Beantwoord

Account T-Mobile Mobiel koppellen aan T-Mobile Thuis

  • 15 September 2022
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 3 reacties

Wanneer ik probeer in te loggen via mijn emailadres voor T-Mobile Mobiel kom ik op mijn account voor T-Mobile Thuis terecht (ook na reset wachtwoord). Wanneer ik dan mijn wachtwoord voor T-Mobile Thuis wil resetten, krijg ik de melding dat het mobiele nummer niet aan die mail gekoppeld is en wanneer ik de verificatie code (via Mail of 06) invoer krijg ik telkens weer een foutmelding. Gruwelijk irritant dus. Kan iemand van T-Mobile mijn accounts koppelen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Dennis

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 16 September 2022, 12:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @DNS*, ik geef je heel graag meer duidelijkheid! De problemen die je beschrijft zijn bij ons bekend en worden verholpen zodra je wordt gemigreerd naar de vernieuwde My T‑Mobile omgeving. In het onderstaande topic kun je nog eens rustig alle ins en outs hierover teruglezen:

Je krijgt vanzelf bericht wanneer je gemigreerd gaat worden. Excuses voor het ongemak. Laat het gerust weten als je op dit moment iets in je abonnement wilt inzien. Dan zoeken wij dat met alle liefde voor je op! 

@Cheyenne 

Heb je een PM gestuurd met mijn gegevens.

Hoop dat je er iets mee kunt.

Hallo @Cheyenne ,

Bedankt voor je bericht, maar helaas lukt het resetten van het wachtwoord voor het mailadres van mijn T-Mobile Thuis account niet; die blijft foutmelding geven.

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @DNS*, bedankt voor je topic! Ik help je graag verder. De tips in het topic die @CrisTien deelde zouden de oplossing moeten geven. Het inloggen moet lukken met het e-mailadres wat bij ons bekend is, als deze overeenkomt met je mobiele abonnement. Na het inloggen krijg je vervolgens de keuze tussen Thuis of mobiel. Volg deze tips:

Dezelfde gebruikersnaam
Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit. De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

Misschien heb je ondertussen al iemand gesproken, laat het weten!

Bedankt voor je bericht @CrisTien , maar helaas heeft het niet mogen helpen.

Een van de klantenservice medewerkers zou mijn accounts koppelen, maar dat is niet helemaal gelukt; nu krijg ik bij inloggen wel mijn T-Mobile Mobiel ervoor, maar krijg ik alsnog een foutmelding als ik mijn T-Mobile Thuis wil toevoegen 🙃

Morgen maar een nieuwe poging, want ik krijg niemand meer te pakken.

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @DNS*  Wil je Hier even lezen, hopelijk lukt het met aanwijzingen wel!

Laat even weten of het is gelukt.

Lukt het niet dan moet je op de hulp van de moderators wachten.🌞

Fijne avond

Reageer