Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +16

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1288 reacties

Hello i have 3 different address with internet, calls and TV and i want to cancel the TV in all or 3 only leave internet and telephone.

Reputatie 7
Badge +16

@Jazzrabbit Goedemiddag! Dat heb ik direct voor je geregeld. Vanaf 13 maart aanstaande, zal TV geen onderdeel meer zijn van je abonnement. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, kun je vinden in dit topic: Hoe stuur ik de box terug?. Ook krijg je er nog een e-mail over binnen nu en een uur. :wink: Gebruik je vast Bellen wel nog?

 

@Angel777 Hi there! I’ll gladly help you out. Can you please send me a PM with the zip code and house number of the 3 different addresses + your date of birth and the last 4 digits of your bank account number (IBAN)? Once I’ve received those, I’ll arrange it as quickly as possible. :smile:

Reputatie 1

Dag, bedankt. En vast bellen gebruik ik eigenlijk ook nooit. Kan dat er ook uit?

Ik stuur de box terug.

Groet,

-Floriaan

Reputatie 7
Badge +16

@Jazzrabbit Natuurlijk kan dat, goed dat je het aangeeft. Jouw abonnement zal vanaf 13 maart enkel nog uit internet bestaan. Mocht je het willen aanpassen, geef ons dan een seintje op de Community of check je eigen My T-Mobile Thuis pagina: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Veel plezier met je abonnement! :smile:

Wil je jouw abonnement wijzigen om welke reden dan ook? Lees hier alles over het aanpassen van jouw T-Mobile Thuis abonnement!

 

Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Laat dan gerust een berichtje achter in dit topic, wij helpen je graag!

Wat kun je zelf wijzigen?

Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:

  • Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen
  • Jouw Bellen pakket aanpassen

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!


Wat wijzigen wij voor jou?

Wijzigingen aan jouw abonnement zoals het aan- of uitzetten van je Vast Bellen en/of TV pakket kan niet via My T-Mobile Thuis maar uiteraard helpen wij je graag! Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben en wij gaan er mee aan de slag voor je! 🙂 Liever telefonisch? Dan kan je ons bereiken via 0800 0092.


Contract verlengen/opzeggen

Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je direct verlengen! Op zoek naar een mooie aanbieding? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0800 0419, dan nemen we de mogelijkheden graag met je door!


Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Ik maak helemaal geen gebruik van vast bellen en wil dit dan ook opzeggen. Via Mijn Abonnement kan ik het alleen wijzigen. Kunnen jullie het voor mij uit het contract halen svp?

Met vriendelijke groet,
Raymond Guitoneau

Hoi,
 

Ik heb sinds kort T-Mobile Thuis. Aansluiten was geen probleem, internet en TV snel werkend gekregen. Echter wil ik graag een TV Box met harddiskrecorder (de huidige TV Box heb ik daarna eigenlijk niet meer nodig). Hoe kan ik de huidige TV Box omwisselen voor een TV Box met harddiskrecorder? Eerst een nieuwe bestelling plaatsen voor de TV Box met harddiskrecorder en daarna de huidige TV Box opzeggen? 

Daarnaast heb ik nog een vraag over de kosten. In het onderstaande overzicht lijkt het alsof ik € 20,00 extra ga betalen voor een TV Box met harddiskrecorder. Is dat correct (€ 10,00 Klantvoordeel korting per maand bij het extra maandbedrag optellen lijkt me niet echt een korting)?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
 

 

Reputatie 7
Badge +16

@Guitoray Dit maak ik graag meteen in orde voor je, ik kan echter via jouw gegevens alleen een oud (opgezegd) contract vinden. Mag ik alsjeblieft in een PM jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat vast Bellen over een maand (opzegtermijn) niet langer in jouw abonnement zit. :wink:

 

 

@Werner79 Het is geregeld, ik heb je box omgeruild voor een TV Box met recorder. Bovendien gaat je maandbedrag zelfs omlaag naar € 30,- wegens de korting via Klantvoordeel. Mag ik je verzoeken de oude box straks te retourneren in dezelfde doos waarmee de nieuwe binnenkomt? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?

Reputatie 2

Beste,
Ik heb sinds vorig jaar een Alles in 1 thuis met een Unlimited Mobile abbo, nu kreeg ik bericht dat ik zou kunnen verlengen.
Graag hoor ik wat er bij het wijzigen of verlengen van 1 van de Abbo´s voor veranderingen zullen geven in mijn klantvoordeel wat ik nu heb.

 

Reputatie 7
Badge +16

@SkyesAngel Wat gaaf dat je overweegt nog een jaar bij ons te blijven! 😊 Ik zou je dolgraag willen helpen, maar we kunnen niet meer direct op Webcare berichten doorzetten naar de verlengingsafdeling. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod! Als ik iets anders voor je kan doen, laat je me het dan weten? De Community zit altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

Hallo,

graag zou ik mijn vaste bellen uit willen zetten in mijn abonnement, hier maken we nooit gebruik van en ik heb begrepen dat we dit na 6 maanden uit konden zetten en zo dan ongeveer 2,50 EUR per maand kunnen besparen. Zelf lukt mij dit niet, kunnen jullie daarbij helpen? Bedankt alvast!

Hoi @chrishoek, ik heb het Bellen pakket stopgezet met een maand opzegtermijn, per 20-3. Mocht je nog vragen hebben laat het gerust weten.

Hi, 

Ik zou graag mijn vast bellen uit willen zetten, ik gebruik het niet. Zouden jullie hierbij kunnen helpen?

Bedankt, 

Wouter

Reputatie 7
Badge +16

@chrishoek Mijn collega is me voor geweest, vast Bellen zal vanaf 20 maart aanstaande geen onderdeel van je abonnement meer zijn. Mocht je dit willen wijzigen, laat het ons weten op de Community of check je eigen My T-Mobile Thuis account: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Nu kan het nog niet via je eigen account worden aangezet, maar binnenkort verandert dat wellicht! :wink:

 

@RobindeVries Thanks Robin, lekker snel gefixt! :grin:

 

@Woutervw Het is geregeld! Vanaf 20 maart aanstaande zul je niet meer met de vaste telefoon kunnen bellen. Als je iets anders wilt wijzigen, laat het weten. Veel plezier met jouw abonnement! :smile:

Goedenavond,

 

graag zou ik interactieve tv in mijn pakket willen uitzetten aangezien we de tv niet gebruiken.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

 

 

Reputatie 7
Badge +16

 Goedemorgen @myltje,

 

Graag had ik het voor je in orde gemaakt, maar ik zie dat mijn razendsnelle collega van de klantenservice me voor is geweest! :wink: Goed dat je zo proactief gehandeld hebt door hen te bellen. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Als het goed is, heb je hier ook een e-mail over gehad met instructies. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet. Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar! :smile:

Reputatie 2

Hoi,

Ik heb even een paar vraagjes, nu ik berichtgeving heb gehad dat ik mijn Abbo kan verlengen.
Telefonisch heb ik ook contact gehad, echter krijg ik geen duidelijk antwoord omdat het helaas van het kastje naar muurtje is. Krijg namelijk maar halve antwoorden, maar dus niet op de complete situatie afgestemd. Mobiel geeft alleen Mobiel aan, en Thuis geeft alleen thuis aan. (beetje jammer).

Ik heb natuurlijk al een tijdje het abbonement, met bepaalde afsluit actiekortingen & klantvoordeel.

1 van de AfsluitActiekortingen was. 6maanden -15 euro Pakketkorting met Gratis 2deTV Box of 6maanden -20 euro Pakketkorting.
Waarbij ik dus voor de 2deTv Box heb gekozen gezien deze dan loopt zolang Abbo actief is.

Nu heb ik dus gevraagd, wat precies de wijzigen zullen zijn als ik mijn Abbo verleng , hier komt geen eenduidig antwoord op retour.

Zoals dus in principe de gratis 2deTV Box, gratis zou moeten blijven (deze is namelijk niet onderdeel van klantvoordeel). Toch krijg ik daar geen bevestiging op, alleen dat weet ik niet.

*Graag zou ik dus horen wat het gaat worden als ik mijn Abbo´s verleng.
*Welk klantvoordeel wijzigd blijft of verdwijnt. en natuurlijk de uiteindelijke Tarieven.
*

Is de Actiekorting die vermeld staat als men het nieuw af zou sluiten ook van Toepassing

Ik heb even screenshot toegevoegd, van de vergelijking (hierbij is dus niet meegenomen, wat in principe gehandhaafd zou moeten worden maar onduidelijk is).
(Vooral ook omdat als ik b.v. Telefoon niet zou weglaten, dan zou het betekenen dat ik zelfs meer kwijt ben met het nieuwe abbonement, dan wat ik in de huidige situatie nu betaal.!)

Groetjes

Angel

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SkyesAngel,

Goed dat je in dit topic aan de bel trekt! T-Mobile Thuis kan elke periode andere actiekortingen en voordelen aanbieden. Je hebt volkomen gelijk dat de gratis tweede TV Box geen onderdeel is van Klantvoordeel, maar omdat dit een specifieke actiekorting betreft die destijds gold, geldt deze nu niet meer. Het kan dus zijn dat je bij een verlenging met andere kortingen te maken krijgt. Mag ik je verzoeken contact op te nemen met de afdeling die bestaande klanten een nieuw aanbod doet? Je kunt hen bereiken op: 0800-0419. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende abonnement. 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? De Community zit altijd voor je klaar.

Reputatie 2

Hoi @SkyesAngel,

Goed dat je in dit topic aan de bel trekt! T-Mobile Thuis kan elke periode andere actiekortingen en voordelen aanbieden. Je hebt volkomen gelijk dat de gratis tweede TV Box geen onderdeel is van Klantvoordeel, maar omdat dit een specifieke actiekorting betreft die destijds gold, geldt deze nu niet meer. Het kan dus zijn dat je bij een verlenging met andere kortingen te maken krijgt. Mag ik je verzoeken contact op te nemen met de afdeling die bestaande klanten een nieuw aanbod doet? Je kunt hen bereiken op: 0800-0419. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende abonnement. 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? De Community zit altijd voor je klaar.

Hoi Jason,

Als t goed is had ik t al aangegeven heb tot 2 x aan toe al telefonisch contact over gehad. Maar word de hele tijd van kastje naar het muurtje gestuurd. Mobiel stuurt me weer naar thuis en thuis stuurt me weer naar mobiel…

Dus dat schiet niet op. 

Dan t.a.v 2de tv box, klopt in principe niet vooral er stond zolang de abbo op t adres actief is.

Dus een verlenging heeft hier geen invloed op, gezien het word voortgezet.

 

Reputatie 7
Badge +16

@SkyesAngel Het is inderdaad niet prettig wanneer je telkens naar een andere afdeling gestuurd wordt, juist daarom heb ik je het telefoonnummer van de Thuis afdeling gegeven die het verder met jou oppakt. De tekst “ zolang het abonnement op het adres actief is.” slaat op de actie tijdens de duur van het huidige jaarcontract, niet op de periode daarna. De contractuele voorwaarden voor een abonnement zijn per contract actief. 

Een verlenging van je huidige abonnement is in die zin niet mogelijk voor een jaarcontract hierna. Wat wel mogelijk is om een nieuw aanbod te verkrijgen van mijn collega’s. Je kunt er ook voor kiezen om het te houden zoals het is natuurlijk. 

Reputatie 2

Ik heb de thuis ookal aan de phone gaat..

Ik moet beide abbo's verlengen, en als ik dus vraag wat de wijzigingen gaan worden, dan verwijst thuis me naar mobi.. en mobiel verwijst me naar thuis.. 

 

Maar er komt dus geen compleet antwoord.

Er is dus geen duidelijkheid 😔.

Het kan ook niet kloppen dat je als je verlengt ineens meer moet gaan betalen dan daarvoor, dat zou eigenlijk wel raar zijn.

Ook is telefonisch niet echt handig omdat er dan geen overzicht is op wat het nu word.

Dit is wel van belang.

 

Reputatie 3

Hallo T-Mobile,

Ik heb 3 in 1 van T-Moblie thuis met een internetverbinding van 750/750.

Voor dat internet betaal ik 41,08 per maand, ik krijg daarvoor een korting om op dit bedrag uit te komen.

Nu zie ik dat ik het internet kan wijzigen naar 1000/1000 en dat de kosten daarvoor 40,- euro zijn.

 

Zou dus sneller internet hebben en de kosten zijn dan zelfs 1 euro goedkoper.

Maar er wordt nergens gemeld over een korting die ik nu zou hebben van 10,27 p/maand

Kunt u mij vertellen hoe dit zit?

 

Reputatie 7
Badge +15

@yoda747 

Die €10,27 komt te vervallen omdat dit zeker nog een oude korting is. 1000 Mbps zal je dus €40,00 kosten maar dan ben je alsnog een euro goedkoper uit met een hogere snelheid.

Reputatie 3

@Waqqas Dank je voor je reactie,

Nu zit ik sinds 29 april 2019 met dit abonnement dus volgende maand 1 jaar, weet jij als ik dit gaat aanpassen naar die 1000/1000 dat dit dan weer voor 1 jaar wordt verlengt? 

Weer nog uit de ziggo tijd dat als je daar een bepaalde aanpassing deed je er weer voor 1 jaar aan vast zat, weet niet hoe dit bij T-Mobile is.

 

Reputatie 7
Badge +15

@yoda747 

Een wijziging aan je internetsnelheid zal geen effect hebben op de duur van je abonnement dus je abonnement blijft gewoon tot volgende maand lopen.

 

Reputatie 3

@Waqqas 

Dank je wel voor je informatie :thumbsup:

Reageer