Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +16

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1288 reacties

Hallo,

Ik heb zojuist enthousiast op My T-Mobile Thuis in ‘Abonnement’ 4 themapakketten uitgezet (Entertainment, International, Kids&Music, Infotainment). Echter: de maandprijs is niet veranderd. Nu blijkt dat ik die 4 pakketten sowieso al gratis had door de actie waarmee ik ooit (in 2015) ben begonnen.

Willen jullie die 4 pakketten weer voor mij aanzetten onder die oude voorwaarden? Ik kan ze namelijk niet meer aanzetten nu…

Dan heb ik nog 2 vraagjes: ik overweeg namelijk om ‘Bellen Vast’  ook uit te zetten.

  • Was dit ook onderdeel van de actie in 2015? en kan ik dat daarom ook maar beter niet  veranderen? 
  • Kan ik dan nog wel gebeld worden op het vaste nummer? (ik begrijp dat ik zelf niet meer kan bellen dan)

Vriendelijke groet,

Hans

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @HansNel, dat is erg onfortuinlijk. Wanneer je jouw gratis TV themapakketten uitzet in My T-Mobile Thuis, kun je dit niet ongedaan maken. Dit hangt samen met de korting die jij sinds 2015 kreeg: zodra hier een aanpassing in gedaan wordt, verandert de samenstelling en verlies je die korting. Dat wordt ook aangegeven bij de voorwaarden wanneer je deze pakketten uitzet. Ik vind het oprecht enorm jammer om dit aan je mede te delen, maar dat is wel de realiteit spijtig genoeg! 

  • Wanneer je Vast Bellen uitzet, verander je opnieuw de samenstelling van jouw aanvankelijke abonnement. Dit heeft in dat geval echter geen nadelige gevolgen voor het maandbedrag. Je zult dan het bedrag van Vast Bellen afgetrokken zien worden van het originele maandbedrag. In jouw geval (wegens inflatiecorrectie) is dat € 2,56 per maand minder. 
  • Je kunt niet meer bellen en ook niet meer gebeld worden wanneer je vaste telefonie stopzet. Bovendien verlies je het vaste telefoonnummer na 60 dagen. Dit kan worden gerectificeerd wanneer je binnen 60 dagen na het stopzetten dit terugdraait. Houd daar alsjeblieft rekening mee! 

Laat me weten wat ik voor je doen, ik help graag. Ook al kan ik het verwijderen van de pakketten niet terugdraaien, wil ik wel alles in mijn macht doen om je zo goed mogelijk te helpen. De Community is er altijd voor je! 😄

Reputatie 1

De eerste 6 maanden van mijn contract zijn enige tijd verstreken. Gezien de combinatiekorting destijds vaste telefonie erbij genomen maar daar geen enkele keer gebruik van gemaakt.

Kan ik dit laten uitschakelen zonder negatieve gevolgen voor mijn abonnement, klantvoordelen, etc? Ben hier niet zeker van omdat er destijds tussen aanvragen en opleveren van de verbinding vanalles gewijzigd is in de voorwaarden en mijn rechten daarin altijd nogal vaag zijn gebleven in mijn beleving.

Hoor graag van jullie.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @D_vd_V, top dat je het aangeeft, ik help je graag verder! Je kunt via My T-Mobile Thuis het Vast Bellen abonnement stopzetten. Omdat we hier een maand opzegtermijn voor rekenen, zal de vaste lijn vanaf 23 juli geen onderdeel meer van je abonnement zijn.

Mocht het om wat reden dan ook niet lukken, laat het me weten. Ik kan het ook op afstand voor je uitzetten! 😁👍

Het uitzetten van Vast Bellen heeft overigens geen nadelige gevolgen voor jouw Klantvoordeel. Je hebt momenteel twee TV Boxen gratis in jouw abonnement zitten; deze actie(korting) komt enkel te vervallen, wanneer je besluit één van die boxen op te zeggen.

Reputatie 1

Bedankt voor de reactie @Jason. Ga ik dat direct even doorvoeren in My T-Mobile. Scheelt toch weer € 2,50.:wink:

Goedemorgen, ik wil mijn extra tv boxen opzeggen kan dit gewoon in mijn tmobile thuis? En hoe activeer ik opnemen in de cloud ?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FireF0x, je kunt TV Boxen inderdaad via My T-Mobile Thuis verwijderen en toevoegen (klik op het magenta linkje)! 😊 

Wat betreft Cloud Opnemen: dit is een toevoeging aan het nieuwe TV-platform T-Mobile TV. We zijn dit aan het uitrollen, de eerste klanten zijn al overgegaan op dit platform. 14 juli jongstleden was de officiële releasedatum en we sluiten steeds meer mensen aan hierop! Ik wil graag checken of jij al bent overgezet, maar met de opgegeven info in jouw gebruikersprofiel kan ik geen T-Mobile abonnement vinden. Stuur me alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht. Dan controleer ik of dit al bij jou actief is! 😁👍 Je kunt het trouwens ook checken in de My T-Mobile Thuis omgeving, dan staat er in plaats van Interactieve TV, T-Mobile TV.

Hoi @FireF0x, je kunt TV Boxen inderdaad via My T-Mobile Thuis verwijderen en toevoegen (klik op het magenta linkje)! 😊 

Wat betreft Cloud Opnemen: dit is een toevoeging aan het nieuwe TV-platform T-Mobile TV. We zijn dit aan het uitrollen, de eerste klanten zijn al overgegaan op dit platform. 14 juli jongstleden was de officiële releasedatum en we sluiten steeds meer mensen aan hierop! Ik wil graag checken of jij al bent overgezet, maar met de opgegeven info in jouw gebruikersprofiel kan ik geen T-Mobile abonnement vinden. Stuur me alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht. Dan controleer ik of dit al bij jou actief is! 😁👍 Je kunt het trouwens ook checken in de My T-Mobile Thuis omgeving, dan staat er in plaats van Interactieve TV, T-Mobile TV.

Gedaan

Reputatie 7
Badge +16

@FireF0x Je hebt (nog) geen T-Mobile TV, maar maakt net als het overgrote deel van alle mensen nog gebruik van Interactieve TV. Dit zal gaandeweg het jaar aangepast worden zodat straks iedereen overgaat. Geen zorgen dus, nog heel eventjes geduld en je kunt genieten van alle mooie verbeteringen en toevoegingen! 😁👍

Je mag de TV Boxen (en als het kan afstandsbedieningen en kabels) retourneren naar onderstaand retouradres:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Als je een apparaat terugstuurt, pak dan een gebruikte doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Zo sparen we het milieu ook een beetje! Stuur 'm binnen 30 dagen na het verwijderen van de TV Boxen op, zo voorkom je een eventuele afkoopsom van het product in bruikleen. Thanks alvast voor je medewerking en veel plezier met jouw abonnement!

Ik ging er bij de aanvraag van Thuis vanuit dat opnemen standaard in het pakket zat. Vandaag aangesloten en helaas blijkt dit niet zo te zijn. Na het lezen van de handleiding zie ik dat ik hiervoor een harddisk recorder nodig heb. Ik heb deze optie bij de aanvraag niet gezien. Volgend community kan ik deze toevoegen via abonnement wijzigen, maar hier is alleen de standaard TV box die ik al heb zichtbaar. Alternatief is Cloud opnemen aanzetten, maar dit lukt ook niet, omdat deze ook niet zichtbaar is in My T-Mobile Thuis. Hoe kan ik  zorgen dat ik weer kan opnemen?

Reputatie 7

Hey @Robert_TM,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! :smile:  Momenteel zijn we druk bezig met het uitrollen van ons nieuwe TV platform, meer daarover lees je hier. Die update kun jij gelukkig ook in de toekomst verwachten. Zodra je hiervoor in aanmerking komt dan ontvang je een e-mail met alle informatie. Na de update kun je ook opnemen in de cloud activeren binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. :relaxed:

Goedeavond moderator bij T-Mobile Thuis,

 

Vanavond op 8-9-2020 wilde ik -na inloggen- mijn Interactieve TV uitzetten, maar kreeg een melding dat er nog een bestelling loopt en dat ik hierdoor de Interactieve TV niet kan uitzetten, de knop blijft grijs. Dus ik naar de “Bestellingen” pagina en zie dat ik er 4 februari 2020 alles rond heb en er geen open bestellingen zijn. Als ik mij niet vergis zit deze bug er al heel lang in, na inloggen, echter had daar nooit last van en meldde dit daarom ook niet. Nu echter hindert het mij om mijn abbo aan te passen.

 

Kan iemand zo aardig zijn dit voor mij  op te lossen, hetzij de bug eruit halen opdat ik zelf de TV functie kan uitzetten. Of dat u de Interactieve TV uitzet names mij?

 

Ik heb tevens ditzelfde verzoek ge-emaild naar klantenservice@t-mobilethuis.nl.

Hier heb ik snapshots van de pagina's kunnen maken, om het probleem inzichtelijk te maken.

 

Vriendelijk dank alvast voor uw tijd!

Groet Ron

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Ron_v_U, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️🎈

Ik heb het gelijk in orde gemaakt, vanaf 8 oktober aanstaande (maand opzegtermijn) zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur te retourneren naar onderstaand retour adres, alsjeblieft? 

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Zet jouw klantnummer en/of adresgegevens op de doos, dan koppelt onze distributie die meteen aan jouw klantprofiel. Voor alle uitleg omtrent het terugsturen van de apparatuur, check ons superhandige topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?. Mocht er iets toch niet duidelijk zijn, bekijk dan onze retour video of vraag mij om hulp. Ik zit altijd voor je klaar! 😊

 

Goedemorgen @Ron_v_U, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️🎈

Ik heb het gelijk in orde gemaakt, vanaf 8 oktober aanstaande (maand opzegtermijn) zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur te retourneren naar onderstaand retour adres, alsjeblieft? 

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Zet jouw klantnummer en/of adresgegevens op de doos, dan koppelt onze distributie die meteen aan jouw klantprofiel. Voor alle uitleg omtrent het terugsturen van de apparatuur, check ons superhandige topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?. Mocht er iets toch niet duidelijk zijn, bekijk dan onze retour video of vraag mij om hulp. Ik zit altijd voor je klaar! 😊

 


Hallo Jason,

 

Dank je voor het welkom. Tevens dank voor de TV abbo aanpassing, kreeg de bijbehorende emails binnen en na inloggen bleek het netjes aangepast te zijn, wat ik zelf niet kon. Top actie!

 

Ik zal het retouradres overnemen en de nodige gegevens op de doos zetten zoals je verzocht.

Fijne avond!

 

Groet

Ron

Reputatie 2

ik heb 12 augustus film 1 genomen met 7,50 korting tot en met 11 september.

nu krijg ik mijn factuur over september en daar betaal ik 12,25 over de hele maand terwijl hij op 11 september word stop gezet ik zou 2,75 moeten betalen over die 11 dagen.

4,84 augustus en 2,75 september ik heb contact gehad met de klanten service maar die blijft erbij dat het juist is.nu betaal ik dus 12,25 te veel.

wat kan ik hiermee.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @theogtj11, top dat je om hulp vraagt bij het berekenen van wat je te veel betaald hebt. Ik heb er meteen naar gekeken en kom tot de volgende conclusie:

Je hebt op 12 augustus inderdaad Film1 genomen en hebt deze tot 11 september ontvangen (direct op 12 augustus verwijderd met één maand opzegtermijn). De standaard maandprijs voor Film1 is €15,00, omdat je echter de eerste maand € 7,50 korting ontvangt, betaal je de eerste maand slechts € 7,50. Op de aankomende factuur van september zie ik vier bedragen staan die met Film1 te maken hebben:

  1. € 15,00
  2. € 9,64
  3. -€ 4,84
  4. -€ 2,75 

Dit is samen € 17,05. Omdat je slechts één maand van Film1 hebt genoten, hoor je € 7,50 te betalen. € 17,05 - € 7,50 is € 9,55. Je hebt dus € 9,55 te veel betaald. Dit bedrag zal ik vergoeden zodat het op een volgende rekening in mindering wordt gebracht op jouw maandbedrag. Sorry voor het ongemak!

 

Hallo, een tijdje geleden heb ik mijn televisie abonnement uitgezet. Nu wil het abonnement terug aanzetten, maar krijg ik het bericht dat dit niet gaat omdat er een lopende opzegging is. Ik heb geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken, maar zonder succes zover. Is het mogelijk om via deze weg mijn televisie abonnement weer aan te zetten met 1 tv box?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ldortmans, je hebt op 27 augustus jouw TV-abonnement stopgezet, omdat hier een maand opzegtermijn overheen gaat zou dit uit je pakket gehaald moeten zijn op 26 september. Ik vermoed dat deze opzegging nog gaande is omdat jij de TV Box nog niet teruggestuurd hebt, kan dat kloppen? Indien je de box inderdaad nog niet geretourneerd hebt, wil ik je verzoeken dit alsnog zo snel mogelijk te doen, dan kunnen we namelijk opnieuw het TV-abonnement aanvragen. Laat me alsjeblieft weten of ik dit voor je kan doen, dan ga ik zo snel mogelijk aan de slag voor je. 

Ik zie dat je Vast Bellen eergisteren uitgezet hebt, zolang de maand opzegtermijn nog niet verlopen is, kun je daar ook niets aan wijzigen. Houd daar rekening mee, mocht je iets aan je abonnement willen wijzigen de komende maand! 😉

Reputatie 1

Momenteel heb ik sinds 19-06-2019 Internet fast voor € 30,00.

Plus sinds 11-06-2019 sim only 10gb + 2 gb ( contractduur 2 jaar) voor 20,60 dit ivm klantvoordeel.

Ik zou graag willen overstappen naar: Uit & Thuis voor € 50,00.

Wat zijn mijn mogelijkheden ?

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @vanvonno46, wat tof dat je over wilt gaan op het Uit & Thuis voordeel! 😄

Je kunt via My T-Mobile Thuis en My T-Mobile jouw abonnementen omzetten en kiezen voor het nieuwe Uit & Thuis Klantvoordeel, zo maak je gebruik van de hoogste kortingen. Je kunt dit kopje gebruiken om je Internetsnelheid aan te passen en dan via de mobiele versie van jouw account in My T-Mobile ook een Mobiel abonnement omzetten naar Unlimited, dan kom je uit op € 25,00 voor Thuis + € 25,00 voor Mobiel.

 

Houd er wel rekening mee dat wanneer je voor de nieuwe Klantvoordeelversie kiest, de oude voordelen vervallen (zoals bijvoorbeeld de TV vouchers wanneer je een TV-abonnement hebt). 

Als ik nog iets voor je kan doen, let me know. De Community is er altijd voor je! Alvast veel plezier toegewenst met jouw nieuwe abonnementen! 

Reputatie 1

Bedankt Jason, ik heb het aangepast.

Reputatie 1

Hallo,

Op 19 septemer 2019 had ik al mijn T-Mobile Thuis 750 abonnement afgesloten, met de verwachte installatiedatum rond week 47 (de week van 16 november 2019) omdat het om een nieuwe woning gaat waar ik per 1 oktober in getrokken ben. In de tussentijd kwam ik erachter dat jullie ook het Uit + Thuis 1000 abonnement aanboden voor €50 per maand in totaal. Daarom heb ik toen meerdere keren gebeld met de T-Mobile mobiel en thuis klantenservices om met jullie af te spreken dat ik in plaats van het Thuis 750 abonnement, het Uit + Thuis 1000 abonnement zou ontvangen.

Echter, mijn thuis abonnement zou pas aangepast kunnen worden nadat deze was aangesloten en de €5 klantvoordeel op het mobiel abonnement zou dan ook pas geactiveerd kunnen worden, maar de verwachte aansluitdatum werd steeds uitgesteld. Vandaag (27 oktober 2020) is het eindelijk aangesloten. Ik heb dus vanaf december 2019 t/m oktober 2020 mijn mobiel als hotspot moeten gebruiken om thuis internet te hebben. Als ik had geweten dat het zo lang zou duren, was ik overgestapt.

Ik zou jullie nu dus graag willen vragen om 3 dingen aan te passen/corrigeren:

  1. Ik heb 11 facturen van €30 gehad voor mobiel (december 2019 t/m oktober 2020), dus kunnen jullie die €55 klantvoordeel verrekenen en ervoor zorgen dat de komende facturen €25 worden?
  2. Kunnen jullie mijn internetsnelheid aanpassen van 750 naar 1000?
  3. De aansluitkosten voor T-Mobile Uit+Thuis zijn €25. Die kosten heb ik al betaald toen ik mijn simkaart heb opgehaald, dus kunnen jullie bevestigen dat ik verder geen activatiekosten hoef te betalen?

Vriendelijke groet, Thijs

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Thijs van Zon 

De internetsnelheid zou je zelf kunnen wijzigen in je T-Mobile account bij abonnement > internet wijzigen.

Deze wijziging is gratis en je zult misschien alleen akkoord moeten gaan met nieuwe voorwaarden.

Reputatie 1

Bedankt @Waqqas 

Gisteren stond er nog dat mijn bestelling in behandeling was. Maar vandaag heb ik inderdaad zelf de snelheid aan kunnen passen.

Reputatie 2

 helemaal goed hoor, als ik je ergens mee kan helpen laat het dan zeker weten!

zit er nog verbetering aan te komen met de tv any ware 
het topic loopt daar vol en de enige actie die werkt is de tv abbo stop zetten. is dat de bedoeling?

Reageer