Beantwoord

Afsluiten DSL contract en overzetten naar glasvezel

  • 19 February 2022
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

In mijn nieuwbouwwoning is glasvezel nog niet beschikbaar, maar de verwachting is dat dit binnenkort wel aangesloten is. 

Nu heb ik binnen 2 weken internet nodig en wil ik een DSL jaar-contract afsluiten bij T-Mobile omdat ik ook mobiel heb (en tevreden ben). Op het moment dat glasvezel beschikbaar is wil ik van contract wisselen zonder dat ik mijn DSL jaarcontract hoef af te betalen (kosteloos). 

 

Via telefonische klantenservice krijg ik de ene keer de boodschap dat het wel kan en de andere keer dat ik dan mijn jaarcontract moet afbetalen omdat ik mijn contract dan vroegtijdig eindig en een nieuwe start. 

 

Nu zou ik graag zeker willen weten wat de mogelijkheden en kosten zijn om eerst een DSL contract af te sluiten en vervolgens glasvezel te nemen van T-Mobile wanneer dat beschikbaar is. 

 

Bedankt alvast!

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 February 2022, 14:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BobEindhoven 

Als je nu een DSL abonnement neemt dan kan je deze later kosteloos laten omzetten naar glasvezel, je betaalt wel de €37,50 installatiekosten voor glasvezel.

Er veranderd verder niks aan je contract.

Reputatie 7
Badge +14

Ik kan me bijna niet voorstellen dat je in jouw woning nog een analoge lijn geleverd hebt gekregen? Wat geeft de postcode checker van T-Mobile aan als je jouw nieuwe postcode invoert?

Reputatie 7
Badge +15

@eric

Als er nog geen alternatief ligt (glasvezel) dan kan je nog wel gewoon DSL nemen 😉