Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +15
  • T-Mobile Moderator
  • 8581 reacties

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1280 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Michiel1980 In jouw geval is het misschien voordeliger om te verlengen. Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, dan neemt één van mijn collega's graag de mogelijkheden met je door!

@Minoezje Ik heb voor jou Bellen en TV uitgezet per 17-01, dat is de laatste dag van de 6 maanden korting die je ontvangt. :slight_smile:

Hallo,

Ik zou graag mijn t-mobile Thuis TV abonnement uit willen zetten en alleen het internet behouden.

 

Kan iemand mij hierbij helpen?

Hi,

I want to add TV subscription on top of the home internet subscription I already have. 

I also want  FoxSports Eredivisie and Ziggo Totaal in the package.. Please let me know if there’s a way to add it without calling..

 

Thanks,

Ozer.

Graag zou ik Vast Bellen willen uitzetten, aangezien wij dit nooit gebruiken (enkel afgesloten voor de korting tijdens de eerste 6 maanden).

Is het mogelijk om een gewone tv box om te ruilen voor eentje met de mogelijkheid tot opnemen? En welke extra kosten zijn daar dan aan verbonden?

Reputatie 7
Badge +15

@Awesomesaurus Gelukkig heb je het al kunnen regelen met een andere collega, zij heeft het voor je stopgezet per 28 december aanstaande (maand opzegtermijn). Laat je het ons weten, als we nog iets voor je kunnen doen? Veel plezier met jouw abonnement! :smile:

 

 

@Ozer Hi there! There’s definitely a way to add TV and some extra sports channels to your subscription. I’ll do it straight away, however: there’s a pretty big possibility that renewing your contract might make the situation more appealing (price-wise). Can I request that you dial 0800-0419? ? I’m sure my enthusiastic colleagues will lovingly provide you with the best fitting offer. 😉 If we can do something else for you, will you let me know? I'd be more than happy to assist you further! Good luck and have fun with your new subscription later!

 

 

@ErwinvdVen Het is gelukt! Vanaf 1 januari aanstaande (mooie datum!) zal vast Bellen uit je abonnement zijn. Let wel op dat jouw vaste telefoonnummer bij ons dan verdwijnt. Veel plezier met jouw abonnement. :smile:

 

 

@Morrigan Dat is zeker mogelijk! Vanwege een schaarste aan TV Boxen kunnen nieuwe klanten deze momenteel niet bijbestellen, maar eentje omruilen voor reeds bestaande klanten is geen enkel probleem. Je gaat dan € 5,- per maand meer betalen. Wil je dat ik dit voor je in orde maak? 

Hallo,

Ik zou graag vast bellen uit mijn pakket willen halen. Ik heb het destijds alleen maar aangevinkt vanwege de korting de eerste zes maanden maar deze zijn inmiddels voorbij. Scheelt toch weer 2,50. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +15

@Erik Ned Het is gelukt! Vanaf 3 januari aanstaande zal vast Bellen uit je abonnement zijn. Let wel op dat jouw vaste telefoonnummer bij ons dan verdwijnt. Veel plezier met jouw abonnement. :smile:

Ik wil graag vaste telefonie uitschakelen in mijn t-mobile abonnement. Deze was onderdeel van een voordeelpakket bij het aanschaffen van de aansluiting. Ik gebruik het niet en wil het daarom uitzetten. Verder ben ik erg tevreden met t-mobile. 

Mvg, 

Paul

Ik wil graag vaste telefonie uitschakelen in mijn t-mobile abonnement. Deze was onderdeel van een voordeelpakket bij het aanschaffen van de aansluiting. Ik gebruik het niet en wil het daarom uitzetten. Verder ben ik erg tevreden met t-mobile. 

Mvg, 

Paul


Ik heb ook dit probleem. Hoe kan ik vaste telefonie uitzetten?

Reputatie 6
Badge +2

Hey @PHN & @anna222,

Ik heb zojuist jullie verzoeken verwerkt! Op 3 januari stopt jullie vast Bellen pakket. :relaxed:

Ik wil ook graag mijn vast bellen stoppen.  Werd met een pakket geleverd, maar was nooit nodig.  Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Vesper, k maak het graag voor je in orde! Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen?

Graag zou ik vast bellen willen uitzetten, ik gebruik reeds unlimited mobiel bellen, dus vast bellen niet meer nodig.

Als ik telefonie uit mijn pakket wil halen (en dus internet en tv wil behouden), kan dat via deze weg? Heeft dat nog gevolgen (voorwaarden e.d.)? Ik ga dan minder betalen (51,- ipv 53.50)? 2. Andere vraag: als ik eredivisie pakket aan zet, wordt deze dan meteen actief? Alvast dank voor de antwoorden. Mvg, Berry

Graag mijn vaste telefonie per 6-12-2019 uitzetten. Gebruik dat niet.

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @vanvonno46 & @Toetie10,

Ik heb zojuist jullie verzoek verwerkt en vaste telefonie met één maand opzegtermijn opgezegd. Jullie ontvangen beiden nog netjes een bevestiging van mij van de wijziging. Fijn weekend gewenst! :smile:

Hoi ​​​​@BerryJ,

Mijn collega is mij te snel af geweest en heeft dit verzoek voor je verwerkt. :wink:

Hey @vanvonno46 & @Toetie10,

Ik heb zojuist jullie verzoek verwerkt en vaste telefonie met één maand opzegtermijn opgezegd. Jullie ontvangen beiden nog netjes een bevestiging van mij van de wijziging. Fijn weekend gewenst! :smile:

Hoi ​​​​@BerryJ,

Mijn collega is mij te snel af geweest en heeft dit verzoek voor je verwerkt. :wink:

Klopt! Is inmiddels al verwerkt (had eerder een verzoek via twitter gedaan, maar een antwoord liet op zich wachten. Vanochtend toch opgepakt door Zoë). Toch bedankt en een fijn weekend!

Beste,

 

graag wil ik mijn interactieve tv abonnement  + box en bellen opzeggen dus alleen internet behouden. Eigenlijk kijken we alleen Netflix en Disney+ dus hebben we alleen internet echt nodig.

 

Mvg,

 

remco

 

Graag zou ik mijn vast bellen uit willen zetten.

 

Mvg

Sami

Hallo,

Ik zou graag vast bellen uit mijn pakket willen halen. Ik heb het destijds alleen maar aangevinkt vanwege de korting de eerste zes maanden maar deze zijn inmiddels voorbij. Alvast bedankt!

Groetjes Marinka

Hallo,

Ik heb een abonnement afgesloten met een tv box maar ik wil hem eigenlijk omwisselen voor eentje met recorder functie! 

Hoe kan ik dit het makkelijkste regelen?

He Hello T-Mobile operator(s),

Ik zou graag mijn Vast Bellen van mijn Thuis-pakket willen laten verwijderen. Kan daarvoor gezorgd worden? Opzeggen graag zo snel mogelijk binnen de voorwaarden.

 

Alvast bedankt,

Groetjes.

 

Hallo,

Graag zou ik TV en vast bellen willen beëindigen zodra de actieperiode afloopt. Willen jullie dat voor me regelen? 

 

 

Hoi, ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er destijds bijgenomen. Ik doe echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?

Ik heb het abonnement afgesloten voor 1 jaar, dat verliep op 29-11-2019. Loopt dit daarna maandelijks door of kan ik een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? 

 

Reageer