Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +15
  • T-Mobile Moderator
  • 8638 reacties

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1280 reacties

Reputatie 1
Badge

@Waqqas  When I do postcode check I have 1000Mbit as option but in My T-Mobile I see only 100Mbit and 50 Mbit. Where can you apply for change?

 

Reputatie 7
Badge +20

@Mpiotrek 

So you are on the KPN network and need to switch to the T-Mobile network for 1000 MB.

Arranging the switch from your T-Mobile thuis account is a new feature so it must be somewhere in your account but idk where.

You can also wait for a moderator to reply so they can arrange this for you.

Het is mij inmiddels een compleet raadsel wat nu de status is van mijn aanvraag. Ik hoor helemaal niets meer behalve per mail dat mijn abonnement is aangepast. Als ik echter in My T-Mobile kijk staat alles op grijs met de mededeling dat ik een bestelling heb lopen.

Plus, tv met de oude Entone HDD box hapert enorm, is eigenlijk niet te doen. Blokken / artefacten in beeld, geluid valt weg, samengevat drama! 

Dus ik dacht, ik ben er klaar mee. Maar uitzetten van de TV functie kan niet want deze optie is grijs in My T-Mobile.. En nu?????!!

gr,

EEN BIJZONDER ONTEVREDEN KLANT (misschien helpt dit) 

Inmiddels contact gehad met de klantenservice, telefonisch. Geen excuses voor enig ongemak, alleen een zakelijke (en correcte) dame die uit de algemene voorwaarden ging citeren. Zo fijn :drooling_face: Lang verhaal kort: de migratie naar het nieuwe platform stopgezet/geannuleerd en alle TV diensten van T-Mobile per direct opgezegd.

En nu maar hopen dat mijn nieuwe internet aansluiting (ODF) het wel goed en betrouwbaar gaat doen.. Gisteren is geen goede voorbode zullen we maar zeggen (internetstoring in Utrecht middag/avond)... 

Ik heb sterk het gevoel dat er hier een systeem (ODF + nieuw TV platform) wordt uitgerold met aan de voorkant goede verkooptechniek, maar daarna een hobbelige weg waar je als klant niet heel best behandeld wordt en je heel machteloos bent. Nogmaals geen communicatie, geen excuses, geen compensatie vanuit T-Mobile, helemaal niks. Alles moet vanuit de klant ingezet worden, zelf bellen, zelf mailen etc etc. 

Reputatie 1
Badge

Hi @Jason 

 

Could you helo me with changing the abonament to 1000 Mbit/s. I would like alsko to have TV with it- is the promo 3 months TV for free valid also when extending contract?

Reputatie 7
Badge +20

Hello @Mpiotrek 

Are you still within your contract period?

With the switch to ODF for 1000 MB you will not start a new contract.

3 month's free tv is only for new customers I guess.

Reputatie 1
Badge

@Waqqas Actually our contract has already finished so it is not indefinite but I can extend it or sing contract on my names (the old one is on my wife name)… I am considering new contract if it will be easier to switch

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mpiotrek ,

I’d love to check out what’s possible at your address. Normally I am able to check out your account with the e-mail linked to your Community account, but unfortunately that’s not the case. Can you send me a private message with your zip code, house number, date of birth and the last four digits of your billing account (IBAN)? That way I can help you out. I’d be happy to hear from you!

 

Reputatie 1
Badge

Hi @Boris and @Jason Have you maybe had time to look in my case? I did sent @Boris  all my details in private message but I have not received reply. Thanks a lot

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mpiotrek ,

My apologies. I've answered your PM right away! The transfer is possible and the details are in the private message. Let me know! 

Goedemiddag,

 

Heb zojuist mijn TV abonnement incl. ESPN Complete stopgezet, echter wordt aangegeven dat dit pas per 03/04/2022 wordt uitgezet. Ik was in de veronderstelling dat er een opzegtermijn van 30 dagen werd gehanteerd. Is het mogelijk om het per 03-03-2022 stop te zetten?

 

Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Akiranon, goed dat je het checkt! Geen zorgen, ESPN en TV worden per 4 maart (in Amerikaanse schrijfwijze is dat 03/04) stopgezet. Omdat februari slechts 28 dagen telt, is het niet 2 maart aanstaande, maar 4 maart! 😉

Duidelijk Jason, dankjewel voor de opheldering! :grin:

Reputatie 7
Badge +15

@Akiranon Geen enkel probleem, graag gedaan! Veel plezier met jouw abonnement en bij vragen: de Community zit altijd voor je klaar! 😄

Hallo,

Ik heb gister iets gewijzigd in mijn tv pakket (2 extra kanalen stop gezet). Ik wil graag nog iets wijzigen in mijn TV pakket maar dat lukt nu niet, ik krijg dan de melding: 

T-Mobile TV abonnement wordt stopgezet

Zolang deze bestelling loopt kun je bepaalde wijzigingen even niet doen. Wil je weten wat de status is van je bestelling? Klik dan op status bestellingen.

 

Deze melding zie ik nu al meer dan 24 uur, en bij de status van de bestellingen staan deze ook al ruim 24 uur op in behandeling.

Kunnen jullie mij vertellen of het normaal is dat een wijziging zo lang in behandeling is? En vanaf wanneer kan ik weer iets wijzigen aan mijn pakket? Ik zou dit graag zo snel mogelijk willen doen.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @niniv, goed dat je contact opneemt! De zenderpakketten die je hebt stopgezet hebben een opzegtermijn van een maand. Zolang de wijziging in gang is, kun je geen andere wijzigingen doorvoeren. Als je mij laat weten wat je graag gewijzigd zou willen aan je pakket, dan kijk ik of dit via een omweggetje mogelijk is!

Bedankt voor je antwoord. Ik weet dat de zenders een opzegtermijn van een maand hebben, maar betekend dat dat ik ook ene maand lang geen andere wijzigingen aan mijn abonnement kan doen?

 

Ik wil graag mijn hele tv opzeggen maar dat is nu niet mogelijk omdat de andere bestelling nog in behandeling is. Is er een andere manier om mijn TV wel zo snel mogelijk op te zeggen?

 

 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @niniv, Het klopt dat je in de tussentijd geen wijzigingen aan het abonnement kunt doen. Ik heb de opzegging van de zenderpakketten eruit gehaald, waardoor je nu het gehele tv abonnement in één keer kunt opzeggen. Bij het opzeggen van de tv worden ook automatisch de zenderpakketten stopgezet.

 

Hoi @niniv, Het klopt dat je in de tussentijd geen wijzigingen aan het abonnement kunt doen. Ik heb de opzegging van de zenderpakketten eruit gehaald, waardoor je nu het gehele tv abonnement in één keer kunt opzeggen. Bij het opzeggen van de tv worden ook automatisch de zenderpakketten stopgezet.


Bedankt voor je hulp!

Ik dacht ik zet eerst mn extra tv zenders uit en daarna het hele tv abonnement, maar dat was dus niet zo handig 😅 Fijn dat je dat terug hebt kunnen draaien!

Ik zie nu dat ik alleen nog een Viaplay abbonement heb staan. Dat kan ik nu ook niet uitzetten omdat er nu weer een huidige bestelling loopt. Moet ik nu nog wel 30 dagen wachten om Viaplay uit te kunnen zetten of is er nog een manier om dat ook al eerder te kunnen doen?

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @niniv geen probleem, dat kon jij niet weten! Ik heb de opzegging van Viaplay direct voor je in orde gemaakt. Je ziet het ook direct terug in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Een mooie dag toegewenst!

Hoi @niniv geen probleem, dat kon jij niet weten! Ik heb de opzegging van Viaplay direct voor je in orde gemaakt. Je ziet het ook direct terug in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Een mooie dag toegewenst!

 

Super @Ginny!! Heel erg bedankt voor je hulp! 

Hello, I ordered a new T mobile subscription and it was activated from December 22, 2022. I require only wifi connection, however the t mobile sales executive mentioned that the t mobile TV is available free of cost of first 8 months. I double checked with the executive that I have no use of TV channels and if I would be able to cancel it after the first 8 months of free usage, the executive responded positively and mentioned that I can cancel it later on after the subscription is activated. 

I am not sure if this is true as in my opinion sales executives just want to get new customers. I would like help from the community and cancel the TV subscription for me so I do not pay any TV subscription costs after 8 months of free usage. 

Also note, that the reason I switched to T mobile is because there was a black Friday offer which mentioned 100 euro cashback to customers signing up with Fiber optic connection. I do not want to lose this benefit due to TV subscription cancellation. 

could you please help me with cancelling TV subscription and also not lose the 100 euro cashback offer? 

I have been trying to call customer care and chat with them but it is always a failure. Kindly help as soon as possible. 

 

Regards,

Bansi  

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @bansipopat , welcome to the community

The deal you signed up with can not be altered. The black friday deal came with benefits and that was based on a certain montly fee. THe TV product is part of this deal and can not be taken out.

Hi @bansipopat , welcome to the community

The deal you signed up with can not be altered. The black friday deal came with benefits and that was based on a certain montly fee. THe TV product is part of this deal and can not be taken out.

Hi @eric - The black Friday offer was for a new subscription - internet only or internet+TV. I had clearly mentioned to the sales executive that I do not require TV subscription but I was given it as free for 8 months and possibility of  cancelling it later on. I would request to check the phone recording as the sales executives are luring the customers into deals with free benefits and possibility of canceling it later on without any charges. 

The main reason for me to order a new subscription on Phone by waiting in 20 mins phone line was so that I could talk to real person and understand it rather than I ordering it online. However, if the T mobile sales executives have motives just to sign up customers by giving wrong details, I would not appreciate that. 

I would really request your expert intervention and help me here.

Goedemorgen, is onderstaande aanbieding ook geldig voor bestaande abonnees?

Is dit overigens het beste wat jullie kunnen bieden voor bestaande klanten? Bij de buren met het groene huislogo kom ik op hetzelfde abonnement op €35,00 per maand voor een heel jaar. Het liefst blijf ik bij T-Mobile omdat het erg goed bevalt, maar de aanbieding bij de buren maakt het wel erg verleidelijk om over te stappen. Kunnen jullie hier nog iets in betekenen?

 

 

Reageer