Beantwoord

afgesloten rekening wel betaald zakelijk.

  • 29 May 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Waarom ben ik afgesloten ?  Ik heb de factuur op tijd voldaan,  zelfs de service desk voor de klantenservice is niet bereikbaar.. super.. 

icon

Beste antwoord door eric 29 May 2023, 11:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Joustratd 

Op dit forum praten we met medeklanten over consumenten producten.  Zakelijk is een aparte tak van sport, Moderators hebben geen toegang tot die systemen. 

In het algemeen sluit een provider je niet zomaar af. Maar wat de specifieke reden is weet alleen de zakelijke klantenservice,  dus blijf proberen hen hierover te benadelen.  In het algemeen kun je ook nog checken of er geen incasso's zijn gestorneerd.

Reputatie 7
Badge +16

Als het goed is, heb je naast het algemene servicenummer ook aanvankelijk contact gehad met een accountmanager Zakelijk. Mocht je hier nog een telefoonnummer van hebben, dan kun je die persoon ook nog contacteren. Het snelste is de optie die @eric aanbiedt. Succes! 

Dit topic gaat nu op slot.