Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +15
  • T-Mobile Moderator
  • 8603 reacties

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1280 reacties

Graag wil ik de interactieve TV opzeggen uit mijn Internet Thuis abonnement. Ik wil alleen het internetsignaal behouden. Is het ook zinvol om de TV box op te zeggen of scheelt dat niets in abonnementsbedrag (ik betaal 5 euro voor de box maar krijg daar ook 5 euro korting op).

Graag ontvang ik een mail met de bevestiging van de wijziging van mijn abonnement. 


Dank je;

Met vriendelijke groeten,

Mark 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @ReDSw, ik heb TV en vast Bellen per 7-1-2020 uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

 

Hoi @Sami2014 en @M_88, ik heb vast Bellen per 7-1-2020 uit jullie pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

 

Hoi @Dorgeli, ik heb de wijziging doorgevoerd. Je ontvangt binnenkort de TV Box met opnamefunctie. Vergeet niet de oude te retourneren

 

 

 

 

Ik wil mijn vaste telefoon opzeggen. Ik gebruik het niet.

Kan dit echter niet in mijn T-mobile. 

Kan een moderator dit evt. aanpassen? 

Ingang, z.s.m. 

Alvast bedankt! ​​​​

Hallo,

 

ik wil ook graag Vast Bellen uit mijn abonnement halen. Graag jullie ondersteuning hierin.

 

met vriendelijke groet,

Arjan

Hallo, 

 

Ik wil graag vast bellen en tv uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Leanne

Ik zou graag mijn tv box zonder opname functie willen omruilen voor eentje met opname functie.  Geld ook daar de 5 euro korting voor die je krijgt als je 1 tv box  krijgt?

Reputatie 3
Badge +2

Hey @GerApp! Zo te zien heeft één van mijn collega's dit al voor je in orde gemaakt. Fijn! :muscle_tone2:

 

@Garjan @Leanneeva, Ik heb dit direct voor jullie in orde gemaakt. Jullie ontvangen van mij een bevestiging per e-mail! 

 

@Bert 1954 Dit heb ik direct geregeld Bert. Je krijgt inderdaad nog steeds €5 korting, op de TV Box met opnamefunctie. Deze is normaal €10 per maand, voor jou €5. Ook jij ontvangt van mij een bevestiging per e-mail! :smile:

 

 

Beste T-Mobile,

Ik zou graag mijn vast bellen / Bellen Start stop zetten. Destijds voor korting benodigd, maar nooit gebruikt.

Alvast bedankt!

Hoi,

 

Ik heb de eerste maanden bij T-Mobile veel problemen gehad met mijn TV box, nu bijna een half jaar verder is de actie verlopen van 6 maanden gratis TV. Nu wil ik graag mijn TV abonnement stop zetten, maar ik kan dit nergens terug vinden.

Kunnen jullie voor mij het TV-abonnement stop zetten 6 maanden na de eerste dag dat ik TV had (dit zodat er geen extra kosten bij komen).

Hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Roy Elbers

Goedemiddag,

Ik zou graag per direct het vaste bellen uit mijn abonnement willen schrappen.

Kunnen jullie dat doorvoeren?
 

Alvast dank

Reputatie 7
Badge +8

@Rtoom Ik heb je Bellen pakkket per 16-01-2020 stopgezet!

@royelbers Voor jou heb ik het TV pakket stopgezet per 22-01-2020 wanneer de kroting af loopt. Wil je wel gebruik blijven maken van Bellen?

@F4PX Ook voor jou pas ik het graag aan maar ik heb je klantgegevens niet. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan zet ik het Bellen pakket voor je uit!

 

Beste Brain,

Ook graag voor mij het Bellen uitzetten!

Bedankt voor het regelen.

Voor mij ook graag het bellen uitzetten, deze wordt niet gebruikt.
 

Alvast dank!

Ik wil ook graag het Vast Bellen uit ons abonnement halen, ook hier gebruiken we het eigenlijk niet meer. 

Alvast bedankt!

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @royelbers & @FQR,

Ik heb zojuist jullie vast Bellen pakket uitgezet. De e-mail met de bevestiging volgt! :wink:

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn TV Box zonder harddisk om willen ruilen voor een TV Box met harddisk, zodat ik op kan nemen.

Heb vanmiddag via my T-Mobile de TV Box zonder harddisk al opgezegd, maar kan nu niet de TV Box met harddisk bestellen omdat er een bestelling actief is van de opzegging van de TV Box zonder harddisk.

Is het mogelijk de boxen om te ruilen, zodat ik niet zonder kom te zitten?

Gr. Martin

Hallo Mods

 

Ik wil graag, na beëindiging van de kortingsperiode, TV en Vast bellen stopzetten.

Alvast bedankt.

Gr. Arno

Beste T-Mobile  moderator(s),

 

Ik heb 14 dagen geleden gevraagd om mijn vaste telefonie uit mijn abonnement te halen maar heb nog geen reactie mogen ontvangen.

Kan iemand daar even naar kijken en alsnog de vaste verbinding uitschakelen en mijn maandelijks betaal-bedrag aanpassen?

 

Alvast bedankt.

Mijn korting van het eerste half-jaar verloopt bijna. Kunnen jullie het vast-bellen stopzetten wanneer mijn kortingsperiode is verlopen? Alvast bedankt. Gr Rob

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn TV Box zonder harddisk om willen ruilen voor een TV Box met harddisk, zodat ik op kan nemen.

Heb vanmiddag via my T-Mobile de TV Box zonder harddisk al opgezegd, maar kan nu niet de TV Box met harddisk bestellen omdat er een bestelling actief is van de opzegging van de TV Box zonder harddisk.

Is het mogelijk de boxen om te ruilen, zodat ik niet zonder kom te zitten?

Gr. Martin

Helpdesk T-Mobile gebeld hierover en het is inmiddels opgelost.

Reputatie 7
Badge +8

@Maannaro Goed om te horen dat het gelukt is, veel kijkplezier!

@Arno71 Ik heb TV en Bellen stopgezet per 02-01-2020. :slight_smile:

@LukeUtrVastB Excuses, zo te zien hebben we jouw bericht over het hoofd gezien. Ik heb bij deze je Bellen pakket stopgezet!

@87rob87 Dat kan zeker! Als je mij even een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan pas ik het graag voor je aan.

 

 

 

Hallo, 

 

Ik wil graag Interactieve TV + Interactieve TV Box uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen regelen?

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Dennis

Hoi,

ik wil graag vast bellen en interactieve televisie uitzetten. Internet wil ik graag blijven houden. Kunnen jullie me hierbij helpen?

Verder zag ik net dat dezelfde internet-verbinding (glasvezel met 50MBit) nu 30€ pm aangeboden wordt ipv 32.50€ wat ik op dit moment betaal. Kan ik gebruik maken van de nieuwe prijzen?

Alvast bedankt en groet,
Malte

Hoi,

Ik wil graag vast bellen en tv uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

 

ennuh fijne feestdagen natuurlijk :)

hallo

ik wil graag de interactieve tv uit mijn abonnement halen. Ik wil alleen internet overhouden

Reageer