uitzetten in mijn T-mobile thuis abonnement. Hoe kan ik dit doen?

Reputatie 7
Badge +15

@fadime Bildircin Wat gaaf dat je gebruik wilt maken van vast Bellen! Graag zet ik dit voor je aan, zodat je straks lekker kunt bellen met de vaste telefoon. Weet je al welke vast Bellen pakket je wilt gebruiken? We hebben drie soorten:

 

-Vast Bellen Start: € 2,50 per maand → je betaalt € 0,13 per minuut naar vast en mobiel.

-Unlimited Vast Bellen: € 10,- per maand → Onbeperkt bellen naar vaste nummers in NL.

-Unlimited Vast Bellen Plus: € 15,- per maand → Onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in NL.

 

@HilleG Vast bellen en Interactieve TV is correct uit je pakket gehaald (vanaf 13 november), maar deze loopt inderdaad op jouw factuur door gedurende de hele maand. Dit komt omdat je abonnement halverwege oktober is aangepast en deze verrekening op de eerstvolgende factuur in mindering wordt gebracht (factuur van december).

 

@jerrydon Die € 40,- is het maandbedrag voor alleen Internet. Interactieve TV komt daar dan nog bij (€ 15,- per maand). :smile:

 

@Miesss Graag maak ik dit voor je in orde! Houd wel rekening met een opzegtermijn van 1 maand. Vast Bellen zal daarom vanaf 25 december niet meer onderdeel zijn van jouw pakket. :wink:

Graag dan €15,00 per maand met onbeperkt vast en mobiel

Reputatie 7
Badge +15

@fadime Bildircin Super! Het is geregeld, vanaf 30 november aanstaande kun je onbeperkt naar Vast en Mobiel binnen Nederland bellen met jouw vaste telefoon. :wink: Veel plezier met je abonnement. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Vandaag zit ik tot 22:00 voor je klaar op de Community!

@Jason 
Helemaal duidelijk, raar dat het dan niet op de gewone site staat, maar maakt verder niet uit.
Zou je voor mij nog wel Bellen uit willen zetten op het Thuis abonnement?

Dank je alvast

Hoi!

 

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een T-Mobile thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen. Maar maak geen gebruik van het 2,50 vast bellen en zou graag alleen mijn belbundel willen opzeggen als dat mogelijk is. 
 

 

Bedankt

Reputatie 2

Goedenavond,

Ik zou hierbij mijn vaste telefoon uit mijn alles in 1 pakket willen stopzetten,

Wij zijn inmiddels volledig overgestapt op het mobiel bellen van T-Mobile, en gebruiken de vaste lijn niet meer.

 

Alvast hartelijke dank voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Baudewijn

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jerrydon, ik heb vast Bellen per 23-12 uitgezet, bevestiging zit in je inbox. NB: als je overgaat naar Unlimited krijg je nog eens € 10 extra korting op je abonnement! Wellicht iets om in overweging te nemen. 

 

Hi @Safiradiamond, ik heb vast Bellen uit je pakket gehaald per 26-12. Zie inbox!

 

Hi @Baudewyn, ik maak het graag voor je in orde, maar ik adviseer het niet. Je ontvangt namelijk € 5,- korting op je tweede TV Box omdat je een Alles-in-één pakket (inclusief vast Bellen à € 2,50) hebt. Haal ik vast Bellen eruit, dan verlies je ook die korting. Effectief ben je dan € 2,50 duurder uit. 

Reputatie 2

@Sander 

Bedankt voor het meedenken, maar laat het annuleren dan maar zitten inderdaad. Ik had dat denk ik verkeerd begrepen, en dacht die tweede TV box er sowieso gratis bij zat, ongeacht het bellen.

Hallo, ik wil graag alleen internet fast  blijven gebruiken en niet meer interactieve tv en bellen. Mijn abonnement loopt nog tot 23-1-2020  hoe moet ik dit aanpassen?

 

mvg michiel

Hoi

 

Ik wil graag het bellen en interactieve tv uitzetten, er wordt alleen gebruik gemaakt van het internet

Reageer