Beantwoord

Activering T Mobile thuis glas

  • 25 October 2022
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Goedemiddag,

 

Mijn glasvezelaansluiting is nog niet volledig geactiveerd, vast bellen staat nog in behandeling.

Guidion moet dit middels een lijnmeting afronden.

Dit is echter niet nodig omdat de monteur van Volker Wessels dit op 12 oktober al heeft gedaan en waarbij de garantie meteen van toepassing is.

De lijnmeting is gedaan na contact met T Mobile backoffice.

Guidion heeft hier geen enkele meerwaarde in ook vwb de garantie niet.

Omdat de afspraak met Guidion pas 4 november gepland staat vertraagt dit de oplevering onnodig.

Deze info heb ik via via en is geverifieerd bij Guidion zelf.

Dus mijn voorstel activeer mijn abbonnement zodat ik een bruikbaar product heb en blijf niet halsstarrig vasthouden dat Guidion de installatie moet afronden.

Het balletje ligt bii T Mobile om dit af te ronden met name vast bellen wat nog niet actief is.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 October 2022, 15:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

ik merk ook dat het allemaal heel stroperig gaat bij T-Mobile. Mijn fysieke aansluiting glasvezel (via Glaspoort) is al sinds 29 juni actief en beschikbaar. Maar T-Mobile moet aan haar zijde nog een kleinigheidje verrichten. Dat duurt nu al bijna 4 maanden. Tot die tijd nog op ADSL. En het werkt wel goed, maar ja, er komt een moment dat mijn geduld op raakt. Dus ik begrijp precies wat je bedoelt. Sterkte, en ik hoop voor jou dat het snel geregeld wordt.

Gr,

Henk JP

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @FK8 

Ik zie dat je in dit onderwerp al antwoord hebt gekregen :

https://community.t-mobile.nl/vast-bellen-494/nummerportering-vast-bellen-346838

Reputatie 2

Hallo @FK8 

Ik zie dat je in dit onderwerp al antwoord hebt gekregen :

https://community.t-mobile.nl/vast-bellen-494/nummerportering-vast-bellen-346838

Hoi,

Dit verhelpt het probleem niet.

Gewoon van jullie kant de boel volledig activeren dat alles werkt en nogmaals Guidion heeft hier geen meerwaarde in.

Blijbaar is dit bij T Mobile nogal een issue en constant loop ik tegen een muur aan.

 

Mvg

 

Moderator edit: zoals eerder in een ander topic aangegeven is, is het niet toegestaan om dubbel te posten. Check onze Huisregels voor meer info: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community

Dit topic gaat nu op slot.